Transnainen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
23
Kommenttia
10
Olen pedofiili ja kuljen hameessa ja sukkahousuissa, pitäiskö mut hauda
Naiset voisi laittaa mut kesällä rovioon tai grilli vartaaseen tai nyt leivin uuniin. Ilman säälii042- 0102
Leivinuuniin jouluna
Ajattelin köyhän perheen leivin uuniin mennä paistuu jouluna.Hyvä teko. Miten valmistaa samoin kuin sika. Suolata jne😊�0104Mies pesukoneesen
Voiko aina likaisen miehen työntää edestä täytettävään koneeseen ja 40 asteen tunnin pesu. Linkous päälle. Onhan noit041Tarpeeksi iso pata ruuan valmiksukseen
Lokakuu sää hyvä ulkoilmassa ruuan valmistukseen. Löytyisikö isoon pataa minun valmistamiseen ta. Pitäiskö tyytyy leivin041Raamatun sana
Jos Raamattu sanoo suoran homot kuuluisi tappaa ja mies joka pukeutuu naisten vaatteisiin on kauhistus. Siis miksei homo041Ihmislihaa
Ruotsalainen joku tutkija sanoi ihmis lihan syönti pelastus.. Luonnollisesti kuoleita eläimiin ei syödä sairauksien taki144Jos olisin iranissa
Jos asuisin Iranissa riippuusin varmaan hirtti köydessä sukkahousut jalassa ja yleisö hurraus. Näin se menee iranissa176Päästä eroon miehenä sukkahousuista
Ihan kuin paha käskee käyttää sukkahousuja vaikka vastustaa jne. Vai onko uskoni liian heikko2554Minut kasvatettiin tytöksi
Olen miettinyt tuliko musta transsukupuolinen. Kun äiti puki mut koulu ikäsenä nailon sukkahousuihin ja juhliin hameisi056Koirana olen
Kuka haluisi ottaa mut koiraksi olen söpö koirana syön koiran ruskaa myös ja kuljen nelinpelissä kotin078Haluun olla koira jollekin naiselle
Haluisin olla koira jollekin naiselle syön koiran ruokaa ja nukun koirien tiloissa. Kuljen kaulapannassa jne U071Haluun olla koira jollekin naiselle
Haluisin olla koira jollekin naiselle syön koiran ruokaa ja nukun koirien tiloissa. Kuljen kaulapannassa jne U081Miehille sukkahousuja
Naisten koot ei sovi aina miehelle. Olisko miehelle miesten sukkahousuja038Jos kirkko ei hyväksy homoja transsukupuoliset ihmisii miksi meidän verot kelpaa Raha kelpaa aina va
Olen miettinyt kyllä homojen ja transsukupuoliset rahat kelpaa muu ei kelpaa. Miksi ollaan edes kirkosta ja kirkko voisi261Rotukirjassa
Rotukirjassa eläimet kuolleet, mutta ihmisten lihan syönti halu säilynyt. Puolesta ihmisväestöstä tulee karjaa jotain sy038Miksei kokoja hyötykäyttöön
Pahimmat pedofiilit voisi kokossa polttaa puut ei palaisi tyhjän panttina047Moniko nainen käyttää sukkahousuja kesällä hameen kaa
Moniko nainen käyttää kesällä hameen tai mekon kanssa sukkahousuja tai muita nailoneita.on vaikka siitä syystä että säär063Miksi puuttua
Jos joku haluu tappaa ittensä miksi muitten pitää puuttua siihen mitä itte haluu. Jos haluu kuolla eikö siihen ole oikeu247Pojalle ostettiin Valkoset sukkahousut juhliin
Pojalle ostettiin Valkoset sukkahousut mekon kaa juhliin vai olisiko ollut parempi väri joku värikäs. Tai polvisukat☺️184