Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MrHyvis
profiilit
MrHyvis
MrHyvis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
118
Kommenttia
8133
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+,mitä+itse+olen+Paavolan+tekstejä+lukenut+(en+kaikkia)+niin+hyvää+ja+kasvattavaa+opetusta+,joka+kestää+tarkastelun+.Kukaan+ei+kuitenkaan+ole+täydellinen+eli+pikku+lapsuksia+saattaa+tulla+,mutta+silti+ok.Pawson+on+ulkomaan+elävistä+sitten+toinen+,joka+on+pohjaltaan+hyvä+vaikka+ihan+millilleen+en+kaikkia+asioita+allekirjoita+,mutta+se+tärkein+eli+kulmakivi+on+oikea+ja+siihen+terve+kasvu+,jolla+pysyy+kulmakiven+vierellä+koko+matkan+.
31.03.2019 21:49
Tällä+sivustolla+loistaa+Jumalaa+vastaan+pilkkaavat+ja+ilmeisesti+ylläpidon+suostumuksella+.Kun+katselee+tiettyjä+uskon+osioita+niin+pahalta+tuntuu+,eikä+sellaista+voi+edes+lukea.
+++++Valvovia+kristittyjä+missä+??+vastaus+ympäri+maailmaa+,mutta+se+,mitä+itse+kuulen+ja+näen+ja+koen+on+,että+niitä+ihmisiä+monesti+ei+näy+parrasvaloissa+vaan+päinvastoin,+ovat+niin+hiljaisia+arkielämässä+,että+ei+tiedä+onko+edes+olemassa+,mutta+Herran+työssä+väkeviä.
++++++Uskolla+rahastavat+on+sitten+erikseen+.Pöyristyttävää+katsella+amerikan+miljonäärejä+,jotka+tekevät+Jeesuksella+rahaa.
30.03.2019 07:27
Lopunajassa+ollaan+ja+kuten+Jeesus+ilmoitti+se+vihtahousu+on+kylvänyt+sen+hukka+viljan+oikean+sekaan+ja+se+kuka+on+sielullinen+ei+tajua+sitä+eksytystä+,mutta+Hengessä+vaeltavat+näkevät+asian+kirkkaasti.
++++Kuten+edellä+niin+kaikenmaailman+viheltäjiä+riittää+kirkoissa+,mutta+se+ihmisten+pelastaminen+ei+tunnu+nappaavan+ja+siihenkin+Jeesus+sanoi+.....mitä+erinomaista+siinä+on+jos+te+toisillenne+puhutte+.
+++++++Herra+antoi+ilmoituksen+ja+tässä+kerronkin+samalla+,että+Kuninkaan+tulo+on+lähellä+.Kaikki+kuitenkin+tapahtuu+monelle+....kuin+varas+yöllä+,mutta+onneksi+on+paljon+niitä+,jotka+valvovat+ja+tarkkailevat+öljy+lamppuineen.
29.03.2019 22:23
Liha+on+meidän+matkakumppani+koko+matkan+ajan+ja+se+on+pilalla+sen+alkutapahtuman+takia+.Paavali+kirjoittaa+asian+niin+selvästi+kuin+kirjoittaa+voi+.Ihmettelen+tällä+saitilla+olevaa+eksynyttä+porukkaa+,joka+luulee+ja+uskoo+aina+pelastettu+eksytys+oppiin.
++++++Vaeltakaa+Hengessä+on+juuri+se+,millä+voimme+pysyä+lihan+himoista+erossa+ja+se+tuo+ikuisen+elämän+,jos+me+vaellamme+lihassa+niin+sen+palkka+on+kuolema+.On+karmeaa+,kuinka+nuo+selvät+asiat+on+käännetty+lahkojen+toimesta+täysin+väärin+,kuten+tämäkin+saitti+paljastaa+...ei+minkäänlaista+ymmärrystä+raamatun+asiasta+..siis+ei+minkäänlaista+ja+syy+,jonka+ymmärrän+heti+on+se+,että+on+kristityiksi+itseään+kutsuvia+,jotka+eivät+ole+saanut+maistaa+sitä+Hengessä+vaellusta+ja+siksi+eivät+tajua+yhtään+mitään+asiasta+,mitä+raamatussa+kirjoitetaan.
