Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+ole+mikään+sinun+mielikuvituskavereistasi.+Ja+itsehän+täällä+koko+ajan+esittelet+miten+pelkäät+natoa.+Ja+olet+jopa+itse+sanonut+pelkääväsi+sitä.+Joten+et+ole+mitään+muuta+kuin+pelkuri,+et+mikään+sotilas.
29.03.2022 13:44
"kuten+sinä+teet"+
Ja+missä+minä+olet+muka+näin+tehnyt?+Miksi+olet+tuolainen+valehtelija+ja+sekopää?
"Kumpihan+meistä+enemmän+idiootti?"
No+sinähän+tässä+tulit+juuri+todistaneeksi+että+sinä+olet.
21.03.2022 12:08
Ja+sinä+olet+tästä+hyvä+esimerkki?+Kauniista+ammuit+taas+itseäsi+jalkaan.+
No+eihän+sinusta+ole+mitään+muuta+hyötyä+kuin+huumoriarvo.+Eihän+sinua+kukaan+ota+tosissaan.+Oletko+muuten+miettinyt+miksi+kaikki+nauravat+sinulle?+:D
14.03.2022 11:22
Ei+tämä+ole+mikään+uusi+nikki,+enkä+ole+mikään+vanhus.+Miksi+taas+valehtelet?
Mutta+kiva+että+tulit+ihan+itse+todistamaan+että+valehtelet,+eikä+kukaan+ota+sinua+tosissaan+koska+olet+tuollainen+lapsellinen+herjaaja.+Sotilas+sinä+et+ainakaan+ole,+koska+sinulla+ei+näytä+olevan+taitoja+olla+sotilas.+Häpäiset+vain+oikeiden+sotilaiden+maineen,+miksi?
14.03.2022 11:21
Onko+tämä+nyt+sitä+sinun+mainostamaa+"Osaan+ajatella+ihan+omilla+aivoillani."+toimintaa?+Olet+lapsellinen.
14.03.2022 11:10
En+ole+mikään+sinun+mielikuvituskavereistasi,+mitä+taas+sekoilet?
"Osaan+ajatella+ihan+omilla+aivoillani."
Miksi+tämä+ei+näy+mitenkään+sinun+teksteissä+tai+käyttäytymisessä?+Ja+miksi+olet+häpäisemässä+oikein+sotilaiden+mainetta+tällä+sinun+typerällä+ja+lapsellisella+käyttäytymisellä?
14.03.2022 11:09
"Tarvittaessa+USA+määrää+haluamiaan+Natomaita+mukaan+hyökkäyksiinsä"
Ei+voi.+Mistä+olet+tämän+valeen+keksinyt?
13.03.2022 19:32
Hihi+nytkö+se+leikki+sotilas+suuttui+ja+mustaksi+muuttui?+Et+muuten+vastannut+että+oletko+venäjältä+kun+olet+koko+ajan+trollaamasssa+ja+herjaamassa.+:D
13.03.2022 19:04
Ja+saisiko+saman+suomeksi.+Kiitos.
07.03.2022 13:41
En+ole+mikään+Jorma+vaan+Jere.
Mutta+oletko+kauankin+nähnyt+näitä+harhoja?+Ja+oliko+tämä+syy+miksi+sinut+heitettiin+armeijasta+pois?+Eihän+sinunlainen+ihminen+voi+mitenkään+edustaa+armeijaa.
07.03.2022 13:08
En+minä+kyllä+mikään+vanhus+ole,+miksi+olet+taas+valehtelemassa?+Ja+oletko+kauankin+nähnyt+näitä+harhoja?+Ja+oliko+tämä+se+syy+miksi+sinut+heivattiin+armeijasta?
07.03.2022 12:58
"Totaalinen+valvonta+tulee+tapahtumaan+100%+varmasti,+eikä+sitä+tule+mikään+estämään.+"
Jos+omistat+älypuhelimen,+tätä+tehdään+jo.+Tosin+ei+valtioiden+toimesta,+vaan+yritysten.+Ja+heillähän+ei+ole+mitään+moraalista+vastuuta+siitä+miten+näitä+tietoja+käytetään.
