Jeesus armahtaa

Antero Onninpoika

kenet armahtaa. Ihmiseltä lupaa kysymättä.

187

1265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstalainen.

      Niin. Sitä varten Jeesus tuli, että hän voisi armahtaa. Sitä eivät kaikki halua hyväksyä. He haluaisivat, että Jeesus pidättäisi armonsa vain muutamille tiukkapipoille fariseuksille.

      • Luther joka ei ollut kovin tiukkapipoinen, aloitti päivänsä juomalla lämmintä olutta, oli sanonut ystävälleen "tekisit sinäkin jotain syntiä niin Jumalalla olisi jotain anteeksiannettavaa"


      • Anonyymi
        Sir.Stephen kirjoitti:

        Luther joka ei ollut kovin tiukkapipoinen, aloitti päivänsä juomalla lämmintä olutta, oli sanonut ystävälleen "tekisit sinäkin jotain syntiä niin Jumalalla olisi jotain anteeksiannettavaa"

        "Kaikki ovat syntiä tehneet."


      • Anonyymi

    • Jeesus armahtaa, mutta Teuvo ei. Siinäpä yhdellä lauseella em miesten ero..

      • Antero Onninpoika

        Tämä on ihan se ydinjuttu. On ihan selvää, että sellainen ihminen, joka on Jeesukselta uskon kautta armahduksen saanut, kykenee armahtamaan, eli myös ylipäänsä pystyy suhtautumaan armahtavasti muihin ihmisiin. Armottomalla ihmisellä ei ole kirjaimellisesti ja konkreettisesti armoa omassa sydämessä. Siellä on kivisydän.


      • Anonyymi
        Antero Onninpoika kirjoitti:

        Tämä on ihan se ydinjuttu. On ihan selvää, että sellainen ihminen, joka on Jeesukselta uskon kautta armahduksen saanut, kykenee armahtamaan, eli myös ylipäänsä pystyy suhtautumaan armahtavasti muihin ihmisiin. Armottomalla ihmisellä ei ole kirjaimellisesti ja konkreettisesti armoa omassa sydämessä. Siellä on kivisydän.

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"


    • aamenaamenaamen!!!

      Aamen! Jeesuksella on paljon anteeksiantamusta.

    • Niinpäniinpäniinpä

      Niinpä.

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!!

      • Hänarmahtaa

        Sentähden minä sanon sinulle: tämän paljot synnit ovat anteeksi annetut: hänhän näet rakasti paljon; mutta jolle vähän anteeksi annetaan, se rakastaa vähän."


      • Hänarmahtaa
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Sentähden minä sanon sinulle: tämän paljot synnit ovat anteeksi annetut: hänhän näet rakasti paljon; mutta jolle vähän anteeksi annetaan, se rakastaa vähän."

        kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!


      • Hänarmahtaa
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!

        Katso, niinkuin palvelijain silmät katsovat heidän isäntäinsä käsiin, ja niinkuin palvelijattaren silmät katsovat hänen emäntänsä käsiin, niin meidän silmämme katsovat Herran, meidän Jumalamme, puoleen, kunnes hän armahtaa meitä.


      • Yuck
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Katso, niinkuin palvelijain silmät katsovat heidän isäntäinsä käsiin, ja niinkuin palvelijattaren silmät katsovat hänen emäntänsä käsiin, niin meidän silmämme katsovat Herran, meidän Jumalamme, puoleen, kunnes hän armahtaa meitä.

        Tämä alituinen verestä jankkaaminen(kin) kavahduttaa normaali-ihmisen pois näiden asioiden ääreltä. En itsekään ymmärrä, mikä relevanssi tuolla verestä toistelulla on. Eikö voi puhua vaikka kuolemasta mieluummin kuin hourehtia asiasta jonka perimmäistä tarkoitusta harva edes ymmärtänee oikein 🙄


      • Anonyymi
        Yuck kirjoitti:

        Tämä alituinen verestä jankkaaminen(kin) kavahduttaa normaali-ihmisen pois näiden asioiden ääreltä. En itsekään ymmärrä, mikä relevanssi tuolla verestä toistelulla on. Eikö voi puhua vaikka kuolemasta mieluummin kuin hourehtia asiasta jonka perimmäistä tarkoitusta harva edes ymmärtänee oikein 🙄

        Tuossa kohdassa ei ollut mainintaa verestä.
        Mutta kun nyt kerran otit asian esille, niin tiesitkö, että Jeesus on sinut verellänsä sovittanut Jumalan kanssa ja siksi sinä voit pelastua Jeesukseen turvautumalla?


