Vapaa kuvaus

Aloituksia

209

Kommenttia

11266

1. Se+on+hyvä+kun+ihminen+näkee+sen+,mikä+pitää+nähdä+ja+puhuu+sen+ääneen+,mikä+pitää+puhua.Noin+mahdollistuu+vapautuminen+vääristä+teoista+kun+noin+selvästi+asian+ilmaisee.Se+on+samaa+kuin+alku+srkssa+..siellä+ihmiset+tunnustivat+toisilleen+ja+vapautuivat+.MIKSI.Asian+ydin+on+tässä+ELI....tunnustan+vääryyden+,minkä+sydän+kertoo+ja+omatunto.Jos+tai+kun+olen+uudestisyntynyt+niin+Pyhä+Henki+nostaa+tuon+väärän+ylös+tunnustettavaksi+eli+ihminen+tekee+pesäeron+asiaan+ja+tunnustaa+väärän+toiminnan+.Näin+ihminen+ei+ole+enää+portin+aukaisija+tuon+vääryyden+suuntaan+jatkossa.Samalla+kun+puhdistus+on+käynnissä+niin+kannattaa+jatkaa+asiaa+rukouksella+ja+puhua+Jumalalle+,ettå+haluan+voiman+ja+viisauden+estää+tuon+vääryyden+jatkossa+esim+tasaisen+mielen.
  2. Suosittelen+Suomalaisia+miehiä+nousemaan+ja+siirtämään+valta+pois+ylen+medialta.Tähän+tarvitaan+voimaa+kun+ylen+takana+on+saatanan+voima.Tänä+aamuna+katsoin+hetkellisesti+kun+toimittaja+nainen+,kuka+on+täysin+saatanan+hallinnassa+haastatteli+halla-ahoa.Siis+todella+todella+karmeaa+katsoa+,minkälaisten+tyyppien+käsiin+on+Suomen+media+jo+ajautunut.Minua+oksettaa+kun+näen+sen+naisen+haastattelemassa+ja+se+tarkoittaa+todella+,että+se+ihminen+on+todella+myrkkyä+täynnä+ja+miljoona+kertaa+pahempaa+kuin+kyynmyrkky.Sellaisia+riittää.Sanna+Ukkolaa+olen+seurannut+ja+pohtinut+,kuinka+kauan++hän+joutuu+olemaan+puhkeamatta+kukkaan+,mutta+tuskaa+on+joutunut+sisällään+pidättelemään++ja+kenties+se+voima+sieltä+vapautuu+ja+suunta+on+entistä+puhtaammin+Totuutta+kohti+rohkeasti.Suomessa+toivon+normaali+maalaisjärjellä+olevia+naisia+nousemaan+taistoon+huoranlumppuja+vastaan+,jotka+häpäisevät+miehen+ja+naisen+liiton+ja+samalla+tekevät+kaikkea+muuta+pahaa+,mitä+ei+esiisät+olisi+osanneet+kuvitellakkaan.Teille+kunnon+naisille+on+tilausta+ja+voin+sanoa+kunnon+miehenä+,että+saatte+varmasti+tuen+Suomen+kunnon+miehiltä.Ei+miltään+perverssi+hinttareilta+vaan+kunnon+oikeilta+miehiltä.Kristilliset+arvot+pitävät+tämän+maan+elossa+..ei+päästetä+saatanaa+tuhoamaan+tätä+maata.Yle+on+saatanan+voimaa+täynnä..puhdistetaan+se+saastasta