15.02.2022 16:20
"Kerro+lääkärille,+että+saat+nautintoa+trollaamalla+vaparipalstalla.+"
Miksi+pitäisi?+Tämähän+on+hauskaa+trollata+sinua+eikä+vahingoita+ketään.+Joten+miksi+minä+menisin+tästä+lääkärille+puhumaan?+Koska+hauskan+pidosta+on+tullut+muka+joku+tauti?
02.02.2022 15:47
Eikö+vaari+taaskaan+tunne+näitä+nykyajan+sanontoja.+:D
02.02.2022 15:45
"Onhan+tuo+määrä+tippunut+rajusti.+Tutustu+tilastoihin."
Jos+tiedät+tämän+miksi+olet+itkemässä+siitä+että+vaparit+eivät+kerro+lukua.+Valehteletko+ja+toimitko+näin+kakaramaisesti+useasti?
"Jatka+itkuasi.+Se+on+hassua.+Popparit+esiin."
Mitä+itkua+ja+mistä+asiasta?+Siitä+että+sinä+et+ole+vieläkään+pystynyt+perustelemaan+sinun+vaatimusta+koska+sille+ei+ole+mitään+perusteita?+
Et+taida+olla+penaalin+terävin+kynä+kun+näin+tunnustit+valehtelevasi+jälleen+kerran.+:D
02.02.2022 15:02
No+niin+trolaankin.+Sinunlaiset+turhat+trollit+saavat+trollin+kohtalon.+Eihän+sinua+kukaan+ota+tosissaan,+vaan+ainoastaan+minunlaiset+trollit+leikkii+kanssasi.
Voin+olla+turha+trolli,+mutta+teenkin+tätä+vain+huvituksen+vuoksi.+Ja+sitähän+sinusta+on+irronnut+jo+monta+vuotta.+;)
02.02.2022 14:58
"Pidät+perusteiden+kysymistä+trollauksena!"
Minkä+perusteiden+kysymistä?+Minä+puhuin+näistä+sinun+typeristä+väitteistä+mitä+et+koskaan+kykene+puolustamaan.+Nytkin+kävit+heti+iholle+kun+tuli+sinulle+kiusallisia+kysymyksiä.+:D
Mutta+tulipahan+taas+todistaneeksi+kaiken+mitä+sanoin+sinusta.+Olet+niin+helppo.+:D
02.02.2022 14:56
Miksi+sinä+et+joskus+kokeili+perustella+näitä+sinun+väitteitäsi?+Teet+väitteitä+ja+sitten+jostain+syystä+luulet+että+joku+uskoisi+niitä.+
Mutta+ymmärrän+kyllä+miksi+alat+aina+herjaamaan;+et+pysty+koskaan+perustelemaan+tai+todistamaan+väitteitäsi.+Ja+kun+ne+kyseenalaistaa,+sinulta+menee+hermot.+Miksi+et+pysty+hillitsemään+itseäsi+ja+keskustelemaan+asioista+kuin+aikuiset?
02.02.2022 13:14
Miksi+minä+itkisin+jostain+vapareiden+määrästä?+Sinullehan+se+tuntuu+olevan+elämän+ja+kuoleman+asia+kun+joudut+sen+takia+heittäytymään+idiootiksi.+;)
"koska+vaparien+määrä+on+tippunut+rajusti+"
Eli+nyt+tiedätkin+paljonko+vapareita+on.+Miksi+sitten+teit+itsestäsi+idiootin+vaatimalla+vapareita+julkaisemaan+nämä+luvut?+Hienosti+ammuit+taas+itseäsi+jalkaan!+:D
02.02.2022 13:11
Olen+taas+otettu.+Olen+näköjään+niin+hyvä+trollaamaan+tätä+idioottia+että+sain+sinusta+fanin.
02.02.2022 13:08
4 / 83