Vapaa kuvaus

Aloituksia

204

Kommenttia

11180

1. Ilman+tähän+asiaan+puuttumista+.Yle+on+todella+surkea+tapaus+ja+suorastaan+oksettava+.Ei+ole+turhaan+kansa+puhunut+suvakeista+ja+muista+hörhöistä+,joita+Yle+on+pullollaan+ja+ilmeisen+tärkeille+paikoille+on+päässyt+nuo+vääryyden+kyykäärmeet.++++Näin+siis+uskovainen+mies+ja+ihmisten+puolustaminen+on+minulla+mielessä+,mutta+suvakkius+on+vääryyden+hengen+tuotosta+alusta+loppuun+saakka.++++++Se+,että+on+etelä-suomessa+joukko+ihmisiä+,joiden+maailamankuva+on+niin+hieno+,että+he+haluavat+tuhota+valtion+nimeltä+suomi+omilla+mustan+munan+kiimoillaan+,että+näkevät+mustan+ihon+valkoista+vasten+ja+muut+perversiot+päälle+.Valtion+petturuus+..isänmaan+petturuus+pitäis+ottaa+jo+käsittelyyn+näissä+asioissa+.Tuo+joukko+tulisi+poistaa+ja+mitä+pikemmin+Ylestä+tai+sitten+laittaa+ja+tehdä+uusi+Yle+vaikka+keskisuomeen+niille+,joilla+vielä+järki+pelaa+normaalisti+ja+Suomen+valtio+pidetään+kristittynä+valtiona+kunniassa+ja+täältä+edelleen+tehdään+hyvää+kristinuskon+työtä+ympäri+maailmaa.+++Niin+ja+jos+joku+kutsuu+minua+rasistiksi+niin+samassa+ruokapöydässä+afgaani+..turkkilainen+,vietnamilainen+syö++kaverina+,että+eiku+käyttämään+sitä+rasisti+korttia+vapaasti+jos+helpottaa+.+++Terv+uskova+mies+,joka+on+saanut+tästä+sonnasta+aika+tarpeekseen+,mitä+etelä-suomi+syöttää+viisaudessaan.Puhumattakaan+,että+mies+ei+olisi+mies+ja+nainen+ei+olisi+nainen+ja+se+on+kouluihin+jo+päässyt+se+hulluus+.!!!!!!!+Toivon+presidentin+ja+pääministerin+puuttuvan+asiaan+ja+kansan+nousevan+penkeistään+,että+tämä+hulluus+saadaan+käännettyä+normaaliksi+jos+enää+mahdollista+,mutta+munat+se+vaatii+miehille+ja+sellaisia+ei+taida+eduskunnassa+paljoa+olla+.On+vain+sellaisia+harmaita+reppanoita+,jotka+ei+uskalla+sanoa+mitään+tai+jos+sanoo+niin+puhuu+povitaskuun+jotain+mitättömyyksiä+samalla+arvolla+kuin+tuuleen+pieraisee.Toimikaa.
  2. Yksi_+usko+.Näin+on+.
  3. Arvoisa+a-theist...itse+asiassa+ihminen+valitsee+itse+,mitä+tekee+maan+päällä+.Jumala+ei+pakota+tappamaan+tai+varastamaan+tai+muutakaan+pahaa+.Jos+tässä+ajassa+pitäisi+syyttävä+sormi+osoittaa+johonkin+ne+se+on+saatana+.Se+sai+aikaan+tämän+pahan+ja+kun+puhutaan+eksytyksestä+se+eksyttää+valheillaan+juuri+ihmiset+niin+,että+harva+uskoo+puhtaasti+Jeesukseen+eli+Yeshuaan+,joka+on+ainoa+Tie+ikuiseen+elämään+.+++Jumalaa+syytetään+paljon+tässä+ajassa+,mutta+Jumalalla+on+pitkä+pinna+ja+Hän+on+luvannut+antaa+senkin+anteeksi+.Se+ei+paljoa+vaadi+kun+tunnustaa+syntinsä+Jumalalle+ja+alkaa+parannuksen+teon+ja+puhuu+ja+yrittää+ja+jossain+vaiheessa+huomaa+,että+Jumalan+Henki+tulee+auttajaksi+mukaan+ja+sitten+kun+tunnustaa+Jeesuksen+Herrakseen+niin+KAIKKI+entiset+synnit+on+pois+pyyhitty+ja+toivon+mukaan+alkaa+kasvu+Pyhitys+elämään+eli+Pyhä+Henki+ohjaa+kasvattaa+neuvoo+tukee+ohjaa+yms+yms+kun+ihminen+oppii+vaeltamaan+Hengessä+ja+se+on+se+ydin+,jolla+voi+voittaa+ilotalojen+herkut+.vodka+pullon+,kaljakorin+yms+yms+kun+oppii+valetamaan+Hengessä+se+on+se+ydin+eli+silloin+vaeltaa+Kristuksen+Hengessä+.Toivon+rakkaudella+,että+mahdollisimman+moni+tekisi+niin+kun+Jeesus+on+lähes+helvetillisen+kuoleman+meidän+puolesta+kärsinyt+niin+tartutaan+kiinni+ku+se+ei+paljoa+vaadi.++++Rakkaudella+MrHyvis.