Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TapioAKangasaho
profiilit
TapioAKangasaho
TapioAKangasaho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
216
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+tunne+asiaa,+mutta+sitä+sivuten+en+pidä+mahdottomana+väittää+itseään+synnittömäksi.+
Vuoden+2003+ilmestyksessä+annettiin+virka+UUDESTISYNTYNYT,+JOKA+ON+SAMA+KUIN+PUHDAS.+
Jeshua+sanoi+uudestisynnyttävänsä+minut+muuttamalla+horroskooppimerkkini+Härän+Jousimieheksi.+Kun+olen+katsonut+kuvia+niin+se+on+tapahtunut+että+heimo+muuttuu+toiseksi.+
Härkähän+on+Dan+ja+Jousimies+on+Joosef.
Olen+nähnyt+valokuvissa+tapahtuvan+muutoksen+esim.+Naftalista+eli+Kauriista+Simeoniksi+eli+Oinaaksi.+(Mr.+Eino+Leino)+Sekä+Manassesta+eli+Vaaka+merkistä+Naftaliksi.+(Mr.+Bruce+Springsteen).
Uudestisyntynyt=Puhdas=Sydämeltään+Puhdas+eli+suvaitsevainen.+Kaksi+mainitsemaani+esimerkkiä+ovat+tuotantonsa+perusteella+suvaitsevaisia+eli+sydämeltä+puhtaita.
Miksi+saa+sanoa+synnittömäksi?
Koska+Jeshua+varoitti+etukäteen+oikeudessa+puolustautua,+vaan+pyhä+Henki+antaa+viisauden+kun+oikeus+kokoontuu.
07.10.2021 01:45
Kiitos+Jumalallamme!+Sapatti+ei+ollut+Jeesuksen+opetuksessa+keskeinen+teema.+Mutta+messiaanisuus,+odotus+ILMESTYKSEN+tai+tulemuksen,+Qumranin+kääröt+eteenkin+Damaskoksen+kirja+kaiketi+kuitenkin+jonkin+verran+kehottaa+asiaa+miettimään?+
Sunnuntai+sapattihan+on+Ignatiuksen+(APOSTOLIset+Isät)+esittelemä+hapate,+jonka+tarkoitus+oli+vaientaa+juutalaisuus+seurakunnasta.+
Luin+eilen+Damaskoksen+kirjaa+ja+surin+kun+ei+löydy+yhtäkään+vain+kerran+nainutta+rakentamaan+muuria.+Vain+esipiha+ilman+muuria+näyttää+mahdolliselta+rakentaa?
Qumranin+kääröt+elävät+yhä+siinä+missä+Apostoliset+Isätkin.+
Kumma+asia+on+että+Einsteinin+suhteellisuusteorian+Eräs+kulmakivi+on+Klemeensin+kirjeessä+Korinttolaisille.+Eivät+edes+kaikki+juutalaiset+ole+siis+yksiselitteisesti+Ignatioksen+aikalaisia+ja+sunnuntaita+vastaan+sapattina?
Oli+ilo+lukea+viestinne!+Nämä+mun+jutut+on+vähän+oudot+ehkä.+Qumran+on+alkanut+kiinnostamaan+mua+nykypäivän+todellisuuden+kannalta.
07.10.2021 01:23
Eli+tuossa+kaavassa+muistaakseni+
E=+protonin+energia+939+
M=+kolmen+kvarkin+energia+9.8,+tai+ehkä+käytin+MASSAN+oletusarvoksi+m=1.+En+muista+enää.
Outohan+tuo+kaava+on+jos+laitoin+massaksi+kolmen+kvarkin+energiamäärän.+En+muista+laitoinko+massaksi+sen+vai+ykkösen.
07.10.2021 00:59
Kehittelin+vähän+kaavaa+joka+selittäisi+miksi+kolmen+kvarkin+9.8+MeV+antama+protonin+massa+onkin+lähes+100X+eli+939+MeV.
Päädyin+seuraaviin+mahdollisuuksiin:
E=2m+(hc)^2
E=mc^4
Nämä+kaavat+jos+olisi+totta+myös+avaruuden+reunalla+kertovat+tieteen+olevan+oikeassa.
1.+Olisi+monia+ulottuvuuksia
2.+Avaruus+laajenisi+itseään+laajentaen+jokainen+mahdollinen+piste+läpikäyden+niin+kuin+kvanttimekaniikan+unelmissa.
