Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Zynisch
profiilit
Zynisch
Zynisch
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lempäälän+aikaan+olivat+kaikki+lestadiolaisia+Veto-Stopilla,+olin+ainoa+siellä+töissä+joka+en+ollu+uskossa,+en+tosin+ollu+kauan.
04.07.2022 23:12
Se+on+ikävää,+tuollainen+työ+tehtiin+ja+nyt+ei+päästä+natoon.+Voi+olla+että+ei+päästä+maaotteluun+venäjääkään+vastaan,+eivät+uskalla+hyökätä+kun+täällä+on+terroristeja.+Harmi.
24.05.2022 09:09
Mitä+ihmettä,+onko+jotkin+erikoiset+lasit+sinulla+vai+huono+näkö,+minä+olen+nähnyt+ministereinä+tavallisia+keski-ikäisiä+rouvia.
Mutta+itse+asiasta,+mitenhän+nämä+arvoteliat+itse+olisivat+pärjänneet+hallituksessa+koronan,+sodan+ja+muiden+ongelmien+aikana.+Olen+muutaman+kerran+ajatellut+millaista+olisi+ollut+jos+muuan+aikaisempi+pääministeri+olisi+esim.+Ollut+änkyttämässä.
02.04.2022 12:16
Koko+hallitus+ulos.+Kaveria+yritettiin+auttaa+suhmuroimalla.
Olen+vuosikymmeniä+ottanut+ihmisiä+töihin+sekä+joutunut+myös+irtisanomaan.+Kaikki+jotka+ovat+lähetelleet+yöllä+viestejä+tai+käyneet+koputtelemassa+hotellihuoneen+oveen,+ovat+olleet+jo+aika+pahoissa+ongelmissa+alkoholin+kanssa.
Tästä+tapauksestahan+en+tiedä.
Sellaisia+tapauksia+olen+kyllä+myös+nähnyt,+kun+hyvää+työkaveria,+usein+myös+ryyppykaveria,+on+kovasti+puolusteltu+irtisanomistapauksessa.
28.03.2022 13:16
Onko+sama+ongelma+kun+avaat+suusi.+Sen+koneen+voi+pestä+(samoin+suun)+,+ohjeita+löytyy+netistä.+Aika+pätevä+asentaja+on+täytynyt+olla+jos+poisoletkun+saa+asennettua+niin+että+viemäristä+hajut+tulee,+no,+kaikki+on+tietenkin+mahdollista.
Yhdeksänkymmentä+luvun+alussa+minulla+oli+yritys+jossa+myytiin+mm.+atianpesukoneita,+Siemensin+aluemyyntipäällikkö+oli+käymässä,+nauroi+kertoen+että+hän+on+kuullut+joidenkin+pesevän+astianpesukoneenkin.+Jonkinmoinen+aukko+oli+koulutuksessa+Siemensillä,+onneksi+peseminen+on+nykyisin+kaikkien+tiedossa.
15.11.2021 12:44
4+millin+neula+on+niin+lyhyt+jotta+on+aivan+sama+missä+asennossa+pistää,+ei+tietenkään+juurikaan+vinossa+noin+lyhyttä.+Sitten+sillä+meneekö+läskiin+vaiko+lihakseen+ei+suurta+väliä+ole.+Lihaksesta+insuliini+vaikuttaa+ehkä+hieman+nopeammin.+Suoneen+ei+kannata+itsensä+pistää+yleensä,+pöpöjen+vuoksi,+siitä+vaikutus+on+nopein.
Kun+on+pistänyt+ja+"pumpannut"+aineen+kudokseen,+kannattaa+pitää+nula+sisällä+10-15+sekuntia,+silloin+insuliinia+ei+vuoda+neulasta+hukkaan+(paine+tasaantuu),+samoin+se+voi+estää+veren+vuotamista.+Jos+verta+tulee,+ei+se+ole+vaarallista,+ei+ne+mustelmatkaan,+silloin+tällöin+neula+osuu+hiussuoneen.
Hyvää+hoitotasapainoa,+olen+muutaman+kerran+pistänyt,+täytän+ensi+vuonna+70,+pistän+yleensä+5+kertaa+päivässä,+pitkävaikutteista+aamulla+ja+illalla,+minulla+pysyy+tasaisempana+kuin+yhdellä+annoksella.
05.10.2021 14:53
Lähetä+tonni+käsirahaa.
25.07.2020 01:09
Ai+sä+nielet+ne+merkit!
25.07.2020 01:06
1 / 1