Oliko George Floyd Kristitty?

Anonyymi

Ei ollut katolilainen tai liberaali?

Oliko aito kristitty?

270

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä väliä? Oli ihminen.

      • Konservatiivinen oikeistokristillisyys on USA:ssa rasismin kehto. Ja näkyyhän se palstan kirjoituksissa olevan korkeassa kurssissa meidänkin uskonollista oikeistoa edustavien ajatusmaailmassa.


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        Konservatiivinen oikeistokristillisyys on USA:ssa rasismin kehto. Ja näkyyhän se palstan kirjoituksissa olevan korkeassa kurssissa meidänkin uskonollista oikeistoa edustavien ajatusmaailmassa.

        Kuten... missä?


      • Anonyymi

        Ei sillä väliä olekaan normaaleille ihmisille. Rasisteja ottaa vaan päähän, kun George Floydista paljastui muitakin puolia. Se rikkoo ikävästi heidän yksiulotteista maailmankuvaansa. Mutta hekin joutuvat aikanaan tilille puheistaan.


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        Konservatiivinen oikeistokristillisyys on USA:ssa rasismin kehto. Ja näkyyhän se palstan kirjoituksissa olevan korkeassa kurssissa meidänkin uskonollista oikeistoa edustavien ajatusmaailmassa.

        Olen asunut raamattuvyöhykkeellä 4 vuotta, enkä ole törmännyt seurakunnissa rasismiin. Suuri osa fundamentalistisissa kirkoissa kävijöistä on nimittäin värillisiä. Rasismia tapasi lähinnä kaupungilla kaljoittelevien punaniskojen keskuudessa. Teksasin "persuja" joilla oli vaikeuksia sietää eurooppalaisiakin. Vaikea sanoa mitä yksittäisten uskovaisten päässä liikkui, mutta jos rasismia oli, se ei tullut ilmi. Sillä seurakunnissa sitä ei hyväksytty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen asunut raamattuvyöhykkeellä 4 vuotta, enkä ole törmännyt seurakunnissa rasismiin. Suuri osa fundamentalistisissa kirkoissa kävijöistä on nimittäin värillisiä. Rasismia tapasi lähinnä kaupungilla kaljoittelevien punaniskojen keskuudessa. Teksasin "persuja" joilla oli vaikeuksia sietää eurooppalaisiakin. Vaikea sanoa mitä yksittäisten uskovaisten päässä liikkui, mutta jos rasismia oli, se ei tullut ilmi. Sillä seurakunnissa sitä ei hyväksytty.

        Tutkimusten mukaan kuitenkin oikeistokonservatiivien asenteet ovat kaikkein rasistisimmat. Äärioikeisto edustaa vain jäävuoren huippua.


      • a-teisti kirjoitti:

        Konservatiivinen oikeistokristillisyys on USA:ssa rasismin kehto. Ja näkyyhän se palstan kirjoituksissa olevan korkeassa kurssissa meidänkin uskonollista oikeistoa edustavien ajatusmaailmassa.

        Tri Korkkiruuvin palstapäästöt suorastaan tursuavat sitä. Konservatiivinen oikeistokristillisyys -pitoisuus ei ole 80 eikä 90 prossaa, vaan täydet sata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen asunut raamattuvyöhykkeellä 4 vuotta, enkä ole törmännyt seurakunnissa rasismiin. Suuri osa fundamentalistisissa kirkoissa kävijöistä on nimittäin värillisiä. Rasismia tapasi lähinnä kaupungilla kaljoittelevien punaniskojen keskuudessa. Teksasin "persuja" joilla oli vaikeuksia sietää eurooppalaisiakin. Vaikea sanoa mitä yksittäisten uskovaisten päässä liikkui, mutta jos rasismia oli, se ei tullut ilmi. Sillä seurakunnissa sitä ei hyväksytty.

        Näin varmaan on, että monissa seurakunnissa on nollatoleranssi rasismille, kun pastoritkin voivat olla mustia. Sitten on paljon valkoisempaakin kristillisyyttä.

        Vaikuttaa siltä, että ainakaan Korkkiruuvi ei koe "mustia" seurakuntia ihan ensimmäisiksi veljesseurakunnikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen asunut raamattuvyöhykkeellä 4 vuotta, enkä ole törmännyt seurakunnissa rasismiin. Suuri osa fundamentalistisissa kirkoissa kävijöistä on nimittäin värillisiä. Rasismia tapasi lähinnä kaupungilla kaljoittelevien punaniskojen keskuudessa. Teksasin "persuja" joilla oli vaikeuksia sietää eurooppalaisiakin. Vaikea sanoa mitä yksittäisten uskovaisten päässä liikkui, mutta jos rasismia oli, se ei tullut ilmi. Sillä seurakunnissa sitä ei hyväksytty.

        "Olen asunut raamattuvyöhykkeellä 4 vuotta, enkä ole törmännyt seurakunnissa rasismiin."

        USA:ssa ei ole rasismia muuta kuin propagandan mukaan!

        Työtätekevät, uskovaiset, rehelliset mustat eivät koe sen enempää torjuntaa mitä nyt me uskovat koemme myös täällä Suomessa. Rasismia se ei ole - se on vain Jeesuksen seuraajiin kohdistuvaa vainoa.

        Mutta sitten tuo mustien huumehörhöjen, syrjäytyneiden, rikollisten ja black power- porukka, joka herättää sekä mustissa, latinoissa että valkoisissa vastustusta eikä heitä hyväksytä. Tätä kautta sitten rakennetaan ne rasismisyytökset ja -propagandat, joita demokraatit ja liberaalit käyttävät hyväkseen omissa poliittisissa kärhämöissään. Myös Suomessa hyödynnetään näin rakennettuja rasismiväitteitä mutta tämä ei ole se todellisuus, tämä on vain propagandaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olen asunut raamattuvyöhykkeellä 4 vuotta, enkä ole törmännyt seurakunnissa rasismiin."

        USA:ssa ei ole rasismia muuta kuin propagandan mukaan!

        Työtätekevät, uskovaiset, rehelliset mustat eivät koe sen enempää torjuntaa mitä nyt me uskovat koemme myös täällä Suomessa. Rasismia se ei ole - se on vain Jeesuksen seuraajiin kohdistuvaa vainoa.

        Mutta sitten tuo mustien huumehörhöjen, syrjäytyneiden, rikollisten ja black power- porukka, joka herättää sekä mustissa, latinoissa että valkoisissa vastustusta eikä heitä hyväksytä. Tätä kautta sitten rakennetaan ne rasismisyytökset ja -propagandat, joita demokraatit ja liberaalit käyttävät hyväkseen omissa poliittisissa kärhämöissään. Myös Suomessa hyödynnetään näin rakennettuja rasismiväitteitä mutta tämä ei ole se todellisuus, tämä on vain propagandaa.

        Missä vaihtoehtotodellisuudessa oikein elät?


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Näin varmaan on, että monissa seurakunnissa on nollatoleranssi rasismille, kun pastoritkin voivat olla mustia. Sitten on paljon valkoisempaakin kristillisyyttä.

        Vaikuttaa siltä, että ainakaan Korkkiruuvi ei koe "mustia" seurakuntia ihan ensimmäisiksi veljesseurakunnikseen.

        "Vaikuttaa siltä, että ainakaan Korkkiruuvi ei koe "mustia" seurakuntia ihan ensimmäisiksi veljesseurakunnikseen."

        Kristuksen seurakunnassa me kaikki olemme aina olleet tasa-arvoisia ja sisaria ja veljiä Jeesuksessa Kristuksessa. Arvojärjestykseen emme ketään pane, mutta yhdessä työtä teemme ja kuinka ihanaa musiikkia mustat uskovat ovatkaan meille antaneet omalla välittömyydellään ja riemullaan. Kyllä se kuulkaas vetää puoleensa että jopa jäyhä umpioitunut suomalainenkin alkaa iloita ja jopa voi jo heiluttaa vaikka pikkulilliään musiikin tahdissa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olen asunut raamattuvyöhykkeellä 4 vuotta, enkä ole törmännyt seurakunnissa rasismiin."

        USA:ssa ei ole rasismia muuta kuin propagandan mukaan!

        Työtätekevät, uskovaiset, rehelliset mustat eivät koe sen enempää torjuntaa mitä nyt me uskovat koemme myös täällä Suomessa. Rasismia se ei ole - se on vain Jeesuksen seuraajiin kohdistuvaa vainoa.

        Mutta sitten tuo mustien huumehörhöjen, syrjäytyneiden, rikollisten ja black power- porukka, joka herättää sekä mustissa, latinoissa että valkoisissa vastustusta eikä heitä hyväksytä. Tätä kautta sitten rakennetaan ne rasismisyytökset ja -propagandat, joita demokraatit ja liberaalit käyttävät hyväkseen omissa poliittisissa kärhämöissään. Myös Suomessa hyödynnetään näin rakennettuja rasismiväitteitä mutta tämä ei ole se todellisuus, tämä on vain propagandaa.

        "USA:ssa ei ole rasismia muuta kuin propagandan mukaan!"

        Älä satuile. Uskon enemmän omia havaintojani paikan päältä 18 vuoden ajalta. Puhumattakaan lukuisista amerikkalaisista virallisista raporteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "USA:ssa ei ole rasismia muuta kuin propagandan mukaan!"

        Älä satuile. Uskon enemmän omia havaintojani paikan päältä 18 vuoden ajalta. Puhumattakaan lukuisista amerikkalaisista virallisista raporteista.

        Tietenkin olet nähnyt ääriliikkeiden toimintaa mustia vastaan ja liberaalien tekemiä raportteja, mutta USA:ssa sinänsä ei ole rasismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä vaihtoehtotodellisuudessa oikein elät?

        En voi muuttaa todellisuutta. Kävin useammassa "eri merkkisessä" seurakunnassa. Tunsin ihmisiä kaikenlaisista taustoista. Enkä seurakunnissa törmännyt koskaan rasismiin. Värilliset kaverit kyllä kertoivat minulle seurakunnan ulkopuolella kokemastaan rasismista.

        Olen itse asiassa vasta viime aikoina törmännyt uskovaisiin rasisteihin. Vakaumukselliset kristityt ja konservatiiviset tai äärioikeistolaiset kulttuurikristityt ovat USA:ssakin kaksi eri "rotua". Jälkimmäiset eivät juuri hengaile kirkoissa, mutta käyttävät kristillistä kulttuuria poliittisena lyömäaseena. Heitä ei pidä sotkea tavallisiin konservatiivisiinkaan kristittyihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan kuitenkin oikeistokonservatiivien asenteet ovat kaikkein rasistisimmat. Äärioikeisto edustaa vain jäävuoren huippua.

        "Tutkimusten mukaan kuitenkin oikeistokonservatiivien asenteet ovat kaikkein rasistisimmat"

        Konservatiiveissa on rasisteja enemmän kuin liberaaleissa. Mutta kaikki konservatiivit eivät ole kristittyjä. Eivätkä kaikki konservatiivikristityt tietenkään rasisteja. Rasismi ei ole vain raamattuvyöhykkeen ongelma. Kun muutin ekan kerran USA:an yllätyin Nykissä monien juutalaisten avoimesta rasismista.

        Rasismi oli myös yllättävän yleistä tuoreilla siirtolaisilla. Ihan kuin yritettäisiin sopeutua ja päteä uudessa ympäristössä painamalla jotakin ryhmää alas. Valitettavasti se aina kohdistuu tummempi-ihoisiin. Riippumatta heidän koulutuksestaan, taustastaan tms. Jos olet "väärän värinen", olet syyllinen kunnes toisin todistetaan.

        Suurin yllätys minulle oli, että myös Aasiassa ja Afrikassa syrjitään tummempi-ihoisia. Siinä on jotain primitiivistä ja irrationaalista. Mutta sitähän rasismi pohjimmiltaan on. Ei ole kovin rationaalista keskustella yleistävästi ihmisryhmistä näkemättä ihmisiä yksilöinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tutkimusten mukaan kuitenkin oikeistokonservatiivien asenteet ovat kaikkein rasistisimmat"

        Konservatiiveissa on rasisteja enemmän kuin liberaaleissa. Mutta kaikki konservatiivit eivät ole kristittyjä. Eivätkä kaikki konservatiivikristityt tietenkään rasisteja. Rasismi ei ole vain raamattuvyöhykkeen ongelma. Kun muutin ekan kerran USA:an yllätyin Nykissä monien juutalaisten avoimesta rasismista.

        Rasismi oli myös yllättävän yleistä tuoreilla siirtolaisilla. Ihan kuin yritettäisiin sopeutua ja päteä uudessa ympäristössä painamalla jotakin ryhmää alas. Valitettavasti se aina kohdistuu tummempi-ihoisiin. Riippumatta heidän koulutuksestaan, taustastaan tms. Jos olet "väärän värinen", olet syyllinen kunnes toisin todistetaan.

        Suurin yllätys minulle oli, että myös Aasiassa ja Afrikassa syrjitään tummempi-ihoisia. Siinä on jotain primitiivistä ja irrationaalista. Mutta sitähän rasismi pohjimmiltaan on. Ei ole kovin rationaalista keskustella yleistävästi ihmisryhmistä näkemättä ihmisiä yksilöinä.

        Rasismi on hankala termi määritellä, koska tuosta sanasta on tehty poliittinen ase vähän kaikkeen.

        Jos koulussa kiusataan valkoista suomalaissyntyistä, niin kyse on kiusaamisesta!

        Mutta jos koulussa kiusataan mustaa, niin kyse on rasismista!

        Ketä tässä syrjytään lopulta?


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        Konservatiivinen oikeistokristillisyys on USA:ssa rasismin kehto. Ja näkyyhän se palstan kirjoituksissa olevan korkeassa kurssissa meidänkin uskonollista oikeistoa edustavien ajatusmaailmassa.

        Siinä taas vasemmistolainen aivopieru joka on imenyt täysillä vihan valkoisia kohtaan. Erityisesti kristittyjä. Mitä luulet mustien puhuvan valkoisista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi muuttaa todellisuutta. Kävin useammassa "eri merkkisessä" seurakunnassa. Tunsin ihmisiä kaikenlaisista taustoista. Enkä seurakunnissa törmännyt koskaan rasismiin. Värilliset kaverit kyllä kertoivat minulle seurakunnan ulkopuolella kokemastaan rasismista.

        Olen itse asiassa vasta viime aikoina törmännyt uskovaisiin rasisteihin. Vakaumukselliset kristityt ja konservatiiviset tai äärioikeistolaiset kulttuurikristityt ovat USA:ssakin kaksi eri "rotua". Jälkimmäiset eivät juuri hengaile kirkoissa, mutta käyttävät kristillistä kulttuuria poliittisena lyömäaseena. Heitä ei pidä sotkea tavallisiin konservatiivisiinkaan kristittyihin.

        Kertokaahan minulle mikä on 'rasismia'?
        Minulla on ollut työkaverina mustia joiden kanssa hyvät toverilliset välit, mutta en toivo tyttärelleni mustaa tai värillistä puolisoa. Koska haluan pitää rotuni elossa myös tulevaisuudessa. Olen tämän myös kertonut mustille kavereilleni. He ovat ymmärtäneet asian täysin. Vain valkoiset punavihreät ovat pillastuneet asiasta koska heidän mielestään valkoisten hävittäminen sukupuuttoon mm. Rotusekoituksella on 'rasismin' hävittämisen ykkösedellytys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tutkimusten mukaan kuitenkin oikeistokonservatiivien asenteet ovat kaikkein rasistisimmat"

        Konservatiiveissa on rasisteja enemmän kuin liberaaleissa. Mutta kaikki konservatiivit eivät ole kristittyjä. Eivätkä kaikki konservatiivikristityt tietenkään rasisteja. Rasismi ei ole vain raamattuvyöhykkeen ongelma. Kun muutin ekan kerran USA:an yllätyin Nykissä monien juutalaisten avoimesta rasismista.

        Rasismi oli myös yllättävän yleistä tuoreilla siirtolaisilla. Ihan kuin yritettäisiin sopeutua ja päteä uudessa ympäristössä painamalla jotakin ryhmää alas. Valitettavasti se aina kohdistuu tummempi-ihoisiin. Riippumatta heidän koulutuksestaan, taustastaan tms. Jos olet "väärän värinen", olet syyllinen kunnes toisin todistetaan.

        Suurin yllätys minulle oli, että myös Aasiassa ja Afrikassa syrjitään tummempi-ihoisia. Siinä on jotain primitiivistä ja irrationaalista. Mutta sitähän rasismi pohjimmiltaan on. Ei ole kovin rationaalista keskustella yleistävästi ihmisryhmistä näkemättä ihmisiä yksilöinä.

        Tuolla logiikalla mustaa mustempi sudanilainen ei koskaan voi olla rasisti:)?
        No, olet väärässä. Rasismia on kaikkialla missä on erirotuisia ihmisiä samalla alueella. Monet japanilaiset ovat rasisteja eurooppalaisia kohtaan, vaikka nahkan väri on suunnilleen sama.

        On totta että ihmiset mm. Lapset pitävät kaikissa roturyhmissä vaaleaa ihoa kauniinpana kuin tummaa. Tämä on todettu jo 1950-luvulla Afrikassa tehdyillä alle kouluikäisille lapsile suoritetuilla kokeilla.



      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen asunut raamattuvyöhykkeellä 4 vuotta, enkä ole törmännyt seurakunnissa rasismiin. Suuri osa fundamentalistisissa kirkoissa kävijöistä on nimittäin värillisiä. Rasismia tapasi lähinnä kaupungilla kaljoittelevien punaniskojen keskuudessa. Teksasin "persuja" joilla oli vaikeuksia sietää eurooppalaisiakin. Vaikea sanoa mitä yksittäisten uskovaisten päässä liikkui, mutta jos rasismia oli, se ei tullut ilmi. Sillä seurakunnissa sitä ei hyväksytty.

        Tuon käsityksen olen itsekin saanut, vaikka en ole maassa koskaan käynyt. Sen sijaan eräät näillä palstoilla yleensä mustamaalaavat kristittyjä kaikilla mahdollisilla tavoilla. Sillä on perusteensa vanhakantaisessa vasemmistolaisuudessa, joka poikkeaa aika tavalla nykyaikaisesta valistuneesta ja järkevästä Liin johtamasta vasemmistolaisuudesta. Kylmän sodan aikana äärimmäinen vasemmisto lyttäsi vastustajiaan keinolla millä hyvänsä eikä siinä totuudessa pysyminen ollut niin tärkeää. Toki rasismi yhdistyi entisinä aikoina myös kristinuskoon tiiviimmin. Mustille oli omat kirkkonsa, mutta oli sellaisiakin valkeaa ylivaltaa kannattaneita ryhmiä, jotka perustelivat kantansa uskonnolla ja Raamatulla.

        Nettimöyhötys on vielä pahempaa kuin menneiden aikojen äärivasemmistolaisuus, siinä polarisoidaan, yksinkertaistetaan ja valehdellaan vielä enemmän. Osuutensa asiaan lienee kannabiksella, jota ruutujen ja näppäimistöjen takana poltellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olen asunut raamattuvyöhykkeellä 4 vuotta, enkä ole törmännyt seurakunnissa rasismiin."

        USA:ssa ei ole rasismia muuta kuin propagandan mukaan!

        Työtätekevät, uskovaiset, rehelliset mustat eivät koe sen enempää torjuntaa mitä nyt me uskovat koemme myös täällä Suomessa. Rasismia se ei ole - se on vain Jeesuksen seuraajiin kohdistuvaa vainoa.

        Mutta sitten tuo mustien huumehörhöjen, syrjäytyneiden, rikollisten ja black power- porukka, joka herättää sekä mustissa, latinoissa että valkoisissa vastustusta eikä heitä hyväksytä. Tätä kautta sitten rakennetaan ne rasismisyytökset ja -propagandat, joita demokraatit ja liberaalit käyttävät hyväkseen omissa poliittisissa kärhämöissään. Myös Suomessa hyödynnetään näin rakennettuja rasismiväitteitä mutta tämä ei ole se todellisuus, tämä on vain propagandaa.

        "Mutta sitten tuo mustien huumehörhöjen, syrjäytyneiden, rikollisten ja black power- porukka, joka herättää sekä mustissa, latinoissa että valkoisissa vastustusta eikä heitä hyväksytä. Tätä kautta sitten rakennetaan ne rasismisyytökset ja -propagandat, joita demokraatit ja liberaalit käyttävät hyväkseen omissa poliittisissa kärhämöissään. Myös Suomessa hyödynnetään näin rakennettuja rasismiväitteitä mutta tämä ei ole se todellisuus, tämä on vain propagandaa."

        Näin se toimii. On ongelma, jota ratkotaan keinoilla, joilla se ei ratkea ja ongelman ratkojat nousevat jeesuksiksi, jotka voivat itkeä rahaa vuosi vuodelta enemmän. Ja saavat ääniä.

        Tämän ilmiön pohjoismainen versio on rantautunut myös meille Suomeen ja on nähtävissä huostaanottobisneksessä ja mielenterveystyössä. Kummatkaan niistä eivät todellisuudessa ratkaise ongelmia eivätkä usein juuri auta kohteitaan, mutta niillä on sitä helpompi ratsastaa, mitä suuremmaksi ongelma paisuu. Joku voisi ihmetellä, miten se voi vain paisua, kun vuosi vuodelta syydetään enemmän ja enemmän resursseja "auttamiseen". Mutta sitä kysymystä mainosrahoista ja poliittisesta hyvästä tahdosta riippuvainen media ei koskaan esitä.

        Yhdysvalloissa roskaväki rikostelee ja rötöstelee ja sen takia kokee "rasismia" ja he muodostavat hienon äänestäjäkunnan heitä "auttaville" demokraateille. Osa roskaväestä uskoo uhritarinaansa, osa haluaa vain lisää sosiaalitukia. Mitään yhteisöllisyyttä, jolla he itse pystyisivät ongelmia pitkälti ratkaisemaan, roskaväki ei tunne muualla kuin mellakoissa, joissa hajotetaan kaupunkeja.

        Orjuus ja vielä 1960-luvulla jossain päin vallinnut rasismi, jota on tuotu juutalaisten omistaman viihteen kautta voimakkaasti nykypolvien tietoisuuteen, lietsoo yliherkkää ilmapiiriä, joka päin vastoin hidastaa haavojen umpeutumista. Juutalaisilla on omasta historiastaan johtuvat syyt muistuttaa ihmisiä ikävästä menneisyydestä, mutta kyllä siinä ehkä on menty jo liian pitkälle.

        Pitää muistaa, että juuri demokraatit omistivat orjat. Nyt he omistavat orjien jälkeläiset vaalikarjanaan, jota ruokkivat myrkyllisillä valheillaan. Ajatus kaikki kattavasta sairasvakuutuksesta ei ole huono, mutta rasismiretoriikka on vähintääkin kieroilua ja vahingollista koko heidän maalleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaahan minulle mikä on 'rasismia'?
        Minulla on ollut työkaverina mustia joiden kanssa hyvät toverilliset välit, mutta en toivo tyttärelleni mustaa tai värillistä puolisoa. Koska haluan pitää rotuni elossa myös tulevaisuudessa. Olen tämän myös kertonut mustille kavereilleni. He ovat ymmärtäneet asian täysin. Vain valkoiset punavihreät ovat pillastuneet asiasta koska heidän mielestään valkoisten hävittäminen sukupuuttoon mm. Rotusekoituksella on 'rasismin' hävittämisen ykkösedellytys!

        "Vain valkoiset punavihreät ovat pillastuneet asiasta koska heidän mielestään valkoisten hävittäminen sukupuuttoon mm. Rotusekoituksella on 'rasismin' hävittämisen ykkösedellytys!"

        Tämä on juuri sitä samaa vasemmistolaisuutta, joka sai aikaan Holodomorin ja monet muut hirveydet. Pyrkimys "tasa-arvoon" hävittämällä, tuhoamalla ja poistamalla. Aivan kuten kommunistien parempi huomen oli koittava kun kaikki kapitalistit olisi ollut hävitetty. Sitten jäljellä olisi ollut enää vain ne hyvät ihmiset ja maailman kaikki ongelmat olisivat sen myötä ratkenneet kuin itsestään.

        Tuo ajattelu ei enää toteudu leirien ja ampumarivistöjen avulla, mutta se periaate kummittelee edelleen varsinkin vihreiden ajattelussa. Jos se ajattelu toteutuu, näyttää maailma tältä:

        https://www.youtube.com/watch?v=5ixvTwuwAV4


    • Anonyymi

      Ennen näitä väkivaltaisia mielenosoituksia vain 13% mustista kannatti Trumpia. Nyt heistä 40% kannattaa Trumpia. Syy lienee, että suuri osa mustista on uskovaisia tai muuten rehellistä työtätekevää kansanosaa ja ovat järkyttyneitä rikollisten mustien ja huumeitakäyttävien mustien ym. vastaavien väkivaltaisuudesta ja epäoikeudenmukaisuudesta virkavaltaa kohtaan. Heihin vihapropaganda ei ole vaikuttanut.

      • Anonyymi

        Laitat varmaan linkkiä tähän, vai pääsikö taas vale?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitat varmaan linkkiä tähän, vai pääsikö taas vale?