Avaruuden+reunalla+oleva+kvarkki+loisi+itse+käyden+läpi+jokaisen+pisteen+edessään+sen+avaruuden+jonne+on+matkalla.
07.10.2021 00:48
Eräät+seurakunnat+korostavat+uskon+merkitystä+yli+kaiken.+Ehkä+siksi+aloittaja+kuvittelee+raamatun+kertovan+vain+uskosta+ja+uskovista.
Mutta+Apostoli+Paavali+jo+sanoi+että+ilman+rakkautta+on+vain+helisevä+symbaali+eikä+uskokaan+hyödytä+ilman+rakkautta.
1.+Rakkaus+2.+Toivo+3.+Usko+4.+Oikeus+5.+Laupeus+6.+Totuus+7.+Rauha+8.+Ahdingo+9.+Omaisuus+jne.+
Raamatun+teemoja+on+paljon.+Suurin+on+rakkaus.+Ja+vaikka+se+kuuluu+rikkaille+ja+kauniille+ja+muille+jää+vain+usko+lohdutuspalkinnoksi+niin+ei+ole+muuta+nimeä+kuin+Jeesus,+IMMANUEL+annettu+meidän+käyttöön.+
Imaami+Mahdin+nimi+on+myös+suuri,+mutta+kansalle+ei+ole+enää+toista+Jeesuksen+lisäksi.+Mahdi+lienee+harvojen+ja+valittujen+asiaa.....
07.10.2021 00:11
Sinä+olet+Keefas,+ja+tälle+kalliolle+minä+perustan+seurakuntani.+Tämän+Jeesus+ilmoitti+yhdelle+kahdestatoista+tärkeimmästä+opetuslapsestaan.
Katso,+joka+ei+ota+vastaan+Jumalan+valtakuntaa+kuin+lapsi+ei+pääse+sinne.+Sillä+se+on+lasten+kaltainen.+
Ei+nyt+muuta+tullut+mieleeni.+Näistä+tuskin+paljoa+on+apua.+En+muista+edes+tarkkoja+sanoja.
Jos+veljesi+rikkoo+sinua+vastaan+nuhtele+häntä+kahden+kesken.+Tai+kolmen+todistajan+läsnäollessa.+Jos+hän+ei+kuule+heitäkään+vie+asia+seurakunnan+eteen.+
Daniel+7+kertoo+että+Korkeimman+pyhät+saavat+valtakunnan.+Sen+piti+tapahtua+2028,+mutta+Ilmestys+13+kertoo+merestä+nousevan+pedon+voittavan+pyhät.+Ehkä+pyhät+hyökkäsi+ensin+ja+siksi+kukistuvat?
Jeesus+kehotti+KOHOTTAKAA+PÄÄNNE,+SILLÄ+vapautuksenne+on+lähellä.+Mutta+jokaisen+miehen+pää+on+Kristus.+Hän+on+se+Kallio+sanoo+Pietari+kirjeessään.+
Toki+Kristus+on+Herra+ja+seurakunta+perustuu+lopulta+hänen+varaansa.+Muuta+nimeä+ei+ole+annettu.+Mä+luulen+että+pitää+olla+rauha+jokaisen+kirkon+jäsenen+kanssa.+Eivät+kaikki+ole+jalka,+käsi,+sydän,+silmät+vaan+jokaisella+on+oma+osansa?
Nää+on+vain+mun+mieleen+nousseita+hajanaisia+kohtia+raamatusta,+sori+jos+ei+mitään+apua+niistä.
06.10.2021 23:52
En+tiedä+mitä+pahaa+teille+henkilökohtaisesti+on+Jumala,+jonka+olemassaolon+kiistätte,+tehnyt.+Vai+ovatko+häneen+uskovat+osoittautuneet+pahoiksi?
Mutta+Jeesus+sanoi:+Jumalattomat+tulevat+riistämään+valtakunnan+haltuunsa.+Paradise+Lost!+
Ja+Hadith+kertoo+Muhammedin+(saas)+kysyneen+:+kumman+tahdotte+1+pitäytyä+Koraanissa+2+nopean+voiton+Koraanista+luopuen+ja+muslimit+luopuivat+ja+valitsivat+nopean+voiton.
Onko+maailmassa+edes+yhtään+tosi+uskovaa?+
Jne.
