Pussaisitko nyt...

...treffeillä kun tilanne on mikä on? Jos et, miten pakenet tilanteesta?

76

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sarjadeittaaja ja tinderi naiset levittää herpestä, joten kieltämättä tilanne olisi hyvin uhkaava.

    • Jos nainen lähestyy huulet töröllään huuliani, niin en lähtisi karkuun, vaan antautuisin pussaukseen

    • Anonyymi

      Mihin tulisi pussata?

      AV

      • Anonyymi

        Poskelle voisin nopean täryttää.

        AV


    • Ihan alkajaisiksi julistaisin kahden viikon karanteenin. Jos karanteeni onnistuu sitten ehkä voisi edetä asiassa.

    • Anonyymi

      jos on kunnon nainen niin ei pystyisi vastustamaan vaan pakko pussata ja jos söpö niin pussailla mutta jos koulutettu tinderityttö niin stop ja kämmen eteen ja sanoo se oli tässä moikka ei semmosii treffeille viedä niin kunnon naiset näkee että hempukoiden seurassa viihtyy eli stop sellainen peli

      • En tiedä mikä näissä on, mutta nämä väliksen heitot saa usein hymyn huulille tai naurunpyrähdyksen aikaiseksi. Pidä lippu korkealla :)


    • Tämä on vaikea juttu 🤔🙄

    • (mielikuviteltu treffitilanne)

      En.
      Mä vaan vilkuttaisin ja pitäisin mittanauhan kanssa turvaväliä. 🖐️😎 👍

    • Jos kunnollinen nainen, pussaisin takaisin. Jos kaiken kolunnut, niin tautien takia välttäisin.

    • En. Tilanteesta ei kauheasti tarvitse paeta, sepittää että nyt just on niin pahat refluxin oireet ettei pysty. 😁

    • Niin, mutta nyt ihan oikeasti? En tiedä vastausta...:(

      Ihmiset haluaa pussata, mutta onhan se kamalaa jos ajatus sanoo ei ...ja terveys pamahtaa mieleen.

      Jos halaisi vuoteen 2022 asti?

      Kertokaa jos olette olleet oikeassa tilanteessa.

    • No niin.... 😒

      Eipä kai sitä sitten voi edes halata... kyynärpäätervehdys ja maski päähän.

      Ja kumpikin haisee viinalle käsidesin takia... ompa romattista. 😬

      😂😂😂

      • Mä luulen, että terveyttä olis ajateltava...


      • Anonyymi

        Mä haluun sut kokonaan!!! ja rakastella sinua paljon!!!!!!me tunnemme toisemme niin mitä pahaa siinä on jos me haluamme kihkeää seksiä samalla!!!??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluun sut kokonaan!!! ja rakastella sinua paljon!!!!!!me tunnemme toisemme niin mitä pahaa siinä on jos me haluamme kihkeää seksiä samalla!!!??

        Ai täällä on tämmönenkin tapaus...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluun sut kokonaan!!! ja rakastella sinua paljon!!!!!!me tunnemme toisemme niin mitä pahaa siinä on jos me haluamme kihkeää seksiä samalla!!!??

        Hui! Nyt jäähylle siitä. 😀


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mä luulen, että terveyttä olis ajateltava...

        No ehkäpä siinä voi luottaa maalaisjärkeen. En mä pusuttelis flunssaista ehkä muutenkaan... 🤔

        Kyllä se koronspöpö voi hyökätä kaupan hyllyltäkin. 😬


      • Disse kirjoitti:

        No ehkäpä siinä voi luottaa maalaisjärkeen. En mä pusuttelis flunssaista ehkä muutenkaan... 🤔

        Kyllä se koronspöpö voi hyökätä kaupan hyllyltäkin. 😬

        Voi...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Voi...

