Olen miettinyt kyllä homojen ja transsukupuoliset rahat kelpaa muu ei kelpaa. Miksi ollaan edes kirkosta ja kirkko voisi sitten rehellisesti sanoo ettei teitä kaivata kun se tiedetään. Ei suuttuisi. Ollaan rehellisiii
Jos kirkko ei hyväksy homoja transsukupuoliset ihmisii miksi meidän verot kelpaa Raha kelpaa aina va
2
83
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä sellainen käsitys mahtaa olla peräisin, että kirkko ei hyväksyisi homoja tai transsukupuolisia?
Ei minun tietääkseni kirkko itse ainakaan ole mistään tuollaisesta hyväksymättömyydestä tiedottanut. Pikemminkin päinvastoin, kaikki pridet ym vastaavat ovat nykyään kirkon yhteistyökumppaneita.- Anonyymi
Sitä mieki mietin, ainakin Vaasan seurakunta on ollu mukana priden järjestämisessä viimevuonna.
Tietenkää en voi kommentoida kaikkien seirakuntalaisten puolesta, niit ny on aika monta.
Mutta rippi ohjaajani kommenti Homouteen.
"Jumala loi ihmisen täydeliseksi, Jumala loi ihmisen seksuaalisuiden, joten homous on Jumalan luomaa, eikä täten ole väärin"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876