        Noita on turha edes kommentoida, menevät niin todellisuuden ulkopuolelle tuon anon jutut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita on turha edes kommentoida, menevät niin todellisuuden ulkopuolelle tuon anon jutut.

        Oliko tieto jotenkin kiusallinen? Jos prosenttiluvut olisivat olleen toisin päin, niin et varmaankaan olisi lähtenyt tivaamaan lähteitä!!

        Vaaleissa tavataan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tieto jotenkin kiusallinen? Jos prosenttiluvut olisivat olleen toisin päin, niin et varmaankaan olisi lähtenyt tivaamaan lähteitä!!

        Vaaleissa tavataan!

        Ei ole kiusallinen tieto, jos linkki löytyy. Ja huom! Linkki luotettavaan lähteeseen eikä mitään OM-MV-diipadaapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tieto jotenkin kiusallinen? Jos prosenttiluvut olisivat olleen toisin päin, niin et varmaankaan olisi lähtenyt tivaamaan lähteitä!!

        Vaaleissa tavataan!

        Nuo prosenttiluvut nimenomaan ovat toisinpäin.
        😂😂😂


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Älä valehtele! Meni juuri päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kiusallinen tieto, jos linkki löytyy. Ja huom! Linkki luotettavaan lähteeseen eikä mitään OM-MV-diipadaapaa.

        > OM-MV-diipadaapaa. <

        Oletko sokea? OM ja MV laittaa linkit lähteisiinsä! :) Kumallista että lähteet menettävät uskottavuutensa juuri noiden medioiden sivuilla. Eli syy on faktantarkistajan kierossa ennakkoasenteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo prosenttiluvut nimenomaan ovat toisinpäin.
        😂😂😂

        Onhan se selvää, että rehelliset ja uskovaiset mustat eivät voi mitenkään tukea väkivaltaa ja vihanlietsontaa mitä rikolliset, väkivaltaiset, huumeita käyttävät ja syrjäytyneet ihmiset harjoittavat. Kyllä suvaitsevaisetkin vastustaa väkivaltaa ja vihanlietsontaa joissain toisissa asiayhteyksissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > OM-MV-diipadaapaa. <

        Oletko sokea? OM ja MV laittaa linkit lähteisiinsä! :) Kumallista että lähteet menettävät uskottavuutensa juuri noiden medioiden sivuilla. Eli syy on faktantarkistajan kierossa ennakkoasenteessa.

        No laita ne linkit noihin OM-MV juttuihin, niin tarkastellaan niitä sitten.
        "tarkistajan", kirjoitetaan "tarjastaja".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo prosenttiluvut nimenomaan ovat toisinpäin.
        😂😂😂

        Todellakin on. Ennen tapausta 24 % mustista miehistä ja kuusi prosenttia mustista naisista kannatti Trumppia. Nyt kokonaisuudessaan vain 20 % mustista kannattaa Trumpia.

        Lähde: New York Times


      • Anonyymi

        "Ennen näitä väkivaltaisia mielenosoituksia vain 13% mustista kannatti Trumpia. Nyt heistä 40% kannattaa Trumpia."

        Pitäisikö sinun opetella ensin lukemaan? Olet ymmärtänyt asian juuri päinvastoin. Pikkuisen epätoivoista tuo toiveajattelusi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin on. Ennen tapausta 24 % mustista miehistä ja kuusi prosenttia mustista naisista kannatti Trumppia. Nyt kokonaisuudessaan vain 20 % mustista kannattaa Trumpia.

        Lähde: New York Times

        Uusimman tiedon mukaan Trumpin kannatus mustien keskuudessa on nyt noin 40%. Uskon, että liberaalit mediat eivät tästä hiisku yhtään mitään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusimman tiedon mukaan Trumpin kannatus mustien keskuudessa on nyt noin 40%. Uskon, että liberaalit mediat eivät tästä hiisku yhtään mitään :)

        Ei ole, vaan noin 20 %.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitat varmaan linkkiä tähän, vai pääsikö taas vale?

        Korkkiruuvi jauhoi tätä pastaansa aiemminkin, ja pyysin heti lähdettä. Se on nyt selvinnyt: muoriparan oma pururata. 🤥

        Mikä yllätys... 🥱

        179 asteen sääntö, siis kulma totuuteen nähden, pitää Korkkiruuvin kohdalla paikkansa kuin painovoima.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuo prosenttiluvut nimenomaan ovat toisinpäin.
        😂😂😂

        Paitsi ettei 40 % mustista ole koskaan kannattanut Don Huonoa eikä koskaan tule kannattamaankaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uusimman tiedon mukaan Trumpin kannatus mustien keskuudessa on nyt noin 40%. Uskon, että liberaalit mediat eivät tästä hiisku yhtään mitään :)

        Eivät voi, koska tiedon esiin kaivaminen edellyttäisi sinuun kohdistuvaa ruumiinavausta, jotta saataisiin pururatasi tutkittua. 😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tieto jotenkin kiusallinen? Jos prosenttiluvut olisivat olleen toisin päin, niin et varmaankaan olisi lähtenyt tivaamaan lähteitä!!

        Vaaleissa tavataan!

        >Jos prosenttiluvut olisivat olleen toisin päin, niin et varmaankaan olisi lähtenyt tivaamaan lähteitä!!

        Hyvin ymmärsit asian! Tietohan olisi jo luettu lehdistä, eikä uskottaviin väitteisiin yleensäkään kaivata heti lähteitä, koska ne ovat kertyneen tietomme kanssa sopusoinnussa. Tätä sinun "versiotasi" taas ei löydy mistään. 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        > OM-MV-diipadaapaa. <

        Oletko sokea? OM ja MV laittaa linkit lähteisiinsä! :) Kumallista että lähteet menettävät uskottavuutensa juuri noiden medioiden sivuilla. Eli syy on faktantarkistajan kierossa ennakkoasenteessa.

        No, näytäpä sitten noista tämä uutinen niin kahtotaan lähteet heti. 😀


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        No, näytäpä sitten noista tämä uutinen niin kahtotaan lähteet heti. 😀

        Ilmeisesti tällä kertaa et nyt uskokaan tosiasioihin kun ne eivät taida oikein soveltua vihervasemmistolaiseen propagandaan?


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Paitsi ettei 40 % mustista ole koskaan kannattanut Don Huonoa eikä koskaan tule kannattamaankaan.

        "Paitsi ettei 40 % mustista ole koskaan kannattanut Don Huonoa eikä koskaan tule kannattamaankaan."

        Uskovaiset, hyvinvoivat, rehelliset ja työtätekevät mustat kannattavat Trumpia ja ovat järkyttyneitä siitä raa'asta väkivallasta mitä mielenosoittajat ovat osoittaneet viattomia siviilejä ja naisia kohtaan. Koko tämä jupakka on kääntynyt Trumpin eduksi, tietenkin!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti tällä kertaa et nyt uskokaan tosiasioihin kun ne eivät taida oikein soveltua vihervasemmistolaiseen propagandaan?

        Tietysti uskon. Näytä nyt vain ne rohkeasti, ei se satu. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Paitsi ettei 40 % mustista ole koskaan kannattanut Don Huonoa eikä koskaan tule kannattamaankaan."

        Uskovaiset, hyvinvoivat, rehelliset ja työtätekevät mustat kannattavat Trumpia ja ovat järkyttyneitä siitä raa'asta väkivallasta mitä mielenosoittajat ovat osoittaneet viattomia siviilejä ja naisia kohtaan. Koko tämä jupakka on kääntynyt Trumpin eduksi, tietenkin!!

        >Koko tämä jupakka on kääntynyt Trumpin eduksi, tietenkin!!

        Olet aivan oikeassa! On Don Huonon omakin etu päästä pois virastaan tuhoamasta Yhdysvaltain arvovaltaa lopullisesti. Hänelle jää värikkäät muistot yhdestä kaudesta, ja se on paljon enemmän kuin mitä juuri kukaan maailmassa saa koskaan kokea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusimman tiedon mukaan Trumpin kannatus mustien keskuudessa on nyt noin 40%. Uskon, että liberaalit mediat eivät tästä hiisku yhtään mitään :)

        >>Uskon, että liberaalit mediat eivät tästä hiisku yhtään mitään :)<<

        No mikä media sitten hiiskuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti tällä kertaa et nyt uskokaan tosiasioihin kun ne eivät taida oikein soveltua vihervasemmistolaiseen propagandaan?

        Heti uskotaan, kun laitat linkin. 😂😂😂


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Koko tämä jupakka on kääntynyt Trumpin eduksi, tietenkin!!

        Olet aivan oikeassa! On Don Huonon omakin etu päästä pois virastaan tuhoamasta Yhdysvaltain arvovaltaa lopullisesti. Hänelle jää värikkäät muistot yhdestä kaudesta, ja se on paljon enemmän kuin mitä juuri kukaan maailmassa saa koskaan kokea!

        Trump ei ole koskaan sanonut mitään rasistista.
        Mellakoiden taltuttaminen ei ole rotusortoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin on. Ennen tapausta 24 % mustista miehistä ja kuusi prosenttia mustista naisista kannatti Trumppia. Nyt kokonaisuudessaan vain 20 % mustista kannattaa Trumpia.

        Lähde: New York Times

        Trump on menettänyt masikset tulla uudelleen valituksi ja keskittyy nyt loppukaudellaan Amerikan vahingoittamiseen kaikin tavoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se selvää, että rehelliset ja uskovaiset mustat eivät voi mitenkään tukea väkivaltaa ja vihanlietsontaa mitä rikolliset, väkivaltaiset, huumeita käyttävät ja syrjäytyneet ihmiset harjoittavat. Kyllä suvaitsevaisetkin vastustaa väkivaltaa ja vihanlietsontaa joissain toisissa asiayhteyksissä.

        Suvakeille on mennyt läpi propaganda että Trump olisi 'rasisti'.
        No, ei ole.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Koko tämä jupakka on kääntynyt Trumpin eduksi, tietenkin!!

        Olet aivan oikeassa! On Don Huonon omakin etu päästä pois virastaan tuhoamasta Yhdysvaltain arvovaltaa lopullisesti. Hänelle jää värikkäät muistot yhdestä kaudesta, ja se on paljon enemmän kuin mitä juuri kukaan maailmassa saa koskaan kokea!

        Viestisi vakuuttavat verbaalisistä kyvyistäsi aivan yhtä paljon kuin ne vakuuttavat täydellisestä tietämättömyydestäsi Trumpin toimien suhteen. Et koskaan kerro siitä, mitä hän on tehnyt, vaan keksit mieluummin haukkumanimiä ja herjauksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Trump ei ole koskaan sanonut mitään rasistista.
        Mellakoiden taltuttaminen ei ole rotusortoa.

        Miten hän on taltuttanut mellakoita? Ei tietääkseni mitenkään, koska pääkaupunki Washington WC:n ulkopuolella ulkopuolella hänellä ei ole edes valtuuksia sellaiseen.


    • Anonyymi

      Trump vajosi yhä vain alemmaksi pilkassaan:

      "Puheessaan Washingtonissa Trump ylisti talouskehityksen lisäksi poliisin ja kansalliskaartin toimia jo yli viikon jatkuneiden mielenosoitusten hillitsemisessä. Trump sanoi, että myös Floyd kuvailisi päivää mahtavaksi.

      – Toivottavasti George katsoo alas ja sanoo, että tämä on mahtava päivä maallemme. Tämä on hieno päivä hänelle. Tämä on hieno päivä jokaiselle."

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/donald-trump-valjasti-kuolleen-george-floydin-kehumaan-poliisin-toimintaa-ja-parantuneita-tyollisyyslukuja-toivottavasti-george-katsoo-alas-ja-sanoo-tama-on-mahtava-paiva/7840056#gs.81q908

      • Ei voi tuosta alemmaksi enää voi vajota. Paitsi voi koska Trump. Hävytöntähän ja täysin al-arvoistahan tuo on.


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        Ei voi tuosta alemmaksi enää voi vajota. Paitsi voi koska Trump. Hävytöntähän ja täysin al-arvoistahan tuo on.

        Mitä ala-arvoista tuossa on?


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        Ei voi tuosta alemmaksi enää voi vajota. Paitsi voi koska Trump. Hävytöntähän ja täysin al-arvoistahan tuo on.

        Tämän ketjun perusteella voi vajota vieläkin alemmaksi. Kuinka alas ihminen on vajonnut, kun pitää tarpeellisena levittää valheita murhan uhrista?. Trumpilta ja seuraajiltaan ei tosin tämän parempaa voi odottaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ala-arvoista tuossa on?

        Paljastit juuri sivistyksesi tason.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän ketjun perusteella voi vajota vieläkin alemmaksi. Kuinka alas ihminen on vajonnut, kun pitää tarpeellisena levittää valheita murhan uhrista?. Trumpilta ja seuraajiltaan ei tosin tämän parempaa voi odottaakaan.

        "Kuinka alas ihminen on vajonnut, kun pitää tarpeellisena levittää valheita murhan uhrista?."

        Sattuuko totuus näin pahasti, että pitää alkaa haukkumaan faktan tarkistajia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kuinka alas ihminen on vajonnut, kun pitää tarpeellisena levittää valheita murhan uhrista?."

        Sattuuko totuus näin pahasti, että pitää alkaa haukkumaan faktan tarkistajia?

        "faktan tarkistajia"
        Et sinä sellainen ole, sitä paitsi se kirjoitetaan "tarkastajia".


      • a-teisti kirjoitti:

        Ei voi tuosta alemmaksi enää voi vajota. Paitsi voi koska Trump. Hävytöntähän ja täysin al-arvoistahan tuo on.

        Vähän kuin Ano Turtiainen olisi Valkoisen talon valtias.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Vähän kuin Ano Turtiainen olisi Valkoisen talon valtias.

        Ano Turtiaisen vajakkimaiseen käytökseen on syynä viestintäkoulutuksen puute:

        "Helppohan se on viestiä, kun siihen saa ilmaisen koulutuksen. Kauhea älämölö syntyy kun oppositiosta tviittailet ilman viestintäkoulutusta. #PinkFloyd"

        https://twitter.com/TurtiainenAno?ref_src=twsrc^google|twcamp^serp|twgr^author


      • a-teisti kirjoitti:

        Ano Turtiaisen vajakkimaiseen käytökseen on syynä viestintäkoulutuksen puute:

        "Helppohan se on viestiä, kun siihen saa ilmaisen koulutuksen. Kauhea älämölö syntyy kun oppositiosta tviittailet ilman viestintäkoulutusta. #PinkFloyd"

        https://twitter.com/TurtiainenAno?ref_src=twsrc^google|twcamp^serp|twgr^author

        Juu, huomasin tuon heti tuoreeltaan.

        Ei sitä tiedä, vaikka herra Kaappi olisi jo ensi vuonna takaisin persuissa tai siitä lähteneissä, jos tulee puheenjohtajaskaba. Persuthan on yhä sillä tavalla epänormaali puolue, että puheenjohtajakilpa ei ole siellä tavanomaisen rajoihin mahtuva tilanne vaan aina todennäköinen kriisi.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Juu, huomasin tuon heti tuoreeltaan.

        Ei sitä tiedä, vaikka herra Kaappi olisi jo ensi vuonna takaisin persuissa tai siitä lähteneissä, jos tulee puheenjohtajaskaba. Persuthan on yhä sillä tavalla epänormaali puolue, että puheenjohtajakilpa ei ole siellä tavanomaisen rajoihin mahtuva tilanne vaan aina todennäköinen kriisi.

        Sepä se Halla-ahon ongelma onkin, että puolueen julkisuuskuva tulisi pitää jotenkin edes salonkikelpoisena mutta tällä puolueen vajakkiporukalla on kuitenkin se oma vankkumaton kannattajajoukkonsa. Ja se on sen verran suuri, ettei heitä suututtaakaan passaisi.

        Ovathan lähes kaikki vajakit persuissa, joten vajakit omakseen kokevat äänestävät lähes aina persuja.


      • a-teisti kirjoitti:

        Sepä se Halla-ahon ongelma onkin, että puolueen julkisuuskuva tulisi pitää jotenkin edes salonkikelpoisena mutta tällä puolueen vajakkiporukalla on kuitenkin se oma vankkumaton kannattajajoukkonsa. Ja se on sen verran suuri, ettei heitä suututtaakaan passaisi.

        Ovathan lähes kaikki vajakit persuissa, joten vajakit omakseen kokevat äänestävät lähes aina persuja.

        Mestarin historia on sellainen, että hänellä on siellä mielipiteitä, joista vajakit riemuitsevat. Vajakkilauman johtaja ei koskaan olekaan itse vajakki. Tästä syystä hra Kaapista ei tule äärioikeiston johtajaa.

        Jännästi Kaappi on syyttänyt persujen olevan Työmiehen kautta ay-liikkeen otteessa. Rehellisenä yrittäjänä Kaappi haluaisi massapuolueen puhuvan enemmän yrittäjien ja vähemmän työntekijöiden äänellä. Tosin tuollaista suorittava puolue on jo: kansallinen kokoomus. Siniset yrittivät samoille apajille, tosin sisäsiististi toisin kuin Kaappi, ja kuinkas kävikään.

        Ei yrittäjiä sentään niin paljon ole, että vielä persutkin heidän äänillään pärjäisivät, jos rahvaalle näytetään keskaria.


      • Anonyymi

        Mitä pilkkaa tuossa on? Ei tässä ole jakolinjaa tapettu musta vs Yhdysvaltain valtio. Jakolinja on vallankumousta yrittävät anarkistit ja muut militanttiryhmät vs laillinen hallitus ja oikeusvaltio lakeineen.
        Trumpin velvollisuus on puolustaa lakia, oikeudenmukaisuutta ja kansalaisten turvallisuutta. Ettekö luota USA:n oikeusjärjestelmään? Tulisiko parempi tuomio jos nuo poliisit lynkattaisiin väkijoukon toimesta? Mikä on se muutos jota mielenosoittajat haluavat? Että poliisi ei puuttuisi mustien tekemiin rikoksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ala-arvoista tuossa on?

        Kuolleesta Floydista on tehty marttyyri jonka muiston edessä täytyy suorittaa anteeksipyyntörituaaleja, etenkin valkoisten.
        Sori suvakki, mitä enemmän tälläistä vaaditaan, sitä enemmän olen käynyt inhoamaan mustaa narkkaria ja kaikkia jotka käyttävät hänen kuolemaansa poliittisesti hyväksi.


      • a-teisti kirjoitti:

        Ano Turtiaisen vajakkimaiseen käytökseen on syynä viestintäkoulutuksen puute:

        "Helppohan se on viestiä, kun siihen saa ilmaisen koulutuksen. Kauhea älämölö syntyy kun oppositiosta tviittailet ilman viestintäkoulutusta. #PinkFloyd"

        https://twitter.com/TurtiainenAno?ref_src=twsrc^google|twcamp^serp|twgr^author

        Ensin Ano menetti amerikkalaisen yhteistyökumppaninsa, joka lopetti yhteistyön hänen hölmöilynsä vuoksi. Sitten Kanadan voimailuliitto ilmoitti, ettei käytä enää Turtiaisen Go Metal -merkin varusteita. Samoin päätti Yhdysvaltojen voimailuliitto ja ilmoitti katkaisevansa kaiken yhteistyön Ano Turtiaisen yrityksen kanssa.

        Ja lisää luvassa? Tuhosiko Ano lopulta typeryydellään koko yrityksensä?

        "– Viime päivinä olemme olleet yhteydessä sekä kansainvälisen että Euroopan voimanostoliittojen kanssa. IPF (kansainvälinen liitto) on halunnut lisätietoa, mistä tässä asiassa on tarkemmin kysymys. Liitossa harkitaan paraikaa, millaisiin toimenpiteisiin se ryhtyy, Hyttinen paljastaa Iltalehdelle.

        Turtiaisen yritykset omaavat kansainvälisen lajijärjestön myöntämät lisenssit vuoden 2020 loppuun saakka. Tämä tarkoittaa varusteiden olevan hyväksyttyjä kilpailukäytössä.

        Hyttisen mukaan IPF pohtii tällä hetkellä yhteistyö päättämistä, kun nykyinen sopimus umpeutuu.

        – Käsittääkseni asian juridista puolta selvitetään. Itse pitäisin mahdollisena ratkaisuna sitä, että IPF ei todennäköisesti tule jatkamaan Metalin kanssa sopimusta enää vuoden 2020 jälkeen.

        Päätöstä odotetaan lähiaikoina. Mikäli yhteistyötä ei päätetä jatkaa, on viesti selvä.

        – Sen jälkeen yksikään nostaja tuskin hankkii kyseisen yrityksen välineitä, Hyttinen toteaa.

        Suomen Voimanostoliiton puheenjohtaja Hyttinen ei pidä Turtiaisen ulostuloa millään tapaa hyväksyttävänä. Hän tuomitsee Turtiaisen sanomiset liiton nimissä.

        – Jos tässä vedotaan sananvapauteen, täytyy myös muistaa siihen liittyvä vastuu.

        Voimanostopiirit ovat tehneet Turtiaisen sanomisista omat johtopäätöksensä.

        – Urheilijat tulevat äänestämään jaloillaan tämän asian suhteen. Voin kuvitella, ettei kyseisen yrityksen tuotteita saada enää laajasti kaupaksi.

        Liitto tuomitsee sanomiset, mutta muunlaisiin toimenpiteisiin se ei pysty.

        – Jos liitolla olisi kurinpitovaltaa tässä asiassa, olisi selvää, että ryhtyisimme voimakkaisiin kurinpitomenettelyihin. Mutta koska Turtiainen on ainoastaan kansainvälisen liiton hyväksymä välinevalmistaja, tällaista suhdetta ei ole."

        https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/1a7ed3c9-89e7-463e-bef7-fec8746be8d1

        No, jos Anon sanomisista vahinkoa aiheutuu on vahingon osoite kyllä täsmälleen oikea. Tulikohan kallis twiitti?

        Ano on saanut myös koronatukea. On valitettavasti tainnut ehtiä jo nostaa tukensa, joten jotakin mekin maksamme tämän idiootin perseilystä firman kaatuessakin.


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        Ensin Ano menetti amerikkalaisen yhteistyökumppaninsa, joka lopetti yhteistyön hänen hölmöilynsä vuoksi. Sitten Kanadan voimailuliitto ilmoitti, ettei käytä enää Turtiaisen Go Metal -merkin varusteita. Samoin päätti Yhdysvaltojen voimailuliitto ja ilmoitti katkaisevansa kaiken yhteistyön Ano Turtiaisen yrityksen kanssa.

        Ja lisää luvassa? Tuhosiko Ano lopulta typeryydellään koko yrityksensä?

        "– Viime päivinä olemme olleet yhteydessä sekä kansainvälisen että Euroopan voimanostoliittojen kanssa. IPF (kansainvälinen liitto) on halunnut lisätietoa, mistä tässä asiassa on tarkemmin kysymys. Liitossa harkitaan paraikaa, millaisiin toimenpiteisiin se ryhtyy, Hyttinen paljastaa Iltalehdelle.

        Turtiaisen yritykset omaavat kansainvälisen lajijärjestön myöntämät lisenssit vuoden 2020 loppuun saakka. Tämä tarkoittaa varusteiden olevan hyväksyttyjä kilpailukäytössä.

        Hyttisen mukaan IPF pohtii tällä hetkellä yhteistyö päättämistä, kun nykyinen sopimus umpeutuu.

        – Käsittääkseni asian juridista puolta selvitetään. Itse pitäisin mahdollisena ratkaisuna sitä, että IPF ei todennäköisesti tule jatkamaan Metalin kanssa sopimusta enää vuoden 2020 jälkeen.

        Päätöstä odotetaan lähiaikoina. Mikäli yhteistyötä ei päätetä jatkaa, on viesti selvä.

        – Sen jälkeen yksikään nostaja tuskin hankkii kyseisen yrityksen välineitä, Hyttinen toteaa.

        Suomen Voimanostoliiton puheenjohtaja Hyttinen ei pidä Turtiaisen ulostuloa millään tapaa hyväksyttävänä. Hän tuomitsee Turtiaisen sanomiset liiton nimissä.

        – Jos tässä vedotaan sananvapauteen, täytyy myös muistaa siihen liittyvä vastuu.

        Voimanostopiirit ovat tehneet Turtiaisen sanomisista omat johtopäätöksensä.

        – Urheilijat tulevat äänestämään jaloillaan tämän asian suhteen. Voin kuvitella, ettei kyseisen yrityksen tuotteita saada enää laajasti kaupaksi.

        Liitto tuomitsee sanomiset, mutta muunlaisiin toimenpiteisiin se ei pysty.

        – Jos liitolla olisi kurinpitovaltaa tässä asiassa, olisi selvää, että ryhtyisimme voimakkaisiin kurinpitomenettelyihin. Mutta koska Turtiainen on ainoastaan kansainvälisen liiton hyväksymä välinevalmistaja, tällaista suhdetta ei ole."

        https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/1a7ed3c9-89e7-463e-bef7-fec8746be8d1

        No, jos Anon sanomisista vahinkoa aiheutuu on vahingon osoite kyllä täsmälleen oikea. Tulikohan kallis twiitti?

        Ano on saanut myös koronatukea. On valitettavasti tainnut ehtiä jo nostaa tukensa, joten jotakin mekin maksamme tämän idiootin perseilystä firman kaatuessakin.

        On sitä yritetty saada ymmärtämään. Hyvällä ja pahalla. Toimien aika.