Kyllä+Jumala+kehtaa+näyttäytyä+puhdassydämiselle+aina,+mutta+sille+joka+pitää+häntä+saastana+eli+mätänä+Jumala+näyttäytyy+ihosairauksina+kuten+finneinä+tai+psoriaksena+tms.+Ainakin+Eräs+raamatun+kohta+kertoo+niin.+
Paljon+voisi+Jumalan+armosta+olla+tarinoita+myös;+eikä+vain+pahuudesta.+En+jaksa+nyt+kaikkea+mainita.+Mutta+seurakunnissa+noita+kuulee+myös+paljon.+
Kumpi+Jumala+on+1+olematon+2+paha+oleva
Ja+ketkä+ovat+tosi+uskossa?+Ketkä+vain+teeskentelevät?+Uskovia+on+kaikkialla:+seurakunnissa,+maailmassa,+sotatantereilla,+kouluissa+etc.+Osa+on+lapsia,+osa+nuorukaisia,+osa+Isiä.+Monessa+eri+elämänvaiheessa.+
Osa+vaatii+kakkoskastetta+joka+merkitsee+kosto-oikeutta+PYHIEN+veren+vuodattamisen+tähden.+
Mutta+osa+tyytyy+yhteen+kasteeseen+eivätkä+kosta.+Osa+väittää+omaavansa+ainoana+oikean+uskon,+mutta+osa+ei.+
Ei+Jumala+häpeä+näyttää+kasvojaan+puhtaille.+Sydämeltään.
06.10.2021 20:42
Siinä+mielessä+korottaa,+koska+on+PYHÄ+Kolminaisuus.+Tohtori+Luther+innoitti+kääntämään+raamattuja.+Eräät+käännökset+sanovat+yksiselitteisesti+Jeesus+on+Herra!+Sama+Herra,+joka+oli+jo+Vanhassa+Testamentissa.+Käännös+voi+vaikuttaa+sen+että+Jeesus+ja+Isä+vaikuttaa+samalta+persoonalta.+
Eräät+käännökset+puolestaan+tuovat+esiin+Pyhän+kolminaisuuden+kaikki+kolme+persoonaa+erillisinä.+
Paljon+on+pyhä+Henki+seurakuntia+apostoli+Paavalin+avulla+perustanut+ja+käännöksen+toivon+mukaan+sovittanut+kullekin+seurakunnalle+sopivaan+muotoon.+Suomessa+tosiaan+:+Jeesus+on+Herra!+Ja+YKSI+on+Herra.
Suomessa+palvotaan+häntä+enemmän+kuin+muita+persoonia.+Ja+niin+on+hyvä!
Jeesus+salli+meidän+jokaisen+olla+omassa+roolissa,+joko+lapsi,+nuori+tai+Isä.+Älä+pakota+nuoria+lapsiksi,+ellei+niin+ole+parasta.+Lapset+eivät+pyri+voittamaan+pahaa,+vaan+ainoastaan+nuoret.+En+tahdo+taantua+aikuusuudestani+enää+lapsen+tasolle.+Mutta+anna+myös+lapsille+turvallinen+Isä.+Auta+lapsia+pitämään+nuorukaista+joka+parjaa+Paavalia+pahaksi+nuorukaisena+äläkä+Isänä.
Anna+heille+turvallinen+piispa,+Isä+tms.+
Jeesus,+anna+heille+viisautta.
06.10.2021 19:48
Autuaita+ovat+puhdassydämiset+he+saavat+nähdä+Jumalan.+(Matteus).+Monta+kertaa+saa+nähdä+esim.+Kokouksissa+uskovien.+
Pyhäkoulussa+käytyäni+Jumala+usein+näyttäytyi+minulle,+opetti+lukemaan,+luin+raamatun+monta+kertaa+lävitse+hänen+kämmenensä+suojassa.+
Myös+näyttäytyi+Jehovan+todistajien+kokouksessa+2003+minulle,+vuoden+1998+ilmestyksessä+kuulin+Ihmisen+Pojan+äänen.+
2012+Kristus+vei+taivaassa,+tulevaisuudessa+v.+3000+jKr,+ja+Daavidin+sortuneessa+majassa+käymään.+Vuonna+2017+maaliskuussa+ja+syyskuussa+Jehova+kävi+kuulumisia+kysymässä.+
Ilmestyksiä+on+v.+1998+alkaen+ollut+noin+5+vuoden+välein.+Eli+seuraava+tullee+2022.+
Mitä+jos+menisit+seurakuntaan+jossa+kokoonnutaan+Kristuksen+nimessä.+Siellä+Kristus+on+läsnä.+
Mutta+ellet+näe+sitä+et+vain+ole+puhdassydäminen,+vaan+pidät+kaikkea+saastaisena.
