Jumalan+valtakunta+alkaa+2028.+Jokaista+VAADITAAN+tulemaan+sinne.+Sillä+determinismi+käy+yhä+ilmeisemmäksi.+Kaikki+on+ennalta+järjestettyä+showta.+Jokainen+menneisyyden+ja+tulevaisuuden+aika+on+ennalta+määrätty.Covind+on+yksi+pakkokeinoista,+sirutus+toinen+niille,+jotka+taistelee+vastaan.Tuo+valtakunta+on+tekopyhä+ja+pimeä.+Salassa+tehdään+vaikka+mitä+vapaasti,+mutta+kaikki+orjuutetaan+silti+koska+on+pakko+ymmärtää+että+yksin+Jumalan+sallimat+hankkeet+viedään+kussakin+ajassa+läpi+niin+vapaus+ei+koske+kaikkia.Ei+ole+enää+tilaa+tai+vapausasteita+käytettävissä.On+julistettu+valtakunnan+evankeliumi+kaikkialla+ja+tulee+LOPPU.+EI+MAAILMANLOPPU+,+VAAN+VAPAUDEN+LOPPU.+LOPPU+MERKITSEE+TÄYDEN+DETERMISMIN+ALKUPISTETTÄ.Ilmestys+kertoo+että+Covind+merkin+jälkeen+tulee+rautasauvainen+poika+joka+lyö+siruiksi+jokaisen+joka+ei+suostu+deterministiseen+uuteen+maailmanjärjestykseen.+LOPPU+ON+DETERMINISMIN+ALKU.Jumalan+valtakunta+on+pimeyden+vallassa+oleva+salainen+valtakunta.+Sillä+saatana+sanoi+Jeesukselle+autiomaassa:+Minulle+on+annettu+maailman+kaikki+valtakunnat+ja+niiden+loisto!+Kuka+tahansa+kumartaa+minua+sille+minä+annan+osan+siitä.Tämä+on+Jumalan+tahto,+että+mennään+näennäisesti+valossa+kohden+hyvää+aikaa,+mutta+todellisuudessa+salassa+on+pahan+meno.+Jeesus+sanoi+Jumalan+valtakuntaa+sydämen+valtakunnaksi.+Ja+sydämessä+on+pahat+ajatukset+jos+hyvätkin.
Joo,+teillä+näkyy+olevan+KIRKON+TOTUUS+vahvana+hallussa.+Itse+olen+kirjoja+lukenut+kaikkien+uskontojen+ja+NOIHIN+KIRJOIHIN+PERUSTUVA+TOTUUS+ON+hyvin+moninainen.Paavali+sanoi:+Raamatun+sana+ei+ole+kahleissa.+Ja+en+tahdo+määrätä+uskostanne.Jos+todella+uskoo+raamattuun+ja+noudattaa+raamatun+sanaa+niin+OPPII+TUNTEMAAN+PUHUIKO+KRISTUS+TOTTA+VAI+OMIAAN!Mä+on+toteuttanut+raamatun+sanaa+ja+olen+saanut+tuon+liirum+laarumin,+että:1.+Rakkaus2.+Toivo3.+Usko4.+Oikeus5.+Laupeus+ja+armahtavaisuus6.+Totuus7.+Rauha8.+Ahdingot+ja+kärsivällisyys,+Koetus9.+Rikkaus+ja+Tieto10.+Askeesi+ja+kieltäymys11.+Vapahdus+ja+Sovitus12.+Ekumenia+ja+yhteys13.+jne.Raamatussa+on+monia+teemoja.+Tää+on+mun+henkilökohtainen+oma+käsitykseni+sen+jälkeen+kun+olen+raamattua+seurannut,+että+Totuus+ei+ole+raamatun+AINOA+TAI+KESKEISIN+ASIA.+Esim.+luotiinko+maailma+6000+vuotta+sitten,+mahtuiko+Nooan+arkkiin+kaikki+eläinlajit+jne.+ovat+kysymyksiä+joihin+tiede+antaa+toisenlaisen+vastauksen.+Ennen+uskoin+täysin+raamatun+olevan+totta+ja+tieteen+väärässä.++Nyt+uskon+molempien+olevan+väärässä+ja+YKSIN+JUMALA+ON+OIKEASSSA,+YKSIN+JUMALA+TIETÄÄ.+HÄN+ON+KAIKEN+HERRA+JA+TEKIJÄ.+Ihminen+ei+tiedä+eikä+saa+selvyyttä:+Ei+uskonto+eikä+tiede.+Yksin+Jumalan+kädessä+on+kaikki.JEESUKSEN+RAKKAIN+OPETUSLAPSI+APOSTOLI+JOHANNES+OLI+TOSIN+ERI+MIELTÄ+TOTUUDEN+ASEMASTA.+HÄN+PUHUI+PALJON+TOTUUDESTA;+ETTÄ+SE+ON+AIVAN+KESKEISIN+TEEMA+RAAMATUSSA,+MUTTA+HÄN+OLIKIN+TIELLÄ+UUTEEN+MAAILMAAN+JA+UUTEEN+JERUSALEMIIN,+JOISSA+TOTUUS+ON+TÄRKEÄ+ASIA+MONIN+TAVOIN.
Luin+eilen+myös+vähän+Koraania.+Lehmän+Suuraa.+Sen+perusteella+päättelen,+että+on+niitä,+jotka+eivät+suostu+Imaami+Mahdiin+ja+Profeetta+Isaan,+koska+ovat+jo+aiemmin+heidät+kokeneet+ja+jopa+nähneet.+HE+OVAT+5+VIISASTA+JA+5+TYHMÄÄ+MORSIUSNEITOA,+JOISTA+5+VIISASTA+ODOTTAA+RUUMIIN+YLÖSNOUSEMUSTA+VOITELUSSA+JA+5+TYHMÄÄ+OVAT+HYLÄNNEET+USKON+RUUMIIN+YLÖSNOUSEMUKSEEN+JA+NUKKUVAT+VAILLA+VOITELUA.+Kaksi+tuollaista,+jotka+ovat+VOITELUSSA+ja+yhä+jaksavat+odottaa+ruumiin+ylösnousemusta,+jossa+Karitsan+144000+neitseen+kaltaista+sulhastakin+saapuu,+ovat+luultavasti+Jehovan+todistajat+ja+Helluntaikirkko.Ne+joilla+on+vahva+voitelu+eivät+saata+Imaami+Mahdia+enää+tänä+toisena+kertana+ottaa+vastaan+SULHASENA,+koska+Mahdi+on+vähän+vihainen+ja+vastahakoinenkin+VOIDELTLUJA+ja+kristittyjä+kohtaan+sekä+jopa+juutalaisia+kohtaan.+Ei,+vaan+nuo+vahvasti+voidellut+jäävät+Mahdin+asemesta+odottamaan+toisenlaista+sulhasta+eli+Ruumiin+ylösnousemuksen+yhteydessä+tulevaa+144000+Karitsan+neitsyen+kaltaista+hallitsijaa+kaikista+Israelin+heimoista.+Toivotaan,+että+he+saavat+rauhassa+odottaa+sitä+SULHASTA+johon+eniten+luottavat.