      • a-teisti kirjoitti:

        Ano Turtiaisen vajakkimaiseen käytökseen on syynä viestintäkoulutuksen puute:

        "Helppohan se on viestiä, kun siihen saa ilmaisen koulutuksen. Kauhea älämölö syntyy kun oppositiosta tviittailet ilman viestintäkoulutusta. #PinkFloyd"

        https://twitter.com/TurtiainenAno?ref_src=twsrc^google|twcamp^serp|twgr^author

        Eduskuntaryhmä Ano Turtiainen on valinnut sihteerikseen James Hirvisaaren. Luonnollinen valinta tavallaan ja muita tuskin on ollut käytettävissä. On siinä vakka kantensa löytänyt.

        Kaksi täysvajakkia on aina enemmän kuin summansa, joten paluuta järjen tälle puolen ei tarvitse odottaa tältä parivaljakolta.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Mestarin historia on sellainen, että hänellä on siellä mielipiteitä, joista vajakit riemuitsevat. Vajakkilauman johtaja ei koskaan olekaan itse vajakki. Tästä syystä hra Kaapista ei tule äärioikeiston johtajaa.

        Jännästi Kaappi on syyttänyt persujen olevan Työmiehen kautta ay-liikkeen otteessa. Rehellisenä yrittäjänä Kaappi haluaisi massapuolueen puhuvan enemmän yrittäjien ja vähemmän työntekijöiden äänellä. Tosin tuollaista suorittava puolue on jo: kansallinen kokoomus. Siniset yrittivät samoille apajille, tosin sisäsiististi toisin kuin Kaappi, ja kuinkas kävikään.

        Ei yrittäjiä sentään niin paljon ole, että vielä persutkin heidän äänillään pärjäisivät, jos rahvaalle näytetään keskaria.

        Anon rehellisyyskin yrittäjänä on kyseenalaistettu:

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d9b3c2da-4bef-4b80-ac0d-f0df16e4ca8d


      • a-teisti kirjoitti:

        Ensin Ano menetti amerikkalaisen yhteistyökumppaninsa, joka lopetti yhteistyön hänen hölmöilynsä vuoksi. Sitten Kanadan voimailuliitto ilmoitti, ettei käytä enää Turtiaisen Go Metal -merkin varusteita. Samoin päätti Yhdysvaltojen voimailuliitto ja ilmoitti katkaisevansa kaiken yhteistyön Ano Turtiaisen yrityksen kanssa.

        Ja lisää luvassa? Tuhosiko Ano lopulta typeryydellään koko yrityksensä?

        "– Viime päivinä olemme olleet yhteydessä sekä kansainvälisen että Euroopan voimanostoliittojen kanssa. IPF (kansainvälinen liitto) on halunnut lisätietoa, mistä tässä asiassa on tarkemmin kysymys. Liitossa harkitaan paraikaa, millaisiin toimenpiteisiin se ryhtyy, Hyttinen paljastaa Iltalehdelle.

        Turtiaisen yritykset omaavat kansainvälisen lajijärjestön myöntämät lisenssit vuoden 2020 loppuun saakka. Tämä tarkoittaa varusteiden olevan hyväksyttyjä kilpailukäytössä.

        Hyttisen mukaan IPF pohtii tällä hetkellä yhteistyö päättämistä, kun nykyinen sopimus umpeutuu.

        – Käsittääkseni asian juridista puolta selvitetään. Itse pitäisin mahdollisena ratkaisuna sitä, että IPF ei todennäköisesti tule jatkamaan Metalin kanssa sopimusta enää vuoden 2020 jälkeen.

        Päätöstä odotetaan lähiaikoina. Mikäli yhteistyötä ei päätetä jatkaa, on viesti selvä.

        – Sen jälkeen yksikään nostaja tuskin hankkii kyseisen yrityksen välineitä, Hyttinen toteaa.

        Suomen Voimanostoliiton puheenjohtaja Hyttinen ei pidä Turtiaisen ulostuloa millään tapaa hyväksyttävänä. Hän tuomitsee Turtiaisen sanomiset liiton nimissä.

        – Jos tässä vedotaan sananvapauteen, täytyy myös muistaa siihen liittyvä vastuu.

        Voimanostopiirit ovat tehneet Turtiaisen sanomisista omat johtopäätöksensä.

        – Urheilijat tulevat äänestämään jaloillaan tämän asian suhteen. Voin kuvitella, ettei kyseisen yrityksen tuotteita saada enää laajasti kaupaksi.

        Liitto tuomitsee sanomiset, mutta muunlaisiin toimenpiteisiin se ei pysty.

        – Jos liitolla olisi kurinpitovaltaa tässä asiassa, olisi selvää, että ryhtyisimme voimakkaisiin kurinpitomenettelyihin. Mutta koska Turtiainen on ainoastaan kansainvälisen liiton hyväksymä välinevalmistaja, tällaista suhdetta ei ole."

        https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/1a7ed3c9-89e7-463e-bef7-fec8746be8d1

        No, jos Anon sanomisista vahinkoa aiheutuu on vahingon osoite kyllä täsmälleen oikea. Tulikohan kallis twiitti?

        Ano on saanut myös koronatukea. On valitettavasti tainnut ehtiä jo nostaa tukensa, joten jotakin mekin maksamme tämän idiootin perseilystä firman kaatuessakin.

        >No, jos Anon sanomisista vahinkoa aiheutuu on vahingon osoite kyllä täsmälleen oikea. Tulikohan kallis twiitti?

        Taisi tulla. Kannattajat ehtivät taas riemuita, mutta lopulta tämä kansallismielisen rasismin päivitysviestittely kävi Kaapille hyvin kalliiksi. Kaappi kokeili rajojaan, ja nyt meni yli. Ja ovi kiinni.

        >Ano on saanut myös koronatukea. On valitettavasti tainnut ehtiä jo nostaa tukensa, joten jotakin mekin maksamme tämän idiootin perseilystä firman kaatuessakin.

        Olisi ”mukava” tietää, millä summalla veronmaksajat Kaappia ovat tukeneet. Media varmaan selvittää.


      • a-teisti kirjoitti:

        Eduskuntaryhmä Ano Turtiainen on valinnut sihteerikseen James Hirvisaaren. Luonnollinen valinta tavallaan ja muita tuskin on ollut käytettävissä. On siinä vakka kantensa löytänyt.

        Kaksi täysvajakkia on aina enemmän kuin summansa, joten paluuta järjen tälle puolen ei tarvitse odottaa tältä parivaljakolta.

        Jimmy tekee talkooduunia, sillä palkkaa ei hänen kannata kuvitella enää saavansa, ellei sitten koronatuista jotain irtoa. Kaapin pitääkin maksaa kiireesti itselleen ylimääräiset osingot, ellei sekin sitten jo olisi rikos tässä vaiheessa jos ja kun Gometalilla velkojiakin on.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >No, jos Anon sanomisista vahinkoa aiheutuu on vahingon osoite kyllä täsmälleen oikea. Tulikohan kallis twiitti?

        Taisi tulla. Kannattajat ehtivät taas riemuita, mutta lopulta tämä kansallismielisen rasismin päivitysviestittely kävi Kaapille hyvin kalliiksi. Kaappi kokeili rajojaan, ja nyt meni yli. Ja ovi kiinni.

        >Ano on saanut myös koronatukea. On valitettavasti tainnut ehtiä jo nostaa tukensa, joten jotakin mekin maksamme tämän idiootin perseilystä firman kaatuessakin.

        Olisi ”mukava” tietää, millä summalla veronmaksajat Kaappia ovat tukeneet. Media varmaan selvittää.

        Rapiat 70 tonnia Anolle on myönnetty kehittämistukea. Ano ei, vaikkakin 50% Go Metalin osakkeista omistaakin tiedä avustushommeleista yhtään mitään eikä tiedä edes yrityksen liikevaihtoa tai tulosta. Uskokoon ken tahtoo.

        Yritys hakee nostetta hengitysmaskikaupoista ja valmistaakin niitä. Toistaiseksi ainakin vain kangasmaskeja joilla ei ole mitään luokituksia.

        Turtiaisen toisella yrityksellä, Worlds Strongest Sportilla, jonka toiminta on lakannut huhtikuussa on kymmeniä maksuhäiriömerkintöjä. Velkojina ovat mm. verohallinto ja ELY-keskus.

        Irontime Oy:ssä Turtiainen on ollut enemmistöosakas. Yrityslakkautettu ja velkaakin on jäänyt.

        Turtiainen oli osakas Scandinavian Supplements Group Oy:ssä, jonka toiminta päättynyt tänä vuonna. Maksuhäiriömerkintöjä on tukuttain. Turtiaisen osakkuus on ollut kuitenkin vain 10%.

        Yritysrakennelmiin kuuluu myös hänen vaimonsa kanssa puoliksi omistama Metal Sport Licensing Oy. Näin 2018 rekisteritietojen mukaan. Suomen Asiakastiedon mukaan Metal Sport Licensing Oy kieltäytyi luovuttamasta tuoreempia osakastietoja niitä pyydettäessä viime vuoden elokuussa.

        Turtiaisen yritykset eivät ole muutoinkaan olleet kovin hanakoita toimittamaan viranomaisille tietoja yrityksistään, tilinpäätös tietoja ei yleensä kaupparekisteriin ole toimitettu.

        Sitten on poikkeus, Bobbin Oy. Yritys joka on tehnyt 40 000 euron liikevaihdolla lähes 75 000 euron tuloksen:

        https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/bobbin-oy/17039649/taloustiedot


      • a-teisti kirjoitti:

        Rapiat 70 tonnia Anolle on myönnetty kehittämistukea. Ano ei, vaikkakin 50% Go Metalin osakkeista omistaakin tiedä avustushommeleista yhtään mitään eikä tiedä edes yrityksen liikevaihtoa tai tulosta. Uskokoon ken tahtoo.

        Yritys hakee nostetta hengitysmaskikaupoista ja valmistaakin niitä. Toistaiseksi ainakin vain kangasmaskeja joilla ei ole mitään luokituksia.

        Turtiaisen toisella yrityksellä, Worlds Strongest Sportilla, jonka toiminta on lakannut huhtikuussa on kymmeniä maksuhäiriömerkintöjä. Velkojina ovat mm. verohallinto ja ELY-keskus.

        Irontime Oy:ssä Turtiainen on ollut enemmistöosakas. Yrityslakkautettu ja velkaakin on jäänyt.

        Turtiainen oli osakas Scandinavian Supplements Group Oy:ssä, jonka toiminta päättynyt tänä vuonna. Maksuhäiriömerkintöjä on tukuttain. Turtiaisen osakkuus on ollut kuitenkin vain 10%.

        Yritysrakennelmiin kuuluu myös hänen vaimonsa kanssa puoliksi omistama Metal Sport Licensing Oy. Näin 2018 rekisteritietojen mukaan. Suomen Asiakastiedon mukaan Metal Sport Licensing Oy kieltäytyi luovuttamasta tuoreempia osakastietoja niitä pyydettäessä viime vuoden elokuussa.

        Turtiaisen yritykset eivät ole muutoinkaan olleet kovin hanakoita toimittamaan viranomaisille tietoja yrityksistään, tilinpäätös tietoja ei yleensä kaupparekisteriin ole toimitettu.

        Sitten on poikkeus, Bobbin Oy. Yritys joka on tehnyt 40 000 euron liikevaihdolla lähes 75 000 euron tuloksen:

        https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/bobbin-oy/17039649/taloustiedot

        Veikeä poikkeus tuo Bobbin. Toistaiseksi...

        Eiköhän voida sanoa, että Kaappi on aika lailla kuningas Midaksen vastakohta: kaikki mihin hän koskee muuttuu ennemmin tai myöhemmin skeidaksi.

        On kai mahdollista, että Kaappi ei henkilökohtaisesti hyödy koronatuista paljonkaan. En ole yritysjuristi, mutta käsittääkseni ylimääräisten osinkojen ulosmittaaminen konkurssin merkkien noustessa taivaanrantaan ei välttämättä ole ihan laillista.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Jimmy tekee talkooduunia, sillä palkkaa ei hänen kannata kuvitella enää saavansa, ellei sitten koronatuista jotain irtoa. Kaapin pitääkin maksaa kiireesti itselleen ylimääräiset osingot, ellei sekin sitten jo olisi rikos tässä vaiheessa jos ja kun Gometalilla velkojiakin on.

        Täsmennän itseäni sen verran, että jos jo osakaslainakin voi olla yrityksen maksukyvystä huolehtimisen vaatimuksen rikkomista, perusteeton osinkohan sitä tietysti olisi jos mikä. Eikä Gometalilla edes ole mitään tulosta josta osinkoja maksaa, joten se siittä.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Täsmennän itseäni sen verran, että jos jo osakaslainakin voi olla yrityksen maksukyvystä huolehtimisen vaatimuksen rikkomista, perusteeton osinkohan sitä tietysti olisi jos mikä. Eikä Gometalilla edes ole mitään tulosta josta osinkoja maksaa, joten se siittä.

        Tuohan se tässä voi olla jopa lainvastaista kun persaukinen firma vippailee rahaa ja vieläpä nollakorolla. Yrityksen etuahan tuollainen ei aja ja osakeyhtiölaki suhtautuu varsin nihkeästi moiseen.


      • a-teisti kirjoitti:

        Tuohan se tässä voi olla jopa lainvastaista kun persaukinen firma vippailee rahaa ja vieläpä nollakorolla. Yrityksen etuahan tuollainen ei aja ja osakeyhtiölaki suhtautuu varsin nihkeästi moiseen.

        Nimenomaan. Juha Sipilä rikastui Rautaruukin yritystoimintaa mitenkään hyödyttämättömällä jättilainalla joka oli taatusti Oy-lain vastainen, mutta Kaappi on älynlahjoiltaan niin paljon hänen alapuolellaan että tuloksena on pelkkää räpiköintiä.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Nimenomaan. Juha Sipilä rikastui Rautaruukin yritystoimintaa mitenkään hyödyttämättömällä jättilainalla joka oli taatusti Oy-lain vastainen, mutta Kaappi on älynlahjoiltaan niin paljon hänen alapuolellaan että tuloksena on pelkkää räpiköintiä.

        Siis oy-lain eikä Oy-lain.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Nimenomaan. Juha Sipilä rikastui Rautaruukin yritystoimintaa mitenkään hyödyttämättömällä jättilainalla joka oli taatusti Oy-lain vastainen, mutta Kaappi on älynlahjoiltaan niin paljon hänen alapuolellaan että tuloksena on pelkkää räpiköintiä.

        Jep, Sipilästä tekemällä tehtiin miljonääri. Valtion rahat ja hyvä veli-järjestelmä teki sipilästä rikkaan, ei hyvä bisnesvainu.

        Temppu oli härski, suorastaan hävytön. Tässähän oli suunnitelma: pistetään valtio (Rautaruukki) maksamaan homma ja kantamaan riski. Jos käy huonosti valtio ottaa tappiot kontolleen. Jos käy hyvin käärimme miljoonia ja valtiokin saa sentään omansa pois mutta eipä muuta.

        Kävi hyvin, Sipilälle ja meille veronmaksajille. Meille veronmaksajille sikäli ettei tullut sentään kymmenien miljoonien markkojen tappiota. Veronmaksajille tulos ei kuitenkaan ollut paras mahdollinen, se "paras mahdollinen", oliko tuo 100 miljoonaa hivautettiin Sipilän taskuun. Ja se olisi ollut kyllä oikeastaan veronmaksajien rahaa.


      • a-teisti kirjoitti:

        Jep, Sipilästä tekemällä tehtiin miljonääri. Valtion rahat ja hyvä veli-järjestelmä teki sipilästä rikkaan, ei hyvä bisnesvainu.

        Temppu oli härski, suorastaan hävytön. Tässähän oli suunnitelma: pistetään valtio (Rautaruukki) maksamaan homma ja kantamaan riski. Jos käy huonosti valtio ottaa tappiot kontolleen. Jos käy hyvin käärimme miljoonia ja valtiokin saa sentään omansa pois mutta eipä muuta.

        Kävi hyvin, Sipilälle ja meille veronmaksajille. Meille veronmaksajille sikäli ettei tullut sentään kymmenien miljoonien markkojen tappiota. Veronmaksajille tulos ei kuitenkaan ollut paras mahdollinen, se "paras mahdollinen", oliko tuo 100 miljoonaa hivautettiin Sipilän taskuun. Ja se olisi ollut kyllä oikeastaan veronmaksajien rahaa.

        Luin kirjan, Keskustan Valtakunta - tarina rahasta, vallasta ja korruptiosta. Siinä tämä kuvio käydään läpi. Se oli kuprujen kupru kyllä, oppitunti kuinka pelataan valtion rahalla omaan pussiin.

        Sipilän historiasta voidaan sanoa, että temppuhan oli roiston temppu. Nykyisin kai tuollaisesta lähtisi linnaan melko pitkäksi aikaa mutta ajat olivat toiset. Nykyisin ollaan onneksi paremmin hereillä. Kiitos tämän valtamedian.


      • a-teisti kirjoitti:

        Luin kirjan, Keskustan Valtakunta - tarina rahasta, vallasta ja korruptiosta. Siinä tämä kuvio käydään läpi. Se oli kuprujen kupru kyllä, oppitunti kuinka pelataan valtion rahalla omaan pussiin.

        Sipilän historiasta voidaan sanoa, että temppuhan oli roiston temppu. Nykyisin kai tuollaisesta lähtisi linnaan melko pitkäksi aikaa mutta ajat olivat toiset. Nykyisin ollaan onneksi paremmin hereillä. Kiitos tämän valtamedian.

        Sipilän koplaus omaa etua (valtavaa taloudellista sellaista) tavoitellakseen valtion rahoilla on asia, joka tulee mieleen minulle minua aina kun Sipilästä ja vallasta puhutaan samassa lauseessa.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Nimenomaan. Juha Sipilä rikastui Rautaruukin yritystoimintaa mitenkään hyödyttämättömällä jättilainalla joka oli taatusti Oy-lain vastainen, mutta Kaappi on älynlahjoiltaan niin paljon hänen alapuolellaan että tuloksena on pelkkää räpiköintiä.

        Laina oli myös tavallaan vakuudeton. Ainoa vakuus oli ostetut osakkeet, ne samat, jotka Rautaruukki myi. Sipilälle ei jätetty pienintäkään mahdollisuutta ainakaan köyhtyä. 😂


      • a-teisti kirjoitti:

        Laina oli myös tavallaan vakuudeton. Ainoa vakuus oli ostetut osakkeet, ne samat, jotka Rautaruukki myi. Sipilälle ei jätetty pienintäkään mahdollisuutta ainakaan köyhtyä. 😂

        Näin olen ymmärtänyt. Aika velikultia. Nykyään tuosta ei todellakaan selviäisi kuivin jaloin millään. 1980-luvun lopun tiedonvälitys oli hyvin paljon kontrolloidumpaa – ja tässä tapauksessa huonolla tavalla.

        Eipä taida paljon enää tosin olla valtion firmojakaan, jotka voisivat toimia kuin Rautaruukki tuolloin.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Näin olen ymmärtänyt. Aika velikultia. Nykyään tuosta ei todellakaan selviäisi kuivin jaloin millään. 1980-luvun lopun tiedonvälitys oli hyvin paljon kontrolloidumpaa – ja tässä tapauksessa huonolla tavalla.

        Eipä taida paljon enää tosin olla valtion firmojakaan, jotka voisivat toimia kuin Rautaruukki tuolloin.

        Hauskaa on kuinka Sipilästä luotiin myytiä omin ansioin rikastuneena it-miljonäärinä. Näinhän ei todellakaan ollut.

        Kirjassa esitetään myös epäilyjä sen suhteen oliko Sipilällä jo koplausta järjestäessään tiedossa Solitralle ostaja, kaikki kun meni niin niin "nappiin."

        Jos oli niin sehän tarkoittaa käytännössä sitä, että Sipilä puhalsi ne rahat valtiolta. Vaikka puhalluksesta voidaan puhua toki muutoinkin mutta tuo lisäisi törkeyden astetta jo melko tavalla.


      • a-teisti kirjoitti:

        Hauskaa on kuinka Sipilästä luotiin myytiä omin ansioin rikastuneena it-miljonäärinä. Näinhän ei todellakaan ollut.

        Kirjassa esitetään myös epäilyjä sen suhteen oliko Sipilällä jo koplausta järjestäessään tiedossa Solitralle ostaja, kaikki kun meni niin niin "nappiin."

        Jos oli niin sehän tarkoittaa käytännössä sitä, että Sipilä puhalsi ne rahat valtiolta. Vaikka puhalluksesta voidaan puhua toki muutoinkin mutta tuo lisäisi törkeyden astetta jo melko tavalla.

        Jotain vaisuutta tuossa Sipilän omin ansioin rikastumisen hehkuttamisessa kuitenkin aina oli. Tai ainakin sellainen on muistikuva. Ne hehkuttivat varmaan eniten, joita tieto tapahtumista ei ollut vielä tavoittanut tai jotka eivät suostuneet uskomaan sitä.

        Tietysti taitava ja umpihärski pelaaminenkin on tavallaan omaa ansiota, jos laajasti tulkitaan...


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Näin olen ymmärtänyt. Aika velikultia. Nykyään tuosta ei todellakaan selviäisi kuivin jaloin millään. 1980-luvun lopun tiedonvälitys oli hyvin paljon kontrolloidumpaa – ja tässä tapauksessa huonolla tavalla.

        Eipä taida paljon enää tosin olla valtion firmojakaan, jotka voisivat toimia kuin Rautaruukki tuolloin.

        Meillä vallan vahtikoirat kyllä tarttuvat hanakasti väärinkäytöksiin ja epäilyihin niistä ihan riippumatta kuka häärää ja missä. Mutta kyllä myös OM paitsi jos kyseessä on persut. Sitten ei kirjoiteta riviäkään.


      • a-teisti kirjoitti:

        Meillä vallan vahtikoirat kyllä tarttuvat hanakasti väärinkäytöksiin ja epäilyihin niistä ihan riippumatta kuka häärää ja missä. Mutta kyllä myös OM paitsi jos kyseessä on persut. Sitten ei kirjoiteta riviäkään.

        Kohta OM ei kirjoita riviäkään mistään, jos viime kuukausien kehitys jatkuu. Blogistit varmaan bloggaavat niin kauan kuin tekniikka toimii, kun heidän äänelleen ei oikein muutakaan edes tuon verran näkyvää alustaa ole. Usarissakin taitaa olla lappu luukulla monille.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kohta OM ei kirjoita riviäkään mistään, jos viime kuukausien kehitys jatkuu. Blogistit varmaan bloggaavat niin kauan kuin tekniikka toimii, kun heidän äänelleen ei oikein muutakaan edes tuon verran näkyvää alustaa ole. Usarissakin taitaa olla lappu luukulla monille.

        Harvakseltaan näyttää päivittyvän uudella sisällöllä. Tytti Salenius näyttää aktiivisimmin panostavan mutta kymmenestä tuoreimmasta "uutisesta" vanhin on kuitenkin jo kahden kuukauden takaa.

        OM:n kävijämääriä voi arvioida sen pohjalta mitä he DIY-mediakortissaan alkuinnostuksen huumassa ilmoittivat:

        https://beta.oikeamedia.com/o1-7309

        Suunta on ollut tuosta sitten luultavasti laskeva, kasvua olisi toki hehkutettu näkyvästi.


      • a-teisti kirjoitti:

        Rapiat 70 tonnia Anolle on myönnetty kehittämistukea. Ano ei, vaikkakin 50% Go Metalin osakkeista omistaakin tiedä avustushommeleista yhtään mitään eikä tiedä edes yrityksen liikevaihtoa tai tulosta. Uskokoon ken tahtoo.

        Yritys hakee nostetta hengitysmaskikaupoista ja valmistaakin niitä. Toistaiseksi ainakin vain kangasmaskeja joilla ei ole mitään luokituksia.

        Turtiaisen toisella yrityksellä, Worlds Strongest Sportilla, jonka toiminta on lakannut huhtikuussa on kymmeniä maksuhäiriömerkintöjä. Velkojina ovat mm. verohallinto ja ELY-keskus.

        Irontime Oy:ssä Turtiainen on ollut enemmistöosakas. Yrityslakkautettu ja velkaakin on jäänyt.

        Turtiainen oli osakas Scandinavian Supplements Group Oy:ssä, jonka toiminta päättynyt tänä vuonna. Maksuhäiriömerkintöjä on tukuttain. Turtiaisen osakkuus on ollut kuitenkin vain 10%.

        Yritysrakennelmiin kuuluu myös hänen vaimonsa kanssa puoliksi omistama Metal Sport Licensing Oy. Näin 2018 rekisteritietojen mukaan. Suomen Asiakastiedon mukaan Metal Sport Licensing Oy kieltäytyi luovuttamasta tuoreempia osakastietoja niitä pyydettäessä viime vuoden elokuussa.

        Turtiaisen yritykset eivät ole muutoinkaan olleet kovin hanakoita toimittamaan viranomaisille tietoja yrityksistään, tilinpäätös tietoja ei yleensä kaupparekisteriin ole toimitettu.

