Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TolkunIhminen
profiilit
TolkunIhminen
TolkunIhminen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1346
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Taisi+osua+pahasti+tuulettimeen+mutta+totuudella+on+tuollainen+tapa.+Kokemuksesta+kirjoitukseni+kertoo+ei+tosin+siltä+osin,+että+minulla+olisi+homouden+kanssa+mitään+tekemistä.+
Helluntailaiset+sen+sijaan+ovat+hyvinkin+tuttu+ryhmä+ja+koko+se+heidän+seurakunta+systeemi+perustuu+sairaaseen+kilvoitteluun+ja+ei+se+vielä,+että+kilvoittelisivat+muiden+kanssa+.+Vaan+he+nokkivat+myös+omiaan+ja+kaikenlainen+henkinen+kiusaaminen+naamioidaan+muka+lähimmäisen+rakkaudeksi.+
Ymmärrän+kyllä+miksi+tuo+kiehtoo+elämänsä+juosten+kusten+elänyttä+narsistista+keski-ikäistä+miestä+.+Kaikki+paskamaiset+temput+ja+teot+voi+kuitata+muutamalla+lauseella+siansaksaa+ja+pienellä+upotuksella.+Ja+muuta+ei+tarvitse+tehdä+kuin+heteromiehenä+vastustaa+homoutta+ja+naisten+abortteja.
On+tietenkin+helluntailaisissakin+poikkeuksia+mutta+tuo+ylläkuvattu+on+enemmistö.
01.07.2020 12:40
En+kyllä+Lapualta+ole+mutta+sen+verran+tunnen+sieltä+ihmisiä+ja+paikkakuntaa,+että+rohkenen+epäillä+noinko+ne+kattelisi+kulttihommia+.+Siellä+on+jo+pelkästään+kirkon+konservatiivi+kristittyjä+niin+paljon,+että+tuskin+mokomalle+pytingille+rakennuslupaa+lohkeisi+.+
Ja+jos+tuollainen+virhe+jostain+syystä+pääsisi+käymään+niin+kyllä+se+vaikkapa+"varomattomalla"+tupakoinnilla+saataisiin+ratkaistua.
01.07.2020 12:03
Enpä+ole+tuollaisesta+lukenut.+Varmasti+harvinaisuus+noissa+piireissä.
01.07.2020 11:24
Olen+huomannut,+että+noissa+persu-+uskovaisissa+on+kamala+määrä+patoutunutta+vihaa+ja+malttamattomina+odottavat,+että+milloin+pääsisi+barrikaadeille.
Tuossahan+olisi+loistava+bisnes+idea+perustaa+noille+oma+teemapuisto+.+Maanantaisin+kaksi+persua+yhden+hinnalla+ja+rannekkeella+saisi+peuhata+koko+päivän.
01.07.2020 11:18
Mitäköhän+tuostakin+tulisi+.+Pelkkä+tutkintavaihe+äänestyksineen+venyisi+kaksivuotiseksi+ja+syyttämispäätökset+perustuisivat+mielipiteisiin+ja+tokihan+tuossa+pitäisi+sitten+olla+jokin+taho+jonne+voisi+äänestyksistä+valittaa.
Samantien+voitaisiin+siirtyä+julkisiin+kivittämisiin+toreilla+.+Paikalle+tulleet+sitten+kivittäisi+tai+ei,+olisihan+tuossakin+se+50+/+50+mahdollisuus.
01.07.2020 11:01
Tuota+tapahtuu+varmasti+kaikkialla.+Vapaissa+liikkeissä+asiat+vaan+piilotellaan+ja+tekijöitä+suojellaan.
01.07.2020 10:50
"+eheytyshoitoihin+uskova+voi+vakaasti+uskoa,+että+näinhän+minä+haluaisin+itseänikin+kohdeltavan+ja+jatkaa+sadistista+käytöstään+"
Ehkä.+Enemmän+tosin+luulen+kyllä+tuon+olevan+niiden+touhuja+jotka+itseasiassa+ovat+ihan+umpiheteroita+joilla+ei+mitään+tekemistä+tai+käsitystä+homoudesta+ja+tuota+esiintyy+lahkoissa+missä+muutenkin+harrastetaan+aktiivisesti+henkistä+väkivaltaa+.+Tuossa+kyse+jostakin+sairaasta+valtakuviosta+aivan+kuten+hurmosmaiset+abortin+vastustajatkin+ovat+yleensä+samoista+piireistä+etupäässä+miehiä+,+joita+säestää+fertiili-iän+ohittaneet+naiset+.
Mitään+tekemistä+tuolla+ei+ole+lähimmäisen+rakkauden+tai+ymmärtämisen+kanssa+vaan+halu+hallita+ja+sitä+kautta+jollakin+kummallisella+tavalla+saada+sitä+omaa+asemaa+nostettua.
