Vapaa kuvaus

Aloituksia

215

Kommenttia

11382

1. Erinomaista+jos+tuo+toteutuu+,että+peliautomaatit+,jotka+on+ryöstänyt+monen+vanhuksen+ja+saanut+ties+karmeaan+jamaan+häviäisi+ja+äkkiä+arkikohteista+.+++++Olen+itsekki+paasannut+asian+puolesta+jo+pitkään+.Joka+kerta+pysähdyn+automaatin+pelaajan+kohdalla+ja+sanon+...kone+voittaa+aina+ja+sitten+ku+joku+sanoo+...no+voitin+tuossa+muutaman+kympin+justa+ni+kysyn+...oletko+nähnyt+montaa+konetta+konkurssissa+ja+oletko+pitänyt+kirjaa+kaikista+rahoista+,mitä+olet+koneeseen+työntänyt+.+++++Raivostuttaa+suorastaan+nuo+pelikoneet+.Itse+olen+ollut+totaali+kieltäytyjä+ja+jatkan+saarnaamistani+niin+kauan+,kunnes+jokaikinen+rakkine+häviää+tästä+maasta+siviilipaikoista+.
  2. Jumala+on+Henki+ja+niin+uskovassakin+on+uusi+Henki+ja+ihminen+on+silloin+uusi+luomus+ylhäältä+uudesti+syntynyt.++++Sitä+ei+voi+ateisti+ymmärtää+kun+ei+ole+ateistilla+sitä+Henkeä+,jolla+ymmärtää+ja+joka+tekee+eläväksi.Mutta+hartaasti+toivon+,että+moni+ateisti+uskoisi+tämän+,mitä+kirjoitan+,että+te+ette+voi+,ettekä+osaa+edes+kuvitella+,miten+ihmeellinen+elämä+ja+vaellus+voi+olla+kun+ihminen+ottaa+Jumalan+vastaan+ja+syntyy+uudestaan.Sen+rinnalla+kalpenee+kaikki+maalliset+asiat+ja+kun+pääsee+keskusteluyhteyteen+Jumalan+kanssa+niin+koskaan+ei+halua+luopua+Hänestä+....on+meinaan+niin+mahtavaa+.Saati+jos+sattuu+saamaan+ilmestyksiä+ja+tai+armonlahjoja+,joilla+voi+nähdä+tai+kuulla+asioita+....sellaista+ei+saa+muualta+kuin+Jumalalta.Kaikki+hienoa+ja+rauhallista+ja+sydän+tasainen+ilman+minkäänlaista+pelkoa+se+on+ällistyttävää.Toivon+,että+mahdollisimman+moni+kysyisi+sen+asian+...sen+tärkeimmistä+tärkeimmän..