        Sitten on poikkeus, Bobbin Oy. Yritys joka on tehnyt 40 000 euron liikevaihdolla lähes 75 000 euron tuloksen:

        https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/bobbin-oy/17039649/taloustiedot

        Tuleeko Turtiaiselle lähtö myös puolueesta?

        https://yle.fi/uutiset/3-11395013

        Turtiainen kommentoi erottamistaan eduskuntaryhmästä: "En hae takaisin, saavat tulla lakki kädessä pyytämään."

        Ehkäpä ei tullakaan.


      • a-teisti kirjoitti:

        Harvakseltaan näyttää päivittyvän uudella sisällöllä. Tytti Salenius näyttää aktiivisimmin panostavan mutta kymmenestä tuoreimmasta "uutisesta" vanhin on kuitenkin jo kahden kuukauden takaa.

        OM:n kävijämääriä voi arvioida sen pohjalta mitä he DIY-mediakortissaan alkuinnostuksen huumassa ilmoittivat:

        https://beta.oikeamedia.com/o1-7309

        Suunta on ollut tuosta sitten luultavasti laskeva, kasvua olisi toki hehkutettu näkyvästi.

        Taatusti on laskenut. Kasvua olisi hehkutettu niin että kuolleetkin olisivat siihen heränneet.


      • a-teisti kirjoitti:

        Tuleeko Turtiaiselle lähtö myös puolueesta?

        https://yle.fi/uutiset/3-11395013

        Turtiainen kommentoi erottamistaan eduskuntaryhmästä: "En hae takaisin, saavat tulla lakki kädessä pyytämään."

        Ehkäpä ei tullakaan.

        Ehkäpä ei tullakaan."

        Eikä tulla:

        "Perussuomalaiset haluaa Ano Turtiaiselta selvityksen, aikooko hän hakea takaisin eduskuntaryhmän jäseneksi.

        Perussuomalaisten puheenjohtaja Jussi Halla-aho sanoo Ylelle, että puoluehallitus haluaa tietää, kiinnostaako Turtiaista pyrkiä takaisin eduskuntaryhmän jäseneksi.

        – Jos eduskuntaryhmän jäseneksi pyrkiminen ei kiinnosta, niin silloin eduskuntaryhmästä erottaminen toimii ikään kuin automaattisesti perusteena puolueesta erottamiselle, Halla-aho kiteyttää tilanteen."

        https://yle.fi/uutiset/3-11400467

        Turtiainen aiemmin:

        "Viikko sitten Turtiainen ei osannut varmaksi sanoa, onko hän ehdolla ensi kevään kuntavaaleissa ja minkä puolueen listalta. .."

        Vajakki ei näytä ymmärtävän asemaansa. Ellei persujen listalta, ei sitten minkään puolueen. Eihän yksikään puolue häntä missään tapauksessa halua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "faktan tarkistajia"
        Et sinä sellainen ole, sitä paitsi se kirjoitetaan "tarkastajia".

        Mytomaani faktantarkastajana on kyllä ihan huippua.😄


    • Anonyymi

      Katolilaiset ovat kristittyjä. Aloittaja ei.
      Älkää vastatko eksyttäjälle / valehtelijalle, Valkoiselle Perkeleelle.

      Katolinen kirkko on kristinuskon suurin kirkkokunta ja josta kaikki muutkin, aidosti kristinuskoiset kirkot ovat erkaantuneet. Tämä on kirkkohistoriallinen tosiasia. Helluntailaiset kirkkain silmin (valehtelija katsoo aina suoraan silmiin) kiistävät historian tosiasiat.

      Kristinuskon vastaisina, harhaoppisina erotettuja ryhmittymiä ei tule pitää kristittyinä. Näitä ovat pelagiolaiset, areiolaiset, nestoriolaiset, donatolaiset... ym, vanhan kirkon harhaopit ja uudemmatkin, joita juurikin helluntailaiset, adventistit ja j.todistajat edustavat ja joista kaikista etenkin helluntailaisuus on, 1800-luvun USA:n vapaamuurari-KKK:laisten, Jumalaa pilkatakseen, tietoisesti koostama, antikristillinen uususkonto.

      Anabaptistinoidat - joita aloittaja edustaa - ovat jo 1500-luvulta asti hyökänneet kristinuskoa ja etenkin uskonpuhdistusta vastaan, mutta kuitenkin ottaen siitä kaiken hyödyn.

    • Anonyymi

      Helluntailaisen mittapuun mukaan Floyd oli "aito kristitty".

      Helluntaiuskonnossa rikos kannattaa.
      Pääsee nopeasti satanisminsa evankelistaksi, jopa "seurakuntansa" johtajaksi!

      • Anonyymi

        Aijaa - eikös suvaitsevaisten mielestä hänen piti olla herkkä runopoika.

        Uskovainen ei pumppaa itseään täyteen huumeita, eikä käy varastamassa kopioidulla "rahalla" tavaraa, eikä sylje poliisien päälle antamalla ymmärtää että hänessä on covid! Ja millaista se kielenkäyttö on ollut niin siitä saamme tietoa vasta oikeudenkäynneissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa - eikös suvaitsevaisten mielestä hänen piti olla herkkä runopoika.

        Uskovainen ei pumppaa itseään täyteen huumeita, eikä käy varastamassa kopioidulla "rahalla" tavaraa, eikä sylje poliisien päälle antamalla ymmärtää että hänessä on covid! Ja millaista se kielenkäyttö on ollut niin siitä saamme tietoa vasta oikeudenkäynneissä.

        Ymmärrän, että tuo on sinun toimintatapasi, mutta onko siitä pakko kertoa jatkuvalla syötöllä?


      • Anonyymi

        Mikä oli Floydin rikos? Sekö, että hän oli saanut vaihtorahana väärennetyn setelin? Jos siitä ansaitsee kuolemantuomion, niin minutkin sopii teloittaa. Minulle on käynyt samoin vähintään kaksi kertaa.

        Sikäli kun viimeksi tarkistin, poliisin työhön ei kuulu tuomarina ja teloittajana toimiminen. Onhan se nyt kumma, ettei väkivaltaiseksi tunnettua poliisia saada erotettua, vaikka hänellä on jo 17 varoitusta. Tämä hullu laitettiin vielä kouluttamaan juuri työnsä aloittaneita poliiseja.

        Kaksi nuorta poliisia menetti duuninsa, maineensa ja vapautensa hullun kollegan vuoksi vain kaksi viikkoa duunissa oltuaan. Oikeus viime kädessä päättää mikä mahdollisuus heillä oli vaikuttaa kouluttajansa toimintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä oli Floydin rikos? Sekö, että hän oli saanut vaihtorahana väärennetyn setelin? Jos siitä ansaitsee kuolemantuomion, niin minutkin sopii teloittaa. Minulle on käynyt samoin vähintään kaksi kertaa.

        Sikäli kun viimeksi tarkistin, poliisin työhön ei kuulu tuomarina ja teloittajana toimiminen. Onhan se nyt kumma, ettei väkivaltaiseksi tunnettua poliisia saada erotettua, vaikka hänellä on jo 17 varoitusta. Tämä hullu laitettiin vielä kouluttamaan juuri työnsä aloittaneita poliiseja.

        Kaksi nuorta poliisia menetti duuninsa, maineensa ja vapautensa hullun kollegan vuoksi vain kaksi viikkoa duunissa oltuaan. Oikeus viime kädessä päättää mikä mahdollisuus heillä oli vaikuttaa kouluttajansa toimintaan.

        Myös Floydin käytös pidätystilanteessa ja väärän rahan käytössä tutkitaan. Hänen olisi pitänyt vaan istua kiltisti käsiradoissa pidätyksen jälkeen eikä olisi pitänyt alkaa uhkailla poliiseja huumehöyryissään covidilla yrittäen sylkeä kohti poliiseja. Tästä syystä hänet oli pakko panna maahan ja estää niskasta painamalla ettei voi kääntää päätään kohti poliiseja ja sylkeä tai aivastaa heitä kohti. Poliisien tuli suojella itseään ja perheitään, lapsiaan ja sukulaisiaan. Se että Floyd kuoli sitten myöhemmin niin kuolinsyy saadaan kyllä selville oikeudenkäyntiä varten ja uskon että poliisit vapautetaan kaikista syytteistä koska mitään väärää poliisien taholta ei tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös Floydin käytös pidätystilanteessa ja väärän rahan käytössä tutkitaan. Hänen olisi pitänyt vaan istua kiltisti käsiradoissa pidätyksen jälkeen eikä olisi pitänyt alkaa uhkailla poliiseja huumehöyryissään covidilla yrittäen sylkeä kohti poliiseja. Tästä syystä hänet oli pakko panna maahan ja estää niskasta painamalla ettei voi kääntää päätään kohti poliiseja ja sylkeä tai aivastaa heitä kohti. Poliisien tuli suojella itseään ja perheitään, lapsiaan ja sukulaisiaan. Se että Floyd kuoli sitten myöhemmin niin kuolinsyy saadaan kyllä selville oikeudenkäyntiä varten ja uskon että poliisit vapautetaan kaikista syytteistä koska mitään väärää poliisien taholta ei tapahtunut.

        "Myös Floydin käytös pidätystilanteessa ja väärän rahan käytössä tutkitaan. "

        Ai, nyt sitä vasta tutkitaan. Aikaisemmista viesteista sai kyllä semmoisen kuvan, että oli jo tutkittu. Koeta nyt päättää! 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös Floydin käytös pidätystilanteessa ja väärän rahan käytössä tutkitaan. Hänen olisi pitänyt vaan istua kiltisti käsiradoissa pidätyksen jälkeen eikä olisi pitänyt alkaa uhkailla poliiseja huumehöyryissään covidilla yrittäen sylkeä kohti poliiseja. Tästä syystä hänet oli pakko panna maahan ja estää niskasta painamalla ettei voi kääntää päätään kohti poliiseja ja sylkeä tai aivastaa heitä kohti. Poliisien tuli suojella itseään ja perheitään, lapsiaan ja sukulaisiaan. Se että Floyd kuoli sitten myöhemmin niin kuolinsyy saadaan kyllä selville oikeudenkäyntiä varten ja uskon että poliisit vapautetaan kaikista syytteistä koska mitään väärää poliisien taholta ei tapahtunut.

        "...uskon että poliisit vapautetaan kaikista syytteistä."

        Näin uskoisimme kaikki ellei murhasta olisi videotodistetta olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa - eikös suvaitsevaisten mielestä hänen piti olla herkkä runopoika.

        Uskovainen ei pumppaa itseään täyteen huumeita, eikä käy varastamassa kopioidulla "rahalla" tavaraa, eikä sylje poliisien päälle antamalla ymmärtää että hänessä on covid! Ja millaista se kielenkäyttö on ollut niin siitä saamme tietoa vasta oikeudenkäynneissä.

        Minä en ole suvakki. 😮


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Myös Floydin käytös pidätystilanteessa ja väärän rahan käytössä tutkitaan. "

        Ai, nyt sitä vasta tutkitaan. Aikaisemmista viesteista sai kyllä semmoisen kuvan, että oli jo tutkittu. Koeta nyt päättää! 😂

        Korkkiruuvi ei aina muista kaikkea sanomaansa, kun tavaraa tulee välillä varsin pidäkkeettömästi. Näin varmoja totuuksiakin on yhtaikaa pari kolme erilaista samassa asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Myös Floydin käytös pidätystilanteessa ja väärän rahan käytössä tutkitaan. "

        Ai, nyt sitä vasta tutkitaan. Aikaisemmista viesteista sai kyllä semmoisen kuvan, että oli jo tutkittu. Koeta nyt päättää! 😂

        Poliisit tekee aina tarkkaa työtä ja asian läpikäynti kestää oman aikansa eli tutkimukset jatkuvat yhä ja käydään läpi kaikki kuvattu aineisto läpi, sillä kuten jo tiedämme, niin Floydin pidätys kuvattiin tosi hyvin ja tapahtumien kulku on jo nyt selvä. Eli Floydin olisi pitänyt vaan istua kiltisti käsiradoissa pidätyksen jälkeen eikä olisi pitänyt uhkailla poliiseja huumehöyryissään covidilla yrittäen sylkeä kohti poliiseja. Tästä syystä hänet oli pakko panna maahan ja estää niskasta painamalla ettei voi kääntää päätään kohti poliiseja ja sylkeä tai aivastaa heitä kohti. Poliisien tuli suojella itseään ja perheitään, lapsiaan ja sukulaisiaan. Se että Floyd kuoli sitten myöhemmin niin kuolinsyy saadaan kyllä selville oikeudenkäyntiä varten ja uskon että poliisit vapautetaan kaikista syytteistä koska mitään väärää poliisien taholta ei tapahtunut. Tuomio voi tulla liberaalien vaatimuksesta hätävarjelun liiottelusta, mutta jos oikeus voittaa, niin poliisit tietenkin vapautetaan kaikista syytteistä, koska poliisit suojeli vain omaa ja lastensa ja vaimojensa ja sukulaistensa terveyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisit tekee aina tarkkaa työtä ja asian läpikäynti kestää oman aikansa eli tutkimukset jatkuvat yhä ja käydään läpi kaikki kuvattu aineisto läpi, sillä kuten jo tiedämme, niin Floydin pidätys kuvattiin tosi hyvin ja tapahtumien kulku on jo nyt selvä. Eli Floydin olisi pitänyt vaan istua kiltisti käsiradoissa pidätyksen jälkeen eikä olisi pitänyt uhkailla poliiseja huumehöyryissään covidilla yrittäen sylkeä kohti poliiseja. Tästä syystä hänet oli pakko panna maahan ja estää niskasta painamalla ettei voi kääntää päätään kohti poliiseja ja sylkeä tai aivastaa heitä kohti. Poliisien tuli suojella itseään ja perheitään, lapsiaan ja sukulaisiaan. Se että Floyd kuoli sitten myöhemmin niin kuolinsyy saadaan kyllä selville oikeudenkäyntiä varten ja uskon että poliisit vapautetaan kaikista syytteistä koska mitään väärää poliisien taholta ei tapahtunut. Tuomio voi tulla liberaalien vaatimuksesta hätävarjelun liiottelusta, mutta jos oikeus voittaa, niin poliisit tietenkin vapautetaan kaikista syytteistä, koska poliisit suojeli vain omaa ja lastensa ja vaimojensa ja sukulaistensa terveyttä.

        😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisit tekee aina tarkkaa työtä ja asian läpikäynti kestää oman aikansa eli tutkimukset jatkuvat yhä ja käydään läpi kaikki kuvattu aineisto läpi, sillä kuten jo tiedämme, niin Floydin pidätys kuvattiin tosi hyvin ja tapahtumien kulku on jo nyt selvä. Eli Floydin olisi pitänyt vaan istua kiltisti käsiradoissa pidätyksen jälkeen eikä olisi pitänyt uhkailla poliiseja huumehöyryissään covidilla yrittäen sylkeä kohti poliiseja. Tästä syystä hänet oli pakko panna maahan ja estää niskasta painamalla ettei voi kääntää päätään kohti poliiseja ja sylkeä tai aivastaa heitä kohti. Poliisien tuli suojella itseään ja perheitään, lapsiaan ja sukulaisiaan. Se että Floyd kuoli sitten myöhemmin niin kuolinsyy saadaan kyllä selville oikeudenkäyntiä varten ja uskon että poliisit vapautetaan kaikista syytteistä koska mitään väärää poliisien taholta ei tapahtunut. Tuomio voi tulla liberaalien vaatimuksesta hätävarjelun liiottelusta, mutta jos oikeus voittaa, niin poliisit tietenkin vapautetaan kaikista syytteistä, koska poliisit suojeli vain omaa ja lastensa ja vaimojensa ja sukulaistensa terveyttä.

        "...varten ja uskon että poliisit vapautetaan kaikista syytteistä koska mitään väärää poliisien taholta ei tapahtunut. "

        Sinnun mielestäsi tappaminen on siis ok. Olet kyllä aikamoinen ihmishirviö jos oikeasti ajattelet näin. Onneksi Jumala ei salli teidänlaisten tulla taivaaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "...varten ja uskon että poliisit vapautetaan kaikista syytteistä koska mitään väärää poliisien taholta ei tapahtunut. "

        Sinnun mielestäsi tappaminen on siis ok. Olet kyllä aikamoinen ihmishirviö jos oikeasti ajattelet näin. Onneksi Jumala ei salli teidänlaisten tulla taivaaseen.

        Tappaminen on Jumalan kannalta väärin!! Älä tapa!

        Meitä uskoviahan syytetään juuri siitä, että luotamme kirjaimellisesti Jumalan tahtoon.

        Totesin vain, että poliisit tekee aina tarkkaa työtä myös tässä Floydin kuolemaan liittyen ja asian läpikäynti kestää oman aikansa eli tutkimukset jatkuvat yhä ja käydään läpi kaikki kuvattu aineisto läpi, sillä kuten jo tiedämme, niin Floydin pidätys kuvattiin tosi hyvin ja tapahtumien kulku on jo nyt selvä. Eli Floydin olisi pitänyt vaan istua kiltisti käsiradoissa pidätyksen jälkeen eikä olisi pitänyt uhkailla poliiseja huumehöyryissään covidilla yrittäen sylkeä kohti poliiseja. Tästä syystä hänet oli pakko panna maahan ja estää niskasta painamalla ettei voi kääntää päätään kohti poliiseja ja sylkeä tai aivastaa heitä kohti. Poliisien tuli suojella itseään ja perheitään, lapsiaan ja sukulaisiaan. Se että Floyd kuoli sitten myöhemmin niin kuolinsyy saadaan kyllä selville oikeudenkäyntiä varten ja uskon että poliisit vapautetaan kaikista syytteistä koska mitään väärää poliisien taholta ei tapahtunut. Tuomio voi tulla liberaalien vaatimuksesta hätävarjelun liiottelusta, mutta jos oikeus voittaa, niin poliisit tietenkin vapautetaan kaikista syytteistä, koska poliisit suojeli vain omaa ja lastensa ja vaimojensa ja sukulaistensa terveyttä.


    • Anonyymi

      Tuskinpa kukaan jaksaisi evankelioida Houstonin köyhillä alueilla 20 vuotta ilman pikkuisen vahvempaa kristillistä vakaumusta. Pastorien mukaan roudasi mm. liikuteltavia kastealtaita hengellisiin tilaisuuksiin. Heidän mukaansa oli pitkälti Georgen ansiota, että kirkot innostuivat toimimaan alueella.

      • Anonyymi

        "Liikuteltavat kastealtaat". Siinä sitä on "(kristin)uskoa"... veden määrään, ei Jumalan sanaan, joka voi olla pisarassakin pyhää kastevettä.

        Oliko varmasti riittävän suuri allas, ettei kastettavilla hiustuputkaan jää vedenpinnalle kellumaan ja sitä kautta joku syntikehveli (esim. haureus tai mieltymys huumeisiin / väärennettyihin seteleihin) jää hukuttamatta? 😵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Liikuteltavat kastealtaat". Siinä sitä on "(kristin)uskoa"... veden määrään, ei Jumalan sanaan, joka voi olla pisarassakin pyhää kastevettä.

        Oliko varmasti riittävän suuri allas, ettei kastettavilla hiustuputkaan jää vedenpinnalle kellumaan ja sitä kautta joku syntikehveli (esim. haureus tai mieltymys huumeisiin / väärennettyihin seteleihin) jää hukuttamatta? 😵

        Elävää anabaptismi-kristillisyyttä:
        https://youtu.be/CdxSfPURVpk

        Liekö Floydinkin kotiseurakunnan kaltainen?


      • Anonyymi

        Piripäissäkö se niitä vesialtaita kuljetti?


    • Oisko tuolla niin väliä.

      Hän oli kuitenkin ihminen jota ei saa kait vapaassa demokratiassa tappaa kadulle.

      • Anonyymi

        Voi herttinen. Onko joku, ainakaan tällä foorumilla, puolustanut Floydin tappamista?

        Pahat äärikonservatiivipersuäärinatsikristityt?

        Te eräät ette väin näe, vaan myös luette harhoja. Saa lukea aivan älyttömiä oletuksia ja väittämiä, mitä "kristityt" muka ajattelee ja tekee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi herttinen. Onko joku, ainakaan tällä foorumilla, puolustanut Floydin tappamista?

        Pahat äärikonservatiivipersuäärinatsikristityt?

        Te eräät ette väin näe, vaan myös luette harhoja. Saa lukea aivan älyttömiä oletuksia ja väittämiä, mitä "kristityt" muka ajattelee ja tekee.

        Aloituksen kysymys oli : "Ei ollut katolilainen tai liberaali?

        Oliko aito kristitty?"

        ja vastaukseni jo luitkin niin missä kohtaan väitin, että mitä "kristityt" ajattelevat tai tekevät.

        En missään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi herttinen. Onko joku, ainakaan tällä foorumilla, puolustanut Floydin tappamista?

        Pahat äärikonservatiivipersuäärinatsikristityt?

        Te eräät ette väin näe, vaan myös luette harhoja. Saa lukea aivan älyttömiä oletuksia ja väittämiä, mitä "kristityt" muka ajattelee ja tekee.

        Kyllä se minusta on puolustamista, jos ollaan sitä mieltä, että tappaja pitäisi vapauttaa rangaistuksetta, kuten ainakin Korkkiruuvi on tuumaillut.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kyllä se minusta on puolustamista, jos ollaan sitä mieltä, että tappaja pitäisi vapauttaa rangaistuksetta, kuten ainakin Korkkiruuvi on tuumaillut.

        "Kyllä se minusta on puolustamista, jos ollaan sitä mieltä, että tappaja pitäisi vapauttaa rangaistuksetta, kuten ainakin Korkkiruuvi on tuumaillut."

        Miksi poliisia pitäisi rangaista? Hänhän vain esti mahdollisen koronatartunnan, missä tilanteessa vaarassa oli neljä poliisia ja heidän perheensä ja sukunsa?

        Et varmaan oikein älyä yhtään, että se kuvaaja joka videoi tapahtumasarjan aina Floydin pidätyksestä ja pään liikkeen estoon saakka, on leikannut pois osan videosta. Miksi? Itse ymmärrän, että syynä on se, että siinä leikatussa kohdassa tulee esiin syy miksi poliisi esti Floydin sylkemisen ja aivastelun poliiseja kohti? Mutta on selvää, että myös tämä poisleikattu osio joka vaaditaan kuvaajalta tai sitten luotetaan neljän poliisin ja mahdollisten muiden silminnäkijöiden todistukeen mitä tapahtui tämän leikatun kohdan aikana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllä se minusta on puolustamista, jos ollaan sitä mieltä, että tappaja pitäisi vapauttaa rangaistuksetta, kuten ainakin Korkkiruuvi on tuumaillut."

        Miksi poliisia pitäisi rangaista? Hänhän vain esti mahdollisen koronatartunnan, missä tilanteessa vaarassa oli neljä poliisia ja heidän perheensä ja sukunsa?

        Et varmaan oikein älyä yhtään, että se kuvaaja joka videoi tapahtumasarjan aina Floydin pidätyksestä ja pään liikkeen estoon saakka, on leikannut pois osan videosta. Miksi? Itse ymmärrän, että syynä on se, että siinä leikatussa kohdassa tulee esiin syy miksi poliisi esti Floydin sylkemisen ja aivastelun poliiseja kohti? Mutta on selvää, että myös tämä poisleikattu osio joka vaaditaan kuvaajalta tai sitten luotetaan neljän poliisin ja mahdollisten muiden silminnäkijöiden todistukeen mitä tapahtui tämän leikatun kohdan aikana.

        >Et varmaan oikein älyä yhtään, että se kuvaaja joka videoi tapahtumasarjan aina Floydin pidätyksestä ja pään liikkeen estoon saakka, on leikannut pois osan videosta.

        No kuule en älynnyt. Mitä todisteita tästä leikkaamisesta onkaan? Esittänet tapasi mukaan ne jälleen oitis. Ei disinfoa! 😄

        >Itse ymmärrän, että syynä on se, että siinä leikatussa kohdassa tulee esiin syy miksi poliisi esti Floydin sylkemisen ja aivastelun poliiseja kohti?

        Mielikuvituksesi ei valitettavasti ole relevantti argumentti. Ei disinfoa! 🤚🏼


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Et varmaan oikein älyä yhtään, että se kuvaaja joka videoi tapahtumasarjan aina Floydin pidätyksestä ja pään liikkeen estoon saakka, on leikannut pois osan videosta.

        No kuule en älynnyt. Mitä todisteita tästä leikkaamisesta onkaan? Esittänet tapasi mukaan ne jälleen oitis. Ei disinfoa! 😄

        >Itse ymmärrän, että syynä on se, että siinä leikatussa kohdassa tulee esiin syy miksi poliisi esti Floydin sylkemisen ja aivastelun poliiseja kohti?

        Mielikuvituksesi ei valitettavasti ole relevantti argumentti. Ei disinfoa! 🤚🏼

        ">Et varmaan oikein älyä yhtään, että se kuvaaja joka videoi tapahtumasarjan aina Floydin pidätyksestä ja pään liikkeen estoon saakka, on leikannut pois osan videosta.

        No kuule en älynnyt. "

        Hyvä kun tunnustit!


        ">Itse ymmärrän, että syynä on se, että siinä leikatussa kohdassa tulee esiin syy miksi poliisi esti Floydin sylkemisen ja aivastelun poliiseja kohti?