Helluntailaiset+ovat+tuosta+ehkä+se+äänekkäin+esimerkki+jotka+arvostelevat+kirkkoa+joka+käänteessä+milloin+mistäkin.+Vaikka++todellinen+syy+heidän+kirkonvastaisuuteen+on+se,+että
kirkossa+ei+harrasteta+toisten+päälle+syljeskelyä+ja++papit+eivät+vip-+paikkoja+jakele.
01.07.2020 10:44
Taatusti+sairain+perustelu+mitä+ikinä+olen+lukenut.
01.07.2020 10:01
Eihän+tuo+mitenkään+yllättävää+ole.+Noille+oman+pesän+siivous+on+käsittämätön+käsite+ja+jos+siivotaan+niin+ne+vain+"lakaistaan"+piiloon.
01.07.2020 09:59
Kirjoitat,+että+mitä+pahaa+voi+kasteessa+olla+ja+sitten+kuitenkin+mielestäsi+vauvakaste+on+todella+paha+,+että+enemmin+kastella+vainajia.+Rienauskin+on+enemmän+sinun+puoleltasi.++Kuinka+monta+kuollutta+olet+muuten+tavannut+jotka+ovat+katuneet+,+etteivät+eläissään+liittyneet+kulttiinne+?+Taatusti,+et+ainuttakaan+mutta+älä+välitä+ei+kukaan+mukaan+ole.
En+yhtään+ihmette,+ettei+hullut+tapanne+ole+levinneet+ns.+suomen+raamattuvyöhykkeelle.+Saatan+jopa+sieluni+silmin+nähdä+mitä+siitä+seuraisi+kun+tunkisitte+pohjanmaalle+kastelemaan+vainajia.+Siinä+vaiheessa+monesti+keskenään+"riitaisat"+helluntailaiset,+lestaadiolaiset+ja+kirkkolaiset+yhdistäisivät+taatusti+voimansa+ja+hulluuden+levittäjät+otettaisiin+yhteistuumin+kiinni+.+Perseet+tervattaisiin+ja+pyöritettäisiin+rantahiekassa+jonka+jälkeen+ehkä+joku+ystävällinen+isäntä+veisi+peräkärryllä+isomman+tienposkeen+bussipysäkille+,odottelemaan+sitä+ainoaa+bussivuoroa+joka+sillä+viikolla+kulkee.
01.07.2020 08:21
Ei+näillä+joillakin++palstalaisilla+empatiasta+ole+puutetta.+Hyvin+tuntevat+omiansa+kohtaan+sitä+mutta+ei+sitten+muita.+Sama+kööri+huutaa+kuinka+suomessa+vaan+jaetaan+holtittomasti+rahaa+ja+sitten+itse+haetaan+kaikki+mahdolliset+tuet,+tuohon+päälle+tietenkin+kirkon+jakamat+eväät+tai+ostoskortit+vaikka+tosiaan+kirkko+onkin+ihan+paska.
Yhtä+kaikki+empatia+rajoittuu+lähinä+oman+navan+ympärille+ja+ehkä+naapuriin+jos+sattuu+olemaan+oikean+värinen,+oikeaa+uskontoa++ja+oikeaa+seksuaalisuutta.+Tuo+jälkimmäinen+kun+tuntuu+olevan+erittäin+tärkeää+sellaiselle+Kristuksen+lähimmäisen+rakkauden+täyttämälle+ihmiselle.
30.06.2020 22:59
Ei+tietenkään+ja+ihan+ihan+tiedoksi+joku+nuo+suomenkin+valtion+velat+kuittaa.+Ne+jotka+ovat+saamispuolella,+eivät+vaan+siis+elä+toisten+siivellä.
30.06.2020 22:46
Vanhanen+on+muistaakseni+aika+lusmu+veikko+jo+aikoinaan+ja+nykyään+vielä+sydäntautinen+,+eli+tuskinpa+hänestä+on+jöön-pitäjäksi.+Toisekseen+ajattelee+varmaan+omaa+etuaan+ja+usko+pois+haluaa+jopa+presidentiksi+;)+Hän+ei+kuitenkaan+voi+Mariinia+laittaa+"kuriin"+koska+Mariinilla+on+käytännössä+Matin+tahto+takataskussa+;+)+Noin+se+vaan+oikeasti+on+:d
30.06.2020 22:09
Olin+vuosikausia+kirkonkin+hommissa+tosin+ajelemassa,+eli+en+varsinaisesti+vastannut+käännyttämisestä.+En+usko+kuitenkaan+homman+muuttuneen+,+on+nimittäin+sen+verran+suurta+hommaa.+
Se,+että+kirkko+hyväksyy+seksuaalivähemmistöt+ei+liity+millään+tavalla+avustustyöhön.+Ketään+ei+taatusti+kannusteta+homostelemaan+ja+toisekseen+ei+toinen+voi+toisen+seksuaalisuutta+muuttaa,+eli+tuo+ihan+vallan+huvittava+juttu.