        Kyllä se niin on, että jos kolisee, niin ei kyllä tule Koronat mieleen. 😀

        Elämä pyörii ja jalat voi pitää maassa, mutta kun ilmaa tulee alle 5 cm, niin kyllä se on menoa. 😀


      • Disse kirjoitti:

        Kyllä se niin on, että jos kolisee, niin ei kyllä tule Koronat mieleen. 😀

        Elämä pyörii ja jalat voi pitää maassa, mutta kun ilmaa tulee alle 5 cm, niin kyllä se on menoa. 😀

        Mulla ehtii tulla kaikki mieleen..,
        Noin niinku tautipuolelta. Kyllä kaveri on syynättävä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mulla ehtii tulla kaikki mieleen..,
        Noin niinku tautipuolelta. Kyllä kaveri on syynättävä.

        No sitten voi sanoa sen ääneen. 😊

        Eihän pusutella tarvitse, jos ei ole varma haluaako. Sitten odottaa oikeaa hetkeä. 😊


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Hui! Nyt jäähylle siitä. 😀

        tää oli itte disse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        tää oli itte disse.

        No niin oli... Kukas muu? Siinähän lukee oikein, että Disse kirjoitti, että nyt jäähylle. :oD


      • Disse kirjoitti:

        Hui! Nyt jäähylle siitä. 😀

        Mä voin viilentää hänet!!!minä en ole ujo!!!


      • KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Mä voin viilentää hänet!!!minä en ole ujo!!!

        Hyvä... pidähän kurissa ja nuhteessa. :o)


    • ..."kun tilanne on mitä on"...

      No kuule. Kyllä! Suutelisin niin että tuntuu, jos siltä tuntuu.

      Katsos. Mihinkä tämä tilanne koskaan katoaa? Ei mihinkään? Ja kun on yhtä, on myös toista.

      On vain uskallettava elää. Onhan suuteleminen mukavaa puuhaa.

      • Niin, mutta sinäkin terveyshenkilönä, eikö pitäisi odottaa? Eikö tämä katoa?


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin, mutta sinäkin terveyshenkilönä, eikö pitäisi odottaa? Eikö tämä katoa?

        En minä pysty vastustamaan sinua!!!mä haluan sinua todella paljon


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin, mutta sinäkin terveyshenkilönä, eikö pitäisi odottaa? Eikö tämä katoa?

        Odottaa? Mitä? Kuolemaako? :-D

        Oikeasti, tuvallisuushenkilönä tiedän, ettei mikään katoa.

        Terveyshenkilönä taas tiedän, että ihmisillä on taipumus jättää tekemättä juuri ne asiat, joista hyötyisivät eniten.

        : )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin, mutta sinäkin terveyshenkilönä, eikö pitäisi odottaa? Eikö tämä katoa?

        Taitaakin olla tinder-kettu siinä opastamassa :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Taitaakin olla tinder-kettu siinä opastamassa :D

        Minäkö?!!!

        En oo mikään tinder-kettu. Oon kiltti kettu. *murjottaa*

        (saahan sitä suutelemisesta silti tykätä ;) )


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Taitaakin olla tinder-kettu siinä opastamassa :D

        Tiedä nyt tässä ketä uskoa...

        Aina oon kyllä lääkäriä uskonut.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tiedä nyt tässä ketä uskoa...

        Aina oon kyllä lääkäriä uskonut.

        *kiltti tyttö* ; )


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        *kiltti tyttö* ; )

        Rakkaus mä oikeesti haluan sinua todella paljon!!!


      • elisakettu kirjoitti:

        Minäkö?!!!

        En oo mikään tinder-kettu. Oon kiltti kettu. *murjottaa*

        (saahan sitä suutelemisesta silti tykätä ;) )

        No saa sitä tykätä mutta melkomoiselta tinder-hommalta tuo vaikuttaa jos ei vähän malta odottaa. Ei sitä noin heti ekatreffeillä tämmöisinä aikoina tökitä:

        https://www.youtube.com/watch?v=aUsJFdtS9nM



      • No niin. Sieltä paukahti asiaa pöytään.



