Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KirsikkaKirsikka
profiilit
KirsikkaKirsikka
KirsikkaKirsikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
383
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvä+on+sitten+jos+pitää+keskustella+vain+tatskoista+niin+ehdotan+hänelle+että+laittaa+jonnekin+intiimin+paikkaa+lähelle+🍒+omaisuutta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dont+tach+bits+😁💆
14.08.2020 15:40
Ja+minäkö+olen+laput+silmillä+lukenut+palstaa??????????????+pitihän+se+arvata+että+olet+yöllä+eronnut+siitä+vosusta+😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠+ja+minäkö+olisin+sinulle+joku+lohduttaja?????????niinkö+olit+ajatellut+minusta??????????????????+Yleensä+kukaan+narsisti+ei+kykene+näkemään+omia+erehdyksiä+omassa+toiminnassaan+mutta+jos+niin+luulit+että+et+ole+koskaan+aikaisemmin+erehtynyt+niin+Nyt+kyllä+olet+erehtynyt+pahemman+kerran!!!!!!!!!+ja+todellakin+tarkoitan+tätä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!+pystyn+tämän+saman+asian+kirjoittaa+myös+täysin+rauhallisena!!!!!!!!!!!!!
14.08.2020 15:00
Rakastan+sinua+todella+paljon+Ⓜ️🅾️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️✅
14.08.2020 14:44
Juurikin+näin+ystävät+rakkaat+💝💝💖💖💝💖💖💖💖😘😘😘😘😘😘😘😘+kiitos+kun+olitte+mun+tukena+tässä+tapauksessa+jossa+kysyin+asiallisesti+että+kuka+on+kirjoittanut+minulle+noin+epäasiallista+tekstiä!!!!+väkisinkin+mietin+että+onko+kyseessä+joku+mustasukainen+ex+puoliso?????????????
14.08.2020 14:39
😁😁😁😁😁😁😁+entäs+jos+minä+muutan+käytöstä+jotenkin+tähän+suuntaan+😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇🙊😇😇
14.08.2020 14:28
🔊🔊🔊🔊🔊🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐
14.08.2020 14:24
Joo+kiitos+vinkistä+mutta+ei+siltikään+tullut+minulle+selväksi+että+kuka+noin+epäasiallista+tekstiä+minulle+kirjoittanut????????????????????????mode+kiltti+🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏voitko+mitenkään+vihjasta+mistä+numerosta+kyseinen+henkilö+laittoi+viestiä????????
14.08.2020 14:18
Sinähän+kirjoitat+siihen+tyyliin+kuin+meillä+olisi+ollut+sama+henkilö+?????????onko+näin????????????+kerro+nyt+mulle+rehelisesti+että+oletko+nussinut+hänen+kanssaan???????????+silloin+tiedät+että+ei+hyvä+heilu!!!!!!!!!!!
14.08.2020 13:14
Se+oli+silloin+se!!!!!!!nyt+tilanne+on+toinen!!!!!!!!!+ja+olenko+jotenkin+antanut+sinulle+ymmärtää+että+minä+haluan+vaihtelua+juuri+sinun+kanssasi???????????????????????en+todellakaan+halua+sinulta+yhtään+mitään+sellaista!!!!!!!!!!!!!!
14.08.2020 13:02
Huomaan+että+sulla+ei+paljon+järki+päätä+pakota!!!!!!+tossa+tarkoitettu+erilaista+kuivuutta+🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
14.08.2020 12:59
Todella+reilua+takertua+kommenteissa+minun+ikään!!!!😠😠😠😠😠😠😠😠😠kas+kun+et+kirjoittanut+taas+leidi!!!!!!!!!!!!!!!!minä+en+koskaan+ole+tarvinnut+mitään+Tena+lady+suojaa!+olen+erittäin+kuivana+pysynyt+vielä+tähän+asti!!!!!!!!+mutta+kiitos+kuitenkin+kun+puolustit+minua+muuten!!!!!🍹🍹🍹🤗🤗🤗💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝
14.08.2020 12:57
Minulla+ei+ole+yhtään+mitään+annettavaa+hänelle!!!!!!+miten+edes+voin+antaa+mitään+pakkeja+jos+esimerkiksi+en+ole+koskaan+ollut+edes+suhteessa+hänen+kanssaan!!!!???