Patmoksella+on+muuten+yksi+hyvä+idea+ja+no.+en+tiedä+ehkä+hyvä+tarkoituskin+liittyen+avustukseen+"joulun+lapsi+"+mutta+toteutus+todella+surkeaa.+Tuossa+vasta+rahat+valuvatkin+tyypeille+jotka+eivät+sitä+taatusti+ansaitse.+Muistaakseni+laskinkin+tuon+joskus+palstalla+mitä+se+maksaa+viedä+nuo+"kenkälaatikot"+puoliperävaunulla+romaniaan+mutta+alkuperäinen+idea+on+ihan+hyvä,+vielä+kun+jotkut+rehelliset+ne+toimittaisivat.
30.06.2020 21:51
Niinpä+omaa+järkeä+voi+noissakin+käyttää.+Meillä+on+jo+toiset+plan-lapset+(edelliset+jo+aikuisia+)+vaimon+kanssa+koska+mielestäni+juurikin+sitä+todellista+auttamista+on+asioiden+muuttamista.+Ihan+omakohtaisesti+olen+kokenut+ettei+mikään+hetkellinen+apu+tai+käännyttäminen+mitään+ratkaisua+tuo+vaan+ihmisille+pitää+luoda+mahdollisuuksia.+Jokainen+haluaa+ponnistaa+pidemmälle+ja+pärjätä+paremmin+mutta+riisikupin+vienti+ei+kauan+lämmitä.
Ainoa+oikea+tie+muutokseen+on+nimenomaan+sieltä+ruohonjuuritasolta+jossa+luodaan+ne+mahdollisuudet.
30.06.2020 21:41
Spontaani+jakautuiminen,+loistava+analyysi+:D
30.06.2020 21:31
Yritän+nyt+oikein+kovettaa+itseni+ja+vastata+tähän.+Kysymyshän+on+kiperä,+kieltämättä.+Ei+ehkä+niinkään+tällaiselle+konservatiisin+luterilaisen+kasvatuksen+saanneelle+,+enemmän+ehkä+niille+jotka+selittelevät+nähneensä+jonkun+"herran+valon"
No+kuten+tuosta+jo+voi+päätellä,+en+itse+ole+kokenut+mitään+tuollaisia+hurmostiloja.+Toki+elämässä+on+ollut+omat+vaikeutensakkin+mutta+ne+ei+eivät+ole+päättyneet+mihinkään+kielillä+puhumisiin+ja+heräämisiin.++Toisin+kuin+palstalta+ehkä+voisi+kuvitella+niin+ne+"vanhankansan+uskovaisuus+"+asiat+ei+ole+olleet+jotain+kamalaa+pelkoa+ja+vastustamista+milloin+mitäkin+näkymätöntä+uhkaa+vastaan+.+Vaan+oikeastaan+aika+tavallista+nuhtetonta+elämää+kannustavia+asioita.+Kirkkaimpana+johtotähtenä+on+ollut+se,+että+miten+toivot+itse+itseäsi+kohdeltavan+tee+se+muille+ja+parannuksen+teko+pitää+aloittaa+itsestään.+
Ja+toki+myönnän+senkin,+ettei+tuohon+luottaminen+ole+aina+helppoa+mutta+epäilyskin+on+tervettä.+Itse+siis+olen+valinnut+elämäntyylini+mutta+en+niin,+ettenkö+kunnioittaisi+niitäkin+jotka+eivät+sitä+omakseen+tunnista.+Ja+mikä+ehkä+tärkeintä+niin+kaduttavaa++ei+ole+paljoa+.
30.06.2020 20:33
On+selvää,+että+moisen+oraganisaation+pyörittämiseenkin+rahaa+uppoaa+kun+kaikkea+ei+pystytä+tekemään+vapaaehtoisvoimin.+
Jos+oikeasti+olet+kiinnostunut+,+oikeasta+auttamisesta+niin+katsoppas+naisten+pankki.+Se+on+hyvä+esimerkki+kestävästä+auttamisesta++jonka+tavoite+on+todella+muuttaa+asioita+ja+kyse+ei+ole+pohjattomasta+kaivosta+vaan+lainasta+jonka+saat+jossakin+vaiheessa+takaisin.
30.06.2020 19:55
Sitä+suuremmalla+syyllä+kannattaisi+varmaan+äänestää.+Ei+auta+olla+siellä+maagisessa+hiljaisessa+enemmistössä+jos+ei+edes+viitsi+vaivautua+vaaliuurnille.
30.06.2020 19:24
Miksi+ihmeessä+sitten+paljastuu+kaikenlaisia+rahankähmisiä+ja+lasten+hyväksikäyttöjä+kovastikkin+uskovaisilla+piireillä+?
Ihan+reaalielämässäkin+tiedän+muutaman+kovasti+itseään+uskovaisena+pitävän+olevan+todella+tiukilla+siellä+kuuluisalla+"Pietarin+portilla"+ja+en+tarkoita+,+että+varsinaisia+rikoksia+olisi+tehty+mutta+keskitytty+olemaan+mahdollisimman+ilkeä+toisin+ajatteleville.
30.06.2020 19:15
25 / 68