Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kai+tiedät+että+suomessakin+on+ollut+näitä+yhteisvessoja+aina?+Eli+ei+tämä+ole+mitään+uutta.
09.11.2017 10:25
Aloitetaanko+vaikka+kahdesta+erillaisesta+luomissadusta+mitä+siellä+kerrotaan.+Ja+tuolta+kumoamaan+muita+ristiriitoja:
http://www.vapaa-ajattelijat.fi/kritiikki/raamattu/raam1.html
Ja+sinä+et+ole+opiskellut+kyllä+mitään+teologiaa,+koska+olisit+tiennyt+nämä+ristiriidat.+Koska+niitä+käsitellään+juurikin+teologian+opiskelussa.+Joten+miksi+valehtelet+taas?
Ja+raamattu+ei+kiellä+homoilua,+etkö+tunne+raamattuasi?
Ja+näin+kätevästi+ihan+itse+todistit+valehtelevasi.+Sinua+on+hauska+vedättää,+kujn+laulat+itsesi+syvemmälle+valheiden+suohon.+Parasta+viihdettä+sitten+Studio+Julmahuvin+:D
08.11.2017 16:38
Kyllä+tulee+taas+sellaista+sontaa+että+riittää+pariksikin+kesäksi+peltoja+suomessa+lannoittamaan.+Mutta+tekstiesi+perusteella+oletkin+vain+netti+hörhö+salaliittoteorioineen.+Kukaan+ei+ota+näitä+lapsellisia+juttujasi+tosissaan.+Menehän+takaisin+sinne+virtuaalimaailmaasi+tuhoamaan+panssarivaunuja+käsikranaatilla+:D
08.11.2017 16:29
Miksi+kehut+itseäsi?+Eikö+kukaan+muu+kannata+ajatuksiasi,+niin+joudut+itse+itseäsi+taputtamaan+selkään?+Aika+läpinäkyvää+ja+surkeaa+käytöstä.+Onko+tullut+mieleen+että+olisit+väärässä+noiden+sanomiesesi+kanssa?
08.11.2017 16:24
Eli+mitään+todisteita+et+pystynyt+antamaan+edelleenkään.+Tämä+ei+yllättänyt+yhtään.+
Etkä+näytä+tietävän+evoluutiosta+tai+sitä+käsittelevästä+teoriasta+mitään.+Mutta+kovasti+sinulal+on+tarvetta+valehdella.+Miksi?
08.11.2017 16:22
Kirkko+nyt+saa+tehdä+mitä+haluaa.+Mutta+miksi+maallisen+lainsäädännön+pitäisi+ottaa+huomioon+mitään+uskontoja+lakeja+säätäessä?+
Ja+mitä+pahaa+esimerkiksi+Kanadan+kansalle+on+tapahtunut+tämän+neljäntoista+vuoden+aikana+mitä+heillä+on+homoavioliitot+olleet+sallittuja?+Talous+ainakin+on+kasvanut,+joten+pidät+varmaan+tätä+huonona+asiana+ja+rankaisuna+kansalle?+:D
08.11.2017 13:36
Ottaisit+itse+asioista+selvää,+ennen+kuin+jatkat+valehtelua!
Vai+vielä+tiedepalsta.+No+miksi+sitten+et+käytä+itse+mitään+tieteellisiä+metodeja+todistaaksesi+sanomisesi?
+Vai+luuletko+että+luomissatu+muuttuu+todeksi+jos+jotenkin+saat+evoluution+hävitettyä+maailmasta?
08.11.2017 12:59
Ja+taas+teet+näitä+typeriä+aasinsiltoja.+Kai+tajuat+että+kukaan+ei+ota+näitä+typeriä+väitteitäsi+tosissaan?
08.11.2017 12:50
Totta+joka+sanasi.+Mutta+minulle+tuon+"uskovaisen"+usko.vainen+nimimerkin+kanssa+"keskustelu"+on+pelkkää+hupia+ja+viihdettä.+On+hauska+katsoa+miten+pitkälle+hän+on+valmis+menemään+valehtelussa+ja+vääristelyssä.+Tekee+samalla+itsestään+pellen,+mutta+ei+taida+tajuta+sitä+itse+:D
08.11.2017 12:45
Etkä+sinä+näköjään+ymmärrä+selvää+suomenkieltä.+No+oletkin+pelkuri+ottamaan+asioista+selvää.+Ennemmin+näytät+käyttäväsi+aikasi+muille+vittuiluun+ja+valehteluun.+No+itseppä+elämäsi+tuhlaat...
08.11.2017 12:30
Ja+mitä+sitten?+Ei+suomessa+lakeja+säädetä+minkään+uskonnon+mukaan.
08.11.2017 12:26
Juuri+tällaisten+tekstien+takia+teitä+uskovia+pidetään+nykypäivänä+vähän+outoina+ja+ajasta+jälkeen+jääneenä.