    • Jeesus.on.tie

      Jeesus armahtaa sitä, joka hänen luokseen tulee anteeksiaantoa pyytämään. Ei hän muuten armahda. Jokainen saa siis itse valita Jumalan armon ja tuomion välillä. Evankeliumi on parannuksen evankeliumi. Jeesus julisti, että tulee tehdä parannus ja uskoa evankeliumi. Ilman parannuksentekoa Raamattu ei lupaa anteeksiantoa. Mutta jos me tunnustamme syntimme, hän antaa ne anteeksi. Parannus tarkoittaa mielenmuutosta. Tarvitaan uskon kuuliaisuutta Jumalan Sanaa kohtaan.
      Jeesus on siis täynnä armoa ja totuutta. Niitä kahta asiaa, ei voida erottaa toisistaan. Armo ilman totuutta ei ole Jumalasta, kuten ei myöskään pelkkä totuus ilman armoa.

      "Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä." (Joh.3:36)

      • JokainenSana

        Jokainen Jumalan sana on taattu; hän on niiden kilpi, jotka häneen turvaavat.


      • Hänarmahtaa

        Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!


      • Hänarmahtaa
        JokainenSana kirjoitti:

        Jokainen Jumalan sana on taattu; hän on niiden kilpi, jotka häneen turvaavat.

        Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,


      • Hänarmahtaa
        JokainenSana kirjoitti:

        Jokainen Jumalan sana on taattu; hän on niiden kilpi, jotka häneen turvaavat.

        Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,


      • Hänarmahtaa
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!

        Minun sydämeni vetoaa sinun omaan sanaasi: "Etsikää minun kasvojani." Herra, minä etsin sinun kasvojasi.


      • Otollinenpäivä
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

        Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.


      • Armonvarassa
        Otollinenpäivä kirjoitti:

        Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut." Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.

        Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;


      • Jeesusarmahtaa

        ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."


      • Anonyymi
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"


      • Anonyymi
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"


      • Anonyymi
        Armonvarassa kirjoitti:

        Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;

        "Minä säilytän armoni hänelle iankaikkisesti, ja minun liittoni hänen kanssaan on luja."


      • Anonyymi
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

        Aamen!


      • Anonyymi
        Hänarmahtaa kirjoitti:

        Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

        Jeesus on armollinen sille, joka hänen puoleensa kääntyy!


    • alfa123om22

      Jeesus todistaa totuuden puolesta eikä suinkaan jakele tänä päivänä armoa. Hän on TULEVA TUOMITSEMAAN eläviä ja kuolleita. Mutta ei vielä ole tuomarin asemassa. Sillä Immanuel ei erota hyvää pahasta, vaan syö maitoa ja hunajaa kunnes Syyria ja Samaria tuhoutuvat.

      Jeesus todistaa totuuden puolesta ja paljastaa muiden salattuja syntejä. Hän on valo, joka valaisee pimeyden sopukoita.

      Apostoli Paavali tahtoi asettaa hyvää ja pahaa tuntemattomia maitopoikia tuomitsemaan jopa enkeleitäkin. Tuo tuomitsemisprojekti on hänestä lähtöisin eikä Jeesuksesta. Jeesus tuomitsee vain valon avulla osoittaen maailman syntiseksi niin, että he eivät enää kykene puolustelemaan tekojaan.

      Etenkin vuodesta 2012 Jesus on valaissut voimallisesti pimeyden tekoja. Niin että koko Vanha Maailma on osoitettu kirotuksi. Vain Amerikka enää porskuttaa. Vanhan Maailman äijillä ja muijilla ei ole munaa enää.

      Syntisten pelastus on ISLAM, joka on syntien sinetti. Islamissa synnit unohdetaan eli sinetöidään. Mutta Kristus ei armahda, vaan puhuu vain harvoista, jotka pelastuvat.

      • VainJeesusPelastaa

        Islamilaisuus ei pelasta ketään! Harhaoppi hulluimmasta päästä. Naiset ja lapset alistetaan ja taistellaan muiden uskontojen edustajia vastaan asein ym.


      • Verenkautta
        VainJeesusPelastaa kirjoitti:

        Islamilaisuus ei pelasta ketään! Harhaoppi hulluimmasta päästä. Naiset ja lapset alistetaan ja taistellaan muiden uskontojen edustajia vastaan asein ym.

        Pane toivosi Herraan, Israel. Sillä Herran tykönä on armo, runsas lunastus hänen tykönänsä.