+++++Moni+vaeltaa+nykyään+sielullisena+ja+täysin+erillään+Jumalasta+ja+ei+pääse+Totuuteen+kiinni+kun+on+itse+lukinnut+itsensä+vääryyteen+ja+siihen+mieltynyt.
29.03.2019 06:41
Osoittaa+jälleen+kerran+,että+on+taas+yksi+,joka+ei+tajua+yhtään+koko+laki+armo+asiasta+ja+mitä+se+tarkoittaa+.Lue+,mitä+kirjoitin+ja+yritä+ymmärtää+tuo+tiivistys+.
28.03.2019 20:54
Lisään+näin+uskovana+miehenä+vettä+myllyyn+,että+...nyt+tarvitaan+eduskunnassa+miehiltä+ratkaisuja+,joissa+on+MUNAA.
++++Jokainen+tietää+,jolla+hieman+plus+miinus+laskut+sujuu+,että+,kohta+ei+ole+varaa+kellään+jos+tällä+linjalla+jatketaan..
28.03.2019 20:19
Kuulostaa+rohkealta+ja+hyvältä+toiminnan+ratkaisulta+,johonka+tulevaisuudessa+ON+PAKKO+ryhtyä+sillä+vanhukset+jää+muutoin+pakosti+heitteille+kun+väestöpommi+iskee+pian.
28.03.2019 20:17
Laki+on+Pyhä++ja+Hyvä.+Onko+Jumala+tehnyt+esim+10+käskyssä+virheen+??+ei+ole++vaan+ne+on+hyvät+ja+Pyhät+eikä+katoa+mihinkään.
++++Nyt+uudessa+liitossa+olemme+Armon+varassa+uskosta+ja+samalla+pidämme+kunniassa+käskyt+.Se+,mikä+osa+oli+juutalaisten+ei+ole+enää+pakanoiden+eli+meidän+nyk+kristittyjen+.Meillä+on+monessa+asiassa+vapaus+,mutta+säännöt+on+säännöt+loppuun+asti+ja+jos+uskova+armossa+rikkoo+sääntöjä+rikkomasta+päästyään+niin+....Oletko+varma+,että+pääset+taivaaseen+.??+siis+kysymys+jokaiselle+uskovalle+.On+nimittäin+niin+,että+armon+alla+olevalta+odotetaan+vielä+10+kertaa+parempaa+kulkemista+kuin+entisen+lain+alla+olevilta+.Ennen+vanhassa+liitossa+synti+tehtiin+eläimen+verta+vasten+,mutta+nyt+uudessa+synti+tehdään+Jeesuksen+sovitusverta+vasten+ja+sen+tulisi+jo+nostattaa+niskavillat+pystyyn+.Älköön+kukaan+siis+kuvitelko+,että+armo+olisi+helpompaa+kuin+laki+.Sanon+älkää+edes+kuvitelko+.Laki+siis+on+Pyhä+ja+Hyvä+.
28.03.2019 19:44
Juu..Jumala+tutkii+sydämmet+ja+ihminen+näkee+vain+ulkokuoren+.Minun+keskustelu+loppuu+yleensä+jonkun+kristityn+kanssa+siihen+,kun+alkaa+kuulua+hienoja+termejä+,joilla+sielullinen+kristitty+pönkittää+omaa+sielullista+egoaan+ja+sellainen+on+ylpeyttä+ja+sitä+omariittoisuutta+.Moni+ajattelee+uskoa+viisauden+kautta+ja+metsään+menee+.
+++Usko+toimii+Hengen+kautta+ja+sitä+kautta+kristitty+saa+viisauden+Jumalalta+eli+ihminen+on+vain+työmies+eikä+kannata+enempää+luulla+kun+se+viisaus+ei+tule+itsestä+vaan+Totuuden+Hengen+kautta+Kristukselta.
