Vapaa kuvaus

Aloituksia

207

Kommenttia

11242

1. Kyllä...näin..
  2. Näille+leikki+feikki+juutalaisille+,jotka+tekevät+juutalaisetkin+pilkaksi+niin+kysyn+....oletteko+koskaan+lipsahteneet+mihinkäåän+syntiin+???????????+haluaisin+niin++kuulla+.Itse+tunnustan+tässä+kaikkien+edessä+,että+olen+lipsahtanut+syntiin+useamman+kerran+ja+jos+olen+ollut+hyvällä+tasolla+liikenteessä+niin+silti+joskus+ääri+tilanteessa+tulee+ärräpää+mieleen+tai+vastaava+.++++Olen+syntinen+,mutta+tiedän+syntisyyteni+ja+vihaan+sitä+lihan+osaa+minussa+,kuten+paavalikin+kun+sillä+lihalla+on+lihan+mieli+ja+se+pitäisi+pitää+kurissa.+++++Onneksi+minullakin+on+pelastaja+johon+voin+turvata+Jeesus+Kristus+ja+pyydän+anteeksi+syntejäni+ja+yritän+elää+päivä+päivältä+paremmin+..sitä+hyvää+kilvoitusta+ja+kuunnella+jatkossakin+niitä+tehtäviä+,mitä+Kristus+antaa+tehtäväksi+.++++Tulee+mm+aika+minun+aikana+,jolloin+Kristityt+menevät+ns+maanalle+kotiseurakuntiin+ja+siellä+minäkin+olen+tekemässä+työtä+,mutta+sitä+ennen+kenties+paljon+muuta+.+++++Mutta+odotan+vastausta+,kuinka+synnittömiä+nämä+feikkki+juutalaiset+ovat+ja+minkä+veren+suojassa+he+ovat+ja+odottavatko+kyyhkysiä+tulevaisuudessa+vai+onko+nelijalkaiset+,joidenka+veri+roiskuu+ylitse+Kristuksen+veren+.+++++KARMEAA++ETTÄ+EDES+KIRJOITIN+TÄMÄN+,mutta+siksi+,että+jos+vielä+joku+feikki+heräisi+tuntemaan+oikean+Kristuksen+eivätkä+olisi+fariseuksia+,jotka+eivät+tunnetusti+Kuningasta+tunteneet+,vaikka+Jeesus+olisi+tallannut+heidän+varpailleen+kävellessään.Samoin+on+nyt+.Puhuvat+,mutta+eivät+tee+..näyttelevät+ja+saavat+sitten+sen+palkan+,minkä+ansaitsevat.
  3. Kuten+täällä+jo+mainittiin+niin+komppaan+kirjoittajaa+,että+...rukoilkaa+noiden+puolesta+,jotka+juutalaisuuteen+ovat+pudonneet+sillä+siitä+kuopasta+ne+ei+pääse+lisää+kaivamalla+.++++He+ovat+eksyneet+eli+jos+Jumala+antaisi+heille+vielä+mielenmuuutoksen.