      • Harmaaritari kirjoitti:

        No saa sitä tykätä mutta melkomoiselta tinder-hommalta tuo vaikuttaa jos ei vähän malta odottaa. Ei sitä noin heti ekatreffeillä tämmöisinä aikoina tökitä:

        https://www.youtube.com/watch?v=aUsJFdtS9nM

        Kuules, ei suudellessa ajatella mitään tökkimistä. Seurauksista puhumattakaan. Ensimmäisenä ainakaan:)

        Yksi parhaita juttuja on toiseen tutustuessa juuri se ensimmäinen suuudelma. Kun vähän ujostuttaa. Ehkä pelottaakin. Oppia tuntemaan toinen fyysisesti. Jännittävää. Ja niin ihanaa:)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mihin päähän mä ne laitan?

        Kipität karkuun tai monotat jos liian innokkaasti iholle pyrkivät.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kuules, ei suudellessa ajatella mitään tökkimistä. Seurauksista puhumattakaan. Ensimmäisenä ainakaan:)

        Yksi parhaita juttuja on toiseen tutustuessa juuri se ensimmäinen suuudelma. Kun vähän ujostuttaa. Ehkä pelottaakin. Oppia tuntemaan toinen fyysisesti. Jännittävää. Ja niin ihanaa:)

        Mikä siinä pelottaa? Ei siinä just mikään muu pelota ku korona.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kuules, ei suudellessa ajatella mitään tökkimistä. Seurauksista puhumattakaan. Ensimmäisenä ainakaan:)

        Yksi parhaita juttuja on toiseen tutustuessa juuri se ensimmäinen suuudelma. Kun vähän ujostuttaa. Ehkä pelottaakin. Oppia tuntemaan toinen fyysisesti. Jännittävää. Ja niin ihanaa:)

        Nyt kyllä narraat etteikö ajatella, no ei ehkä ihan heti mutta sitten seuraavaksi voi tulla jotain mieleen.

        No joo, onhan se noin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mikä siinä pelottaa? Ei siinä just mikään muu pelota ku korona.

        Koronako? Kyllä mie pelkään ennemmin että toinen muuttuu zombiksi ja haukkaakin palan naamasta.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Nyt kyllä narraat etteikö ajatella, no ei ehkä ihan heti mutta sitten seuraavaksi voi tulla jotain mieleen.

        No joo, onhan se noin.

        Tinderpojat ajattelee tökkimisiä ja kumitu..kumitossuja.

        Hyvää yötä Ellu ja Ellun kanat.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tinderpojat ajattelee tökkimisiä ja kumitu..kumitossuja.

        Hyvää yötä Ellu ja Ellun kanat.

        Hyvää yötä minunkin puolesta, miss Pönde, pojat ja muut metkulaiset.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tinderpojat ajattelee tökkimisiä ja kumitu..kumitossuja.

        Hyvää yötä Ellu ja Ellun kanat.

        Ne on ne tinderpojat semmoisia :(

        Hyvää yötä minunkin puolesta :)


    • Pussaisin kädelle (herrasmies 🙄) ja saisin koronan. Nyt nukkuu, eikä jäähä Jannu jumiin. (puhun itselleni)

      • Anonyymi

        Kädelle suutelu on todellinen taitolaji, jota ikävä kyllä turhan moni tollo mies käyttää väärin. Ja aiheuttaa meille naisille todellisia kauhun hetkiä ja epätoivoisia pakomatkoja naistenhuoneeseen hinkaamaan sylkeä käsistämme. YÖÖÖK! Jos haluat oikeasti oppia suutelemaan kädelle muistele miten Ehrnrooth teki sen linnanjuhlissa. Hän on ainoa mies Suomessa, jonka olen koskaan nähnyt tekevän sen tyylikkäästi ja oikein.

        Huulilla ei kuulu koskettaa kättä. Tartu naisen oikeaan käteen omalla oikealla kädelläsi ja kohota sitä kevyesti kämmenselkä ylös päin itseäsi kohti samalla kun kumarrut "suutelemaan" (ei siis oikeaa kontaktia!!!!) kättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kädelle suutelu on todellinen taitolaji, jota ikävä kyllä turhan moni tollo mies käyttää väärin. Ja aiheuttaa meille naisille todellisia kauhun hetkiä ja epätoivoisia pakomatkoja naistenhuoneeseen hinkaamaan sylkeä käsistämme. YÖÖÖK! Jos haluat oikeasti oppia suutelemaan kädelle muistele miten Ehrnrooth teki sen linnanjuhlissa. Hän on ainoa mies Suomessa, jonka olen koskaan nähnyt tekevän sen tyylikkäästi ja oikein.