      • Hänarmahtaa

        Etsikää hyvää, älkääkä pahaa, että te eläisitte. Silloin Herra, Jumala Sebaot, on oleva teidän kanssanne, niinkuin te sanotte.


      • Hänarmahtaa

        Käänny minun puoleeni, ole minulle armollinen, niinkuin on oikein niitä kohtaan, jotka sinun nimeäsi rakastavat.


      • Hänarmahtaa
        Verenkautta kirjoitti:

        Pane toivosi Herraan, Israel. Sillä Herran tykönä on armo, runsas lunastus hänen tykönänsä.

        Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!


    • ItkulikkaTeuvo

      Byääh! Ei armahda jos minä en halua

      • capiche

        Ei niin. Sillä vaikka armo on tarjolla kaikille, niin sen vastaanottaminen on vapaaehtoista.


      • Anonyymi
        capiche kirjoitti:

        Ei niin. Sillä vaikka armo on tarjolla kaikille, niin sen vastaanottaminen on vapaaehtoista.

        Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."


      • Anonyymi

        Teuvolla ei ole mitään valtaa!


    • Aamenaamenaamen

      Tuohon voi sanoa: aamen!

    • Jeesus.on.ainoa

      Jeesukseen kannattaa nimenomaan turvautua!

    • niin.se.on

      Jumala, kaikkivaltias ei olekaan pienen ihmisen ohjailtavissa.

    • Jumala.on.suvereeni

      Jumala on suvereeni.

      • Niinpäniinpäniinpä

        Niinpä.


      • Anonyymi

        ”Niinkuin isä armahtaa lapsiansa, niin Herrakin armahtaa pelkääväisiänsä.”


    • Hurmaantunut.armosta

      Voi valtavaa tuota Jeesuksen armoa!

      • Valtavaaarmo

        Mikään ei olekaan niin valtavaa!


    • Verenturva

      Ja veri on oleva merkki, teille suojelukseksi, taloissa, joissa olette; sillä kun minä näen veren, niin minä menen teidän ohitsenne, eikä rangaistus ole tuhoava teitä, kun minä rankaisen Egyptin maata.

    • Jeesusrakastaa

      Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta.

    • Verenkautta

      jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan.

    • Huutavanhuuto

      Vanhurskaat huutavat, ja Herra kuulee ja vapahtaa heidät kaikista heidän ahdistuksistansa.

    • Jumalaonlaupias

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

      • Raamatun.mukaan

        "Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."


      • Anonyymi

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"


      • Anonyymi

        Herra Jeesus todellakin on armollinen!


    • Armoriittää

      Mutta Mooses rukoili armoa Herralta, Jumalaltansa, ja sanoi: "Herra, miksi sinun vihasi syttyy omaa kansaasi vastaan, jonka olet vienyt pois Egyptin maasta suurella voimalla ja väkevällä kädellä?

    • Hänpelasti

      hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta.'

    • Armonvarassa

      Mutta Nooa sai armon Herran silmien edessä.

    • Hänarmahtaa

      Joka vaivaista armahtaa, se lainaa Herralle, ja hän maksaa jälleen hänen hyvän tekonsa.

    • Hänarmahtaa

      Eikö Efraim ole minun kallis poikani, minun lempilapseni? Sillä niin usein kuin minä puhunkin häntä vastaan, alati minä häntä muistan. Siksi minun sisimpäni väräjää hänen tähtensä: minun täytyy armahtaa häntä, sanoo Herra.

    • Hänarmahtaa

      Vihatkaa pahaa ja rakastakaa hyvää ja saattakaa oikeus voimaan portissa: ehkäpä Herra, Jumala Sebaot, armahtaa Joosefin jäännöstä.

    • Hänarmahtaa

      Ja minä annan teille armon, niin että hän teitä armahtaa ja antaa teidän palata takaisin maahanne.

      • Raamatun.mukaan

        "Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."


      • Anonyymi

        Aamen!


    • Hänarmahtaa

      Ja Johannes todisti sanoen: "Minä näin Hengen laskeutuvan taivaasta alas niinkuin kyyhkysen, ja se jäi hänen päällensä.

    • Hänarmahtaa

      ja sanoi: "Kiitetty olkoon Herra, minun herrani Aabrahamin Jumala, joka ei ole ottanut pois armoansa ja totuuttansa minun herraltani. Herra on johdattanut minut tätä tietä herrani veljen kotiin."

      • AamenkiitosJeesus

        Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."


      • Anonyymi

        Siunattu armo!


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.

        Aamen kiitos Jeesus!


    • Hänarmahtaa

      Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä petoksella, pitäytyen ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin eikä Kristukseen.

