Vapaa kuvaus

Aloituksia

223

Kommenttia

11607

1. En+lähtisi+Jumalaa+syyttämään+mistään+tässä+asiassa.Ihminen+se+sössii+asiat+ja+niin+tämäkin+on+sitä+jatkumoa.Mutta+opetuksena+luulisi+olevan+mainio+varoitus+ihmiskunnalle+,kuinka+surkeaa+sontaa+on+kaikki+ihmispäätelmien+kyhäelmät+ja+virus+laittaa+koko+järjestelmän+kaikkineen+halvaksi.++Nyt+on+aika+miettiä+,mihinkä+kannattaa+loppuelämä+sijoittaa..aika+vähenee+tiimalasissa.
  2. Itse+olin+herkkä+hipiäinen+aikoinaan+ja+itse+Kuningas+Jeesus+antoi+työtehtävän+minulle+ja+siinä+sitte+kristittyjen+toimesta+kuulin+pilkkaa+ihan+riittäväati+päivästä+toiseen+ja+lopulta+sanoin,+että+pitäkää+tunkkinne+ja+mitta+tuli+enemmän+kuin+täyteen+ja+kun+nuo+sanat+sanoin+ja+otin+pari+askelta+niin+kuulin+sanat+:+Rakastatko+Minua......................+tiesin+,että+sanoja+oli+Jeesus+.Hän+ei+tuominnut+minua+,vaan+rakkaudella+sanoi+ja+lempeydellä.++Siinä+sitten+loppu+illan+olin+kuin+Pietari+,joka+omantunnon+tuskissaan+häpesi+pikkusieluisuuttaan+kun+pilkkaa+ei+mies+edes+kestänyt+ja+mitä+Jeesus+ja+apostolit+ja+ties+kuinka+monet+sadat+tai+tuhannet+ovat+kärsineet+ja+kuolleet+Evankeliumin+julistuksen+tähden+ja+Jumalan+Totuuden+tähden,+mutta+minä+en+edes+sanoja+.Siinä+oli+rakkaudellinen+oppitunti+,mutta+huomaan+,että+Jumala+teki+minuun+uusia+säätöjä+ja+nyt+pilkka+ei+enää+satu+vaan+näen+asiat+oikeassa+valossa+ja+ymmärrän+,että+ei+palvelija+ole+Herraansa+suurempi+ja+kun+Jeesusta+pilkattiin+niin+kyllä+silloin+kaikkia+Totuudessa+vaeltavia+pilkataan.+Se+on+kristityn+osa+tässä+maailman+prinssin+ajassa+,joka+aivan+pian+päättyy+ja+alkaa+Kuninkaan+Jeesuksen+aika.Valvokaa+siis+ja+olkaa+joka+hetki+valveilla+.