Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TapioAKangasaho
profiilit
TapioAKangasaho
TapioAKangasaho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
216
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+kommentista.+Mä+luulen+että+ne,+jotka+Jeesus+kutsuu+luopumaan+omaisuudesta+omaa+kaikki+ateistisen+suvun.+He+ovat+eläviä+kiviä+sen+jälkeen.++Eikä+he+saa+mennä+turmeleen+Jumalan+temppeliä,+kansaa+tai+pyhää+maata.+Vaan+he+julistavat+erillään+temppelistä.+
Mutta+ne,+jotka+saavat+heti+kasteessa+pyhän+Hengen+ovat+hyvää+peltomaata.+He+ovat+Jumalan+temppelin+asukkaat.+Niin+kuin+Paavali+kertoo+oli+niitä+jotka+kulki+nahoissa+ja+joita+sahattiin+kahtia.
Eläviä+kiviä.
Ja+oli+niitä+jotka+Pietari+kastoi+ja+heti+saivat+pyhän+Hengen+ja+olivat+Pyhää+sukua.
En+tiedä+koska+isäntä+sulkee+oven,+mutta+hyvä+olisi+että+pian.+Jotta+Jumalan+srk+pääsisisi+rauhaan.+
Nää+on+vain+vaikutelmia+tosta+linkistä+ja+ymmärryksen+etsintää+siinä+esitetyn+suhteen.
18.10.2021 20:41
Joo+Luin+eilen+Bhagavadgitan+johdannon+jossa+kerrottiin+noista+taivaista+amerikkalaisille+englannin+kielellä.+Ymmärsin+asian+,+mutta+mua+surettaa+kun+vuosi+sitten+kadotin+suomenkielisen+Bhagavadgita+teoksen.+Se+on+loistava+suomennos+ja+tarkoitettu+Suomeen.+Oon+ajatellut+yrittää+löytää+uuden+tai+saada+sellaisen,+mutta+en+vielä+ole+tehnyt+mitään+asian+eteen.
18.10.2021 20:23
Mulla+on+ikäviä+kokemuksia+asiasta.+Kävin+pari+vuotta+Jehovan+todistajista,+Jehovan+oman+kansan+pyhissä+temppeleissä.+Ja+kun+mulla+ei+ole+uskovia+sukulaisia+seurasi+siitä+suuri+murhe+ja+katastrofi.+
Jumala+kyllä+jopa+ilmestyi+ja+siunasi+minut,+Tapio+sinun+ei+enää+koskaan+tarvitse+kuunnella+valheita+Daavidin+siunauksella.+Mutta+itse+seurakunta+joutui+kärsimään+tavattomasti.+
Ex+ateistit+ovat+Eläviä+kiviä,+joiden+ei+pidä+mennä+Jumalan+luokse+enää.+Vaan+olla+omissa+oloissaan.+Vakava+varoitus+Koraanissa.+Vuodattakaa+niiden+veri+jotka+käyvät+suojattua+moskeijaa+vastaan.
18.10.2021 20:04
Kiitos+linkistä+.+Kuuntelin+kokonaan.+Ymmärsin+kaiken.+Elävät+kivet+eivät+saa+pitää+käsin+rakennettuja+temppeleitä+paikkoina+jossa+Jumala+asuu.+He+eivät+siis+saa+mennä+turmelemaan+niitä.+Jos+turmelevat+turmelee+Jumala+heidät.+
Pitää+ymmärtää+olevansa+ex+syntinen+jolla+olisi+huono+vaikutus+Jumalan+pyhälle+temppelille.+
Koraani+kertoo+tästä+kyllä+kaiken.+Joka+ex+ateistista+menee+moskeijaan+suojattuun+se+julistaa+sodan+Jumalaa+vastaan.+Me+emme+voi+mennä+niiden+joukkoon+joiden+koko+suku+on+uskossa+ollut+monta+sukupolvea.
18.10.2021 19:55
Kristuksessa+kootaan+yhteen+se+mikä+on+taivaassa+ja+maan+päällä.+Mutta+ne,+jotka+ovat+maan+alla+on+eri+asia.+Heitä+ei+koota.+He+odottavat+ruumiin+ylösnousemusta.+Toiset+elämään+ja+toiset+vihaan.+(Daniel+12).
Ilmestys+kertoo+tämän+faktan+mielessä+pitäen+asiasta+eli+Elämän+kirjakääröstä+tarpeeksi.+
Itse+koin+Kristuksen+ILMESTYKSEN+2003+ja+sen+vaikutuksesta+aloin+pitämään+omaa+CV+vihkoa,+johon+merkitsin+suuria+asioita+kuten+virkoja+Apostolista+ylöspäin.+Voi+siis+olla+tuollaisia+elämän+kirjoja+eri+seurakunnillakin.+Jehovan+todistajilla+esim+oli+ainakin+ennen+tarkka+kirjanpito.+
Nää+mietteet+ovat+vain+mielipiteitä+eikä+teologiaa.