        Mielikuvituksesi ei valitettavasti ole relevantti argumentti. "

        Mutta poliisien ja mahdollisten silminnäkijöiden todistukset ovat sitten ainoita argumentteja mitä tapahtui näiden kahden kuvatuokion välissä. Se itseasiassa ratkaisee koko asiakokonaisuuden kuten myös ruumiinavauspöytäkirjat.


      • Samoilla linjoilla kanssasi.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kyllä se minusta on puolustamista, jos ollaan sitä mieltä, että tappaja pitäisi vapauttaa rangaistuksetta, kuten ainakin Korkkiruuvi on tuumaillut.

        Jos katsoo poliisien saamia tuomioita vastaavissa tapauksissa, myös Suomessa, voi hyvinkin olla että poliisit vapautetaan. Tämä todellisuutta ei mielipide.
        Noin ylipäätään, minkään mellakoinnin tai väkivallalla yhteiskuntaa uhkaavan ryhmän ei saisi antaa vaikuttaa päätökseen.
        Itse olen sitä mieltä että poliisin on saatava joku tuomio tuosta jos asiaa lähestytään moraalisesti. En kuitenkaan lähtisi särkemään ikkunoita tai varastelemaan asian vuoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos katsoo poliisien saamia tuomioita vastaavissa tapauksissa, myös Suomessa, voi hyvinkin olla että poliisit vapautetaan. Tämä todellisuutta ei mielipide.
        Noin ylipäätään, minkään mellakoinnin tai väkivallalla yhteiskuntaa uhkaavan ryhmän ei saisi antaa vaikuttaa päätökseen.
        Itse olen sitä mieltä että poliisin on saatava joku tuomio tuosta jos asiaa lähestytään moraalisesti. En kuitenkaan lähtisi särkemään ikkunoita tai varastelemaan asian vuoksi.

        >Itse olen sitä mieltä että poliisin on saatava joku tuomio tuosta jos asiaa lähestytään moraalisesti.

        Oikeus ei anna moraalisia vaan laillisia tuomioita. Myös toisen asteen murhasta, jos Chauvin sellaiseen syylliseksi todetaan.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Itse olen sitä mieltä että poliisin on saatava joku tuomio tuosta jos asiaa lähestytään moraalisesti.

        Oikeus ei anna moraalisia vaan laillisia tuomioita. Myös toisen asteen murhasta, jos Chauvin sellaiseen syylliseksi todetaan.

        Ei anna moraalisin perustein. Kerroin vain oman mielipiteeni. Ihannetapauksessa lain pitäisi kuitenkin perustua yleiseen moraaliin. Tietysti tämä vaihtelee eri maissa.
        Jos poliisi saa tuomion USA:n lakien mukaan, hänellä on hyvä asianajaja eikä tuomioon vaikuta 'yleiset syyt' kuten mellakoiden ja mustien pelko, voi olla että poliisin tuomio on lievä!!


    • Anonyymi

      Aloittajan kysymyksen voi tehdä vain mieleltään pahasti häiriintynyt. Siksi tämä juttu onkin Lutherin palstalla. Hän oli ihminen. Ihan sama oliko muslimi, hindu, buddalainen, jainalainen, taolainen tai mikä hyvänsä. Kuulostaa Hitlerin ajan natsien puheelta: onko suvussa juutalaista verta.

      • Anonyymi

        Natsi-saksan Luftwaffen kakkosmies oli juutalainen.


    • Anonyymi

      Mitä muuten tapahtuisi jos USA:sta poistuisi kaikki mustat?

      Tästä on tehty oikein tutkimus:

      - vankien määrä vähenisi 48%
      - jengien ja rikollisryhmien määrä vähenisiä 53%
      - älykkyysosamäärä nousisi 7,4 pisteellä
      - Hiv-positiiviset vähenisi 65%
      - klamydiaa, tippuria ja kuppaa sairastavien määrä vähenisi noin 60%
      - kansalaisten keskiansio nousisi 20000 dollaria vuodessa
      - köyhyydessä elävien määrä laskisi 54%
      - asunnottomien määrä vähenisi 65%
      - sosiaalitukien saajien määrä puolittuisi

      Kaikki tämä siitäkin huolimatta että mustia on vain USA:ssa 13%!!

      Mitähän tapahtuisi näille luvuille jos latinot poistuisi maasta?

      Minusta luvut ovat järkyttävien suuria, jos tosiaan osaa ottaa huomioon mustien pienen prosenttimäärän. Miksi mustat itse eivät tee asialle mitään? Minusta heidän pitäisi mennä itseensä ja alkaa toimimaan kuten uskovaiset mustat ja työtätekevät mustat eli kouluttautua, mennä töihin ja terveisiin elämäntapoihin. Mellakointi ja paikkojen särkeminen kertakaikkiaan ei ole mikään ratkaisu tähän ongelmaan.

      Maailmassa ihmiset eivät ole rasistisia, vaan ovat todellisuuden tajuisia. Suhtautuminen riippuu siitä mitä ihminen on ja miten hän toimii ja elää riippumatta ihonväristä. Jokaisella kansanryhmällä on omat erityisosaamisensa ja hyvät puolensa ja niitä tulisi tuoda esiin eikä väkivaltaa ja rikoksia eikä huonoa elämän tyyliä. Ymmärrän, että mustilla on paljon esteitä tässä myös USA:ssa, mutta monet ovat onnistuneet ja heidän tulisi vetää näitä heikompiaan ja rohkaista hyvään elämään.

      • Anonyymi

        "Minusta luvut ovat järkyttävien suuria, jos tosiaan osaa ottaa huomioon mustien pienen prosenttimäärän. Miksi mustat itse eivät tee asialle mitään?"

        Ovat järkyttäviä, mutta vaikea mustien on yksin tehdä 13% vähemmistönä muutosta asiaan, jos yhteiskunnan valtarakenteet laittavat kapuloita rattasiin eli kuten sanot "mustilla on paljon esteitä tässä myös USA:ssa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minusta luvut ovat järkyttävien suuria, jos tosiaan osaa ottaa huomioon mustien pienen prosenttimäärän. Miksi mustat itse eivät tee asialle mitään?"

        Ovat järkyttäviä, mutta vaikea mustien on yksin tehdä 13% vähemmistönä muutosta asiaan, jos yhteiskunnan valtarakenteet laittavat kapuloita rattasiin eli kuten sanot "mustilla on paljon esteitä tässä myös USA:ssa".

        Valetta, valetta! Mustilla ei ole sen enempää 'esteitä' yhteiskunnassa kuin itä-aasialaisilla.
        Mustien kulttuuriin vain kuuluu rikollisuus. Mistä tämä johtuu? Vähäisestä älykkyydestä verrattuna itä-aasialaisiin tai valkoisiin.
        Olemme siis umpikujassa. Mitä mustille pitäisi tehdä? Maksaa kansalaispalkkaa että eivät tekisi rikoksia? Eikö tämä olisi väärin muita rotuja kohtaan?


    • Anonyymi

      Jostain on aloitettava, kun tukahduttaminen on uutta välinpitämättömyyttä.

    • Anonyymi

      Minä kyllä uskon, että mikä tuomio poliiseille tuleekin, se on oikeudenmukainen.

      Tietenkään se ei kelpaa rikollisille vassareille ja joillekin räyhä-mustille ja, kuten edlläkin huomaamme, poliisien syiksi yritetään pistää koko juttu, enemmän kuin mihin he todella syyllistyivät. Tämä tosin vahvistaa jo entuudestaankin noiden räyhäjengien vastaisuutta.

      Oikeusvaltiossa ihmistä tulee syyttää vain sitä mitä hän on tehnyt, ei keksiä syytöksiä, joihin hän ei ole syyllstynyt.

      Floyd muun rikollisuutensa lisäksi yritti tartuttaa koronaa valkoisiin.

      Mielenosoituksissa vasemmiston agitoima, piittaamaton jengi on jo tartuttanut muita. Suomessa valhemedioiden mukaan Senaatintorilla - vastoin laillisen (hah, miten tuon nyt ottaa) hallituksen määräyksiä - oli ensin tungoksessa 3000 mielenosoittajaa, mutta jo kohta 10 000 tartuttajaa ja idioottia hakemassa koronaa.

      Yskäisikö joku musta naamallesi? ("Mulla ole paha keuhkokume, natsipolisin butkasa saatu. Ei korona!...")

      Suomessahan kuolemat jo loppuivatkin, joten vasemmisto päätti ottaa kovemmat keinot haltuun. Sillä täysin aiheettomia nuo miekkarit ovat. Ei niillä haeta sympatiaa Floydille, vaan on äärivasemmiston agitointia värvätä yhteiskunnasta tipahtaneita ja näiden kautta levittää kuolema kunnolla suomalaisten keskuuteen.

      Punikit tappaa suomalaisia ja nauravat kun pää(valhe)mediat eivät uskalla sanoa totuutta heistä! Jo pitkästi yli 300 vainajaa muutamassa kuukaudessa ja edelleen jotkut tukevat heitä!

      Äärivasemmisto (jälleen) murhaa omaa kansaansa!

      • ” Floyd muun rikollisuutensa lisäksi yritti tartuttaa koronaa valkoisiin.”

        Tämä väite kyllä menee överiksi, sillä Floydilla oli koronatartunta todettu jo huhtikuun alussa, ei se enää toukokuun lopussa tartu. Toisekseen vain kaksi neljästä syytetystä poliisista on valkoisia.

        On jotenkin lapsellista sysätä koronatartuttelu värillisten ja vasemmiston piikkiin.


      • Anonyymi
        Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        ” Floyd muun rikollisuutensa lisäksi yritti tartuttaa koronaa valkoisiin.”

        Tämä väite kyllä menee överiksi, sillä Floydilla oli koronatartunta todettu jo huhtikuun alussa, ei se enää toukokuun lopussa tartu. Toisekseen vain kaksi neljästä syytetystä poliisista on valkoisia.

        On jotenkin lapsellista sysätä koronatartuttelu värillisten ja vasemmiston piikkiin.

        "” Floyd muun rikollisuutensa lisäksi yritti tartuttaa koronaa valkoisiin.”

        Tämä väite kyllä menee överiksi, sillä ..."

        Itsekin olen ajatellut, että Floyd uskotteli poliiseille omaavansa koronan ja siksi alkoi sylkemään ym. kohti poliiseja, jonka seurauksena hänet kaadettiin maahan ja estettiin tehokkaasti pään liikkeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "” Floyd muun rikollisuutensa lisäksi yritti tartuttaa koronaa valkoisiin.”

        Tämä väite kyllä menee överiksi, sillä ..."

        Itsekin olen ajatellut, että Floyd uskotteli poliiseille omaavansa koronan ja siksi alkoi sylkemään ym. kohti poliiseja, jonka seurauksena hänet kaadettiin maahan ja estettiin tehokkaasti pään liikkeet.

        "Itsekin olen ajatellut, että Floyd uskotteli poliiseille omaavansa koronan "
        Ei J-P. K noin sanonut ajatelleen, vaikka sinä niin teet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Itsekin olen ajatellut, että Floyd uskotteli poliiseille omaavansa koronan "
        Ei J-P. K noin sanonut ajatelleen, vaikka sinä niin teet.

        Todennäköisesti hänellä ei ollut ko. hetkellä koronaa vaikka aikaisemmin oli ollut, mutta voiko koronan sairastunut uudestaan tulla tartuttajaksi. Tästä on epävarmaa näyttöä että voi, koska koronavirus voi muuntua ihmisessä. Mutta silti uskon että Floyd vain uskotteli poliiseille omaavansa koronan ja poliisien oli sitten pakko turvata ja varmistaa oma, lastensa ja omaistensa terveys. Valkoiset poliisitkin ja heidän omaisensa myös ovat ihmisiä - tätä ilmeisesti ei ole yhtään ymmärretty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti hänellä ei ollut ko. hetkellä koronaa vaikka aikaisemmin oli ollut, mutta voiko koronan sairastunut uudestaan tulla tartuttajaksi. Tästä on epävarmaa näyttöä että voi, koska koronavirus voi muuntua ihmisessä. Mutta silti uskon että Floyd vain uskotteli poliiseille omaavansa koronan ja poliisien oli sitten pakko turvata ja varmistaa oma, lastensa ja omaistensa terveys. Valkoiset poliisitkin ja heidän omaisensa myös ovat ihmisiä - tätä ilmeisesti ei ole yhtään ymmärretty.

        Voit olla tuota mieltä, mutta kaikki lukutaitoiset näkevät ettei J-P. K kirjoittanut, että Floyd olisi tuollaista uskotellut poliiseille, joten älä silloin sönkötä "Itsekin olen ajatellut".


      • Anonyymi
        Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        ” Floyd muun rikollisuutensa lisäksi yritti tartuttaa koronaa valkoisiin.”

        Tämä väite kyllä menee överiksi, sillä Floydilla oli koronatartunta todettu jo huhtikuun alussa, ei se enää toukokuun lopussa tartu. Toisekseen vain kaksi neljästä syytetystä poliisista on valkoisia.

        On jotenkin lapsellista sysätä koronatartuttelu värillisten ja vasemmiston piikkiin.

        Ainoastaan lähinnä vasemmisto, Marinin hallitus myös Suomessa, on tehnyt parhaansa levittääkseen koronaa maailmalla, myös suomalaisten keskuudessa.

        Ei ainakaan "äärioikeisto". Olettekin jo tappaneet n. 3 ja puolisataa henkilöä Suomessa (osa mm. somaleja).

        Kun kuolemat loppuivat, keräsitte - mediatietojen mukaan - (ensin "n. 3000") viime uutisvaleen mukaan n. 10 000 sielua, pikkuiselle Senaatintorille! Ja jo heti alkoi taas kansaa kuolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan lähinnä vasemmisto, Marinin hallitus myös Suomessa, on tehnyt parhaansa levittääkseen koronaa maailmalla, myös suomalaisten keskuudessa.

        Ei ainakaan "äärioikeisto". Olettekin jo tappaneet n. 3 ja puolisataa henkilöä Suomessa (osa mm. somaleja).

        Kun kuolemat loppuivat, keräsitte - mediatietojen mukaan - (ensin "n. 3000") viime uutisvaleen mukaan n. 10 000 sielua, pikkuiselle Senaatintorille! Ja jo heti alkoi taas kansaa kuolla.

        ” Ainoastaan lähinnä vasemmisto, Marinin hallitus myös Suomessa, on tehnyt parhaansa levittääkseen koronaa maailmalla, myös suomalaisten keskuudessa.”
        Kuulostaa absurdilta ainakin Brasilian ja Venäjän kohdalla.

        ” Olettekin” ” keräsitte”
        Ketkä me?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Itsekin olen ajatellut, että Floyd uskotteli poliiseille omaavansa koronan "
        Ei J-P. K noin sanonut ajatelleen, vaikka sinä niin teet.

        Juu en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan lähinnä vasemmisto, Marinin hallitus myös Suomessa, on tehnyt parhaansa levittääkseen koronaa maailmalla, myös suomalaisten keskuudessa.

        Ei ainakaan "äärioikeisto". Olettekin jo tappaneet n. 3 ja puolisataa henkilöä Suomessa (osa mm. somaleja).

        Kun kuolemat loppuivat, keräsitte - mediatietojen mukaan - (ensin "n. 3000") viime uutisvaleen mukaan n. 10 000 sielua, pikkuiselle Senaatintorille! Ja jo heti alkoi taas kansaa kuolla.

        Trumppi toitottaa taas totuutta:

        Yhdysvaltojen presidentti Donald Trump julkaisi maanantaina kyseenalaisen twiitin viime viikolla sattuneeseen välikohtuakseen liittyen, jossa kaksi amerikkalaispoliisia tönäisi 75-vuotiaan miehen katuun Buffalon mielenosoitusten yhteydessä.

        – Buffalon mielenosoittaja saattaa olla antifasistinen provokaattori, joka yritti skannata ja tätä myötä häiritä poliisien viestintälaitteita, Donald Trump väittää twiitissään.

        Trumpin mukaan mies myös kaatui paljon voimakkaammin kuin mitä häntä työnnettiin, ja epäilee siksi, että kyseessä voisi olla lavastettu kaatuminen.

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/trumpilta-kyseenalainen-twiitti-mielenosoitusten-yhteydessa-poliisin-katuun-tonaisemasta-miehesta-saattaa-olla-antifasistinen-provokaattori/7842542#gs.8a3e

        Yhä harvempi amerikkalainen vain enää uskoo tuota valehtelijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trumppi toitottaa taas totuutta:

        Yhdysvaltojen presidentti Donald Trump julkaisi maanantaina kyseenalaisen twiitin viime viikolla sattuneeseen välikohtuakseen liittyen, jossa kaksi amerikkalaispoliisia tönäisi 75-vuotiaan miehen katuun Buffalon mielenosoitusten yhteydessä.

        – Buffalon mielenosoittaja saattaa olla antifasistinen provokaattori, joka yritti skannata ja tätä myötä häiritä poliisien viestintälaitteita, Donald Trump väittää twiitissään.

        Trumpin mukaan mies myös kaatui paljon voimakkaammin kuin mitä häntä työnnettiin, ja epäilee siksi, että kyseessä voisi olla lavastettu kaatuminen.

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/trumpilta-kyseenalainen-twiitti-mielenosoitusten-yhteydessa-poliisin-katuun-tonaisemasta-miehesta-saattaa-olla-antifasistinen-provokaattori/7842542#gs.8a3e

        Yhä harvempi amerikkalainen vain enää uskoo tuota valehtelijaa.

        Eikä tarvi olla edes amerikkalainen


    • ”Yhdysvaltalaisen Christianity Today -lehden mukaan poliisin tappama George Floyd oli itsekin seurakunta-aktivisti Houstonissa, jossa hän asui ennen muuttoaan Minneapolisiin.”

      ”George Floyd oli rauhan ihminen, jonka Herra lähetti”, Resurrection Houston -kirkon pastori Patrick Ngwolo kertoi. Christianity Todayn mukaan Floyd muun muassa avusti jumalanpalvelusten ja kastetilaisuuksien järjestämisessä.
      K&K ” George Floydin kuolema ja Donald Trumpin Raamattu-poseeraus raivostuttivat yhdysvaltalaisia piispoja – ”Rasismi on todellinen ja ajankohtainen vaara”” 02.06.2020

      Eli Floyd oli Resurrection Houston kirkon aktiivi seurakuntalainen ja ilmeisesti metodisti. Toisin sanon hän oli kristitty. Yhtä aito kuin kaikki muutkin kristityt.

      • Anonyymi

        "Eli Floyd oli Resurrection Houston kirkon aktiivi seurakuntalainen ja ilmeisesti metodisti. Toisin sanon hän oli kristitty. Yhtä aito kuin kaikki muutkin kristityt."

        Huumeiden käyttäjä, aseellisen ryöstön tehnyt, varkauksia harjoittava ja väkivaltainen ihminen ei ole uskova kristitty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Eli Floyd oli Resurrection Houston kirkon aktiivi seurakuntalainen ja ilmeisesti metodisti. Toisin sanon hän oli kristitty. Yhtä aito kuin kaikki muutkin kristityt."

        Huumeiden käyttäjä, aseellisen ryöstön tehnyt, varkauksia harjoittava ja väkivaltainen ihminen ei ole uskova kristitty.

        >Huumeiden käyttäjä, aseellisen ryöstön tehnyt, varkauksia harjoittava ja väkivaltainen ihminen ei ole uskova kristitty.

        Eikös Floyd ollut lopettanut rikokset 13 vuotta sitten? Eikö ihmisen parannusta hyväksytäkään, jos hän on musta jonka poliisi on tappanut?


    • Anonyymi

      Koko jupakka on yksittäistapaus, ja syyllinen on jo linnassa. Tämän varjolla tuhotaan syyttömien omaisuutta, kulttuuriperintöä rikkomalla ja töhrimällä sekä syyllistämällä muita ottamatta itse vastuuta. En todellakaan kannata tämmöistä liikettä rasismia tai mitään muutakaan ismiä. Rikollista toimintaa "yksittäisen" tapauksen varjolla.

      • Anonyymi

        "Koko jupakka on yksittäistapaus..."

        Kun olisikin. Etkö ole esimerkiksi lukenut tänä vuonna poliisien tappamasta Breonna Taylorista. Tai esim. poliisien 2012 tappamasta Rodney Kingistä. Onhan noita juttuja poliisien mustia kohtaan käyttämästä väkivallasta vaikka kuinka paljon. Ei todellakaan voida puhua yksittäistapauksesta. Ei nämä tietty anna oikeutta tuhota muiden omaisuutta, mutta siihen ovat osallistuneet suhteellisen pieni porukka mellakoitsijoita...huom! mellakoitsijoita, ei mielenosoittajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Koko jupakka on yksittäistapaus..."

        Kun olisikin. Etkö ole esimerkiksi lukenut tänä vuonna poliisien tappamasta Breonna Taylorista. Tai esim. poliisien 2012 tappamasta Rodney Kingistä. Onhan noita juttuja poliisien mustia kohtaan käyttämästä väkivallasta vaikka kuinka paljon. Ei todellakaan voida puhua yksittäistapauksesta. Ei nämä tietty anna oikeutta tuhota muiden omaisuutta, mutta siihen ovat osallistuneet suhteellisen pieni porukka mellakoitsijoita...huom! mellakoitsijoita, ei mielenosoittajia.

        "Koko jupakka on yksittäistapaus..."

        Nämä tosiaan ovat erittäin harvinaisia yksittäistapauksia että voidaan syyttää poliiseja liiallisesta voimankäytöstä. Tässäkään tapauksessa ei asiallisia perusteita ole, on vain propagandistisia valheiden kautta luotuja "perusteita" aitoon sometyyliin.

        Itseasiassa tässä toteutuu Raamatun profetia meidän silmiemme edessä ...

        2. Tess. 2:9

        tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä

        Jotenkin näen myös tässä tapauksessa ja muuten vihervasemmiston ja liberaalien viestinnässä käytettävän nykyään taitavasti valheen koko voimaa. Eli Jumalan Sana realisoituu nykyaikana selvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Koko jupakka on yksittäistapaus..."

        Nämä tosiaan ovat erittäin harvinaisia yksittäistapauksia että voidaan syyttää poliiseja liiallisesta voimankäytöstä. Tässäkään tapauksessa ei asiallisia perusteita ole, on vain propagandistisia valheiden kautta luotuja "perusteita" aitoon sometyyliin.

        Itseasiassa tässä toteutuu Raamatun profetia meidän silmiemme edessä ...

        2. Tess. 2:9

        tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä

        Jotenkin näen myös tässä tapauksessa ja muuten vihervasemmiston ja liberaalien viestinnässä käytettävän nykyään taitavasti valheen koko voimaa. Eli Jumalan Sana realisoituu nykyaikana selvästi.

        Yrität siis Raamatulla oikeuttaa tapahtuneet tapaukset? Just joo, niinpä niin.

        Sen lisäksi sönkötät vihervasemmistosta ja liberaaleista valehtelijoina. En kuulu kumpaakaan ryhmään, mutta en ole niin tyhmä, että tällaiset asiat sysäisin heidän propagandaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrität siis Raamatulla oikeuttaa tapahtuneet tapaukset? Just joo, niinpä niin.

        Sen lisäksi sönkötät vihervasemmistosta ja liberaaleista valehtelijoina. En kuulu kumpaakaan ryhmään, mutta en ole niin tyhmä, että tällaiset asiat sysäisin heidän propagandaksi.

        "Yrität siis Raamatulla oikeuttaa tapahtuneet tapaukset? "

        En ollenkaan!

        Paikkojen hajottamista, polttamista, ihmisten hakkaamista ja poliisikunnan työn vaikeuttamista ei voida puolustaa Jumalan Sanalla. Tuollainen on syntiä, mistä mellakoitsijoille tulee ansaittu rangaistus ennenpitkää.

        Mitä valheeseen tulee, niin nykymedia käyttää valheen koko voimaa hyväkseen lietsoessaan vihaa ja raivoa mitä sinäkin näköjään harjoitat. Näinhän Raamatussa on ennustettu, että paholainen lopunaikana toimii valheen koko voimalla kuten silmiemme edessä nyt tapahtuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Yrität siis Raamatulla oikeuttaa tapahtuneet tapaukset? "

        En ollenkaan!

        Paikkojen hajottamista, polttamista, ihmisten hakkaamista ja poliisikunnan työn vaikeuttamista ei voida puolustaa Jumalan Sanalla. Tuollainen on syntiä, mistä mellakoitsijoille tulee ansaittu rangaistus ennenpitkää.

        Mitä valheeseen tulee, niin nykymedia käyttää valheen koko voimaa hyväkseen lietsoessaan vihaa ja raivoa mitä sinäkin näköjään harjoitat. Näinhän Raamatussa on ennustettu, että paholainen lopunaikana toimii valheen koko voimalla kuten silmiemme edessä nyt tapahtuu.

        >Paikkojen hajottamista, polttamista, ihmisten hakkaamista ja poliisikunnan työn vaikeuttamista ei voida puolustaa Jumalan Sanalla.

        Ykä vielä kehtasi vaikeuttaa poliisin työtä tukehtumalla yhden upseerin käsittelyssä tavalla sellaisella, että tapahtuma on johtamassa Minneapolisin koko poliisilaitoksen lakkauttamiseen!