28.03.2019 18:15
En+tunne+tätä+suontoa+yhtään+,mutta+tuo+video+oli+ihan+asiaa+kun+katsoin.Nyt+on+todella+härskiksi+homma+mennyt+herjausten+yms+suhteen+kun+sylkykuppeja+etsitään+omaan+surkeaan+tilaan.
++++++Jumalan+työntekijöitä+pilkataan+ja+herjataan+urakalla+ja+nimeomaan+nimellä.On+moni+ottanut+suuren+vallan+itselleen+.
28.03.2019 18:09
On+mennyt+surkeaksi+touhu+,jos+tuollaista+pilkkaa+on+jo+sisällä+kirkoissa.+Mitä+vielä+onkaan+edessä.
27.03.2019 16:43
Jatkuvalla+parannuksen+paikalla+,kuten+sanotaan+......usko+on+matka+ja+joka+päivä+tulee+ottaa+risti+ja+kantaa+se+kunnialla+.Edustamme+Jeesusta+maanpäällä+tekoinemme+eli+teot+sen+mukaiset.Ei+parane+olla+pahennukseksi+vaan+tuottaa+hyvää+hedelmää+ja+Kunniaa+Jumalalle.
27.03.2019 16:38
Erinomaista+jos+tuo+toteutuu+,että+peliautomaatit+,jotka+on+ryöstänyt+monen+vanhuksen+ja+saanut+ties+karmeaan+jamaan+häviäisi+ja+äkkiä+arkikohteista+.
+++++Olen+itsekki+paasannut+asian+puolesta+jo+pitkään+.Joka+kerta+pysähdyn+automaatin+pelaajan+kohdalla+ja+sanon+...kone+voittaa+aina+ja+sitten+ku+joku+sanoo+...no+voitin+tuossa+muutaman+kympin+justa+ni+kysyn+...oletko+nähnyt+montaa+konetta+konkurssissa+ja+oletko+pitänyt+kirjaa+kaikista+rahoista+,mitä+olet+koneeseen+työntänyt+.
+++++Raivostuttaa+suorastaan+nuo+pelikoneet+.Itse+olen+ollut+totaali+kieltäytyjä+ja+jatkan+saarnaamistani+niin+kauan+,kunnes+jokaikinen+rakkine+häviää+tästä+maasta+siviilipaikoista+.
27.03.2019 06:37
Eu+on+surkea+jätesankko+ja+melko+vaatimattomila+lahjoilla+oleva+porukka+pyörittää+sitä+.
+++++Edelleen+olen+seurannut+tuota+fiasko+keskustelua+brittien+osalta+ja+todella+suuri+asia+jos+tuo+vauhko+porukka+saa+demokraattisen+äänestyksen+tallattua+jalkoihin+.Se+ei+todella+ole+pikkujuttu.Siitä+voi+kehittyä+maailmanlaajuinen+pommi+muihin+länsimaihin.....kun+yhdessä+maassa+saa+apinalauma+kaduilla+vaadittua+niin+,miksei+muualla.
++Toivon+,että+vaalitulos+briteissä+pysyy+kunniassa.
26.03.2019 22:09
Alkuun+.....ei+pidä+Jeesusta+etsivän+lukita+itseään+mihinkään+kirkkoon+vaan+rukoilla+suoraan+itse+Jumalaa+Jeesuksen+Kristuksen+nimessä+ja+pyytää+ja+anoa+Jumalaa+ohjaamaan+.
+++++++Mikään+kirkko+ei+pelasta+vaan+Totuus+ja+se+on+Jeesus+.Siis+suora+yhteys+sillä+nykyään+on+niin+,että+Jumala+ei+asu+käsin+tehdyissä+temppeleissä+vaan+Pyhän+Hengen+temppeli+on+uudesti+syntynyt+luomus+Kristuksessa+ja+on+uusi+Henki+..Totuuden+Henki+,joka+ohjaa+kaikkeen+Totuuteen+.
++++++Jos+lukittaudut+,jonkun+lahkon+mukaan+tekemään+heidän+rituaalejaan+niin+voi+olla+edessä+pitkä+erämää+vaellus+.
