Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Repe.Ruutikallo
profiilit
Repe.Ruutikallo
Repe.Ruutikallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
1972
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Koraanissa+sanotaan,+että+Jumala+punoo+parhaat+juonet.+Selvästi+se+kirja+tietää+mistä+puhuu.
30.09.2020 11:37
Ihminen+ei+tiettävästi+ole+sukupuuton+partaalla,+mutta+tuhannet+ötökkälajit+ovat.+Ja+kun+tarpeeksi+moni+niistä+menee,+lopulta+ihminen+menee+perässä.
30.09.2020 11:35
>Pitäisikö+laittaa+kyltti+sairaalan+eteen,+että+täällä+surmataan+ihmisiä.
Laita+ihmeessä.+Jos+poistamisen+jälkeen+laitat+sen+vielä+uudestaan,+saat+varmasti+sakot.+Valtio+tarvitsee+nyt+rahaa+kun+pitää+sosialisoida+yritysten+tappioita,+joten+kaikki+tulot+ovat+tarpeen.
30.09.2020 11:33
Erään+tuttavani+kaksosista+toinen+on+huipputerävä+ja+pitkälle+opiskellut,+toinen+tuon+hapenpuutteen+takia+ikuisesti+nelivuotias.
30.09.2020 11:29
Olet+optimisti.+Minä+olen+melko+varma,+että+juuri+häneltä+vehkeet+ymmärtämiseen+puuttuvat+pahan+kerran.
30.09.2020 11:27
>Miksei+sitä+saman+tien+laajennettaisi+koskemaan+kaikkia+ikäryhmiä.+
Kannatan!+👍🏻
30.09.2020 11:25
Et+tunne+omaa+uskontoasi.+Ei+synnin+anteeksi+saamiseen+vaikuta+se,+onko+synti+tehty+vahingossa+vai+tahallaan.+vaan+vain+se,+onko+katumus+ja+Jeesuksen+puoleen+kääntyminen+vilpitöntä.
Tahallaan+se+Latekin+murhansa+teki,+ja+nyt+hän+on+seurakunnassaan+juhlittu+sankari,+jonka+kammottavat+rikokset+on+annettu+anteeksi+perskarvoja+myöten+ja+annetaan+vastakin,+sillä+Late+katuu+aina+juuri+oikein.
30.09.2020 11:05
Tai+sitten+heidät+on+vauvana+liitetty+siihen.
30.09.2020 10:54
Sinut+ja+vaimosi+vihittiin+ilmeisesti+maistraatissa?
>Jossain+vaiheessa+alkaa+sitten+kinkykirkonmenot+missä+on+väriloistoa+musiikkia+ja+menoa+ja+räminää+...+:)
Eikös+karismaattiset+palvelukset+ole+juuri+tuollaisia?
30.09.2020 10:52
Onkos+sulla+siellä+autuaassa+korvessasi+muitakin+kirjoja+kuin+Raamattu?+Ilmeisesti+et+ainakaan+ole+koskaan+muita+lukenut.
30.09.2020 10:50
Suureksi+harhaoppiseksi+harmiksesi+harvahkoiksi+jäävät+homovihkimiset+eivät+tule+heilauttamaan+kirkkoa+mihinkään+suuntaan.+Hyvin+harva+konservatiivi+sen+takia+jättää+kirkon,+kun+joutuisi+sitten+maksamaan+uskonharrastuksensa+kokonaan+itse+eikä+enää+voisi+käydä+kovapalkkaisten+liberaalien+verokukkarolla.+Moni+liberaali+saattaa+kyllä+harkita+eroaan+kahteen+kertaan,+mutta+ei+enää+kauan.
30.09.2020 10:48
Rikkinäinen+puhelin...+😅
30.09.2020 10:43
>Jo+silloin+ajattelin+ja+kirjoitinkin+toistuvasti,+että+puhukaa+puluille+vaan+:))+Ja+täysin+oikeassa+olin!
Eilen+sinä+Korkkiruuvi+sanoit+sittemmin+kaiketi+poistetussa+ketjussa+siihen+tapaan,+että+ekassa+pressanvaaliväittelyssä+Joosef+esiintyy+huumattuna+dementikkona+zombina+jonka+Don+suorastaan+murskaa+atomeiksi,+ja+kuinkas+sitten+kävikään?+Don+ei+meuhkaamisellaan+saanut+yhtäkään+liikkuvaa+äänestäjää+lisää,+mutta+varmasti+menetti+heitä+muutaman+Joosefille+–+eli+peli+alkaa+olla+ratki+eikä+suinkaan+sinun+toivomaasi+suuntaan.
Et+siis+ollut+"täysin+oikeassa"+siellä+Helluntaikirkossa.+😏
30.09.2020 10:43
>Kirkon+ei+tule+luopua+perinteistään+vaan+pitää+niistä+tiukasti+kiinni.
Uskonpuhdistus+on+siis+peruutettava+ja+luterilainen+kirkkomme+palautettava+toista+tuhatta+vuotta+vanhempia+kristillisiä+perinteitä+edustavan+katolisen+kirkon+yhteyteen.+👌🏻
30.09.2020 10:38
>Näyttäisi+siltä,+että+lain+muutoksen+tavoitteena+ei+ollut+mahdollistaa+evlut-kirkon+avioliittokäsityksen+muuttaminen.+
Käsittääkseni+tarkoitus+oli+olla+edellyttämättä,+mutta+ei+olla+mahdollistamatta.+Tokihan+tuo+olisi+ollut+puuttumista+kirkon+autonomiaan,+jos+olisi+pakotettu+kirkko+pysymään+ikuisesti+jossakin+käsityksessä+jonka+kirkolliskokous+voisi+muuten+3/4:n+enemmistöllä+muuttaa.
Avioliittolaki+ei+siis+edellytä+kirkon+avioliittokäsityksen+muuttamista+lain+pareille+antamia+oikeuksia+vastaavaksi,+mutta+ei+sitä+tietenkään+estäkään.
30.09.2020 10:34
Mutta+hyvin+hitaasti,+italiaksi+suppilu+suppilu,+jotta+kyseinen+tenavatähti+voisi+ymmärtää+kysymyksestä+edes+loppupisteen.
30.09.2020 10:28
Olen+aina+luullut,+että+sana+muodostuu+osista+"protes"+ja+"tant"+eli+tarkoittaa+tätiä,+jolla+on+tekarit.+Kiitos+oikaisusta.
30.09.2020 10:25
Itse+vaadit+tarkkoja+vastauksia+etkä+hyväksy+mitään+hakutehtäviä,+vaan+alat+vinoilla+vieläpä+anonyymina+itseäsi+kompaten.+Mites+tämä+nyt+näin?
30.09.2020 10:21
Ateistit+ovat+usein+lukeneet+Raamatun+kokonaan+ja+ajatuksen+kera.+Tuo+loppuosa+muodostaa+suuren+eron+monen+uskovaisen+lukutapaan.
Infantiilia+ystäväistämme+lakkasi+näköjään+tämä+keskustelunhaara+kiinnostamasta.+😄
30.09.2020 10:18
Jos+on+itse+Jumala,+on+loogisesti+aika+mahdotonta+kapinoida+omaa+sanaansa+vastaan.
30.09.2020 10:14
72 / 99