    • Hänarmahtaa

      Mutta Mooses rukoili armoa Herralta, Jumalaltansa, ja sanoi: "Herra, miksi sinun vihasi syttyy omaa kansaasi vastaan, jonka olet vienyt pois Egyptin maasta suurella voimalla ja väkevällä kädellä?

      • Anonyymi

        "kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!"


    • Hänarmahtaa

      Ja Mooses sanoi Herralle: "Katso, sinä sanot minulle: 'Johdata tämä kansa sinne', mutta et ole ilmoittanut minulle, kenen sinä lähetät minun kanssani. Ja kuitenkin sinä sanoit: 'Minä tunnen sinut nimeltäsi, ja sinä olet myös saanut armon minun silmieni edessä.'

    • Hänarmahtaa

      Jos siis olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin ilmoita minulle tiesi, että tulisin tuntemaan sinut ja tietäisin saaneeni armon sinun silmiesi edessä; ja katso: tämä kansa on sinun kansasi."

      • AamenkiitosJeesus

        Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.

        Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas."

        "Kuinka kallis on sinun armosi, Jumala! Ihmislapset etsivät sinun siipiesi suojaa."


    • Hänarmahtaa

      "Herra, jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin käyköön Herra meidän keskellämme. Sillä tämä on tosin niskurikansa, mutta anna anteeksi meidän pahat tekomme ja syntimme ja ota meidät perintöosaksesi."

      • Hänkö.armahtaa

        "Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."


      • Anonyymi
        Hänkö.armahtaa kirjoitti:

        "Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."

        Tuomio kuuluu Jumalalle.


    • OnARMOsuuri

      Mutta hän sanoi hänelle: "Jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin osoita minulle tunnusteolla, että sinä itse puhut minun kanssani.

    • Hänarmahtaa

      Ja Saul lähetti sanan Iisaille ja käski sanoa: "Anna Daavidin jäädä minua palvelemaan, sillä hän on saanut armon minun silmieni edessä."

      • AamenkiitosJeesus

        "Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        "Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."

        "niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,"

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,"

        "Nöyrät saavat syödä ja tulevat ravituiksi; ne, jotka etsivät Herraa, ylistävät häntä. Teidän sydämenne on elävä iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."

        Kunnia Jumalalle!


    • Jumalaonhyvä

      Hän lähettää taivaasta minulle pelastuksen, kun minua herjaavat minun polkijani. Sela. Jumala lähettää armonsa ja totuutensa.

    • Jumalaonhyvä

      Sinä olet minun väkevyyteni, sinulle minä kiitosta veisaan; sillä sinä Jumala olet minun varjelukseni ja minun armollinen Jumalani.

    • Jumalaonhyvä

      Sinä, Herra, älä sulje minulta laupeuttasi, sinun armosi ja totuutesi varjelkoon minua aina.

    • Jumalaonhyvä

      Mutta sinä, Herra, älä käännä laupiuttas minusta pois: sinun laupiutes ja vakuutes aina minua varjelkoon.

      • Anonyymi

        On hienoa huomata, kuinka edelleen sama rukouksen henki on joissakin meissä kuin vanhoissa pyhissäkin.


    • Jumalaonhyvä

      Hallitkoon hän iankaikkisesti Jumalan kasvojen edessä; säädä armo ja totuus häntä varjelemaan.

    • Jumalaonhyvä

      Mutta minä veisaan sinun väkevyydestäsi ja riemuitsen aamulla sinun armostasi, sillä sinä olet minun linnani ja pakopaikkani minun hätäni päivänä.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse.

    • Jumalaanvoiluottaa

      Mutta minä veisaan sinun väkevyyttäs, ja varhain kerskaan sinun laupiuttas; sillä sinä olet minun varjelukseni ja turvani minun hädässäni.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Noa löysi armon Herran edessä.

      • AamenkiitosJeesus

        Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen.


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen.

        Jumalan uskollisuus takaa pelastuksen.


    • Jeesusarmahtaa

      Ja sanoi: Herra, jos minä olen armon löytänyt sinun edessäs, niin älä mene palvelias ohitse.

    • Jeesusarmahtaa

      Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

    • Jeesusarmahtaa

      Hän muistaa armonsa ja totuutensa Israelin huoneelle: kaikki maailman ääret näkevät meidän Jumalamme autuuden.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

    • Jeesusarmahtaa

      Herran armotöitä minä julistan, Herran ylistettäviä tekoja, kaikkea, mitä Herra on meille tehnyt, suurta hyvyyttä Israelin heimoa kohtaan, mitä hän on heille osoittanut laupeudessansa ja suuressa armossansa.