        Kuulostaa varmaan suomalaisen kukkakaaliin ihan tajuttomalta, mutta kun Valloissa poliisi on kaupungin leivissä (ja kaupunginvaltuutetut päätoimisia), stadeilla on pelivaraa lainvalvonnan järjestämisessä. Ja nyt koetetaan jotain uutta, kun vanha päätyi umpikujaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Yrität siis Raamatulla oikeuttaa tapahtuneet tapaukset? "

        En ollenkaan!

        Paikkojen hajottamista, polttamista, ihmisten hakkaamista ja poliisikunnan työn vaikeuttamista ei voida puolustaa Jumalan Sanalla. Tuollainen on syntiä, mistä mellakoitsijoille tulee ansaittu rangaistus ennenpitkää.

        Mitä valheeseen tulee, niin nykymedia käyttää valheen koko voimaa hyväkseen lietsoessaan vihaa ja raivoa mitä sinäkin näköjään harjoitat. Näinhän Raamatussa on ennustettu, että paholainen lopunaikana toimii valheen koko voimalla kuten silmiemme edessä nyt tapahtuu.

        Aina kun joku on eri mieltä Korkkiruuvin kanssa (eli jokseenkin aina, sillä kukapa kehtaisikaan yhtyä hänen sairasmieliseen roskaansa), hän alkaa syyttää vastapuolta yhteistyöstä Paholaisen kanssa.

        On selvää, että kenenkään psyyke ei kestä nähdä Paholaista ja demoneja ympärillään 24/7, eikä ole kestänytkään.


    • Anonyymi

      Jos George Floydin rikosrekisteri on pitkä, niin vielä pitempi on hänen pidätyksestään tehdyn B- luokan elokuvan "juonen" räikeiden virheiden lista.
      http://www.thepukki.fi/blog/post/georgen--kohtalo--seuraava-911

    • George Flyod saattoi olla aito kristitty. On totta, että hänellä on rikollinen menneisyys:

      https://greatgameindia.com/george-floyd-criminal/

      Kuitenkaan vuoden 2007 jälkeen hän ei ole syyllistynyt tuon mukaan rikoksiin. Hän olikin kenties parannuksen tehnyt aito kristitty.

      Aito uskova siis, jota nyt varsinkin yhden aitouskovan toimesta mustamaalataan urakalla.

      Paikkojen hajottamisesta ja oikeudenkäynnin estämisestä (muun muassa) oli muuten tuomittu yksi poliiseista, Thomas Lane.

      • Anonyymi

        Jeesuksen seuraaja ei ole huumeidenkäyttäjä, aseellisen ryöstön tekijä, koronalla uhkaava, varkautta yrittävä ja väkivaltaisesti käyttäytyvä ihminen.

        Järkyttävä tieto myös tuo, että Floydin veressä oli neljä kertaa tappava annos huumausainetta ja vielä päälle keinotekoista amphetamiinia. Sydän ym. sairauksia sairastava ihminen ei kertakaikkiaan kestä tuollaisia annoksia stressitilanteessa, kun vielä uhkasi poliiseja koronalla ja näin poliisien tuli suojata oma, lastensa ja sukulaistensa terveys.


      • ”Aito uskova siis, jota nyt varsinkin yhden aitouskovan toimesta mustamaalataan urakalla.”

        Tässä se nähdään, mitä tuollainen ”oikea” tai ”aito” uskovaisuus on siinä mielessä, että he ovat itse tuomitsemassa ja panettelemassa jopa omiaan, kun se sattuu olemaan heidän poliittisia näkemyksiään vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen seuraaja ei ole huumeidenkäyttäjä, aseellisen ryöstön tekijä, koronalla uhkaava, varkautta yrittävä ja väkivaltaisesti käyttäytyvä ihminen.

        Järkyttävä tieto myös tuo, että Floydin veressä oli neljä kertaa tappava annos huumausainetta ja vielä päälle keinotekoista amphetamiinia. Sydän ym. sairauksia sairastava ihminen ei kertakaikkiaan kestä tuollaisia annoksia stressitilanteessa, kun vielä uhkasi poliiseja koronalla ja näin poliisien tuli suojata oma, lastensa ja sukulaistensa terveys.

        ”Jeesuksen seuraaja ei ole huumeidenkäyttäjä…”

        Jeesuksen seuraaja ei myöskään vääristele, panettele tai valhetele.

        Kuolinsyy oli kaulaan kohdistunut puristus esti veren virtaamisen miehen aivoissa. Eli poliisi käytti täysin tarpeetonta väkivaltaa.

        ”Järkyttävä tieto myös tuo, että Floydin veressä oli neljä kertaa tappava annos…”

        Yrtin löytää tuollaista tietoa, vaan ei löytynyt.
        ”Minnesotan Hennepinin piirikunta on julkaissut 20-sivuisen pöytäkirjan poliisin käsissä menehtyneen George Floydin ruumiinavauksesta. ”

        Tuolta raportti on luettavissa, vaan selkeää analyysiä ei.

        ”PCR-testi voi pysyä positiivisena viikkokausia kliinisen sairauden alkamisen ja toipumisen jälkeen. Ruumiinavauksen löydös todennäköisesti kertoo aiemman infektion aiheuttamasta oireettomasta, mutta pitkäkestoisesta PCR-positiivisuudesta…”

        Koronavirus voi siis löytyä vielä pitkään, kun sairaudesta on parantunut.

        ”George Floydilla vahvistettiin vakava sydänsairaus ja korkea verenpaine. Hänen verestään lyötyi opioideihin lukeutuvaa fentanyyliä ja metamfetamiinia. Testeissä löytyi myös merkkejä kannabiksesta ja heroiinin käyttöön viittaavasta vapaasta morfiinista.”
        VU ”USA:ssa tapettu George Floyd sairasti koronaa” 04.06.2020

        Tässä voi pohtia sitä, että jos hän olisi käyttänyt lääkkeitä, fentanyyli on siis kipulääke, sairauksiin, niin olisiko silti poliisi saanut hänet tappaa pidätystilanteessa?


    • Anonyymi

      Fentanyyliä 4 kertaa tappava annos veressä niin voi olla hieman sekavasti käyttäytyvä ja kuolla sydämmen pysähdykdeen.

      • Anonyymi

        Jos näin olisi ollut, niin sitten hän olisi ollut jo kuollut ennen poliisin tuloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näin olisi ollut, niin sitten hän olisi ollut jo kuollut ennen poliisin tuloa.

        Itse ymmärrän, että hän oli jo niin paatunut huumeiden käyttäjä, että annosmäärät täytyi olla suunnattomia, että saataisiin edes jokin vaikutus aikaiseksi. Tuon annoksen tappavuus koskee ihmistä, joka ei ole tuota huumetta käyttänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ymmärrän, että hän oli jo niin paatunut huumeiden käyttäjä, että annosmäärät täytyi olla suunnattomia, että saataisiin edes jokin vaikutus aikaiseksi. Tuon annoksen tappavuus koskee ihmistä, joka ei ole tuota huumetta käyttänyt.

        Ja höpö höpö. Jos haluat mustamaalata Floydia, niin yritä edes olla hieman loogisempi. Neljä kertaa tappava annos fentanyylia on tappava annos myös tottuneelle käyttäjälle. Floyd olisi ollut jo kuollut tuolla määrällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpö höpö. Jos haluat mustamaalata Floydia, niin yritä edes olla hieman loogisempi. Neljä kertaa tappava annos fentanyylia on tappava annos myös tottuneelle käyttäjälle. Floyd olisi ollut jo kuollut tuolla määrällä.

        Tässä ketjussa hänen loogisuutensa paistaa poissaolollaan myös parissa muussa asiassa kuin fentanyyliin liittyvässä. Annan hänen tykönänsä miettiä pari päivää missä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse ymmärrän, että hän oli jo niin paatunut huumeiden käyttäjä, että annosmäärät täytyi olla suunnattomia, että saataisiin edes jokin vaikutus aikaiseksi. Tuon annoksen tappavuus koskee ihmistä, joka ei ole tuota huumetta käyttänyt.

        "Itse ymmärrän, että hän oli jo niin paatunut huumeiden käyttäjä..."

        Niin, sinä itse luot tuollaisia mielikuvia mutta ne eivät ole todellisuutta.


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        "Itse ymmärrän, että hän oli jo niin paatunut huumeiden käyttäjä..."

        Niin, sinä itse luot tuollaisia mielikuvia mutta ne eivät ole todellisuutta.

        Todista väitteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todista väitteesi.

        Koko ketju on niitä täynnä. Opettele lukemaan ajatuksella.


      • mummomuori kirjoitti:

        "Itse ymmärrän, että hän oli jo niin paatunut huumeiden käyttäjä..."

        Niin, sinä itse luot tuollaisia mielikuvia mutta ne eivät ole todellisuutta.

        Aina kun Korkkiruuvi sanoo "itse ymmärrän", voimme olla varmoja että hän ei ole ymmärtänyt yhtään mitään.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Aina kun Korkkiruuvi sanoo "itse ymmärrän", voimme olla varmoja että hän ei ole ymmärtänyt yhtään mitään.

        Täytyy myöntää, etten koskaan ole yhtä outoa ajattelumaailmaa tavannut.


      • mummomuori kirjoitti:

        Täytyy myöntää, etten koskaan ole yhtä outoa ajattelumaailmaa tavannut.

        Jos sitä koko maailmaa katsotaan, hän voi olla omiensakin keskuudessa aika yksinäinen.

        On tietysti mahdollista, että Korkkiruuvi on toisenlainen persoona siellä kuin täällä. Ehkä monikaan helluntaikirkossa ei uskoisi näitä päättömyyksiä hänen suoltamikseen. Emme voi tietää.


    • Anonyymi

      Haudattiinko Floyd kulta-arkussa? Siltä uutiskuvassa vaikutti.
      Tuo punikkien rakastama köyhä evankelista.

      Väärän rahan levitys selvästi kannattaa!

      M. Jacksonkin lähti herransa tykö kultalaatikossa.

      En tiedä yhtäkään valkoista haudatun kulta-arkussa.
      Mitenkäs Elvis tö Pelvis?

      Pääasiassa mustilla tuntuu olevan tämä tapa. 15 metristen caddillacien lisäksi.

      Ehkä joskus myöhemmin, yön pimeydessä, arkut kaivetaankin ylös ja ruumiit, ilman krumeluurejaan kipataan takaisin, matojen ruuaksi?

      • Anonyymi

        Mitä väliä?


      • Anonyymi

        Katselin tuota hautajaistilaisuutta vähän aikaa ja tuli tunne, että siihen tilaisuuteen se faktinen tapahtumien kulku ei ole sopinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselin tuota hautajaistilaisuutta vähän aikaa ja tuli tunne, että siihen tilaisuuteen se faktinen tapahtumien kulku ei ole sopinut.

        Totuus olisi ollut liian tuskallista tuossa hautajaistilaisuudessa.


      • Voit laittaa paremmaksi ja pyytää omaisiasi hautaamaan sinut timanttiarkussa, kun aikasi koittaa.


      • Anonyymi
        Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Voit laittaa paremmaksi ja pyytää omaisiasi hautaamaan sinut timanttiarkussa, kun aikasi koittaa.

        Pröystäily ei ole koskaan kuulunut omaisteni tapoihin. Jotkut, varakkainakin, pysyivät silti vaatimattomissa kuoseissa.

        Sillä yhdellä mustalla naislaulajallahan oli joka päivä uudet kengät joissa timantti- ja jalokivikoristelu. Eilisen kengät lensivät aina roskiin.

        Näin he itse todellisuudessa piittaavat omista (tai keidenkään) köyhistä.

        Suomessahan kultaa ei edes saa haudata, sormukset ym otettava pois vainajan sormista.

        Tuolla edellä joku sosialisti hymähti - kun oli Floyd kyseessä - että "mitä väliä?"

        Entäs jos Trump haudattaisiin vastaavasti? Mikä huuto!

        Sivistynyt, "hieno" ihminen, menee hautaansa puulaatikossa. Kulta-arkku ei todellakaan herätä kaikissa kunnioitusta, oli sen sisällä kuka tahansa. Jo mm. M. Jacksonin kulta-arkku oli naurettava. Näillä erilaisilla rikollisilla (kuten pedofiilit, vääränrahan ja huumeiden levittäjät) ja niiden kavereilla tuntuu olevan hynää ja kultaa poisheitettäväksi, haudattavaksi asti. Eikä punikit, muka köyhänkansan ystävät, näitä, mauttomia poroporvareita tuomitse.

        Vaikka valhemediat kuinka ylistelevät, tämä keissi on ollut todella vastenmielistä luettavaa, eikä suinkaan mustille plussaksi. He muka "vastustavat vihaa". Jos ketkä, he itse tässä ovat osoittaneet rasistista vihaansa toisen rotuisia kohtaan! Jo Floydista itsestä alkaen.

        Monilla, ennen heitä kohtaan edes jonkinlaista myötätuntoa kokeneilla, inho heitä kohtaan on vain syntynyt ja lisääntynyt.

        Ja Trumpin kannatus kohonnut. Seuraavat USA:n vaalit osoittavat mitä mieltä sen kansa on kulta-arkuissa haudattavista huumehörhöistä ja poliisien sylkijöistä.

        En tällä kuitenkaan puolusta tuota poliisiakaan. Kuunnelkaamme vaihteeksi, mitä hän kertoo. Ellei punikit ja mustat ulvo päälle niin, ettei hänen asiaansa kuultaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pröystäily ei ole koskaan kuulunut omaisteni tapoihin. Jotkut, varakkainakin, pysyivät silti vaatimattomissa kuoseissa.

        Sillä yhdellä mustalla naislaulajallahan oli joka päivä uudet kengät joissa timantti- ja jalokivikoristelu. Eilisen kengät lensivät aina roskiin.

        Näin he itse todellisuudessa piittaavat omista (tai keidenkään) köyhistä.

        Suomessahan kultaa ei edes saa haudata, sormukset ym otettava pois vainajan sormista.

        Tuolla edellä joku sosialisti hymähti - kun oli Floyd kyseessä - että "mitä väliä?"

        Entäs jos Trump haudattaisiin vastaavasti? Mikä huuto!

        Sivistynyt, "hieno" ihminen, menee hautaansa puulaatikossa. Kulta-arkku ei todellakaan herätä kaikissa kunnioitusta, oli sen sisällä kuka tahansa. Jo mm. M. Jacksonin kulta-arkku oli naurettava. Näillä erilaisilla rikollisilla (kuten pedofiilit, vääränrahan ja huumeiden levittäjät) ja niiden kavereilla tuntuu olevan hynää ja kultaa poisheitettäväksi, haudattavaksi asti. Eikä punikit, muka köyhänkansan ystävät, näitä, mauttomia poroporvareita tuomitse.

        Vaikka valhemediat kuinka ylistelevät, tämä keissi on ollut todella vastenmielistä luettavaa, eikä suinkaan mustille plussaksi. He muka "vastustavat vihaa". Jos ketkä, he itse tässä ovat osoittaneet rasistista vihaansa toisen rotuisia kohtaan! Jo Floydista itsestä alkaen.

        Monilla, ennen heitä kohtaan edes jonkinlaista myötätuntoa kokeneilla, inho heitä kohtaan on vain syntynyt ja lisääntynyt.

        Ja Trumpin kannatus kohonnut. Seuraavat USA:n vaalit osoittavat mitä mieltä sen kansa on kulta-arkuissa haudattavista huumehörhöistä ja poliisien sylkijöistä.

        En tällä kuitenkaan puolusta tuota poliisiakaan. Kuunnelkaamme vaihteeksi, mitä hän kertoo. Ellei punikit ja mustat ulvo päälle niin, ettei hänen asiaansa kuultaisi.

        Koko kuvio meni överiksi mustien ja mellakoijien taholta ja Trump vetää taas kerran pitemmän korren. Ja mikä on tuon poliisin kohtalo, joka vaan halusi suojata itseään ja perhettään koronalta ja samalla suojata myös kolmen poliisiharjoittelijan elämää ja heidän perheitään. Vaikka kuvio meni hätävarjelun liiotteluksi, niin kuka ihminen ei panikoisi tilanteessa, jossa pidätetty varas uhkaa koronalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pröystäily ei ole koskaan kuulunut omaisteni tapoihin. Jotkut, varakkainakin, pysyivät silti vaatimattomissa kuoseissa.

        Sillä yhdellä mustalla naislaulajallahan oli joka päivä uudet kengät joissa timantti- ja jalokivikoristelu. Eilisen kengät lensivät aina roskiin.

        Näin he itse todellisuudessa piittaavat omista (tai keidenkään) köyhistä.

        Suomessahan kultaa ei edes saa haudata, sormukset ym otettava pois vainajan sormista.

        Tuolla edellä joku sosialisti hymähti - kun oli Floyd kyseessä - että "mitä väliä?"

        Entäs jos Trump haudattaisiin vastaavasti? Mikä huuto!

        Sivistynyt, "hieno" ihminen, menee hautaansa puulaatikossa. Kulta-arkku ei todellakaan herätä kaikissa kunnioitusta, oli sen sisällä kuka tahansa. Jo mm. M. Jacksonin kulta-arkku oli naurettava. Näillä erilaisilla rikollisilla (kuten pedofiilit, vääränrahan ja huumeiden levittäjät) ja niiden kavereilla tuntuu olevan hynää ja kultaa poisheitettäväksi, haudattavaksi asti. Eikä punikit, muka köyhänkansan ystävät, näitä, mauttomia poroporvareita tuomitse.

        Vaikka valhemediat kuinka ylistelevät, tämä keissi on ollut todella vastenmielistä luettavaa, eikä suinkaan mustille plussaksi. He muka "vastustavat vihaa". Jos ketkä, he itse tässä ovat osoittaneet rasistista vihaansa toisen rotuisia kohtaan! Jo Floydista itsestä alkaen.

        Monilla, ennen heitä kohtaan edes jonkinlaista myötätuntoa kokeneilla, inho heitä kohtaan on vain syntynyt ja lisääntynyt.

        Ja Trumpin kannatus kohonnut. Seuraavat USA:n vaalit osoittavat mitä mieltä sen kansa on kulta-arkuissa haudattavista huumehörhöistä ja poliisien sylkijöistä.

        En tällä kuitenkaan puolusta tuota poliisiakaan. Kuunnelkaamme vaihteeksi, mitä hän kertoo. Ellei punikit ja mustat ulvo päälle niin, ettei hänen asiaansa kuultaisi.

        # sosialisti hymähti

        Oho, mikä aivopieru sinulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pröystäily ei ole koskaan kuulunut omaisteni tapoihin. Jotkut, varakkainakin, pysyivät silti vaatimattomissa kuoseissa.

        Sillä yhdellä mustalla naislaulajallahan oli joka päivä uudet kengät joissa timantti- ja jalokivikoristelu. Eilisen kengät lensivät aina roskiin.

        Näin he itse todellisuudessa piittaavat omista (tai keidenkään) köyhistä.

        Suomessahan kultaa ei edes saa haudata, sormukset ym otettava pois vainajan sormista.

        Tuolla edellä joku sosialisti hymähti - kun oli Floyd kyseessä - että "mitä väliä?"

        Entäs jos Trump haudattaisiin vastaavasti? Mikä huuto!

        Sivistynyt, "hieno" ihminen, menee hautaansa puulaatikossa. Kulta-arkku ei todellakaan herätä kaikissa kunnioitusta, oli sen sisällä kuka tahansa. Jo mm. M. Jacksonin kulta-arkku oli naurettava. Näillä erilaisilla rikollisilla (kuten pedofiilit, vääränrahan ja huumeiden levittäjät) ja niiden kavereilla tuntuu olevan hynää ja kultaa poisheitettäväksi, haudattavaksi asti. Eikä punikit, muka köyhänkansan ystävät, näitä, mauttomia poroporvareita tuomitse.

        Vaikka valhemediat kuinka ylistelevät, tämä keissi on ollut todella vastenmielistä luettavaa, eikä suinkaan mustille plussaksi. He muka "vastustavat vihaa". Jos ketkä, he itse tässä ovat osoittaneet rasistista vihaansa toisen rotuisia kohtaan! Jo Floydista itsestä alkaen.

        Monilla, ennen heitä kohtaan edes jonkinlaista myötätuntoa kokeneilla, inho heitä kohtaan on vain syntynyt ja lisääntynyt.

        Ja Trumpin kannatus kohonnut. Seuraavat USA:n vaalit osoittavat mitä mieltä sen kansa on kulta-arkuissa haudattavista huumehörhöistä ja poliisien sylkijöistä.

        En tällä kuitenkaan puolusta tuota poliisiakaan. Kuunnelkaamme vaihteeksi, mitä hän kertoo. Ellei punikit ja mustat ulvo päälle niin, ettei hänen asiaansa kuultaisi.

        #Ja Trumpin kannatus kohonnut.

        Lisää aivopierua. Kannatus on laskenut ja roimasti jopa Trumpin suosiman Rasmussen Reportsin mukaan.


      • Anonyymi
        Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Voit laittaa paremmaksi ja pyytää omaisiasi hautaamaan sinut timanttiarkussa, kun aikasi koittaa.

        Mikäli Trumpista ei olisi tullut pressaa, hän olisi todennäköisesti halunnut tulla haudatuksi kulta-arkussa, hänen prameaa Trump Towerin kullalla koristeltua asuntoa mukaillen.


      • ”Haudattiinko Floyd kulta-arkussa? Siltä uutiskuvassa vaikutti.
        Tuo punikkien rakastama köyhä evankelista.”

        Sinulle taitaa olla vierasta tuo Yhdysvaltalainen kulttuuri? Etenkin sen kristillinen puoli.

        Floyd joutui poliisien murhaamaksi, eikä ollut ensimmäinen. Tämä pitkään jatkunut tilanne purkautui siis tässä pisteessä.

        Hyvin moni vaikutusvaltainen taho tavallisen kansalaisten lisäksi osallistui näihin hautajaisiin. Lienevät amerikkalaisen tavan mukaan osallistuneet myös kustannuksiin.

        Ei siis kannata olla kateellinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koko kuvio meni överiksi mustien ja mellakoijien taholta ja Trump vetää taas kerran pitemmän korren. Ja mikä on tuon poliisin kohtalo, joka vaan halusi suojata itseään ja perhettään koronalta ja samalla suojata myös kolmen poliisiharjoittelijan elämää ja heidän perheitään. Vaikka kuvio meni hätävarjelun liiotteluksi, niin kuka ihminen ei panikoisi tilanteessa, jossa pidätetty varas uhkaa koronalla.

        ”Koko kuvio meni överiksi mustien ja mellakoijien taholta ja Trump vetää taas kerran pitemmän korren.”

        Näihin mielenosoituksiin, jotka pääsääntöisesti olivat rauhanomaisia, osallistui väkeä miltei jokaisessa osavaltiossa, ihonväristä riippumatta. Myös Euroopassa osoitettiin mieltä Italiassa, Saksassa, Englannissa, Tanskassa, Puolassa, Irlannissa, Kanadassa, Brasiliassa, Meksikossa, Uudessa-Seelannissa, Australiassa, sekä Syyriassa jne.

        Trumpin pahin kämmi oli, että rauhallinen mielenosoitus hajotettiin väkivaltaisesti vain siksi, että hän pääsi poseeraamaan Raamattu kädessä. Tätä samaa linjaa on jatkettu, ja ne on tuomittu sananvapauslain vastaisina.

        Nyt jopa Trumpin entiset tukijat alkavat kääntyä häntä vastaan.


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        ”Haudattiinko Floyd kulta-arkussa? Siltä uutiskuvassa vaikutti.
        Tuo punikkien rakastama köyhä evankelista.”

        Sinulle taitaa olla vierasta tuo Yhdysvaltalainen kulttuuri? Etenkin sen kristillinen puoli.

        Floyd joutui poliisien murhaamaksi, eikä ollut ensimmäinen. Tämä pitkään jatkunut tilanne purkautui siis tässä pisteessä.

        Hyvin moni vaikutusvaltainen taho tavallisen kansalaisten lisäksi osallistui näihin hautajaisiin. Lienevät amerikkalaisen tavan mukaan osallistuneet myös kustannuksiin.

        Ei siis kannata olla kateellinen.

        ”Haudattiinko Floyd kulta-arkussa? Siltä uutiskuvassa vaikutti.
        Tuo punikkien rakastama köyhä evankelista.”

        Ainakin kullatussa arkussa haudattiin!

        Usein ainakin USA:ssa on tapana, että vainaja siirretään halpaan puuarkkuun, kun joko haudataan tai poltetaan.

        Mutta itse olen sitä mieltä, että Floyd olisi ansainnut elävänä sen rahamäärän mikä on satsattu tihutöihin, mellakointeihin ja hautajaisiin. Ei olisi tarvinnut väärien rahojen kanssa touhuta.


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        ”Koko kuvio meni överiksi mustien ja mellakoijien taholta ja Trump vetää taas kerran pitemmän korren.”

        Näihin mielenosoituksiin, jotka pääsääntöisesti olivat rauhanomaisia, osallistui väkeä miltei jokaisessa osavaltiossa, ihonväristä riippumatta. Myös Euroopassa osoitettiin mieltä Italiassa, Saksassa, Englannissa, Tanskassa, Puolassa, Irlannissa, Kanadassa, Brasiliassa, Meksikossa, Uudessa-Seelannissa, Australiassa, sekä Syyriassa jne.

