Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Joppa2
profiilit
Joppa2
Joppa2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
349
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jumalan siunausta Venäjän presidentille Vladimir Putinille, Venäjän maalle ja kansalle täältä Suomesta!
16.05.2025 14:49
Olen erittäin iloinen Venäjän presidentti Putinin rauhantahdosta ja rehellisyydestä. Jumala siunatkoon häntä runsaasti ja antakoon hänelle viisautta maansa johtamiseen ja rauhan pyrkimyksiin Ukrainassa.
16.05.2025 14:47
"Pötypuhetta latelet! Putinin rauhantarjoukset ovat sitä, että mahdollisimman paljon pitää Ukrainan luovuttaa alueitaan Putinille ja Ukraina jäisi täysin lehdellä soittelemaan"
Venäjä ei ole vaatinut eikä vaatimassa senttiäkään Ukrainan alueista, mutta se haluaa pitää ne alueet, jotka vapaaehtoisesti, kansanäänestyksen perusteella ovat liittyneet Venäjän Federaatioon. Nämä alueet ovat seuraavat. Prosenttiluvut ilmaisevat, kuinka paljon kansanäänestyksessä äänestäneistä kannatti Venäjään liittymisen puolesta: Donetsk 99,23 %, Lugansk 98,43 %, Zaporozhye 93,11 %, Kherson 87,05 % Krim 97 %. Kansanäänestykset järjesti kyseisten alueiden aluehallinnot (Ei siis Venäjä).
Jumalan runsasta siunausta Venäjälle, venäläisille ja presidentti Putinille!
15.05.2025 16:01
"Ukrainalaiset tietävät hyvin mitä venäläiset ovat tehneet kaikilla valtaamillaan alueilla, eikä mikään antautuminen siksi tule kysymykseenkään. Kuolevat mieluummin taistellen kuin barbaariryzzien kidutuskammioissa."
Mistään Venäjän valtaamista alueista Ukrainassa minulla ei ole mitään tietoa. Mutta kiitos Jumalan armosta, että monet entisen länsi-Ukrainan alueista on vapaaehtoisesti, kansanäänestyksen perusteella liittynyt Venäjän Federaation ja kuuluvat siten nyt laillisesti Venäjän valtioon, eivätkä ole mitään ns. "vallattuja alueita." Venäjä puolustaa nyt näitä alueita osana oman maansa puolustusta. Mitään väittämiäai barbaariryzziä ei ole olemassakaan eikä ole koskaan ollutkaan.
15.05.2025 15:52
"Kun katsoi taas miten joku saattoi tuoda lapsensa Ukrainan Kauppatorille alkoi Venäjän silmitön pommitus siviilikohteisiin viattomia lapsia jotka leikkivät ilman pelkoa vanhemmat itkivät lastensa kauheaa kohtaloa-ONKO TÄMÄ OIKEIN"
Olen iloinen, ettei minun tarvitse katsoa lavastettuja videoita, joilla lietsotaan vihaa Venäjää vastaan, joka on antanut turvapaikan miljoonille ukrainalaisille aikuisille sekä lapsille. Kiitos Jumalalle Putinista ja kaikesta hyvästä, mitä olet hänen kauttaan tehnyt.
15.05.2025 15:44
." Jumalan siunausta muille kuin Murhaaja Diktaattori Putinille toivon ja koko Venäjän maalle täältä Psykiatrian Suljetulta osastolta!"
Olen iloinen, että Jeesus Kristus on sovittanut koko maailman ja kaikkien ihmisten, myös presidentti Putinin kaikki synnit Golgatan ristillä jo noin 2000 vuotta sitten. Kiitos, että Jumala ei enää edes muista syntejämme (Heb.10:17)
Kiitos, että Venäjä on evakuoinut Ukrainasta suuren määrän lapsia turvaan sodan jaloista ja vihollisen hyökkäyksiltä. Toivotan kaikkea hyvää Venäjälle ja presidentti Putinille täältä Suomesta.