    • Jeesusarmahtaa

      Mene ja julista nämä sanat pohjoiseen päin ja sano: Palaja, sinä luopiovaimo Israel, sanoo Herra; minä en enää synkistä teille kasvojani, sillä minä olen armollinen, sanoo Herra, enkä pidä vihaa iankaikkisesti.

    • PasiToivonen

      >>suurta hyvyyttä Israelin heimoa kohtaan, mitä hän on heille osoittanut laupeudessansa ja suuressa armossansa. >>

      Hienoa että jollain on huumorintajua.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra ilmestyi minulle kaukaa: minä olen ijankaikkisella rakkaudella sinua rakastanut, sentähden olen minä vetänyt sinua puoleeni sulasta armosta.

    • Jeesusarmahtaa

      Ottakaat teillenne nämät sanat, ja kääntykäät Herran tykö, ja sanokaat hänelle: anna meille kaikki synnit anteeksi, ja tee meille hyvin, niin me uhraamme sinulle meidän huultemme mullit.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

    • Jeesusarmahtaa

      Uskollinen todistaja ei valhettele, mutta väärä todistaja puhuu valheita.

      • Anonyymi

        Aamen kiitos Jeesus!


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

    • Kun sinä uskollisesti noudatat tätä entisen ystäväni - Devout/Devoit - Puskalähetyksen käskyä:

      "Kun kerran Teuvo ei pelaa reilusti
      Tehdäänsittenniin                                 
      20.11.2016 20:14
      ja herjaa vaan ja toimii vilpillisesti, tehdään sitten tästä palstasta oikein villilänsi, kunnes saamme tänne sheriffin ja saamme tästä asiallisen foorumin, jossa kukaan ei herjaa ketään ja vääryyttä ei harrasteta!"

      Niin voisitko kertoa, miten saisin häneen yhteyden. Ei toimi sähköposti, ei puhelin eikä tavallinen posti.

      Kun jotakin nimimerkkiä arvelen hänen nimimerkikseen, saan vastauksen; "En ole Devoit."

      Hänen viimeisin omalla nimimerkillään kirjoittama todistus on lähes 9 vuoden takaa

      "Devoit
      5.9.2008 23:25
         kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu?

      Vain verbaalisesti. Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle.
      En tiedä, minkä vastapalveluksen hän saatanalta siitä sai."

      Jos hänet vielä tapaat, voisitko kysyä, miten kauas hänet on heitetty, ja  kysyä:

      Minkä palkinnon hän Saatanalta saa, levittäessään minusta jatkuvasti törkeitä valheita ja uhkailuja?

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avukses huuda minua hädässäs, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

    • Jeesusarmahtaa

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Jumalan vahva perustus kuitenkin pysyy, joka tällä kiinnitetty on: Herra tuntee omansa: ja lakatkaan jokainen vääryydestä, joka Kristuksen nimeä mainitsee.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

    • Jeesusarmahtaa

      Ja kaikki lausuivat hänestä hyvän todistuksen ja ihmettelivät niitä armon sanoja, jotka hänen suustansa lähtivät; ja he sanoivat: "Eikö tämä ole Joosefin poika?"

    • Armoonturvaava

      Onhan näitä Jeesuksen armon rajaajia, tälläkin palstalla.

    • Jeesusarmahtaa

      Nyt minä tiedän, että Herra auttaa voideltuansa, vastaa hänelle pyhästä taivaastansa, auttaa häntä oikean kätensä voimallisilla teoilla.

    • Jeesusarmahtaa

      Joka vaivaista sortaa, se herjaa hänen Luojaansa, mutta se häntä kunnioittaa, joka köyhää armahtaa.

    • Jeesukseenluottava

      Lyhyt ja ytimekäs aloitus.

      • Anonyymi

        Jep


    • Onko.varmaa.tietoa

      Kuinka teillä ns. uskovaisilla sitten voi olla niin varma tieto omasta armahtamisestanne?

      • Voetokkiisa

        Mitä Jeesus on luvannut, sen hän pitää. Joskus tosin suap uotella.


    • violaluna17

      Sana armo esiintyy kuulema evankeliumeissa neljä kertaa,Ilmestyskirjassa kerran,mutta Paavalin kirjeissä peräti 56 kertaa! Eli,joku perä niissä sen Teuvon Paavali.inhossa saattaakin ollakin. Mutta takaisin Raamattuun.