        Trumpin pahin kämmi oli, että rauhallinen mielenosoitus hajotettiin väkivaltaisesti vain siksi, että hän pääsi poseeraamaan Raamattu kädessä. Tätä samaa linjaa on jatkettu, ja ne on tuomittu sananvapauslain vastaisina.

        Nyt jopa Trumpin entiset tukijat alkavat kääntyä häntä vastaan.

        "”Koko kuvio meni överiksi mustien ja mellakoijien taholta ja Trump vetää taas kerran pitemmän korren.”

        Näihin mielenosoituksiin, jotka pääsääntöisesti olivat rauhanomaisia, ..."

        Tämä on tyypillistä disinfoa, sillä päiväsaikaan mielenosoitukset ovat olleet rauhallisia mutta pimeyden koittaessa ovat tihutyöt ja tappamiset alkaneet raivolla ja voimalla.


        "Trumpin pahin kämmi oli, että rauhallinen mielenosoitus hajotettiin väkivaltaisesti vain siksi, että hän pääsi poseeraamaan Raamattu kädessä. "

        Tämäkin on disinfoa!!! Kyse oli Trumpin kirkkoon menosta ja oli suuri vaara, että mielenosoittajat olisivat alkaneet rienata Jumalaa ja osoittaa vihaa ja raivoa kristinuskoamme mitä myös Trump käytännössä osoittaa ja tästäkin syystä on saanut vihat päälleen vasemmistolaisilta. Sinulla tämä ei tietenkään ole ongelma, koska edustat tyypillistä "trump-vihaajien" lahkoa.

        "Nyt jopa Trumpin entiset tukijat alkavat kääntyä häntä vastaan."

        Ei todellakaan. Trumpin kannatus vahvistuu koko ajan ja mellakointi on kääntänyt monet Trumpin kannattajiksi. Ei kannata nyt uskoa liberaalia valemediaa. Armeijan komentajakaan ym. eivät kääntyneet Trumpia vastaan, vaan heitä mietitytti se, että hänen läsnäolossaan oli se vaara, että viesti armeijan tuloa kaduille mitä ei Trumpkaan hyväksy.


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        ”Koko kuvio meni överiksi mustien ja mellakoijien taholta ja Trump vetää taas kerran pitemmän korren.”

        Näihin mielenosoituksiin, jotka pääsääntöisesti olivat rauhanomaisia, osallistui väkeä miltei jokaisessa osavaltiossa, ihonväristä riippumatta. Myös Euroopassa osoitettiin mieltä Italiassa, Saksassa, Englannissa, Tanskassa, Puolassa, Irlannissa, Kanadassa, Brasiliassa, Meksikossa, Uudessa-Seelannissa, Australiassa, sekä Syyriassa jne.

        Trumpin pahin kämmi oli, että rauhallinen mielenosoitus hajotettiin väkivaltaisesti vain siksi, että hän pääsi poseeraamaan Raamattu kädessä. Tätä samaa linjaa on jatkettu, ja ne on tuomittu sananvapauslain vastaisina.

        Nyt jopa Trumpin entiset tukijat alkavat kääntyä häntä vastaan.

        Korona on alkanut leviämään USA:ssa voimalla ja syynä ovat mielenosoitukset ja mellakat missä ei ole yhtään huolehdittu turvallisuudesta. Koronahan leviää pääsääntöisesti mustien ja vasemmistolaisten keskuudessa ja nyt tämä leviäminen on käynnistynyt voimalla ja varsinkin mielenosoittajat ja mellakoijat ovat vaarassa kuolla koronaan, koska hoitoahan eivät saa kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "”Koko kuvio meni överiksi mustien ja mellakoijien taholta ja Trump vetää taas kerran pitemmän korren.”

        Näihin mielenosoituksiin, jotka pääsääntöisesti olivat rauhanomaisia, ..."

        Tämä on tyypillistä disinfoa, sillä päiväsaikaan mielenosoitukset ovat olleet rauhallisia mutta pimeyden koittaessa ovat tihutyöt ja tappamiset alkaneet raivolla ja voimalla.


        "Trumpin pahin kämmi oli, että rauhallinen mielenosoitus hajotettiin väkivaltaisesti vain siksi, että hän pääsi poseeraamaan Raamattu kädessä. "

        Tämäkin on disinfoa!!! Kyse oli Trumpin kirkkoon menosta ja oli suuri vaara, että mielenosoittajat olisivat alkaneet rienata Jumalaa ja osoittaa vihaa ja raivoa kristinuskoamme mitä myös Trump käytännössä osoittaa ja tästäkin syystä on saanut vihat päälleen vasemmistolaisilta. Sinulla tämä ei tietenkään ole ongelma, koska edustat tyypillistä "trump-vihaajien" lahkoa.

        "Nyt jopa Trumpin entiset tukijat alkavat kääntyä häntä vastaan."

        Ei todellakaan. Trumpin kannatus vahvistuu koko ajan ja mellakointi on kääntänyt monet Trumpin kannattajiksi. Ei kannata nyt uskoa liberaalia valemediaa. Armeijan komentajakaan ym. eivät kääntyneet Trumpia vastaan, vaan heitä mietitytti se, että hänen läsnäolossaan oli se vaara, että viesti armeijan tuloa kaduille mitä ei Trumpkaan hyväksy.

        ” Ei todellakaan. Trumpin kannatus vahvistuu koko ajan ja mellakointi on kääntänyt monet Trumpin kannattajiksi”

        Paitsi että jokaisen kannatusmittauksen, jopa Trumpin lellikit Fox News Ja Rasmussen, käyrät ovat viimeisen kahden viikon aikana menneet alaspäin kuin lehmän häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Ei todellakaan. Trumpin kannatus vahvistuu koko ajan ja mellakointi on kääntänyt monet Trumpin kannattajiksi”

        Paitsi että jokaisen kannatusmittauksen, jopa Trumpin lellikit Fox News Ja Rasmussen, käyrät ovat viimeisen kahden viikon aikana menneet alaspäin kuin lehmän häntä.

        Mittaukset tehty ennen mellakointeja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mittaukset tehty ennen mellakointeja!

        Rasmussen tekee päivittäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ” Ei todellakaan. Trumpin kannatus vahvistuu koko ajan ja mellakointi on kääntänyt monet Trumpin kannattajiksi”

        Paitsi että jokaisen kannatusmittauksen, jopa Trumpin lellikit Fox News Ja Rasmussen, käyrät ovat viimeisen kahden viikon aikana menneet alaspäin kuin lehmän häntä.

        Trump on ilmeisen pysyvästi täysin hukassa, eikä ole mahdotonta, että jos hän häviää ja kieltäytyy häviötä hyväksymään, Yhdysvaltoihin syntyy kuin sisällissodan esinäytös. Mihin se johtaisi, riippuu monesta asiasta. Trumphan on vaalien jälkeen vielä viikkoja presidentti – presidentin valtaoikeuksin.

        Saattaa tulla skaba siitä, kumpaa armeija tottelee, istuvaa vai tulevaa presidenttiä. Veikkaan että tulevaa, jos tuohon mennään.

        Todellisuudessa kukaan ei tiedä, miten Trump reagoi. Hän voi ottaa tappionsa reilusti tosiasiana tai vaikka keksiä Yhdysvaltoihin kohdistuvan ydinhyökkäysen uhan, jota vastaan pitää puolustautua. Presidentti Trumpinhan pitää olla arvaamaton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ” Ei todellakaan. Trumpin kannatus vahvistuu koko ajan ja mellakointi on kääntänyt monet Trumpin kannattajiksi”

        Paitsi että jokaisen kannatusmittauksen, jopa Trumpin lellikit Fox News Ja Rasmussen, käyrät ovat viimeisen kahden viikon aikana menneet alaspäin kuin lehmän häntä.

        Ja jos vielä spekuloidaan, että Don Huono menettäisi tappiosta kaiken järkensä, joku voisi vaikka murhata hänet. Jopa joku Valkoisesta talosta. Maailman pelastaminen edellyttää joskus äärimmäisiä otteita.

        Toivottavasti mennään kuitenkin rauhallisemmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "”Koko kuvio meni överiksi mustien ja mellakoijien taholta ja Trump vetää taas kerran pitemmän korren.”

        Näihin mielenosoituksiin, jotka pääsääntöisesti olivat rauhanomaisia, ..."

        Tämä on tyypillistä disinfoa, sillä päiväsaikaan mielenosoitukset ovat olleet rauhallisia mutta pimeyden koittaessa ovat tihutyöt ja tappamiset alkaneet raivolla ja voimalla.


        "Trumpin pahin kämmi oli, että rauhallinen mielenosoitus hajotettiin väkivaltaisesti vain siksi, että hän pääsi poseeraamaan Raamattu kädessä. "

        Tämäkin on disinfoa!!! Kyse oli Trumpin kirkkoon menosta ja oli suuri vaara, että mielenosoittajat olisivat alkaneet rienata Jumalaa ja osoittaa vihaa ja raivoa kristinuskoamme mitä myös Trump käytännössä osoittaa ja tästäkin syystä on saanut vihat päälleen vasemmistolaisilta. Sinulla tämä ei tietenkään ole ongelma, koska edustat tyypillistä "trump-vihaajien" lahkoa.

        "Nyt jopa Trumpin entiset tukijat alkavat kääntyä häntä vastaan."

        Ei todellakaan. Trumpin kannatus vahvistuu koko ajan ja mellakointi on kääntänyt monet Trumpin kannattajiksi. Ei kannata nyt uskoa liberaalia valemediaa. Armeijan komentajakaan ym. eivät kääntyneet Trumpia vastaan, vaan heitä mietitytti se, että hänen läsnäolossaan oli se vaara, että viesti armeijan tuloa kaduille mitä ei Trumpkaan hyväksy.

        >Trumpin kannatus vahvistuu koko ajan ja mellakointi on kääntänyt monet Trumpin kannattajiksi.

        Näytäpä rakas Korkkiruuvi edes yksi tutkimus, joka viittaa tähän suuntaan.


      • mummomuori kirjoitti:

        ”Koko kuvio meni överiksi mustien ja mellakoijien taholta ja Trump vetää taas kerran pitemmän korren.”

        Näihin mielenosoituksiin, jotka pääsääntöisesti olivat rauhanomaisia, osallistui väkeä miltei jokaisessa osavaltiossa, ihonväristä riippumatta. Myös Euroopassa osoitettiin mieltä Italiassa, Saksassa, Englannissa, Tanskassa, Puolassa, Irlannissa, Kanadassa, Brasiliassa, Meksikossa, Uudessa-Seelannissa, Australiassa, sekä Syyriassa jne.

        Trumpin pahin kämmi oli, että rauhallinen mielenosoitus hajotettiin väkivaltaisesti vain siksi, että hän pääsi poseeraamaan Raamattu kädessä. Tätä samaa linjaa on jatkettu, ja ne on tuomittu sananvapauslain vastaisina.

        Nyt jopa Trumpin entiset tukijat alkavat kääntyä häntä vastaan.

        >Nyt jopa Trumpin entiset tukijat alkavat kääntyä häntä vastaan.

        Tältä näyttää. Fox-kanavan tuen menettäminen kokonaan olisi varma tie tappioon, kun yhtiö koko ajan on tukenut Donia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "”Koko kuvio meni överiksi mustien ja mellakoijien taholta ja Trump vetää taas kerran pitemmän korren.”

        Näihin mielenosoituksiin, jotka pääsääntöisesti olivat rauhanomaisia, ..."

        Tämä on tyypillistä disinfoa, sillä päiväsaikaan mielenosoitukset ovat olleet rauhallisia mutta pimeyden koittaessa ovat tihutyöt ja tappamiset alkaneet raivolla ja voimalla.


        "Trumpin pahin kämmi oli, että rauhallinen mielenosoitus hajotettiin väkivaltaisesti vain siksi, että hän pääsi poseeraamaan Raamattu kädessä. "

        Tämäkin on disinfoa!!! Kyse oli Trumpin kirkkoon menosta ja oli suuri vaara, että mielenosoittajat olisivat alkaneet rienata Jumalaa ja osoittaa vihaa ja raivoa kristinuskoamme mitä myös Trump käytännössä osoittaa ja tästäkin syystä on saanut vihat päälleen vasemmistolaisilta. Sinulla tämä ei tietenkään ole ongelma, koska edustat tyypillistä "trump-vihaajien" lahkoa.

        "Nyt jopa Trumpin entiset tukijat alkavat kääntyä häntä vastaan."

        Ei todellakaan. Trumpin kannatus vahvistuu koko ajan ja mellakointi on kääntänyt monet Trumpin kannattajiksi. Ei kannata nyt uskoa liberaalia valemediaa. Armeijan komentajakaan ym. eivät kääntyneet Trumpia vastaan, vaan heitä mietitytti se, että hänen läsnäolossaan oli se vaara, että viesti armeijan tuloa kaduille mitä ei Trumpkaan hyväksy.

        >Kyse oli Trumpin kirkkoon menosta

        Eikös hän mennyt vain kirkon eteen näyttämään väärin päin pitämäänsä Raamattua ja palasi sitten takaisin? Ja tämän ilveilyn takia ihmisiä ammuttiin kumikuulilla...


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Kyse oli Trumpin kirkkoon menosta

        Eikös hän mennyt vain kirkon eteen näyttämään väärin päin pitämäänsä Raamattua ja palasi sitten takaisin? Ja tämän ilveilyn takia ihmisiä ammuttiin kumikuulilla...

        Aika sairastas


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Haudattiinko Floyd kulta-arkussa? Siltä uutiskuvassa vaikutti.
        Tuo punikkien rakastama köyhä evankelista.”

        Ainakin kullatussa arkussa haudattiin!

        Usein ainakin USA:ssa on tapana, että vainaja siirretään halpaan puuarkkuun, kun joko haudataan tai poltetaan.

        Mutta itse olen sitä mieltä, että Floyd olisi ansainnut elävänä sen rahamäärän mikä on satsattu tihutöihin, mellakointeihin ja hautajaisiin. Ei olisi tarvinnut väärien rahojen kanssa touhuta.

        ”Mutta itse olen sitä mieltä, että Floyd olisi ansainnut elävänä sen rahamäärän mikä on satsattu tihutöihin, mellakointeihin ja hautajaisiin.”

        Meidän tulee tarkastella tätä asiaa Yhdysvaltain kulttuurin kautta, eikä omamme. On aivan sama, mitä tuolla värilliset tienaa siinä vaiheessa, kun poliisi kohdistaa väkivaltaa tai tappaa.

        ”Ei olisi tarvinnut väärien rahojen kanssa touhuta.”

        Huomasitko että suomessa oli vastaava tapaus?

        Mies kävi kaupassa ja ”Kassalla kone ei huolinut seteliä ja myyjä kysyi, että onko toista seteliä. Annoin toisen ja katsoin sitten ensimmäistä seteliä tarkemmin…”
        Hän siis kertoi myyjälle, että seteli oli väärennetty. Kutsuiko myyjä raskaasti aseitetut poliisit paikalle?

        ”Jussi-Pekka kertoi, kuinka ruokakaupan myyjä yritti pitää seteliä itsellään, mutta mies päätti viedä setelin takaisin ravintolaan, mistä oli saanutkin setelin.”

        Ei, eikä edes silloin kutsunut, kun asiakas ei antanut seteliä takaisin. Asiakas ei ollut edes poliisiin yhteydessä, ”… koska hän luotti Hesburgerin henkilökuntaan, joka lupasi ottaa yhteyttä poliisiin väärän rahan johdosta.”
        IL ”Jussi-Pekan ilta sai elokuvamaisen käänteen: ”Tämähän on väärennetty seteli!” 08.06.2020


      • Anonyymi kirjoitti:

        "”Koko kuvio meni överiksi mustien ja mellakoijien taholta ja Trump vetää taas kerran pitemmän korren.”

        Näihin mielenosoituksiin, jotka pääsääntöisesti olivat rauhanomaisia, ..."

        Tämä on tyypillistä disinfoa, sillä päiväsaikaan mielenosoitukset ovat olleet rauhallisia mutta pimeyden koittaessa ovat tihutyöt ja tappamiset alkaneet raivolla ja voimalla.


        "Trumpin pahin kämmi oli, että rauhallinen mielenosoitus hajotettiin väkivaltaisesti vain siksi, että hän pääsi poseeraamaan Raamattu kädessä. "

        Tämäkin on disinfoa!!! Kyse oli Trumpin kirkkoon menosta ja oli suuri vaara, että mielenosoittajat olisivat alkaneet rienata Jumalaa ja osoittaa vihaa ja raivoa kristinuskoamme mitä myös Trump käytännössä osoittaa ja tästäkin syystä on saanut vihat päälleen vasemmistolaisilta. Sinulla tämä ei tietenkään ole ongelma, koska edustat tyypillistä "trump-vihaajien" lahkoa.

        "Nyt jopa Trumpin entiset tukijat alkavat kääntyä häntä vastaan."

        Ei todellakaan. Trumpin kannatus vahvistuu koko ajan ja mellakointi on kääntänyt monet Trumpin kannattajiksi. Ei kannata nyt uskoa liberaalia valemediaa. Armeijan komentajakaan ym. eivät kääntyneet Trumpia vastaan, vaan heitä mietitytti se, että hänen läsnäolossaan oli se vaara, että viesti armeijan tuloa kaduille mitä ei Trumpkaan hyväksy.

        ”…oli suuri vaara, että mielenosoittajat olisivat alkaneet rienata Jumalaa ja osoittaa vihaa ja raivoa kristinuskoamme mitä myös Trump käytännössä osoittaa…”

        Taidat unohtaa sen tosiseikan, että valtaosa amerikkalaisista on kristittyjä!
        Jos sinusta moinen patsastelu ja teennäinen näyttely on sitä ”oikeaa” kristillisyyttä, niin erehdyt pahasti. Jopa sen kirkon episkopaalinen piispa Mariann Budde on enemmän kristitty, koska hän sanoi; ”Hän ei rukoillut”, Budde sanoi. ”Hän ei maininnut George Floydia eikä niiden ihmisten tuskaa, jotka ovat joutuneet kohtaamaan rasismin ja valkoisen ylivallan hirvittäviä ilmenemismuotoja satojen vuosien ajan.”

        Myös Katoliset piispat osoittavat kristillisyyttä rukoillessaan George Floydin ja muiden poliisiväkivaltaan kuolleiden puolesta.

        Jumala ei ole mikään leikkikalu.


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        ”…oli suuri vaara, että mielenosoittajat olisivat alkaneet rienata Jumalaa ja osoittaa vihaa ja raivoa kristinuskoamme mitä myös Trump käytännössä osoittaa…”

        Taidat unohtaa sen tosiseikan, että valtaosa amerikkalaisista on kristittyjä!
        Jos sinusta moinen patsastelu ja teennäinen näyttely on sitä ”oikeaa” kristillisyyttä, niin erehdyt pahasti. Jopa sen kirkon episkopaalinen piispa Mariann Budde on enemmän kristitty, koska hän sanoi; ”Hän ei rukoillut”, Budde sanoi. ”Hän ei maininnut George Floydia eikä niiden ihmisten tuskaa, jotka ovat joutuneet kohtaamaan rasismin ja valkoisen ylivallan hirvittäviä ilmenemismuotoja satojen vuosien ajan.”

        Myös Katoliset piispat osoittavat kristillisyyttä rukoillessaan George Floydin ja muiden poliisiväkivaltaan kuolleiden puolesta.

        Jumala ei ole mikään leikkikalu.

        "Jos sinusta moinen patsastelu ja teennäinen näyttely on sitä ”oikeaa” kristillisyyttä, niin erehdyt pahasti. "

        Ihmeellisesti olet imenyt itseesi liberaalin disinfon. Trump meni kirkkoon ja Jumalan kiitos räyhääjät ja rienaajat siivottiin pois kirkkotieltä kuten kristillisissä maissa tehdään. Oli myös hyvä, että Trump vihdoin julkisesti toi esiin mihin luottaa, Jumalan Sanaan. Ja tämä tietenkin on saanut liberaalit ja demokraatit raivon valtaan. Lues Uudesta Testamentista mitä kirjanoppineille ym. tapahtui apostolien julkisen julistuksen seurauksena. Tässä on mukana se sama viha julkista tunnustautumista vastaan. Annetaan Trumpin rukoilla, koska on nyt uskova kristitty eikä arvostella toisen rukoiluja. Kirkkolaitosten piispojen on ihan turhaa puuttua uskovien uskoon, he eivät ole jumalia.

        Jokaisella on oikeus mennä kirkkoon kenenkään häiritsemättä ja raivon kohtaamina.

        Tämä estettiin Washingtonissa ...

        "57 Niin he huusivat suurella äänellä ja tukkivat korvansa ja karkasivat kaikki yhdessä hänen päällensä
        58 ja ajoivat hänet ulos kaupungista ja kivittivät. Ja todistajat riisuivat vaippansa Saulus nimisen nuorukaisen jalkojen juureen.
        59 Ja niin he kivittivät Stefanuksen, joka rukoili ja sanoi: "Herra Jeesus, ota minun henkeni!""

        Uskon, että viha Trumpia kohtaan on kutakuinkin tätä luokkaa nyt! Ihmettelen miksi sinäkin olet mellakoitsijoiden ja vihan vimassa elävien ihmisten puolella? Etkö tiedä että tuollainen hallitsematon viha kuluttaa ihmisen loppuun ennenpitkää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos sinusta moinen patsastelu ja teennäinen näyttely on sitä ”oikeaa” kristillisyyttä, niin erehdyt pahasti. "

        Ihmeellisesti olet imenyt itseesi liberaalin disinfon. Trump meni kirkkoon ja Jumalan kiitos räyhääjät ja rienaajat siivottiin pois kirkkotieltä kuten kristillisissä maissa tehdään. Oli myös hyvä, että Trump vihdoin julkisesti toi esiin mihin luottaa, Jumalan Sanaan. Ja tämä tietenkin on saanut liberaalit ja demokraatit raivon valtaan. Lues Uudesta Testamentista mitä kirjanoppineille ym. tapahtui apostolien julkisen julistuksen seurauksena. Tässä on mukana se sama viha julkista tunnustautumista vastaan. Annetaan Trumpin rukoilla, koska on nyt uskova kristitty eikä arvostella toisen rukoiluja. Kirkkolaitosten piispojen on ihan turhaa puuttua uskovien uskoon, he eivät ole jumalia.

        Jokaisella on oikeus mennä kirkkoon kenenkään häiritsemättä ja raivon kohtaamina.

        Tämä estettiin Washingtonissa ...

        "57 Niin he huusivat suurella äänellä ja tukkivat korvansa ja karkasivat kaikki yhdessä hänen päällensä
        58 ja ajoivat hänet ulos kaupungista ja kivittivät. Ja todistajat riisuivat vaippansa Saulus nimisen nuorukaisen jalkojen juureen.
        59 Ja niin he kivittivät Stefanuksen, joka rukoili ja sanoi: "Herra Jeesus, ota minun henkeni!""

        Uskon, että viha Trumpia kohtaan on kutakuinkin tätä luokkaa nyt! Ihmettelen miksi sinäkin olet mellakoitsijoiden ja vihan vimassa elävien ihmisten puolella? Etkö tiedä että tuollainen hallitsematon viha kuluttaa ihmisen loppuun ennenpitkää?

        >>Trump meni kirkkoon<<

        Ei mennyt, vaan poseerasi pihalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jos sinusta moinen patsastelu ja teennäinen näyttely on sitä ”oikeaa” kristillisyyttä, niin erehdyt pahasti. "

        Ihmeellisesti olet imenyt itseesi liberaalin disinfon. Trump meni kirkkoon ja Jumalan kiitos räyhääjät ja rienaajat siivottiin pois kirkkotieltä kuten kristillisissä maissa tehdään. Oli myös hyvä, että Trump vihdoin julkisesti toi esiin mihin luottaa, Jumalan Sanaan. Ja tämä tietenkin on saanut liberaalit ja demokraatit raivon valtaan. Lues Uudesta Testamentista mitä kirjanoppineille ym. tapahtui apostolien julkisen julistuksen seurauksena. Tässä on mukana se sama viha julkista tunnustautumista vastaan. Annetaan Trumpin rukoilla, koska on nyt uskova kristitty eikä arvostella toisen rukoiluja. Kirkkolaitosten piispojen on ihan turhaa puuttua uskovien uskoon, he eivät ole jumalia.

        Jokaisella on oikeus mennä kirkkoon kenenkään häiritsemättä ja raivon kohtaamina.

        Tämä estettiin Washingtonissa ...

        "57 Niin he huusivat suurella äänellä ja tukkivat korvansa ja karkasivat kaikki yhdessä hänen päällensä
        58 ja ajoivat hänet ulos kaupungista ja kivittivät. Ja todistajat riisuivat vaippansa Saulus nimisen nuorukaisen jalkojen juureen.
        59 Ja niin he kivittivät Stefanuksen, joka rukoili ja sanoi: "Herra Jeesus, ota minun henkeni!""

        Uskon, että viha Trumpia kohtaan on kutakuinkin tätä luokkaa nyt! Ihmettelen miksi sinäkin olet mellakoitsijoiden ja vihan vimassa elävien ihmisten puolella? Etkö tiedä että tuollainen hallitsematon viha kuluttaa ihmisen loppuun ennenpitkää?