+++++Voin+siis+suositella+suoraan+yhteyttä+Jumalaan+.Itsekkin+siihen+luotan+ja+sitten+uskovien+yhteys+,joka+tekee+asiat+entistä+voimakkaammaksi+kun+useita+temppeleitä+kokoontuu+yhteen+.Silloin+on+yhdessä+upea+olla+ja+siloin+täyttyy+se+keskinäinen+siskojen+ja+veljien+Rakkaus+Kristuksessa.Se+on+todella+voimaannuttavaa+ja+sanoinkuvaamatonta+rakkautta.
26.03.2019 22:02
Eu+liittovaltiosysteemi+täytyy+kaikin+keinoin+estää+,mutta+löyhä+yhteistoiminta+,jossa+jokaisen+maan+identiteetti+on+järkkymätön+kelpaisi+varmasti+monelle+.
+++++Monet+maat+on+verellä+vapautettu+maailmansodissa+ja+siksi+turha+edes+yrittää+liittovaltiota+.
Eu+on+surkea+systeemi+,joka+joutaa+minun+puolesta+kaataa+ja+äkkiä+.Suomelle+riittää+vientituotteita+aina+ilman+eu+lypsylehmää.
26.03.2019 21:32
Minä+en+ole+löytänyt+väitettä+raamatusta+,jossa+väitetään+maapallon+olevan+litteä+.Ehkä+alussa+oli+maapallo+muotoa+vailla+,mutta+ei+muuta+.
++++Tiede+julkaisut+onkin+hyvin+totuudellisia+eli+totta+siihen+saakka+kun+uusi+erkki+tulee+esille+ja+sanoo+,että+.....uuden+tiedon+valossa+voimme+muuttaa+käsitystämme+,jota+on+tähän+asti+pidetty+hyvinkin+varmana+totuutena+.
++++Mikä+on+lopputulos+tuollaisista+totuuksista+...haluatteko+muuten+veikata+seuraavan+maapallon+iän+,joka+tulee+tiedepuolelta+TIETONA+JA+VIISAUTENA+TAAS++jälleen+kerran+.
++++++Moni+ihminen+nykyään+oman+egonsa+turhanpäisyyden+pönkittämänä+uskoo+tuollaisia+satuja+,jota+veistellään+tiedepuolella+,mutta+se+apurahan+saaminen+on+monesti+hankalaa+niin+täytyy+sitä+totuutta+sorvata+vaikka+mistä+.Omalukunsa+on+avaruudesta+muka+kaiken+tietävät+tähtitieteilijät+ympäri+maapalloa+.......viisaita+ovat+(omasta+mielestään)+,mutta+tyhmiksi+ovat+tulleet+.
26.03.2019 21:27
Jos+uudet+vaalit+tulee+briteille+...se+on+lopunalkua+demokratialle+.Vaalit+on+ollut+ja+tulos+on+tullut+siellä+ja+sitten+on+tuo+porukka+,jolle+demokratia+ei+kelpaa+.
++++++Se+saattaa+tarttua+muihinkin+maihin+......se+on+ilkeä+bakteeri+.
26.03.2019 21:12
Missä+kohtaa+lukee+raamattua+,että+Jumala+loi++sodat+,väkivallan+,syövän+jne+jne+??+haluan+tarkistaa+asian+.
24.03.2019 15:05
Ihmeitä+tapahtuu+vaikka+millä+mitalla+eikä+pelkästään+parantumisia+vaan+arkielämän+ihmeitä+tai+arkitapahtumia+,jotka+ovat+maallisessa+mielessä+yliluonnollisia+.
++++Uskossa+olevat+ei+pidä+meteliä+vaan+ovat+niitä+maanhiljaisia++monesti+.
Itse+voin+kertoa+sen+,että+selkävaurio+,jonka+sain+rankaan+parani+hetkessä+ja+pituutta+tuli+samalla+muutama+sentti+lisää.Massiivinen+kipu+samantien+pois+.Oli+vain+lämmin+käsi+hetken+aikaa+selän+päällä+ja+se+oli+siinä.
23.03.2019 17:56
399 / 407