06.10.2021 18:52
Metanoia+kun+sitä+lukee+lopusta+alkuun+päin+on:
Aion-a-tem+eli+aion+ja+teen.+
Mielenmuutos+merkitsee+siis+kieroilusta+,+kiertämisestä+ja+kaartelusta+SUORAKSI+muuttumista.+Rehellisyys+esim.+On+yksi+suoruuden+piirre.+
Itse+kävin+1996+Israelissa+ja+sain+siellä+Välimeressä+alkuseurakunnalta+KASTEEN+hengessäni.+Muutuin+suoraksi+puolen+vuoden+ajaksi+ja+jokaisen+ajatuksen+kykenin+toteen+laittamaan.+Mutta+sitten+lankesin+sapattirikkeeseen+ja+onaniaan.+Enkä+enää+sen+jälkeen+sapattia+pitänyt.
Nyttemmin+olen+joutunut+erään+pässin+Danin+heimoon+ehkä+luetun+Venäläisen+hengelliseen+vaikutuspiiriin+ja+sen+seurauksena+olen+muuttunut+suorasta+kieroon+päin.+En+tiedä+voiko+pyhä+Henki+vaikuttaa+tuollaisen+päinvastaisen+muutoksen+vai+onko+kyse+jostakin+muusta?+Maailman+HENGESTÄ+ehkä?
Olen+autuas+kierona,+mutta+suorana+ikuisuus+kiehtoi+enemmän+kuin+autuus.+Jouduinko+menestysteologian+uhriksi?
Niin+tai+näin:+kaste+vaikutti+suoruuden,+yhteys+maailmaan+toi+kierouden.+Ja+kuitenkin+siunaan+itseäni+kierona+autuaaksi.+Eräs+syy+voi+olla+että+maailma+vihaa+ja+syyttää+minua+joka+päivä.
05.10.2021 13:17
Usein+itse+mietin+että+sotilaat+asettuu+kuoleman+vaaraan+useita+kertoja,+vanhemmat+raataa+lasten+hyväksi+ja+kuolee+syöpään+tms.+Nuorena,+pakolaiset+lähtee+pitkälle+matkalle+tuntemattomaan+ilman+mitään.+Monet+luopuu+kaikesta.+Heihin+verraten+ansio+tekojemme+on+aina+vähäinen+vaikka+tekisimme+mitä+tekoja.+
Kuitenkin+Daniel+mainitsee+aionin+980-1470+jKr+jolloin+PAHAT+TEOT+SOVITETAAN...
Rooma+näytti+miten.+Väärä+oppi+johti+inkvisitioon,+aneita+sai+ostaa+samoin+messuja,+pyhiinvaellus,+ristiretki+etc.+Suuria+uhreja+ja+suuria+tekoja.
Tohtori+Luther+toi+melko+vesitetyn+evankeliumin+sen+suhteen+miten+paljon+aiemmin+ponnisteltiin.
05.10.2021 11:36
Kristus+on+ilmestynyt+noin+viiden+vuoden+välein:+1998,+2003+,+2008,+2012,+2017+joten+seuraava+ilmestyminen+saattaa+olla+ensi+vuonna+2022.+
Sen+tähden+jos+hän+ilmestyy+nyt+pyhän+Hengen+kanssa+pitäen+tärkeänä+oikealla+nimellä+olemista+itse+kullakin+voin+ottaa+sen+ilmestymisen+tähden+riskin+kirjoittaa+omalla+nimellä.+
Mutta+en+muun+tähden.+
Jos+Suomeen+tulee+vielä+herätys+niin+onhan+se+mukava+ja+hyvä+heränneiden+kirjoitella+omalla+nimellä+jos+kirjoitella+tahtovat.+
Neuvonne+saattaa+olla+arvokas+tai+sitten+ei?
Aika+opportunistinen+odotus,+mutta+neuvonne+on+looginen+ja+uskoa+ehkä+rakentava+,+vaikka+epäkäytännöllinen.+
On+epäkäytännöllistä+kun+joutuu+joka+kerta+kirjautuun+ja+sitten+pärstä+näkyy+netissä+ilman+tarvetta+sen+näkyvyyteen.+
Eikä+tämä+koko+Suomen+laajuinen+foorumi+ole+paras+paikka+esittää+nimellä+Mitättömiä+pieniä+mielipiteitä+ja+ajatuksia.
