Hella_Vuolijoku

![]()
Aloituksia
68
Kommenttia
19
Keskustan yhteiskuntasopimus olisi pelastanut yrityksiä ja työpaikkoja
Mutta niin julmaa ettei annettu jatkaa Sipilän hallituksen hyvia asioita, jotka nyt edessä samalla mallilla -kylläkin. N12118Keskusta antamaan apuja sosialidemokraateille ?
Marinin poliitikkoprofiilista huokuvat yksilöllisyys ja rohkeus. Jos hänestä ei ole työmarkkinoiden uudistajaksi, sosiaa9116Tarjalla ei ollut koskaan tänne asiaa
https://www.youtube.com/watch?v=_TYaAIwW33Q Meni kerrankin naapuriin hotelliin yöpymään "olen sattumalta täällä, pääsee0114Keskusta nyt maan ainoa pelastus
Keräisi ympärilleen ajattelu malliaan olevan porukan, josta tulisi maan hallitus, ja alkaisi johtamaan maata, sama mikä5111Sannan kemut maksatetaan veronmaksajilla
Marinin kohujuhlien laskun suuruus Pääministeri Sanna Marinin (sd.) paljo2108Ilman keskustaaa ei olisi Suomeakaan
mm Mauno Koivisto sanoi 80v haastelussaan, että punaisten voitto olisi lopettanut juuri itsenäistyneen Suomen. Lapsille17106Maanjohto hyvissä käsissä sanoo Arska
Sai valkokangas roolinkin, vaikkapa hyvä opetusministeri, joka taitaa vastaavalla koulutuksella juuri ollakkin. https:/13102Sannalle lappu käteen lue tuosta
Hallitus totesi Suomeen poikkeusolot – Marin: Jos tilanne pahenee, myös ulkonaliikkumiskielto mahdollinen Lisäksi hal291Emäntäjohtajuus, solidaarisuuskakku ja fantastinen feministiryhmä
Kansankodin pimeämpi puoli. Miehisestä emäntämäiseen, niskavuorelaiseen tapaan, sitä ei nyt ole, vaan pääosin feministit790Keskusta ei ottaisi noin paljoa velkaa
Viro saa EU:sta yhtä paljon kuin Suomi sinne maksaa – miten se sen tekee? Viro pitää valtionvelkansa pienenä ja hyötyy s2987Me palvotaan kommunisteja, ainakin muutamat maan johdossakin
Valtakunnansyyttäjä hallitusta myöten punavihreitä MIELENKIINTOISTA ! Arhinmäki kävi nuoriin käsiksi Asia poliisilla kt383Keskustan ei kuulu nyt kantaa pääministerin asioita
Lakkoiltiin 6 minuutin takia sekin maksoi miljardeja Neuvostoliiton prosesseista aina sanottiin, että "iso maa iso minuu578Saannan korona toimet kusi kintuille
Miettikää millainen globaali paheksunta olisi syntynyt jos (Donald) Trump olisi siirtänyt USA:n presidentinvaalit korona1377Vihreitäkö nut mellakoivat
tuskin heille asissa mitään, mutta pitää vain saada tuoda vihrreää likettä esille. https://www.is.fi/kotimaa/art-200000175Meille olisi parempikin hallitus kulman takana, jossa keskusta myös mukana
Keskusta kyllä nyt väärässä puljussa mukana. Vähemmistö vasemmisto 1/4 osalla hallituksessa ? Jos perussuomalaiset lähti2474Keskusta saattaa saada parannustakin kunnallisvaalissa
Joka vaali näyttää siirtyvän syksyyn. Kuntavaali onkin metka laji, että miten lasketaan saldo ? Äkkipäätään nuppiluku ra272Meilläon vilunkia maassa enemmätikin
Tähän kin pitäisi puuttua kovalla kädellä, myös presidentin eläkkeensä väärin maksussa, josta 200 000 € tulisi välittämä871Niin hyvä pääministeri kuulemma, että jää asiat hoitamatta
Koronatestaus on saatava kuntoon, tämä sosialisti ja vasuri remmi ei saa sitäkään kuntoon. Koronatestaus on pahasti tuko6470Keskustan pyytää presidenttiä maan johtoon
Olisi presidentin vuoro johtaa maata nyt Ulkoisen kriisin aikana yhteiskuntaa johtaa Presidentti yhdessä valtioneuvoksen1067Kesksutalais alueilla sentään omarauha
Itä-Helsingistä pitäisi tehdä oma kunta, aidattu alue, josta ei pääsisi vapaasti kulkemaan muualle Suomeen. Tämä tuntuu567