Kiitos, että Jeesus on kantanut Golgatan ristille paitsi meidän syntimme, myös kaikki meidän sairautemme. Rukoilenkin, että sinäkin ottaisit vastaan parantumisen armosta ja ilmaiseksi ja pääsisit pois psykiatrian suljetulta osastolta ja saisit kokea Jumalan rakkautta ja hyvyttä Jeesuksen nimessä!
15.05.2025 15:40
"Putinille ei riitä, että tapattaa omia sotajoukkojaan ja siinä sivussa myöskin naapurin sotajoukkoja, vaan pitää vielä yrittää uhkailla muitakin maita!"
Olen iloinen, että minulla ei ole tiedossani, että Putin olisi tapattanut ainuttakaan ihmistä missään maassa. Näen hänet hyvänä ja rauhaa rakastavana taitavana valtiomiehenä. Jumala siunatkoon häntä runsaasti ja antakoon hänelle paljon viisautta ja taidollisuutta maansa johtamisessa kohti rauhanomaista yhteiseloa kaikkien maiden ja kansojen välille.
15.05.2025 15:28
"Putler Suuri Kalsarimyrkyttäjä on kansainvälisesti etsintäkuulutettu sotarikollinen ja halveksittu roisto."
Mitään Putleria ei ole olemassakaan, puhumattakaan että sellainen henkilö olisi etsintäkuulutettu.
Jumala suojelkoon Venäjää, Venäjän kansaa ja presidentti Putinia kaikella taivaallisilla siunauksilla Kristuksessa!
15.05.2025 15:24
"OLET FASISTINEN PSYKOPAATTI- Kirjoituksesi on TÄYTTÄ PASKAA "
Olen sitä, mitä Jumalan Sana Raamattu minusta sanoo, teen sitä, mitä Raamattu sanoo minun tekevän, omistan kaiken, minkä Raamattu sanoo minun omistavan.
Minä en ole sellainen, kuin ihmiset sanovat minun olevan, en tee sitä, mitä ihmiset sanovat minun tekevä, enkä omista sitä, mitä ihmiset sanovat minun omistavan.
Olen kristitty ja uskon hyvää kaikista ihmisistä mukaan lukien presidentti Vladimir Putin!
15.05.2025 15:16
Olen iloinen siitä, että presidentti Putin valittiin uudestaan Venäjän johtoon. Hän tekee todella hyvää työtä rauhan edistämiseksi koko maailmaan. Ei ihme, että yli 80 % venäläisistä äänesti hänen uudelleen valitsemisen puolesta. Uskon, että Jumala on hänen kanssaan ja johdattaa häntä tällä uudella hallituskaudella. Jumalan runsasta siunausta Hänelle täältä Suomesta!
15.05.2025 15:11
"Eikö se mökkisi ole edes sinun oma, onko se jonkun herran omistama?"
Kristuksessa kaikki on minun!
14.05.2025 14:42
Juuri näin. Jeesuksen veri riittää kaikkien syntien edestä. Muutoin Jeesus olisi kuollut turhaan Golgatan ristillä. Ristillä ollessaan Jeesus sanoi viimeisinä sanoinaan ennen kuolemaansa: "Se on täytetty". Eli Hän täytti kaikki ehdot meidän edestämme, että voimme saada iankaikkisen elämän Jumalan valtakunnassa. Ylistys Jumalalle!
14.05.2025 14:36
"Jeesus poisti kollektiivisen maailmansynnin tuoman kadotustuomion, mutta kyllä ihminen on edelleen omista synneitään vastuussa viimeisellä tuomiolla."
"Heidän syntejään ja vääriä tekojaan minä en enää koskaan muista." Heb.10:17
Uudessa Liitossa Jumala ei edes muista meidän syntejämme. Kuinka Hän silloin voisi tuomita meidät? Kaikki tuomio asetettiin Jeesuksen päälle jo noin 2000 vuotta sitten Golgatalla.