        Huulilla ei kuulu koskettaa kättä. Tartu naisen oikeaan käteen omalla oikealla kädelläsi ja kohota sitä kevyesti kämmenselkä ylös päin itseäsi kohti samalla kun kumarrut "suutelemaan" (ei siis oikeaa kontaktia!!!!) kättä.

        😂😗🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kädelle suutelu on todellinen taitolaji, jota ikävä kyllä turhan moni tollo mies käyttää väärin. Ja aiheuttaa meille naisille todellisia kauhun hetkiä ja epätoivoisia pakomatkoja naistenhuoneeseen hinkaamaan sylkeä käsistämme. YÖÖÖK! Jos haluat oikeasti oppia suutelemaan kädelle muistele miten Ehrnrooth teki sen linnanjuhlissa. Hän on ainoa mies Suomessa, jonka olen koskaan nähnyt tekevän sen tyylikkäästi ja oikein.

        Huulilla ei kuulu koskettaa kättä. Tartu naisen oikeaan käteen omalla oikealla kädelläsi ja kohota sitä kevyesti kämmenselkä ylös päin itseäsi kohti samalla kun kumarrut "suutelemaan" (ei siis oikeaa kontaktia!!!!) kättä.

        Jaa mää tollo vai? Enny sentäs. Suurelma mäjäytettään omalle peukulle tahi jätetään tykkään ilmaan leijumaan.

        https://lh3.googleusercontent.com/proxy/GxN3oGufpB1zEW3CanO-LuNVgM331-nLF-95Ej6z2urWkLoeldRud60-WEBz3IvQraT_fBw0S4LR9IVJYEQ

        Naisen kättä ei kuulu nuolla eikä imeä, paitti ko niissä tilanteissa missä niin on syytä tehrä. Syitä saattaa olla kauhia palovamma ja vettä ei oo lähelläkkään, iso pipi tai pitkä tikku mikä on imastava pois. :D

        Sittekkii miehellä olis sylki syytä olla alkoholin huuhtelema, ihan vaaan notta isommilta tulehruksilta vältyttääs.


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂😗🤣

        Ihan vaan sullekki sanosin, että mulle on turha nauraa. Kyllä mää tiiän kuinka kärelle kuuluu suurella, ritarien sukua nääs. ;)


      • Anonyymi
        TheBeast kirjoitti:

        Ihan vaan sullekki sanosin, että mulle on turha nauraa. Kyllä mää tiiän kuinka kärelle kuuluu suurella, ritarien sukua nääs. ;)

        Yritän arvata, oletko vapaa, varattu, vai onko sinulla ihastus ;p


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yritän arvata, oletko vapaa, varattu, vai onko sinulla ihastus ;p

        Tuota olen aina virallisesti varattu, vapaana ja ihastuneenakin. 😉


    • Niin, tehdään nyt sitten sellainen ero ensin siihen että onko oma aloite vai toisen.

      Oma-aloitteisesti en pussaisi ekoilla treffeillä. Halaus riittäisi. Näin siis toimisin tilanteesta riippumatta.

      Toisen tekemään aloitteeseen, kun tilanne on mikä on, niin jos vaan ehtisin reagoida, kääntäisin varmaan pään niin että pusu osuisi poskelle. Kieltämään tuskin lähtisin, koska se olisi toiselle aika noloa, enkä minä niitä pöpöjä nyt niin paljon pelkää.

      • Ei ekoilla...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei ekoilla...

        Ei niin... ehtii kyllä myöhemmin, jos siltä alkaa tuntumaan.


    • Anonyymi

      Kun mies alkaa lähestyä silmät kiiluen ja huuliaan nuoleskellen, niin katot miestä häijysti silmiin ja aattelet sen kuolemaa. Jos ei riitä, vaan vielä yrittää iholle, niin tönäiset rintaan ja sanot:"Eikö me vitun tahto jakeluun, tolvana?"