14.08.2020 12:37
No+ei+todellakaan+kuulu+sinulle+minun+henkilökohtaiset+asiat!!!!!!!!!me+emme+ole+tietääkseni+missään+suhteessa+sinun+kanssasi!!!!!!!enkä+varsinkaan+missään+parisuhteessa+ole+koskaan+ollut+sinun+kanssasi+joten+mistä+moinen+luulo,+että+olisin+jotenkin+sinulle+tilivelvollinen+yhtään+mistään!!??????????????+jos+et+muista+niin+minähän+olen+onnellisesti+naimisissa+joten+unohda+Jo+menneet+tapahtumat!!!!!!!!+toivotan+sinulle+elämääsi+kaikkea+hyvää+kuitenkin+ja+minä+todella+tarkoitan+tätä!
14.08.2020 12:34
Ei+todellakaan+vaihtunut+🤣🤣🤣🤣😂🤗🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹💝mä+en+todellakaan+heittänyt+millään+läpällä+tota+asiaa+mitä+kirjoitin!!!!!!mä+ihan+oikeasti+tarkoitan+sitä+että+sinä+ja+Sanna+olette+mun+rakkaita+frendejä+four-ever+My+best+friends+Kaisa+ja+Sanna+💖♥️💖😘
14.08.2020 10:35
Tiedän+kyllä+sen!!!!eikä+tässä+ole+muutenkaan+kyseessä+mikään+Jarno!!!!!!!!!!!!!!!!!!+ja+joo+Sanna+kyllä+mä+voin+olla+myös+sun+frendi+niin+kuin+Kaisan+ja+jarnon!!!ei+meidän+tarvitse+riidellä+mistään+menneistä+tapahtumista!!!+ja+ollaanhan+me+kuitenkin+erittäin+paljon+muutakin+tekemisissä+niin+ei+mikään+tai+kukaan+tule+meidän+ystävyyden+välille!!!!!!!!!!!+miehiä+tulee+ja+menee!!+mutta+me+vedetään+yhtä+köyttä+loppuun+asti!my+best+friends+Kaisa+ja+Sanna+💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖🤩😍
14.08.2020 10:30
No+niin+nyt+kyllä+vaadin+hiukan+enemmän+tarkennusta+kommenttiisi+joka+oli+kaikella+mahdollisella+tavalla+epäasiallista+kommentoida+noin!!!+tuskin+kuitenkaan+olemme+olleet+saman+henkilön+kanssa????????
14.08.2020 10:24
Joo+kyllä+mä+olen+todella+tyytyväinen+elämääni!!!+mutta+en+tarkoittanut+mitään+sellaista+tyytyväisyyttä!!!!!!+ja+vaikka+olisikin+tarkoittanut+niin+mitä+Se+sinulle+kuuluu??????????+emme+me+ole+missään+suhteessa+tai+muutakaan+tekemisissä!!!!!!!!!!!!koita+nyt+päästä+yli+niistä+ajatuksista!!!!!!!!!+mennyt+on+mennyttä+aikaa+ja+mitä+sitä+suotta+muistelee!!!!!!!!!!!!
14.08.2020 10:06
Niinkö+minä+kirjoitin?????????+hanki+rillit+jos+et+näe+lukea+oikein!!!!!!!!!!!!!!!
14.08.2020 10:02
Mä+oon+jo+vetänyt+syvään+henkeä+enkä+sittenkään+ole+vielä+rauhallinen+kun+jopa+mode+kirjoittaa+minusta+loukkaavaan+sävyyn!!!!!!minä+en+todellakaan+ole+mikään+leidi!!!!!!!!!!+olen+erittäin+tyytyväinen+elämääni!!!!!!!!+vaikka+tällä+hetkellä+minun+hermoja+koetellaan+aika+paljon!!!!!!!
14.08.2020 09:49
Nyt+riittää+tunnisteet+minusta!!!!!!!!+moderaattori+ole+hyvä+ja+poista+toi+Kaisan+kommentti!!!!!!+tämä+on+jo+todella+nöyryyttävää!!!!+mitä+pahaa+olen+sinulle+tehnyt+Kaisa+kun+tollein+ajattelet+minusta???????luulin+että+me+olemme+hyviä+ystäviä???????????
14.08.2020 09:37
17 / 20