14.05.2025 14:28
Olen erittäin iloinen Venäjästä ja presidentti Putinista. Putin on todella rehellinen, asiallinen ja rauhaarakastava poliitikko, joka on aina valmis ratkaisemaan asiat neuvotteluteitse. Hän haluaisi palauttaa Suomen ja Venäjän väliset hyvät suhteet ja edistää kaikenlaista rauhanomaista kanssakäymistä maittemme välillä. Rukoilenkin joka päivä presidentti Putin, Venäjän maan ja kansan puolesta, että keskinäinen rakkaus kummankin maan poliittisen johdon välillä heräisi eloon Jeesuksen nimessä. Jumalan siunausta presidentti Putinille ja koko Venäjän maalle täältä Suomesta!
12.05.2025 15:52
",Missähän ne esimerkit vauvojen pakkokastamisesa ovat?"
Itse epäilen, että ne saivat alkunsa Roomalaiskatolisen kirkon alkuainoina, kun Rooman keisariksi tuli kristitty henkilö. Hän määräsi kristinuskon ainoaksi oikeaksi uskonnoksi valtakunnassaan. Ihmiset pelkäsivät, että heidän lapsensa surmattaisiin, elleivät olleet kristinuskossa. Siitä syntyi kiire "kastattaa" kaikki pikkuvauvatkin.
12.05.2025 15:25
"Jo kaste sanakin baptidzo on suomeksi kastaa upottaa."
Juuri näin! Jos esim. kastamme leipäpalan kahvikupissa, se ei mitenkään voi tarkoittaa leipäpalan sivelemistä kahvilla, vaan leipäpalan upottamista kahviin.
Lisäksi monet puhuvat väärin aikuiskasteesta ja lapsikasteesta. Kysymys on uskovien kasteesta eikä mistään lapsi- tai aikuiskasteesta. Kukaan henkilö, joka ei tiedä olevansa uskossa, ei edes anna kastaa itseänsä. Kaste on mahdollista tehdä siten vain uskossa olevalle henkilölle.
12.05.2025 15:18
"Jeesusta ei haudattu upottamalla mihinkään maakuoppaanJeesusta ei haudattu upottamalla mihinkään maakuoppaan"
Raamatussa jossain kohti Jumala sanoo, että syntimme on upotettu merten syvyyteen, eikä Jumala edes muista niitä. Upotuskaste kuvaa tätä mereen hautaamista. Pään sivelylle vedellä en ole löytänyt Raamatusta mitään vertailukohtaa.
12.05.2025 15:09
"Kyllä sinun omista teoistasi ja tekemättä jättämisiistä on vastattava viimeisellä tuomiolla."
Jeesus on Golgatan ristillä kärsinyt rangaistuksen kaikkien meidän syntiemme edestä, joten asia on hoidettu jo noin 2000 vuotta sitten. Emme elä enää lakiliitossa, kuten portto Raahab. Lakiliitossa ihminen pelastui tekojensa kautta. Elämme uudessa liitossa, missä pelastumme armosta, uskon kautta Jeesuksen sovitustyöhön.
12.05.2025 14:57
Kaste kuvaa vanhan ihmisen ja synnin hautaamista. Pään sively vedellä ei mitenkään kuvaa ihmisen hautaamista. Hautausmaallakin kaikki kuolleet on haudattu KOKONAAN maan sisään, eikä vain päälaki.
12.05.2025 14:52
"Ei Jeesus niitä tekoja tee sinun puolestasi"
Kyllä tekee! Jeesus sovitti koko maailman synnit, myös sinun ja minun meidän puolestamme. Me otamme pelastuksen lahjana ilmaiseksi ja armosta. Jeesus vaikutti portto Rahabinkin tekoihin. Ilman Jeesusta portto Rahabia ei olisi ollut edes olemassa..
12.05.2025 10:56
4 / 18