Vapaa kuvaus

Aloituksia

23

Kommenttia

10

  1. Olen pedofiili ja kuljen hameessa ja sukkahousuissa, pitäiskö mut hauda

    Naiset voisi laittaa mut kesällä rovioon tai grilli vartaaseen tai nyt leivin uuniin. Ilman säälii
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    26
  2. Mies koirana

    Mies haluu olla koira saako mihinkää koira opetukseen 🐕
    Lemmikit
    0
    71
  3. Leivinuuniin jouluna

    Ajattelin köyhän perheen leivin uuniin mennä paistuu jouluna.Hyvä teko. Miten valmistaa samoin kuin sika. Suolata jne😊�
    Liharuoka
    0
    70
  4. Mies pesukoneesen

    Voiko aina likaisen miehen työntää edestä täytettävään koneeseen ja 40 asteen tunnin pesu. Linkous päälle. Onhan noit
    Yhteiskunta
    0
    23
  5. Tarpeeksi iso pata ruuan valmiksukseen

    Lokakuu sää hyvä ulkoilmassa ruuan valmistukseen. Löytyisikö isoon pataa minun valmistamiseen ta. Pitäiskö tyytyy leivin
    Ruoka ja juoma
    0
    24
  6. Raamatun sana

    Jos Raamattu sanoo suoran homot kuuluisi tappaa ja mies joka pukeutuu naisten vaatteisiin on kauhistus. Siis miksei homo
    Yhteiskunta
    0
    20
  7. Ihmislihaa

    Ruotsalainen joku tutkija sanoi ihmis lihan syönti pelastus.. Luonnollisesti kuoleita eläimiin ei syödä sairauksien taki
    Yhteiskunta
    1
    24
  8. Jos olisin iranissa

    Jos asuisin Iranissa riippuusin varmaan hirtti köydessä sukkahousut jalassa ja yleisö hurraus. Näin se menee iranissa
    Yhteiskunta
    1
    62
  9. Päästä eroon miehenä sukkahousuista

    Ihan kuin paha käskee käyttää sukkahousuja vaikka vastustaa jne. Vai onko uskoni liian heikko
    Jehovan todistajat
    25
    27
  10. Minut kasvatettiin tytöksi

    Olen miettinyt tuliko musta transsukupuolinen. Kun äiti puki mut koulu ikäsenä nailon sukkahousuihin ja juhliin hameisi
    Yhteiskunta
    0
    37
  11. Koirana olen

    Kuka haluisi ottaa mut koiraksi olen söpö koirana syön koiran ruskaa myös ja kuljen nelinpelissä kotin
    Lemmikkien nimet
    0
    44
  12. Haluun olla koira jollekin naiselle

    Haluisin olla koira jollekin naiselle syön koiran ruokaa ja nukun koirien tiloissa. Kuljen kaulapannassa jne U
    Lemmikkien nimet
    0
    37
  13. Haluun olla koira jollekin naiselle

    Haluisin olla koira jollekin naiselle syön koiran ruokaa ja nukun koirien tiloissa. Kuljen kaulapannassa jne U
    Lemmikkien nimet
    0
    43
  14. Miehille sukkahousuja

    Naisten koot ei sovi aina miehelle. Olisko miehelle miesten sukkahousuja
    Muoti ja kauneus
    0
    18
  15. Jos kirkko ei hyväksy homoja transsukupuoliset ihmisii miksi meidän verot kelpaa Raha kelpaa aina va

    Olen miettinyt kyllä homojen ja transsukupuoliset rahat kelpaa muu ei kelpaa. Miksi ollaan edes kirkosta ja kirkko voisi
    Yhteiskunta
    2
    31
  16. Rotukirjassa

    Rotukirjassa eläimet kuolleet, mutta ihmisten lihan syönti halu säilynyt. Puolesta ihmisväestöstä tulee karjaa jotain sy
    Yhteiskunta
    0
    20
  17. Miksei kokoja hyötykäyttöön

    Pahimmat pedofiilit voisi kokossa polttaa puut ei palaisi tyhjän panttina
    Yhteiskunta
    0
    29
  18. Moniko nainen käyttää sukkahousuja kesällä hameen kaa

    Moniko nainen käyttää kesällä hameen tai mekon kanssa sukkahousuja tai muita nailoneita.on vaikka siitä syystä että säär
    Yhteiskunta
    0
    32
  19. Miksi puuttua

    Jos joku haluu tappaa ittensä miksi muitten pitää puuttua siihen mitä itte haluu. Jos haluu kuolla eikö siihen ole oikeu
    Yhteiskunta
    2
    27
  20. Pojalle ostettiin Valkoset sukkahousut juhliin

    Pojalle ostettiin Valkoset sukkahousut mekon kaa juhliin vai olisiko ollut parempi väri joku värikäs. Tai polvisukat☺️
    1
    46