      • AnteroOnninpoika

        Olet aika heikoilla, jos tuijotat pelkästään sanaan "armo" ja toteat, että palstan armonhalveksija olisi oikeassa.
        Armo on nimenomaan teoissa, varsinkin siinä valtavassa teossa, jonka Jeesus Golgatalla teki, kärsiessään puolestamme, kun hänet tehtiin synniksi ( ! ), jotta me saisimme ARMOSTA Jeesuksen vanhurskauden.


      • Anonyymi
        AnteroOnninpoika kirjoitti:

        Olet aika heikoilla, jos tuijotat pelkästään sanaan "armo" ja toteat, että palstan armonhalveksija olisi oikeassa.
        Armo on nimenomaan teoissa, varsinkin siinä valtavassa teossa, jonka Jeesus Golgatalla teki, kärsiessään puolestamme, kun hänet tehtiin synniksi ( ! ), jotta me saisimme ARMOSTA Jeesuksen vanhurskauden.

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."


      • Anonyymi
        AnteroOnninpoika kirjoitti:

        Olet aika heikoilla, jos tuijotat pelkästään sanaan "armo" ja toteat, että palstan armonhalveksija olisi oikeassa.
        Armo on nimenomaan teoissa, varsinkin siinä valtavassa teossa, jonka Jeesus Golgatalla teki, kärsiessään puolestamme, kun hänet tehtiin synniksi ( ! ), jotta me saisimme ARMOSTA Jeesuksen vanhurskauden.

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."


      • Anonyymi
        AnteroOnninpoika kirjoitti:

        Olet aika heikoilla, jos tuijotat pelkästään sanaan "armo" ja toteat, että palstan armonhalveksija olisi oikeassa.
        Armo on nimenomaan teoissa, varsinkin siinä valtavassa teossa, jonka Jeesus Golgatalla teki, kärsiessään puolestamme, kun hänet tehtiin synniksi ( ! ), jotta me saisimme ARMOSTA Jeesuksen vanhurskauden.

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."


      • Anonyymi
        AnteroOnninpoika kirjoitti:

        Olet aika heikoilla, jos tuijotat pelkästään sanaan "armo" ja toteat, että palstan armonhalveksija olisi oikeassa.
        Armo on nimenomaan teoissa, varsinkin siinä valtavassa teossa, jonka Jeesus Golgatalla teki, kärsiessään puolestamme, kun hänet tehtiin synniksi ( ! ), jotta me saisimme ARMOSTA Jeesuksen vanhurskauden.

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."


      • Anonyymi
        AnteroOnninpoika kirjoitti:

        Olet aika heikoilla, jos tuijotat pelkästään sanaan "armo" ja toteat, että palstan armonhalveksija olisi oikeassa.
        Armo on nimenomaan teoissa, varsinkin siinä valtavassa teossa, jonka Jeesus Golgatalla teki, kärsiessään puolestamme, kun hänet tehtiin synniksi ( ! ), jotta me saisimme ARMOSTA Jeesuksen vanhurskauden.

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."


      • Anonyymi
        AnteroOnninpoika kirjoitti:

        Olet aika heikoilla, jos tuijotat pelkästään sanaan "armo" ja toteat, että palstan armonhalveksija olisi oikeassa.
        Armo on nimenomaan teoissa, varsinkin siinä valtavassa teossa, jonka Jeesus Golgatalla teki, kärsiessään puolestamme, kun hänet tehtiin synniksi ( ! ), jotta me saisimme ARMOSTA Jeesuksen vanhurskauden.

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."


      • Anonyymi
        AnteroOnninpoika kirjoitti:

        Olet aika heikoilla, jos tuijotat pelkästään sanaan "armo" ja toteat, että palstan armonhalveksija olisi oikeassa.
        Armo on nimenomaan teoissa, varsinkin siinä valtavassa teossa, jonka Jeesus Golgatalla teki, kärsiessään puolestamme, kun hänet tehtiin synniksi ( ! ), jotta me saisimme ARMOSTA Jeesuksen vanhurskauden.

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."


    • violaluna17

      Ja hän on synnyttävä pojan ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus ,sillä hän on vapahtava kansansa heidän synneistään.

    • violaluna17

      Sana 'armahtaa'oli Matteuksen evankeliumissa kuusi kertaa. Luin evankeliumin juuri läpi. Usein sairaat ja sokeat huusi Jeesukselle 'Daavidin Poika,armahda meitä! ' ja kanaanilainen nainen,jonka tytär oli pahasti riivattu,ja jolle Jeesus sanoi,ettei lasten leipää sovi heittää koiranpenikoille. Anteeksi antamisesta puhutaan myös usein.mm Vuorisaarnassa. Laupeus mainittiin kaksi tai kolme kertaa. Lukekaa ahkerasti Raamattua. Lukekaa!

