Päästä eroon miehenä sukkahousuista

Ihan kuin paha käskee käyttää sukkahousuja vaikka vastustaa jne. Vai onko uskoni liian heikko

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Senkun käytät, muistat vaan talvella pistää vähän paksumpaa.

    • Anonyymi

      Pääset siitä tavasta eroon, kun perustelet itsellesi, että siinä ei ole mitään järkeä.
      Esim. Sukkahousut kuuluu baiselle ja miehelle välihousut

    • Anonyymi

      Mitä jos olisit normaali ihminen ,eikä jehova. Sukkahousut tuskin haittaisi, vaikka pitäisitkin . Kokeileppas hametta, se sopii sukkisten kanssa.

      • Anonyymi

        Ihminen tekee itsestään homon, lesbon, transun jne.
        Kukaan ei ole syntyessään sellainen.
        Kaikki on saatanallista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen tekee itsestään homon, lesbon, transun jne.
        Kukaan ei ole syntyessään sellainen.
        Kaikki on saatanallista!

        Olen samaa mieltä ja haluun synnistä irti


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset selittää mitä lystää!!!

        Sinä varsinkin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen tekee itsestään homon, lesbon, transun jne.
        Kukaan ei ole syntyessään sellainen.
        Kaikki on saatanallista!

        Olen samaa mieltä. En syntynyt tällä seksi. Haluun eroon esim sukkahousuista


      • Anonyymi
        Transnainen kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. En syntynyt tällä seksi. Haluun eroon esim sukkahousuista

        Heitä roskiin.


    • Anonyymi

      Sehän on vain vaatekappale. Aivan sama käyttää jos haluaa. Ihminen on sellainen kuin se on, ei siinä uskot auta vaikka kuinka yrittäisi.

      • Anonyymi

        Usko palauttaa järjen normaalitasolle.
        Ihminen ilman uskoa on kuin päätön kana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko palauttaa järjen normaalitasolle.
        Ihminen ilman uskoa on kuin päätön kana!

        Monissa tapauksissa on hurahdettu aika pahasti. Kyllä olen huolissani että siirtyykö ihminen ihan fantasiamaailmaan oppiensa kanssa.


    • Anonyymi

      "Usko palauttaa"

      Minä sain postiluukkuuni valokopioita vanhoista vartiotorneista yksi kerrallaan muutamien päivien välein, niissä oli alleviivattuna mm. että Jeesus palasi maan päälle 1874, että oli ylitsepursuavat todisteet maailmanlopusta v. 1975, että ...

      Minä hätkähdin. Minullehan oli valtakunnansalilla puhuttu että vartiotorni on erehtymätön, ja että pian on maailmanloppu, vaan ei, että sitä opn ennustettu monta kertaa.

      Siinä jäi sukkahousut mielestä kun menin kirjastoon perehtymään miten asioiden laita oikein on.

      Kirjastosta löytyi. Nyt olen ollut jehovantodistajista erossa jo hyvän aikaa enkä aio palatakaan.
      Miksi uskottelisin itselleni valheita ?

      • Anonyymi

        Miksikö ?
        Jotta pääsisit leijonien hymyiltäväksi. Ei muuten mutta vartiotorni todistaa että se tapahtuu hyvin pian ja täytyy siis olla Raamatussakin, tule meille takaisin valtakunnansalille niin alleviivataan yhdessä vartiotornia.


      • Anonyymi

        Teet ison vorheen.
        Palaa heti takaisin JT luokse!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teet ison vorheen.
        Palaa heti takaisin JT luokse!

        Entä jos ei vain pysty? Olen joskus tutustunut Jt hommiin, kaikki vaan tuntui niin höpönhöpöltä.


    • Anonyymi

      Jopahan nyt jotakin, käytä toki sukkahousuja jos haluat. Se on sinun oikeutesi, eikä se kuulu kenellekään muulle yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Sukkahousuja voi käyttää tavalla, joka miellyttää Jehovaa. Puhdista hopeat, pese ikkunat, kiillota kengät, käytä siivilänä hyvin pienille tuotteille keittiössä ym. Sinne voi laittaa vaikka soodaa ja raikastaa haisevat kengät ym


    • Anonyymi

      Voi kun minäkin pystyisin ulkoistamaan vastuun sukkahousujeni käytöstä, vaan peilin eteen on mentävä. Olisi näköjään pitänyt ostaa hoikentavat.

      • Anonyymi

        Ei ne mitään hoikenna.


    • Anonyymi

      Kaupassa on myös erikseen miesten sukkahousuja. Mikä niissä on vikana?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2379
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      170
      1510
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1376
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1079
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      690
    Aihe