Vapaa kuvaus

Aloituksia

14

Kommenttia

686

1. Raamattu, joka on absoluuttinen totuus, kertoo aivan selvästi, että Jumala syntyi neitsyestä Pyhän Hengen siittämänä. Jos tiede tai muut tutkimukset ovat eri mieltä, niin silloin ne valehtelevat. Luukkaan evankeliumin ensimmäisessä luvussa tapaus on todistettu , kun enkeli kertoi siitä Marialle:
    Jae 31: "Sinä tulet raskaaksi ja synnytät pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus"

jae 34: "Maria kysyi enkeliltä: Kuinka tämä voi tapahtua, kun en ole ollut yhteydessä miehen kanssa?"
    jae 35: "Enkeli vastasi: Pyhä Henki tulee sinun päällesi, ja Korkeimman voima varjoaa sinut. Sen tähden myös sitä pyhää, joka syntyy, on kutsuttava Jumalan Pojaksi."
    Lähde: Uusi Testamentti selityksin, vuoden 1938 suomennos. Ev.Lut Herätysseura ry

Jos ihmisten tutkimukset ja Raamattu ovat ristiriidassa, niin silloin tiedämme varmasti, että ihmisten tutkimukset ovat väärässä.
  2. "Pelastettu Jumalan lapsi on Jeesuksen ja Isän kädellä.
    Siitä ei kovin helposti lipsu pois, Mutta pelastuksen voi menettää
    jos hylkää uskon ja hyvän omantunnon. Näin uskon."

Vastaus:
    Jos henkilö on todella uudestisyntynyt Jumalan lapsi, on mielestäni mahdotonta menettää pelastustaan, koska vastuu ei ole enää ihmisellä, vaan Jumalalla.

Jeesus sanoo: "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä." Joh.10:29

Jeesus: "Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka Hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä." Joh.6:39