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit.

    • Jeesusarmahtaa

      Maan uskollisia minun silmäni etsivät, että he asuisivat minua lähellä; joka vaeltaa nuhteettomuuden tietä, se on oleva minun palvelijani.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä sinä pelastit minun sieluni kuolemasta, minun jalkani kompastumasta, että minä vaeltaisin Jumalan edessä, eläväin valkeudessa.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä olen liian halpa kaikkeen siihen armoon ja kaikkeen siihen uskollisuuteen, jota sinä olet palvelijallesi osoittanut; sillä ainoastaan sauva kädessäni minä kuljin tämän Jordanin yli, ja nyt on minulle karttunut kaksi joukkoa.

    • Jeesusarmahtaa

      "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni."

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden Herra odottaa, että hän olis teille armoinen, ja sentähden on hän noussut teitä armahtamaan; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaat ovat kaikki, jotka häntä odottavat.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

      • Anonyymi

        Meidän oma pikku vanhuksemme on tehnyt saman tempun lukuisia kertoja.
        Tämä temppu noudattaa aina samaa kaavaa.
        Tämä kaava menee seuraavanlaisesti:
        Ensin hän mahtipontisesti, omalla nimimerkillään ilmoittaa vetäytyvänsä palstalta. Me kaikki olemme toki uskovamme hänen ilmoituksensa. Kyllähän hän nyt sentään sanansa pitää! No, annahan olla, hän alkaa kuitenkin kirjoittamaan anonyyminä ja tekeytyy ihailijaksi ja kannattajaksi, siis itsensä ihailijaksi! Me olemme taas uskovinamme, että hänellä on tällaisia ihailijoita, toki, toki, mitenkäs muuten.
        Sitten lopulta hän ilmestyy takaisin, täysin sen ”pyhän” lupauksen unohtaneensa, jonka hän uljaasti antoi.
        Näin tulee käymään nytkin!


    • AamenkiitosJeesus

      Ja Herra itse käy sinun edelläsi, hän on sinun kanssasi, hän ei jätä sinua eikä hylkää sinua; älä pelkää äläkä arkaile."

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä ei tarvitse Jumalan kauan ihmistä tarkata, ennenkuin tämän on astuttava tuomiolle hänen eteensä;

    • Jos Jumalaan olisi luottaminen tuomarina niin ei tulisi oikeudenhoidosta mitään. Oikeus jääkin ikuisesti toteutumatta ja sen sijaan asetetaan MIELIVALTA.
      Ainoastaan ihminen kykenee jonkin tason oikeudenmukaisuuteen ja laki onkin ihmisistä lähtöisin.
      Ihminen pyrkii oikeudenmukaisuuteen, mutta Jumalan pyrkimys on mielivalta.
      Siinä on selvä kitkakohta, joka pahoin hankaa kautta maailmanhistorian yhteisöjen välejä.

      Jumala asetti kuhunkin eläinlajiin oman henkensä yhden pienen osan ja se toimii sokeana pisteenä hänen ja eläinten välillä. Jumala ei voi tuomita eläimiä kun niissä on osa hänen omaa henkeään. Eläimet ovat siis suojattu, vaikka tekisivät mitä pahoja tekoja.

    • kkedke

      Armo on Jumalan lahja.Armo ei ole portti tahalliseen syntiin.Ihminen ei ole se joka armahtaa ,vaan Jeesus armahtaa .Kaikki ei saa armoa ,koska on vaeltanut armottomassa pahuudessa.

    • Luther joka ei ollut kovin tiukkapipoinen, aloitti päivänsä juomalla lämmintä olutta, oli sanonut ystävälleen "tekisit sinäkin jotain syntiä niin Jumalalla olisi jotain anteeksiannettavaa"

      • Jeesukseenluottava

        Kukaan ei ole synnitön, paitsi Jeesus ja siksi tarvitsemme ehdottomasti Jeesuksen antamaa armahdusta, jotta pääsisimme ikuiseen elämään. Niin kuin Luther tarvitsi, niin tarvitsemme mekin, kaikki.


      • Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Kukaan ei ole synnitön, paitsi Jeesus ja siksi tarvitsemme ehdottomasti Jeesuksen antamaa armahdusta, jotta pääsisimme ikuiseen elämään. Niin kuin Luther tarvitsi, niin tarvitsemme mekin, kaikki.