      Takaan että saat olla rauhassa ja mies oppii etenemään vähän hillitymmin, naisenkin tunteita kuunnellen.

      • misspönttöuuni

        Kiiluen 😂


    • Anonyymi

      Tietenkin! Silloin se pussattava kun on vielä elossa. Jos jätät pussaamatta ja saat kauppareissulta kuolemantaudin, niin kyllähän nurmen alla harmittaa kun huulten pehmeys jäi kokeilematta 😁

      -palstahessu

    • Anonyymi

      Pari päivää siten pussasin miestä ihan huolella. Kyselin kyllä mieheltä oliko korona ja onko matkustellut ja puhuttiin miten korona aika vaikuttanut elämään. Itse halusin treffeille ja pyysin kolme kertaa miestä koska nyt on aika jo hommata mies ja tämä mies on mukava joten pusailin sitä aika paljon. Mies kyllä iha mukana menossa eikä siinä mitään heittäydyn tuntella ja aion ottaa tämän rennon miehen koska mies sanoi että haluaa seurustella ja vakisuhteen.

    • Anonyymi

      Etsisin jonkun henkilön joka on käynyt juuri testeissä ja käyttäisin sitä välikätenä, aina kun itse tekee mieli pussailla kehottaisin välikättä joka ei ole välis, pussaamaan pönttistä omasta puolestani.

      • Entä jos ko. välikäsi sitten pussailisi missP:n sulta pois?


      • 😃 tämähän jaloa. Varmistettu varamies?


    • Tottahan toki. Jos ollaan jo siinä pisteessä että mietin pussailua ollaan treffattu jo niin monta kertaa että turvavälit kättelyissä ja halauksissa ovat jo altistaneet. Siinä ei sitten pussailulla ole enää merkitystä.

      • Oletko jo päässyt pussaamaan? :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oletko jo päässyt pussaamaan? :)

        Tuskin muistan aikaa, mutta parit pakit olen ehtinyt saada.


    • Anonyymi

      HUULIHERPES TARTUTTAJAT!

      • Anonyymi

        Rakkulavaiheessa ei tietenkään pussata, pöhkö.


    • Anonyymi

      Sairasta kirjoittelua, pelätään tautia?
      Ajatelkaa nyt, kuolette kumminkin 30-40 vuoden kuluessa suurin osa teistä.
      Kello käy, tick tack tick tack. Kannattaako jättää elämää kokematta?

      AsianVierestä

      • Taudit kannattaa jättää kokematta, että elää pidempään?


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Taudit kannattaa jättää kokematta, että elää pidempään?

        Aika vähän on sellaisia tauteja joita ei voisi lääkitä.
        Suudellessa taitaa tarttua aika harva joka olisi kuolemaksi.
        Nainen joka antaisi kuolonsuudelman, outo ajatus.
        Mietin Kolumbusta joka ajelehti laivoillaan sinne tänne tuulten viemänä.
        Mitä hänelle nyt kuuluu...ai niin, sehän kuoli kihtiin 55 vuotiaana.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Huulien maistelu on ihanaa, vaikka tänään.

    • Tiedätkö Pönttis....pussaisin sinua koska tahansa, siis yhteisymmärryksessä tietenkin

    • Anonyymi

      Kai sitä tulisi pussattua jos tilaisuus tulisi. Tuskin siihen kuolee - edes siihen koronaan. Elämä on kuitenkin lyhyt ja kesä vielä paljon lyhyempi ja siksi onneen on tartuttava takiaisen lailla kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4019
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      24
      2256
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      20
      1483
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      39
      1384
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1336
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      24
      1268
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1218
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      81
      1202
    9. Älkää käyttäkö tunnisteita

      Täällä pesii muutama mt-tapaus, joka alkaa esittää teitä ja pilaa välinne kaivattuun. Alat kuvitella että se kaivattusi
      Ikävä
      36
      1101
    10. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      49
      1100
    Aihe