        >Uskon, että viha Trumpia kohtaan on kutakuinkin tätä luokkaa nyt!

        Mutta enää puoli vuotta ja se loppuu, mikäli Don Huono tunnustaa tappionsa eikä pane isänmaataan sekaisin. Hänellähän on kuitenkin presidentin valtaoikeudet vielä monta viikkoa vaalien jälkeenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Ei todellakaan. Trumpin kannatus vahvistuu koko ajan ja mellakointi on kääntänyt monet Trumpin kannattajiksi”

        Paitsi että jokaisen kannatusmittauksen, jopa Trumpin lellikit Fox News Ja Rasmussen, käyrät ovat viimeisen kahden viikon aikana menneet alaspäin kuin lehmän häntä.

        Ihmiset kaipaa jo normaalia elämää normaalissa maassa. Siksi Trump jää yhden kauden presidentiksi. Epänormaali presidenttiys oli hetken hauskaa muttei enää kahta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jos sinusta moinen patsastelu ja teennäinen näyttely on sitä ”oikeaa” kristillisyyttä, niin erehdyt pahasti. "

        Ihmeellisesti olet imenyt itseesi liberaalin disinfon. Trump meni kirkkoon ja Jumalan kiitos räyhääjät ja rienaajat siivottiin pois kirkkotieltä kuten kristillisissä maissa tehdään. Oli myös hyvä, että Trump vihdoin julkisesti toi esiin mihin luottaa, Jumalan Sanaan. Ja tämä tietenkin on saanut liberaalit ja demokraatit raivon valtaan. Lues Uudesta Testamentista mitä kirjanoppineille ym. tapahtui apostolien julkisen julistuksen seurauksena. Tässä on mukana se sama viha julkista tunnustautumista vastaan. Annetaan Trumpin rukoilla, koska on nyt uskova kristitty eikä arvostella toisen rukoiluja. Kirkkolaitosten piispojen on ihan turhaa puuttua uskovien uskoon, he eivät ole jumalia.

        Jokaisella on oikeus mennä kirkkoon kenenkään häiritsemättä ja raivon kohtaamina.

        Tämä estettiin Washingtonissa ...

        "57 Niin he huusivat suurella äänellä ja tukkivat korvansa ja karkasivat kaikki yhdessä hänen päällensä
        58 ja ajoivat hänet ulos kaupungista ja kivittivät. Ja todistajat riisuivat vaippansa Saulus nimisen nuorukaisen jalkojen juureen.
        59 Ja niin he kivittivät Stefanuksen, joka rukoili ja sanoi: "Herra Jeesus, ota minun henkeni!""

        Uskon, että viha Trumpia kohtaan on kutakuinkin tätä luokkaa nyt! Ihmettelen miksi sinäkin olet mellakoitsijoiden ja vihan vimassa elävien ihmisten puolella? Etkö tiedä että tuollainen hallitsematon viha kuluttaa ihmisen loppuun ennenpitkää?

        ”Trump meni kirkkoon ja Jumalan kiitos räyhääjät ja rienaajat siivottiin pois kirkkotieltä kuten kristillisissä maissa tehdään.”

        Trump ei mennyt tosiaan kirkkoon. Nopeasti rappusilla teki poseerauksen ja lähti pois. Eikä hän edes rukoillut kuten episkopaalinen piispa Mariann Budde kertoo: ”Hän ei rukoillut”, Budde sanoi. ”Hän ei maininnut George Floydia eikä niiden ihmisten tuskaa, jotka ovat joutuneet kohtaamaan rasismin ja valkoisen ylivallan hirvittäviä ilmenemismuotoja satojen vuosien ajan.”

        Nämä mainitsemasi ”räyhääjät ja rienaajat” olivat ihan rauhallisia mielenosoittajia. Heidät ajettiin kyynelkaasun voimalla pois, joukossa muuten oli eräs pappikin. Tätä sinä pidät sitten kristllisenä…

        ”Annetaan Trumpin rukoilla, koska on nyt uskova kristitty eikä arvostella toisen rukoiluja. Kirkkolaitosten piispojen on ihan turhaa puuttua uskovien uskoon, he eivät ole jumalia.”

        Totta kai Trump saa rukoilla, eihän siinä mitään. Sen hän tosin voi tehdä siellä neljän seinän sisällä.
        Mitä sinulla on episkopaalista kirkkoa vastaan? Kävihän tuo Trumpille seisoskella kuvattavana sen kirkon portailla.


    • Anonyymi
      • Lukaisin tuon. Yhteenvetona voin sanoa, että mitään orjuutta ei olemassakaan, ja alkuperäiskansat sekä mustat ovat itse syyllisiä huonoon asemaansa.

        ”Pohjois- ja Etelä-Amerikan niin sanotut alkuperäiskansat päätyivät nekin kuitenkin Aasiasta Amerikan mantereelle valloittajina ja maan haltuun ottajina tullen.”

        ”Väli- ja Etelä-Amerikan kuten myös Pohjois-Amerikan intiaaniheimot ja -valtakunnat romahtivat kuitenkin sisäisiin riitoihinsa, epäyhtenäisyyteen ja teknologiseen heikkouteensa eurooppalaisten tultua ja ottaessaan puolestaan haltuunsa intiaanien aiemmin valtaamat alueet.”

        ”Amerikan intiaaneihin, etenkin Pohjois-Amerikan intiaaneihin, ei kohdistunut käsitteen edellyttämää tietoisesti toimeenpantua kansanmurhaa.”

        ”Mustan Afrikan syyllisyys transatlanttisen orjakauppainstituution syntyyn ja yllä pysymiseen on siten vähintään yhtä suuri kuin eurooppalaistenkin osallisten.”
        ”Transatlanttinen orjakauppa pyöri molemminpuolisen yhteisymmärryksen ja rahallisen hyödyntavoittelun perustuksella.”

        Eivät nuo peijoonit ole pyytäneet edes anteeksi: ”…mustat, latinot tai Amerikan alkuperäiskansojen edustajat eivät identiteettipoliittisen institutionaalisesti ole pyytäneet omia orjuusrikkomuksiaan anteeksi eivätkä tehneet näistä historiansa vaiheista julkisvirallista ja kollektiivista parannusta.”

        Orjuuden siis poistivat Ahvion uuden historian tulkinnan mukaan kristityt jo aikaa sitten:
        ”Orjilla oli juridiset oikeutensa, jotka lievensivät orjuuden arkea ja johtivat ajan oloon koko orjuusinstituution häviämiseen vanhatestamentillisheprealaisen ja kristillisen etiikan ja kulttuurin vaikutusalueella.”
        ”…vähitellen mursi antiikin orjuusinstituution edellytykset siten, että orjuusinstituutio kristinuskon vaikutuksesta hävisi kreikkalaisroomalaisesta maailmasta ja varhaiskeskiajan germaanisesta Euroopasta.”

        ”Uudelleen henkiin herännyt orjuusinstituutio oli voimissaan 1500-luvulta 1800-luvulle eli noin 300 vuotta, kunnes orjuus hävisi valkoisen eurooppalaisen maailman keskuudesta lopullisesti nimenomaan kristillisen vaikutuksen seurauksena…”

        Syy tähän ”henkiin heräämiseen” on Ahvion mukaan islam.
        ”Lähinnä Espanjan kautta välittyneiden islamilaisten vaikutteiden myötä orjuusinstituutio heräsi uudelleen henkiin uuden ajan alussa läntisen kristikunnan keskuudessa Uuden maailman tarvitessa soveltuvaa työvoimaa.”

        Just joo… Trump on kuulemma parantanut mustien asemaan paljon enemmän kuin kukaan muu… vai miten se sitten olikaan.


    • Persu-uskovaiset ovat ainakin aiemmin suuresti arvostaneet IS:n Ulla Appelsinin kannanottoja ja lainanneet niitä täällä. Miten nyt?

      "AMERIKKALAISEN George Floydin kuolema poliisin käsissä on hirvittävän väärin. Mielenosoittaminen mustien oikeuksien puolesta ja rasismia vastaan on aivan oikein. Näiden asioiden pitäisi olla jokaiselle ajattelevalle ihmiselle itsestään selviä."

      Koko kolumni:
      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006538830.html

      • Anonyymi

        "Persu-uskovaiset ovat ainakin aiemmin suuresti arvostaneet IS:n Ulla Appelsinin kannanottoja ja lainanneet niitä täällä. Miten nyt?

        "AMERIKKALAISEN George Floydin kuolema poliisin käsissä on hirvittävän väärin. Mielenosoittaminen mustien oikeuksien puolesta ja rasismia vastaan on aivan oikein. Näiden asioiden pitäisi olla jokaiselle ajattelevalle ihmiselle itsestään selviä.""

        Ulla Appelsinin kirjoitus oli hyvä näin uskovien kannalta.

        Väärin tosiaan oli, että Floyd kuoli koska poliisi erehtyi painamaan liian kauan niskasta eikä huumeilla ja sydäntaudeilla kyllästetty keho sitä kestänyt. Terve ja raitis olisi kestänyt niskasta painamisen kirkkaasti, koska henki saa kulkea eikä edes valtimoita tukita.

        Mielenosoitukset mustien puolesta ovat sinänsä ihan ok, mutta parempi olisi että heitä ohjattaisiin pois rikollisista toiminnoista ja huumeista, mikä tappaa mustia kymmenin tuhansin vuosittain. Mutta mellakointia eikä valheita Ullakaan hyväksy eli Ulla Appelsin on täysin uskovien ja myös persujen kannalla tässä asiassa.

        Mustia tulee ohjata koulutuksen tielle tyyliin "kouluttautukaa, verkostoitukaa, perustakaa yrityksiä ja etsikää töitä. Jos lopettaa koulun kesken, ja liittyy jengeihin, jotka myy huumeita ja elättää itsensä rikollisuudella, niin mustat on yhtä huonossa asemassa vielä sadan vuoden päästä kuin nyt ovat.

        Koulut loppuun käymällä, ahkeruudella ja kaidalla tiellä pysymällä mustat nousee nykyisestä kurjuudesta. Valkoiset ei anna mitään ilmaiseksi, siksi mustien on tehtävä tämä muutos itse. Muiden syyttelyllä, ja tekosyitä etsimällä mustien elintaso ei tästä nouse."


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Persu-uskovaiset ovat ainakin aiemmin suuresti arvostaneet IS:n Ulla Appelsinin kannanottoja ja lainanneet niitä täällä. Miten nyt?

        "AMERIKKALAISEN George Floydin kuolema poliisin käsissä on hirvittävän väärin. Mielenosoittaminen mustien oikeuksien puolesta ja rasismia vastaan on aivan oikein. Näiden asioiden pitäisi olla jokaiselle ajattelevalle ihmiselle itsestään selviä.""

        Ulla Appelsinin kirjoitus oli hyvä näin uskovien kannalta.

        Väärin tosiaan oli, että Floyd kuoli koska poliisi erehtyi painamaan liian kauan niskasta eikä huumeilla ja sydäntaudeilla kyllästetty keho sitä kestänyt. Terve ja raitis olisi kestänyt niskasta painamisen kirkkaasti, koska henki saa kulkea eikä edes valtimoita tukita.

        Mielenosoitukset mustien puolesta ovat sinänsä ihan ok, mutta parempi olisi että heitä ohjattaisiin pois rikollisista toiminnoista ja huumeista, mikä tappaa mustia kymmenin tuhansin vuosittain. Mutta mellakointia eikä valheita Ullakaan hyväksy eli Ulla Appelsin on täysin uskovien ja myös persujen kannalla tässä asiassa.

        Mustia tulee ohjata koulutuksen tielle tyyliin "kouluttautukaa, verkostoitukaa, perustakaa yrityksiä ja etsikää töitä. Jos lopettaa koulun kesken, ja liittyy jengeihin, jotka myy huumeita ja elättää itsensä rikollisuudella, niin mustat on yhtä huonossa asemassa vielä sadan vuoden päästä kuin nyt ovat.

        Koulut loppuun käymällä, ahkeruudella ja kaidalla tiellä pysymällä mustat nousee nykyisestä kurjuudesta. Valkoiset ei anna mitään ilmaiseksi, siksi mustien on tehtävä tämä muutos itse. Muiden syyttelyllä, ja tekosyitä etsimällä mustien elintaso ei tästä nouse."

        ” Floyd kuoli koska poliisi erehtyi painamaan liian kauan niskasta eikä huumeilla ja sydäntaudeilla kyllästetty keho sitä kestänyt. Terve ja raitis olisi kestänyt niskasta painamisen kirkkaasti, koska henki saa kulkea eikä edes valtimoita tukita. ”

        Kummasti kuitenkin noilla spekseillä selvisi koronasta ja oli kuulemma vielä suhteellisen oireeton. Tässä se sinun logiikka mättää pahemman kerran. 😁


    • Anonyymi

      Miksi mellakointi sataa Trumpin laariin. Annetaas mielipiteen suoraan USA:sta puhua: "Setäni asuu yhdysvalloissa, ja sanoo tavallisten töissä käyvien valkoisten ja mustien kyllästyneen näiden mielenosittajien ryöstelyihin ja paikkojen tuhoamiseen. Mediassa ei tästä kerrota, vaan mediat poikkeuksetta arvostelee vain Trumpia, ja ylistää näitä mielenosoittajia."

      • Anonyymi

        Kultaisia neuvoja mustille ym. mellakoijille: "Sanon tämän kaikella kunnioituksella amerikan mustia kohtaan. Lopettakaa käyttämästä tekosyynä yli sata vuotta sitten tapahtunutta orjuutta siihen, millainen asema mustilla on nyky amerikassa.

        Kouluttautukaa, verkostoitukaa, perustakaa yrityksiä ja etsikää töitä. Jos lopettaa koulun kesken, ja liittyy jengeihin, jotka myy huumeita ja elättää itsensä rikollisuudella, niin mustat on yhtä huonossa asemassa vielä sadan vuoden päästä kuin nyt ovat.

        Koulut loppuun käymällä, ahkeruudella ja kaidalla tiellä pysymällä mustat nousee nykyisestä kurjuudesta. Valkoiset ei anna mitään ilmaiseksi, siksi mustien on tehtävä tämä muutos itse. Muiden syyttelyllä, ja tekosyitä etsimällä mustien elintaso ei tästä nouse."

        Ongelmaksi muodostuu kuitenkin, että mellakoinnit ovat toimineet viruslinkoina ja mustat ym. saavat lisää korona viruksia vaikka heidän kohdallaan koronaa on aivan valtavasti ja keski ym. luokkaisten valkoisten kohdalla ei paljon yhtään. USA:ssa koronaan kuolleiden määrä räjähtää käsiin näiden mellakoiden ja myös rauhallisten mielenosoitusten seurauksena.


      • Anonyymi

        Sinulla ja sedälläsi menee mielenosoittajat ja mellakoijat puuron ja vellin lailla sekaisin.


      • "Setäni asuu yhdysvalloissa, ja sanoo tavallisten töissä käyvien valkoisten ja mustien kyllästyneen näiden mielenosittajien ryöstelyihin ja paikkojen tuhoamiseen."

        Setäsi tosiaan on sekoittanut mellakoitsijat ja mielenosoittajat toisiinsa. Ehdottomasti suurin osa mielenosoituksista on rauhallisia. Ehkä setäsi olisi syytä käydä katsomassa niitä eri osavaltioissa?


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        "Setäni asuu yhdysvalloissa, ja sanoo tavallisten töissä käyvien valkoisten ja mustien kyllästyneen näiden mielenosittajien ryöstelyihin ja paikkojen tuhoamiseen."

        Setäsi tosiaan on sekoittanut mellakoitsijat ja mielenosoittajat toisiinsa. Ehdottomasti suurin osa mielenosoituksista on rauhallisia. Ehkä setäsi olisi syytä käydä katsomassa niitä eri osavaltioissa?

        Mielenosoittajat ovat rauhallisia vain päiväsaikaan! Ei siis disinfoa!


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        "Setäni asuu yhdysvalloissa, ja sanoo tavallisten töissä käyvien valkoisten ja mustien kyllästyneen näiden mielenosittajien ryöstelyihin ja paikkojen tuhoamiseen."

        Setäsi tosiaan on sekoittanut mellakoitsijat ja mielenosoittajat toisiinsa. Ehdottomasti suurin osa mielenosoituksista on rauhallisia. Ehkä setäsi olisi syytä käydä katsomassa niitä eri osavaltioissa?

        ""Setäni asuu yhdysvalloissa, ja sanoo tavallisten töissä käyvien valkoisten ja mustien kyllästyneen näiden mielenosittajien ryöstelyihin ja paikkojen tuhoamiseen."

        Setäsi tosiaan on sekoittanut mellakoitsijat ja mielenosoittajat toisiinsa. Ehdottomasti suurin osa mielenosoituksista on rauhallisia. Ehkä setäsi olisi syytä käydä katsomassa niitä eri osavaltioissa?"

        USA:ssa asuva ja paikanpäällä oleva henkilö tietää paremmin kuin Kainuun korvessa asuva nainen. Päiväsaikaan ovat mielenosoittajia ja sitten pimeän tultua mellakoitsijoita. Näin se homma menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kultaisia neuvoja mustille ym. mellakoijille: "Sanon tämän kaikella kunnioituksella amerikan mustia kohtaan. Lopettakaa käyttämästä tekosyynä yli sata vuotta sitten tapahtunutta orjuutta siihen, millainen asema mustilla on nyky amerikassa.

        Kouluttautukaa, verkostoitukaa, perustakaa yrityksiä ja etsikää töitä. Jos lopettaa koulun kesken, ja liittyy jengeihin, jotka myy huumeita ja elättää itsensä rikollisuudella, niin mustat on yhtä huonossa asemassa vielä sadan vuoden päästä kuin nyt ovat.

        Koulut loppuun käymällä, ahkeruudella ja kaidalla tiellä pysymällä mustat nousee nykyisestä kurjuudesta. Valkoiset ei anna mitään ilmaiseksi, siksi mustien on tehtävä tämä muutos itse. Muiden syyttelyllä, ja tekosyitä etsimällä mustien elintaso ei tästä nouse."

        Ongelmaksi muodostuu kuitenkin, että mellakoinnit ovat toimineet viruslinkoina ja mustat ym. saavat lisää korona viruksia vaikka heidän kohdallaan koronaa on aivan valtavasti ja keski ym. luokkaisten valkoisten kohdalla ei paljon yhtään. USA:ssa koronaan kuolleiden määrä räjähtää käsiin näiden mellakoiden ja myös rauhallisten mielenosoitusten seurauksena.

        Kirjoittaja tuskin tuntee asiaa mistä kirjoittaa. Syvä asiantuntemattomuus pilkistää.

        Kannattais ensin tutusta siihen mistä kirjoittaa.

        Kuvastaa miten nollaaivoinen tuollaista päästää suustaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kultaisia neuvoja mustille ym. mellakoijille: "Sanon tämän kaikella kunnioituksella amerikan mustia kohtaan. Lopettakaa käyttämästä tekosyynä yli sata vuotta sitten tapahtunutta orjuutta siihen, millainen asema mustilla on nyky amerikassa.

        Kouluttautukaa, verkostoitukaa, perustakaa yrityksiä ja etsikää töitä. Jos lopettaa koulun kesken, ja liittyy jengeihin, jotka myy huumeita ja elättää itsensä rikollisuudella, niin mustat on yhtä huonossa asemassa vielä sadan vuoden päästä kuin nyt ovat.

        Koulut loppuun käymällä, ahkeruudella ja kaidalla tiellä pysymällä mustat nousee nykyisestä kurjuudesta. Valkoiset ei anna mitään ilmaiseksi, siksi mustien on tehtävä tämä muutos itse. Muiden syyttelyllä, ja tekosyitä etsimällä mustien elintaso ei tästä nouse."

        Ongelmaksi muodostuu kuitenkin, että mellakoinnit ovat toimineet viruslinkoina ja mustat ym. saavat lisää korona viruksia vaikka heidän kohdallaan koronaa on aivan valtavasti ja keski ym. luokkaisten valkoisten kohdalla ei paljon yhtään. USA:ssa koronaan kuolleiden määrä räjähtää käsiin näiden mellakoiden ja myös rauhallisten mielenosoitusten seurauksena.

        Jotenkin kornia kun valkoinen antaa kultaisia neuvoja mustalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kultaisia neuvoja mustille ym. mellakoijille: "Sanon tämän kaikella kunnioituksella amerikan mustia kohtaan. Lopettakaa käyttämästä tekosyynä yli sata vuotta sitten tapahtunutta orjuutta siihen, millainen asema mustilla on nyky amerikassa.

        Kouluttautukaa, verkostoitukaa, perustakaa yrityksiä ja etsikää töitä. Jos lopettaa koulun kesken, ja liittyy jengeihin, jotka myy huumeita ja elättää itsensä rikollisuudella, niin mustat on yhtä huonossa asemassa vielä sadan vuoden päästä kuin nyt ovat.

        Koulut loppuun käymällä, ahkeruudella ja kaidalla tiellä pysymällä mustat nousee nykyisestä kurjuudesta. Valkoiset ei anna mitään ilmaiseksi, siksi mustien on tehtävä tämä muutos itse. Muiden syyttelyllä, ja tekosyitä etsimällä mustien elintaso ei tästä nouse."

        Ongelmaksi muodostuu kuitenkin, että mellakoinnit ovat toimineet viruslinkoina ja mustat ym. saavat lisää korona viruksia vaikka heidän kohdallaan koronaa on aivan valtavasti ja keski ym. luokkaisten valkoisten kohdalla ei paljon yhtään. USA:ssa koronaan kuolleiden määrä räjähtää käsiin näiden mellakoiden ja myös rauhallisten mielenosoitusten seurauksena.

        Erittäin tärkeä virke:

        "Valkoiset ei anna mitään ilmaiseksi, siksi mustien on tehtävä tämä muutos itse."

        Juuri tätä nyt tapahtuu, tosin jo miljoonien valkoistenkin myötävaikutuksella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenosoittajat ovat rauhallisia vain päiväsaikaan! Ei siis disinfoa!

        >Mielenosoittajat ovat rauhallisia vain päiväsaikaan!

        Saattavathan he nukkua levottomasti, mutta kyllä öiset mellakoijat ovat eri ihmisiä kuin päiväsajan mielenosoittajat. Ei siis disinfoa, Korkkiruuvi! Kaikkien on nukuttava!


      • Anonyymi kirjoitti:

        ""Setäni asuu yhdysvalloissa, ja sanoo tavallisten töissä käyvien valkoisten ja mustien kyllästyneen näiden mielenosittajien ryöstelyihin ja paikkojen tuhoamiseen."

        Setäsi tosiaan on sekoittanut mellakoitsijat ja mielenosoittajat toisiinsa. Ehdottomasti suurin osa mielenosoituksista on rauhallisia. Ehkä setäsi olisi syytä käydä katsomassa niitä eri osavaltioissa?"

        USA:ssa asuva ja paikanpäällä oleva henkilö tietää paremmin kuin Kainuun korvessa asuva nainen. Päiväsaikaan ovat mielenosoittajia ja sitten pimeän tultua mellakoitsijoita. Näin se homma menee.

        >Päiväsaikaan ovat mielenosoittajia ja sitten pimeän tultua mellakoitsijoita. Näin se homma menee.

        Ei mene, koska et enää jaksa yöllä mellakoida jos osoitat päivän mieltäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin kornia kun valkoinen antaa kultaisia neuvoja mustalle.

        Valkoisen miehen taakka! Ja naisenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ""Setäni asuu yhdysvalloissa, ja sanoo tavallisten töissä käyvien valkoisten ja mustien kyllästyneen näiden mielenosittajien ryöstelyihin ja paikkojen tuhoamiseen."

        Setäsi tosiaan on sekoittanut mellakoitsijat ja mielenosoittajat toisiinsa. Ehdottomasti suurin osa mielenosoituksista on rauhallisia. Ehkä setäsi olisi syytä käydä katsomassa niitä eri osavaltioissa?"

        USA:ssa asuva ja paikanpäällä oleva henkilö tietää paremmin kuin Kainuun korvessa asuva nainen. Päiväsaikaan ovat mielenosoittajia ja sitten pimeän tultua mellakoitsijoita. Näin se homma menee.

        ”USA:ssa asuva ja paikanpäällä oleva henkilö tietää paremmin kuin Kainuun korvessa asuva nainen.”

        Mielestäni ne tietävät parhaiten, jotka joko liikkuvat tuolla paljon tai joiden aseman kautta on mahdollista saada laajempaa ja kokonaisvaltaisempaa tietoa. Eli sanoisiko tuohon vaikka että ehkä jossain nukkumalähiössä asuva setä ei välttämättä tiedä paremmin kuin nuo eri viranomaiset tai toimittajat.


    • Anonyymi

      Oliko tappaja kristitty?

    • Turtiaisen tviitti on sitten poliisitutkinnassa kun valtakunnansyyttäjä laittoi. Viisaasti Iltalehti ei pannut keskustelua ollenkaan jutun perään, kun tietävät siellä että työstään vapautetut ääripersut täyttäisivät heti koko alustan ja moderointi olisi kohtuuttoman hankalaa. IS:sa keskustelu on.

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1798
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1180
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      108
      853
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      797
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      795
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      762
    7. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      22
      750
    8. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      730
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      709
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      706
    Aihe