Pikkutyttöjen hallitus viue vauhdilla kohti tuhoa!

Anonyymi

14

144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Mitä ihmettä, onko jotkin erikoiset lasit sinulla vai huono näkö, minä olen nähnyt ministereinä tavallisia keski-ikäisiä rouvia.
      Mutta itse asiasta, mitenhän nämä arvoteliat itse olisivat pärjänneet hallituksessa koronan, sodan ja muiden ongelmien aikana. Olen muutaman kerran ajatellut millaista olisi ollut jos muuan aikaisempi pääministeri olisi esim. Ollut änkyttämässä.

• Anonyymi

Mitä tulee ministerien kauniisiin silmiin niin olisiko aloittajalla asiaa optikolle, kiurun karu tyhjä katse, anderssonin pullottavat silmät ja sannan apposen auki toljottava katse ovat kaukana kauniista, sama koskee ulkonäköä ja ääntä. Aina kun kyseiset pöllähtää eetteriin vaihdan kanavaa.

• Anonyymi

Päättäjien nuoruus, kokemattomuus ja lapsellisuus merkitsee yhteiskunnalle vaaraa. Oli sitten kauniit tai vähemmän kauniit silmät.

• Anonyymi

Lapset ja vanhukset kärsivät feministisestä kiihkosta, lapsia ja vanhuksia on hengenvaarassa hoitojonoissa ja akuutissa hädässä, vain koska feministien luovat feministiset alat ovat "palkkojen altavastaajia". Taistoon siskot! Uhreista viis. Palkkaneuvotteluista prosentteja kuus.

• Anonyymi

Samaan aikaan feministien suurpuolue SDP käy asein taistoon rajojen ulkopuolella pahaa maskuliinista valtaa vastaan. Eurooppa seisoo lakkovapauden puolella,

• Anonyymi

Lapset joilla ei ole elämänkokemusta on hallituksessa. Tapahtua voi mitä tahansa.

• Anonyymi

Vuoden päästä kaikki on toisin, toivottovasti.

• Anonyymi

Jos tyttöjen hallitus jatkaa, niin kaikki on paljon huonommin.

• Anonyymi

Totuus on että tytot ovat aina vietävissä. Niin se on aina ollut ja on jatkossakin. Tarvitaan vaan oikea viejä niin.....

• Anonyymi

Onko alottajan mielestä STTK hallitus?
      Meillä on onneksi paras hallitus ikinä! Pitäkää typerykset mölyt mahassanne.

• Anonyymi

• Anonyymi

Paska hallitus ei muuta

• Anonyymi

Järkytyin,katoin Cabalin kaatuminen – osa 14 - Väestön vähentäminen

Vaikutti liian, selkeältä...

Tämä poistetaan varmaan ....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1481
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1145
    3. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      47
      1067
    4. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      105
      1038
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      68
      825
    6. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      117
      815
    7. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      43
      807
    8. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      799
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      64
      755
    10. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      37
      743
    Aihe