Minkäs+teet?+Kun+profeetta+käskee+ja+neuvoo?
Ehkä+neuvo+on+Jumalasta+lähtöisin.
05.10.2021 11:12
Kuitenkin+ne+ovat+vain+yksi+seitsemästä+enkeli+Gabrielin+Danielille+selittämistä+Aionien+sisällöstä.
490-0+ekr+:+kaupunkeja+ja+kansoja+rakennetaan.
0-490+jkr+:+jumalattomuudesta+tulee+loppu.
490-980+jkr+:+synti+tai+Laki+SINETILLÄ+suljetaan.
980-1470+jkr+:+pahat+teot+sovitetaan.
1470-1960+jkr+:+ikuinen+oikeudenmukaisuus+saatetaan+voimaan
1960-2450+jkr+:+näky+ja+profetia+SINETILLÄ+vahvistetaan+tai+lukitaan
2450-2940+jkr+:+kaikkein+pyhin+voidellaan+
Eli+seitsemän+eri+asiaa+on+aivan+yhtä+tärkeitä.+
Perustuslait+ja+ihmisoikeudet+ovat+tuo+viides+aioni+seitsemästä.
1+Rooma+yms.
2+Kristus+ja+evankeliumi
3+Islam
4+Rooma+jälleen
5+Ranskan+vallankumous+ja+USA
6+????
7+?????
20.09.2021 11:10
Kun+Luoja+kuoli+kirottuna+ristillä+33+jKr.+Merkitsi+se+neljää+eri+asiaa.+
Symbolisesti+Luojan+ruumista+edustava+seurakunta+syntyi.+
Symbolinen+Luojan+sielua+kuvaava+pyhä+ehtoollinen+asetettiin+kertakaikkiseksi+sovitukseksi.+Siinä+symbolinen+viini+ja+leipä+muuttuvat+Luojan+vereksi+ja+ruumiiksi.
Luojan+Henki+mm.+Jaettiin+pieninä+osuuksina+eri+eläinlajeille.+Ehkä+myös+hänen+Henkensä+kanssa+tapahtui+suurempiakin+asioita.+Mutta+siitä+millä+mitalla+sitä+muutoin+jaettiin+en+tiedä.+
Neljänneksi+Luojan+suun+viimeinen+HENKÄYS,+elämän+HENKÄYS,+atma+inkarnoituu+tulevaisuuteen+Profeetta+Isaksi.+
Esra+6:+3-4+kertoo+temppelin+aina+koostuvan+3+kivikertaa+hakattuja+kiviä+ja+yksi+kerta+HIRSIÄ.+Eli+neljästä+eri+kerroksesta,+mutta+PERUSTA+on+aina+sama.
Autoissa+on+neljä+sylinteriä.+Prosessori+voi+olla+neliytiminen+jne.+Luku+neljä+esiintyy+usein+todellisuudessa.+Ennen+Konstantinus+Suurta+oli+4+keisaria.+Hermaan+paimen+ja+Gnostilaiset+kuvaavat+kirkkoa+3-4+hahmoisena.+
Jos+on+neljä+päätä+niin+mitä+se+merkitsee?
Sen+tietää+vain+pyhä+Henki+joka+ylläpitää+kaikkea.+Meidän+ei+tarvitse+asialla+spekuloida.+
Yksi+on+Henki.
Yksi+on+Herra.
Yksi+on+Jumala.
Henki,+sielu,+ruumis+ja+neljäntenä+elämän+HENKÄYS.
20.09.2021 10:19
Tätä+asiaa+ei+tarvitse+sen+enempää+ajatella+muuta+kuin+raamatun+luvun+apuneuvona.+Sillä+PYHÄ+Henki,+joka+Intiassa+tunnetaan+Shiva+nimellä+ylläpitää+maailmaa+ja+on+vastuussa+noiden+neljän+pään+yhteen+sovittamisesta.+Tavallisen+kansalaisen+ei+tarvitse+päitä+mennä+vetämään.
Mutta+omaa+uskoani+raamatun+TOTUUTEEN+ja+ymmärrystäni+teksteihin+ja+todellisuuteen+tämä+näkökulma+avartaa.+Se+on+seitsemännen+seurakunnan+eli+Autuaita+ovat+Rauhantekijät+seurakunnan+työkaluksi+sopiva+käsitys+ehkä,+mutta+tuskin+esim.+Jehovaa+todistajien,+Mormoneiden+tai+Helluntaikirkon.+
Raamattu+aukeaa+paremmin+ymmärrettävään+muotoon?
