Ihan kuin paha käskee käyttää sukkahousuja vaikka vastustaa jne. Vai onko uskoni liian heikko
Päästä eroon miehenä sukkahousuista
25
54
Vastaukset
- Anonyymi
Senkun käytät, muistat vaan talvella pistää vähän paksumpaa.
- Anonyymi
Pääset siitä tavasta eroon, kun perustelet itsellesi, että siinä ei ole mitään järkeä.
Esim. Sukkahousut kuuluu baiselle ja miehelle välihousut - Anonyymi
Mitä jos olisit normaali ihminen ,eikä jehova. Sukkahousut tuskin haittaisi, vaikka pitäisitkin . Kokeileppas hametta, se sopii sukkisten kanssa.
- Anonyymi
Ihminen tekee itsestään homon, lesbon, transun jne.
Kukaan ei ole syntyessään sellainen.
Kaikki on saatanallista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on saatanallista!Olen samaa mieltä ja haluun synnistä irti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on saatanallista!https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomalaistutkijat-selvittivat-miten-homoseksuaalisuus-maaraytyy-nykyaan-on-vankat-todisteet-siita/7060658#gs.cxlg3c
Kyllä ne usein on synnynnäisiä juttuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomalaistutkijat-selvittivat-miten-homoseksuaalisuus-maaraytyy-nykyaan-on-vankat-todisteet-siita/7060658#gs.cxlg3c
Kyllä ne usein on synnynnäisiä juttuja.Enemmän siitä on todisteita kuin jeesusteluista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomalaistutkijat-selvittivat-miten-homoseksuaalisuus-maaraytyy-nykyaan-on-vankat-todisteet-siita/7060658#gs.cxlg3c
Kyllä ne usein on synnynnäisiä juttuja.Höpö, höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne usein on synnynnäisiä juttuja.Ihmiset selittää mitä lystää!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset selittää mitä lystää!!!
Sinä varsinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on saatanallista!Tässä onkin viimeisin oikein pseudotieteellinen selvitys:
https://static.luolasto.org/file/varavarasto/37560/0.jpg Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on saatanallista!Olen samaa mieltä. En syntynyt tällä seksi. Haluun eroon esim sukkahousuista
- Anonyymi
Transnainen kirjoitti:
Olen samaa mieltä. En syntynyt tällä seksi. Haluun eroon esim sukkahousuista
Heitä roskiin.
- Anonyymi
Sehän on vain vaatekappale. Aivan sama käyttää jos haluaa. Ihminen on sellainen kuin se on, ei siinä uskot auta vaikka kuinka yrittäisi.
- Anonyymi
Usko palauttaa järjen normaalitasolle.
Ihminen ilman uskoa on kuin päätön kana! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko palauttaa järjen normaalitasolle.
Ihminen ilman uskoa on kuin päätön kana!Monissa tapauksissa on hurahdettu aika pahasti. Kyllä olen huolissani että siirtyykö ihminen ihan fantasiamaailmaan oppiensa kanssa.
- Anonyymi
"Usko palauttaa"
Minä sain postiluukkuuni valokopioita vanhoista vartiotorneista yksi kerrallaan muutamien päivien välein, niissä oli alleviivattuna mm. että Jeesus palasi maan päälle 1874, että oli ylitsepursuavat todisteet maailmanlopusta v. 1975, että ...
Minä hätkähdin. Minullehan oli valtakunnansalilla puhuttu että vartiotorni on erehtymätön, ja että pian on maailmanloppu, vaan ei, että sitä opn ennustettu monta kertaa.
Siinä jäi sukkahousut mielestä kun menin kirjastoon perehtymään miten asioiden laita oikein on.
Kirjastosta löytyi. Nyt olen ollut jehovantodistajista erossa jo hyvän aikaa enkä aio palatakaan.
Miksi uskottelisin itselleni valheita ?- Anonyymi
Miksikö ?
Jotta pääsisit leijonien hymyiltäväksi. Ei muuten mutta vartiotorni todistaa että se tapahtuu hyvin pian ja täytyy siis olla Raamatussakin, tule meille takaisin valtakunnansalille niin alleviivataan yhdessä vartiotornia. - Anonyymi
Teet ison vorheen.
Palaa heti takaisin JT luokse! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teet ison vorheen.
Palaa heti takaisin JT luokse!Entä jos ei vain pysty? Olen joskus tutustunut Jt hommiin, kaikki vaan tuntui niin höpönhöpöltä.
- Anonyymi
Jopahan nyt jotakin, käytä toki sukkahousuja jos haluat. Se on sinun oikeutesi, eikä se kuulu kenellekään muulle yhtään mitään.
- Anonyymi
Sukkahousuja voi käyttää tavalla, joka miellyttää Jehovaa. Puhdista hopeat, pese ikkunat, kiillota kengät, käytä siivilänä hyvin pienille tuotteille keittiössä ym. Sinne voi laittaa vaikka soodaa ja raikastaa haisevat kengät ym
- Anonyymi
Voi kun minäkin pystyisin ulkoistamaan vastuun sukkahousujeni käytöstä, vaan peilin eteen on mentävä. Olisi näköjään pitänyt ostaa hoikentavat.
- Anonyymi
Ei ne mitään hoikenna.
- Anonyymi
Kaupassa on myös erikseen miesten sukkahousuja. Mikä niissä on vikana?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832