        Luther ei itseään sanonut synnittömäksi, häntä ärsytti vain ystävä joka ei näyttänyt tekevän mitään syntiä. Tuo armo on hieno juttu kun sen saa kun uskoo pelkästään, ei tarvise tehdä mitään hyviä tekoja kuten monissa muissa uskonnoissa. Kristinusko on uskonnoista paras.


    • AamenkiitosJeesus

      ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."

    • Totuuseipalatulessa1

      Minkähän pappisvalan helsinginpuolen papit on tehnyt?He tekevät syntiäarmosta.Armo ei ole
      pahantekoon oikeuttava raamatun lupaus.Armon määrää ei kannata kyseenalaistaa tahallisella
      synnillä ja raamatun sivujen repimisellä.Usko niin et ikinä kuole.

    • AamenkiitosJeesus

      Elämän ja armon olet sinä minulle suonut, ja sinun huolenpitosi on varjellut minun henkeni.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja se on oleva häväistys ja herjaus, varoitus ja peljätys pakanain seassa, jotka ympärilläsi ovat, kun minä teen sinussa tuomiot vihassa ja kiivaudessa ja kiivailla rangaistuksilla - minä, Herra, olen puhunut -

    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.
      Aamen!

    • Anonyymi

      "Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."

      • Anonyymi

        "Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."


      • Näkyi eteenkin vuoden 70 pääsiäisenä, jolloin Herran kansa kokoontui sankoin joukoin palvelemaan Herraa? Vai näkyikö se 1939-1945? Ei ole mitään uutta auringon alla ja historia toistaa itseään. Mitä on kerran ollut sitä on vastedeskin. Koska jälleen tulee tuollainen hetki, jolloin Herra ns. armahtaa palvelijoitaan?

        Näkyi myös kristittyjen osalta vuodesta 60 vuoteen 300 sekä jälleen inkvisition muodossa 1000-1500. Mitä on kerran ollut sitä on vastedeskin? Tuo armahdus ja virvoitus tuntuisi siis käyvän aina melko rajujen rankaisujen ja ahdingojen jälkeen?


    • Anonyymi

      Erinomaista. Erinomainen on monien lähin omainen.

    • Jeesus armahtaa ,mutta ihminen voi sen armon tyriä ,kuten raamatun kirjoitukset sen selvästi osoittaa ja osoittaa juuri tähän aikaan ja hieman eteenpäin ,joka on luopumuksen aikaa.
      Armon Hengen pilkkana pitäminen on myös jotain sellaista ,mistä ei palata ,kuten on kirjoitettu raamatussa .
      Varoitus on usesti ,mutta se tärkeä eli Jeesuksen sovintoveren pitäminen tärkeänä eli kunniassa ja eläminen Hengessä sen mukaan kunniallisesti ,sillä syntiä emme saa tehdä armon alla ja elää siis tahallisessa synnissä ,mistään välitämättä .
      Jos kuitenkin hyvin kilvoittelemme ja vaellamme Totuudessa eli Kristuksessa niin Jeesus on ikuinen elämä sille ,joka Hänessä pysyy ja se on Ikuinen elämä ilossa.

      • Anonyymi

        Se ,että olen aikuinen ja osaan ajatella omilla aivoilla on täyttä totta ja kun olen uskova ihminen niin osaan nähdä myös Hengellä .Siinä on ero minun uskovan ja sinun ateistin välillä .Minä tiedän Hengen kautta ,että miten asiat on ja ne minulle myös näytetään.


    • Anonyymi

      Hän sanoi minulle armahtaessaan:

      "Sinun jalkasi saavat kahlata veressä, koirasi saavat latkia kyllikseen vihollisten verta."

    • Homous ja lesbous on sellaisia asioita ,että se polttaminen voi omantunnon kautta alkaa jo maanpäällä ....ei kestä Totuutta raamatun sanasta .
      Silloin kannattaa tehdä parannus vääryyden teoista.Asiat voi muuttua.

    • Anonyymi

      HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
      Parempi kuolla nauruun kuin naruun!

      • Anonyymi

        Mistä sinä sen voit tietää, kun kerran elävä näyt olevan?


    • Anonyymi

      "hän on kaikkien ihmisten vapahtaja, ja varsinkin uskovien"

      • Anonyymi

        minä en kuulu kirkkoon en siis ole uskovainen


    • Anonyymi
    • Ne keitä ei armahda on hän luonut vain siksi että saisi huvikseen kiduttaa heitä ikuisesti helvetissä? Kalvinistista ihmisvihaoppia.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe