Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikö+siellä+Pietarissa+vieläkään+opeteta+kirjoittamaan+kunnon+suomen+kieltä?
02.02.2022 12:38
Hihi+luuletko+että+kukaan+ottaa+sinua+tosissaan+kun+olet+koko+ajan+valehtelemassa?+Mitä+jos+joskus+kokeilisit+keskustelua+aikuisten+tapaan+ja+jättäisit+tuon+valehtelun+ja+herjaamisen?+Joku+voisi+ottaa+sinut+ja+sinun+höpinäsi+jopa+tosissaan.+;)
02.02.2022 10:45
Nyt+olen+otettu.+Olen+näköjään+sinun+mielestäsi+niin+mahtava+tyyppi+että+minua+kannattaa+matkia.+;)
02.02.2022 10:39
Miksi?+Koska+joku+anonyymi+trolli+kertoo+niin+netissä?+Miksi+et+anna+ihmisten+ajatella+vapaasti+ja+tehdä+päätöksensä+itse?
29.12.2021 21:41
Miten+niin+sotken?+Näinhän+täällä+oleva+valehteleva+trolli+kertoo+koko+ajan.+Pitää+vapareita+niin+voimakkaana+järjestönä,+että+jopa+valtio+tekee+mitä+he+käskevät.+Ota+siinä+sitten+tuollainen+heppu+tosissaan.
"Ei.luotu+vaparitrolli+"
En+edelleenkään+ole+vapari,+joten+voit+taas+lopettaa+tuon+valehtelun.+Jos+pystyt.+Olen+monta+kertaa+sanonut+sinulle+että+olen+ainoastaan+pitämässä+hauskaa+sinunlaisten+turhien+valehtelevien+trolline+kanssa.+;)
29.12.2021 21:40
"Evoluutioteorian+uskottavuutta+puolustaa+enää+toisen+luokan+tutkijoiden+enemmistö,+jolla+ei+ole+tukenaan+merkittäviä+tieteellisiä+saavutuksia."
Heti+ensimmäinen+lause.+Joten+miksi+valehtelet?
"Vai+onko+niin,+että+totuus+satuttaa+evokkia+aina+kun+se+romahduttaa+palasen+omaa+maailmankuvaa?"
Mikä+hemmetin+totuus?+Sinä+olet+vain+valehtelija,+et+muuta.
29.12.2021 21:36
"Minulle+ei+tulisi+mieleenkään+tuollainen+kuvottava+käytös."
Ja+silti+sinun+käytös+on+typerää,+eikä+sovi+sotilaalle+ollenkaan.+Miksi+yrität+valehdella+että+olisit+joku+sotilas+kun+käyttäytymisesi+todistaa+päin+vastoin;+olet+vain+luuseri+joka+huutaa+netissä?
29.12.2021 19:37
No+jos+verrataan+näitä+faktoja+muihin+maailmaan,+niin+puhun+totta.+Ei+minun+tarvitse+keksiä+faktoja+päästä+niin+kuin+te+hörhöt+teette.+Hyvänä+esimerkkinä+tämä+aloitus.+:D
26.12.2021 16:40
Miten+niin+ei+voi.+Taidat+sinäkin+olla+pihalla+siitä+mistä+puhutaan.+Kannattaisiko+ottaa+asioista+selvää?
26.12.2021 16:38
Tosin+meitä+paljon+paremmin+asioista+perillä+olevat+tietävät+että+tuo+ei+riko+mitään+peruslakia.+Miksi+valehtelet+tästäkin?
Ja+kun+saathan+tuon+passin+kun+käyt+testissä.+Ei+tarvitse+olla+samanlainen+pelkuri+kuin+sinä+joka+pelkäät+piikkejä.
26.12.2021 16:37
No+tämähän+vain+tarkoittaa+että+teistä+hörhöistä+huolimatta+Suomi+on+onnistunut+loistavasti+tässä+koronan+taltuttamisessa.+Ja+kiitos+ei+todellakaan+kuulu+teille+hörhöille.
26.12.2021 15:00
Luitko+edes+tuota+tutkimusta?+Itse+tutkijat+sanoivat+että+tuosta+heidän+tutkimuksestaan+ei+voi+päätellä+rokotteiden+vaikutusta+tämän+variantin+osalta.
26.12.2021 14:59
Tosin+tämä+korona+ei+ole+mikään+flunssa.+Ja+tämä+että+Suomessa+on+näin+vähän+sairastuneita+ja+kuolleita+tarkoittaa+vain+sitä+että+Suomessa+on+onnistuttu+hyvin+tämän+taudin+torjunnassa.+Kaikki+maat+eivät+onnistuneet+näin+hyvin.
26.12.2021 14:56
"Miten+niin+muka+"rokottamattomia"+haluttaisiin+suojella?+Miltä?+Miksi?"
Tässä+tuli+hyvä+esimerkki+siitä+kun+itse+ei+tajua+suojella+itseä,+niin+muiden+pitää+pitää+siitä+huoli.
"Sen+parempi+kaikille+piikin+kannalla+olijoille+mitä+enemmän+tuhoa+kylväisi+toisessa+leirissä+korona."
Ihan+oikeastikko+ajattelet+että+tässä+olisi+jotain+vastapuolia+jossain+sodassa?+Kyllä+sinulla+on+sairas+ajatusmaailma.+Minä+ainakin+halua+että+kaikki+pääsisivät+tämän+epidemian+lävitse,+enkä+toivo+kenenkään+kuolemaa.+Oletko+miettinyt+sitä+että+sinulla+on+aika+sairaat+ajatukset?
26.12.2021 14:45
Tuon+passin+saa+Suomessa+käymällä+testissä+tai+jos+on+sairastanut+koronan.+Etkö+tätä+tiennyt+ja+siksi+höpiset+omiasi?
26.12.2021 14:43
Et+tainnut+lukea+tuota+tutkimusta,+koska+itse+tutkijatkin+sanovat+että+tämän+tutkimuksen+perusteella+ei+voi+vetää+mitään+johtopäätöstä+rokotteen+tehosta+tätä+varianttia+vastaan.
Tässä+on+toinen+tutkimus+(Vielä+vertaisarvioimattomassa),+joka+sanoo+että+kolmas+rokote+antaa+hyvän+suojan:
https://www.satakunnankansa.fi/koronavirus/art-2000008500358.html
Kukaan+ei+oikeasti+tiedä+varmasti+miten+nämä+uudet+variantit+ja+rokoteet+suojaavat.+Mutta+siltikään+ei+ole+mitään+syytä+olla+ottamatta+tätä+rokotetta.
26.12.2021 14:42
Kyllä+me+ymmärrä+että+sinulla+on+harhoja.+Mutta+miksi+se+meitä+pitäisi+kiinnostaa?
26.12.2021 14:31
"Tässäkään+asiassa+et+ymmärrä+höykäsen+pöläystä+kokonaisuudesta."
Ja+sinäkö+muka+ymmärrät?+Tässä+ketjussa+tuo+sinun+ymmärtäminen+on+ainakin+loistanut+poissa+olollaan.+
Mutta+ethän+sinä+eroa+mitenkään+näistä+salaliittohörhöistä;+luulet+tietäväsi+asioita+mitä+muut+eivät+tiedä+ja+siksi+pidät+itseäsi+jotenkin+parempana+kuin+muut.+Mutta+joka+kerta+kun+puhut+asiasta,+kaikki+huomaavat+että+et+sinä+oikeasti+tiedä+mitään.+Mutta+jatka+vain+tätä,+teille+hörhöille+on+hauska+naureskella.+:D
26.12.2021 14:25
"On+pöljää+luulla,+että+infulenssaviruksen+voi+taltuttaa."
On+myös+pöljää+luulla+että+koronaviruksen+voi+taltuttaa.+Siksi+tarvitaan+rokotteita.
26.12.2021 14:23
Ei+sitä+tuon+takia+laitettu+hyllylle,+vaan+sen+takia+että+sen+sai+myös+ne+jotka+eivät+olleet+rokotettu.+Ja+heitä+pitää+suojella,+koska+osa+rokottamattomista+on+niin+tyhmiä+että+eivät+vieläkään+ole+älynneet+ottaa+sitä.
26.12.2021 13:48
5 / 83