20.09.2021 09:11
On+toki+olemassa+toinenkin+henkilö+Suomessa+jolla+on+sama+nimi.+Hän+on+matemaatikko+Googlen+perusteella.+
Itse+en+kuulu+samaan+sukuun+tietääkseni.+
Asun+Kanta-Hämeessä+ja+tuo+toinen+Tapio+ilmeisesti+aivan+muualla.
20.09.2021 08:57
Osittain+tämä+käsitykseni+on+intuitiivinen.+Kun+luen+raamatusta+seurakunnan+päänä+olevaa+Kristusta+vaistoan+että+koko+raamattu+ja+todellisuus+ei+ole+totta+täysin+jos+päitä+on+vain+yksi.+Koko+raamattu+tulee+totuudeksi+ja+kaikki+kirjoitukset+loogisiksi+jos+päitä+on+neljä.+
Mutta+raamattu+on+elävä+teos+ja+sana.+Jos+ajatellaan+että+apostolit+ovat+Uuden+Jerusalemin+muuria+ja+silloin+Kristus+on+portin+kulmakivi+eli+ylin+kivi+holvissa+niin+tulee+aika+jolloin+Kristus+on+ehdottomasti+ylin+ja+ainoa+pää.+
Mutta+tämä+koskee+Karitsaa,+Uutta+Jerusalemia+ja+Johanneksen+Ilmestystä.+
Tuo+teoksen+kannalta+Kristus+on+aina+pää+yksinään.
Mutta+koko+raamatun+elävöittäminen+edellyttää+tilapäisesti+uskontojen+kulkemista+kohden+käsitystä+nelipäisyydestä.
20.09.2021 08:40
Mikä+Brahma+minun+mielestäni+on?+Ajattelen+häntä+Jehova,+Kaikkivaltiaan+luomaksi+robottimaiseksi+kyberneettiseksi+eläväksi+olennoksi.+Joka+saa+Luojan+aseman.+
Hän+jää+viimeisenä+jäljelle+kun+koko+kaikkeus+tuhoutuu.+Siksi+on+hyvä+että+hän+on+nelipäinen.+Absurdi+on+ajatus+että+lopussa+olisi+vain+yksi+ainoa+olento+jäljellä;+mieluummin+neljä.+
Hänestä+myös+uusi+kaikkeus+keriytyy+auki+aikanaan.
20.09.2021 08:29
Korinttilaiskirje+puhuu+neljästä+eri+puolueesta.+Mielestäni+Totuus+ja+todellisuuskin+puoltavat+tulevaisuudessa+käsitystä+että+yksi+ainoa+pää+ei+ole+mahdollinen.+
Mutta+jos+Kristus+onnistutaan+korottamaan+yli+kaikkien+enkelien+ja+tekemään+erittäin+suureksi+niin+käsitys+yhdestä+päästä+saattaa+palautua.+Ja+käsitys+neljästä+päästä+jää+väliaikaiseksi.
20.09.2021 08:22
Islam+opettaa+että+lapsi+on+vailla+perisyntiä+ja+maailma+hänet+saastuttaa+esim.+Tarjoamalla+kuvia.+Kyllä+kai+lapset+ovat+eräin+tavoin+paremmassa+asemassa+kuin+aikuiset,+mutta+joka+väittää+ettei+ole+syntiä+tehnyt+tekee+Jumalasta+valehtelijaa.++
Laki+on+vain+ihanne+jota+kohden+pyritään,+mutta+synti+on+ainainen+kiusaus.+
Mutta+miten+vaikuttaa+lakiin+se+että+Luoja+joka+lain+antoi+kuoli+kirottuna+ristillä.+Hän+ei+enää+palkitse+lain+noudattajia+eikä+rankaise.+Yhdessä+Luojan+kanssa+myös+Laki+ristiinnaulittiin.+
Itse+olen+useita+kertoja+luopunut+kuvista+ja+tullut+siten+kirotun+ja+onnettoman+asemaan.+Ei+mitään+palkkiota,+vaan+yhdessä+Luojan+kanssa+ristillä+kirottuna+saa+roikkua.+
Silti+väitän+lakia+parannuksen+tieksi.+Miksi?
10.09.2021 08:31
10 / 11