01.11.2017 23:16
Tunnustit+sitten+epäsuorasti+valehtelevasi.+Tästä+on+hyvä+jatkaa.+Tosin+nyt+väität+totuuksiasi+mielipiteiksi,+joten+ne+eivät+olekkaan+enään+mitään+faktoja.+Näin+se+takki+kääntyi+taas+:D
Ja+minulla+edelleenkin+oli+onnellinen+lapsuus.+Ja+sitä+en+tiedä+olisko+se+ollut+onnellisempi+jos+minulla+olisi+ollut+toisenlainen+isä.+Joten+lopeta+valehteleminen+tuosta+että+minun+lapsuuteni+että+se+ei+olisi+ollut+onnellinen,+koska+olin.
No+jonkin+syyhän+siinä+on+että+jätät+noihin+kysymyksiin+jatkuvasti+vastaamatta,+ja+yrität+ohjata+keskustelua+niistä+pois.+Myös+tuo+jatkuva+valehtelusi+on+todella+ärsyttävää.+
Vastaisitko+näihin+sitten,+kerran+et+omien+sanojesi+mukaan+väistele+kysymyksiä.+Ja+suori+vastauksia,+ei+mitään+tyylisi+mukaista+kieroilua+kiitos.
Miksi+olet+niin+katkera+siitä+että+minulla+oli+hyvä+lapsuus+vaikka+minulla+ei+ollutkaan+isää?+
Ja+
Miksi+sinun+mielestä+minulla+olisi+ollut+parempi+lapsuus+elää+väkivaltaisessa+perheessä?
31.10.2017 09:02
Ensin+keksit+satuja+ja+valehtelet+minun+elämästäni,+ja+sitten+vielä+kehtaa+väittää+puhuvasi+jotain+totuudesta.+Etkö+yhtään+osaa+hävetä+käytöstäsi?
Eli;+miksi+puolustelet+valheitasi+keksimällä+lisää+valheita?
30.10.2017 17:05
Eli+väität+että+minulla+olisi+ollut+parempi+lapsuus+jos+olisin+elänyt+jatkuvan+väkivallan+varjossa+ja+alkoholistin+juoputtelua+seuratessa?+Aina+isästä+tai+äidistä+ei+ole+huolehtimaan+omista+lapsistaan.+Tämä+on+fakta.+
Miksi+et+halua+että+minulla+olisi+ollut+hyvä+lapsuus?+Ja+sinä+se+näytät+siitä+olevan+katkera,+kun+minusta+ei+tullutkaan+epätasapainoista+ihmistä.+Toivottavasti+sinä+et+saa+koskaan+lapsia...
Ja+johan+sanoin+että+en+ole+katkera+isälle,+vaan+asiat+on+sovittu+ja+käyn+häntä+tapaamassa.+Ei+kuulosta+minusta+kovin+katkeralle.
Miksi+puolustelet+valheitasi+keksimällä+lisää+valheita?
30.10.2017 07:56
Valehtelu+senkun+jatkuu.+Mitä+luulet+saavasi+tälläisellä+käytöksellä?+Paremman+paikan+helvetissä?
30.10.2017 07:44
Miksi+ei+olisi.+Ja+en+ottanut+mitään+aikuisen+roolia+puuttuvan+isän+takia,+vaan+helpottaakseni+äitini+elämää.+Miksi+näet+tämänkin+asian+pahana?+
Miksi+kovasti+yrität+valehdella+että+minulla+olisi+ollut+huono+lapsuus,+vaikka+näin+ei+ole+ollut?+Eli+lopeta+se+valehtelu+minun+elämästäni+ja+aikuistu!
No+jos+käyttäytynyt+toisia+kohtaan+kuin+mulkku,+niin+on+mulkku.++Yhdentekevää+onko+isä+vai+ei.
Miksi+muuten+välttelet+vastaamista+kysymyksiini?+Ovatko+liian+kiusallisia,+koska+ne+paljastavat+sinun+valehtelusi?
29.10.2017 12:10
Ja+taas+valehtelet.+
Miksi+keksit+näitä+satuja+minun+elämstäni+josta+sinulla+ei+ole+mitään+tietoa?+En+minä+ole+mitään+kärsinyt,+vaan+kuten+sanoin,+minulla+oli+hyvä+lapsuus+ja+nuoruus.+Miksi+olet+katkera+tästä,+ja+haluat+että+minulla+olisi+ollut+huono+lapsuus?
29.10.2017 12:02
Ja+taas+valehtelet.+En+missään+tunnustat+heidän+korvaamattomuutta.+Etkö+saa+edes+yhtä+todenmukaista+lausetta+aikaiseksi?
29.10.2017 11:37
"Kaksi+isää+ei+koskaan+ole+äiti+eikä+kaksi+äitiä+ei+koskaan+ole+isä."
Ei+olekaan,+kuka+näin+on+mukava+väittänyt?+Mutta+nythän+oli+puhu+näistä+yksinhuoltajien+lapsista+jota+väitä+epätasapainoiseksi.+Minä+todistin+että+näin+ei+ole,+mutta+sinä+jatkoit+valehtelua.+Joten+ymmärrän+kyllä+että+häpeät+ja+juokset+karkuun+:D
29.10.2017 11:31
26 / 83