18.10.2021 18:53
Profeetta+Isa+on+ensimmäinen+SULHANEN.+Häntä+ei+sinä+pidä+kaikki.+Vaan+on+kymmenen+morsiusneitoa.+Viisi+on+vahvassa+voitelussa+ja+jäävät+Isasta+piittaamatta+odottamaan+TOISTA+SULHASTA+joka+on+ylöstempaus+ja+ruumiin+ylösnousemus.+Mutta+5+tyhmää+neitoa+ei+ole+voitelussa+eikä+odota+ylöstempausta+ja+ylösnousemusta.+He+menevät+ensimmäisen+sulhasen+Isan+häihin.+Esim.+Koraanin+perusteella+Luterilainen+kirkko+on+sellainen.+Siltä+on+voitelu+otettu+pois.+
2+häätä+Maan+päällinen,+Taivaallinen
2+sulhasta+Taivaallinen+,+Maan+alainen
Maan+päällinen+Isa+häät+on+Taivaallinen+sulhanen.
Taivaalliset+häät+on+maanalainen+srk+sulhasena.
Kumman+haluat:+Taivaan+sulhasen+vai+Maanalaisen+sulhasen?
18.10.2021 18:16
Selvää+on,+että+kun+Kristus+yhdistää+kaiken+maassa+ja+taivaassa+yhdeksi.+Eli+yhdistää+seitsemän+aionia+490+eKr+-+2940+jKr.+Niin+tuon+yhdistämisen+ulkopuolelle+jäävät+vielä+ne+jotka+MAAN+ALLA+odottavat+ylöstempausta+tai+ruumiin+ylösnousemusta.+Nuo+ovat+SULHASIA,+KARITSAN+OMIA+tms.+Ja+HE+TUOVAT+OMAN+ELÄMÄNSÄ+KOKEMUKSET+TOTUUTENA+LISÄKSI+SIIHEN+TOTUUTEEN+JOKA+ON+MAAN+PÄÄLLÄ+KIRJOISSA+JA+TAIVAASSA+ELÄMÄN+KIRJASSA.
Ylöstemmattavien+totuus+on+toivoakseni+kestävyyys+uskossa+ja+koetuksissa;+sillä+TAIVASSA+OLEVAN+ELÄMÄN+KIRJAN+PERUSTEELLA+KAIKKI+ASIAT+PUNNITAAN+JA+KUKIN+TUOMITAAN+TEKOJENSA+MUKAAN.
18.10.2021 14:58
Joo,+teillä+näkyy+olevan+KIRKON+TOTUUS+vahvana+hallussa.+Itse+olen+kirjoja+lukenut+kaikkien+uskontojen+ja+NOIHIN+KIRJOIHIN+PERUSTUVA+TOTUUS+ON+hyvin+moninainen.
Paavali+sanoi:+Raamatun+sana+ei+ole+kahleissa.+Ja+en+tahdo+määrätä+uskostanne.
Jos+todella+uskoo+raamattuun+ja+noudattaa+raamatun+sanaa+niin+OPPII+TUNTEMAAN+PUHUIKO+KRISTUS+TOTTA+VAI+OMIAAN!
Mä+on+toteuttanut+raamatun+sanaa+ja+olen+saanut+tuon+liirum+laarumin,+että:
1.+Rakkaus
2.+Toivo
3.+Usko
4.+Oikeus
5.+Laupeus+ja+armahtavaisuus
6.+Totuus
7.+Rauha
8.+Ahdingot+ja+kärsivällisyys,+Koetus
9.+Rikkaus+ja+Tieto
10.+Askeesi+ja+kieltäymys
11.+Vapahdus+ja+Sovitus
12.+Ekumenia+ja+yhteys
13.+jne.
Raamatussa+on+monia+teemoja.+Tää+on+mun+henkilökohtainen+oma+käsitykseni+sen+jälkeen+kun+olen+raamattua+seurannut,+että+Totuus+ei+ole+raamatun+AINOA+TAI+KESKEISIN+ASIA.+Esim.+luotiinko+maailma+6000+vuotta+sitten,+mahtuiko+Nooan+arkkiin+kaikki+eläinlajit+jne.+ovat+kysymyksiä+joihin+tiede+antaa+toisenlaisen+vastauksen.+
Ennen+uskoin+täysin+raamatun+olevan+totta+ja+tieteen+väärässä.++Nyt+uskon+molempien+olevan+väärässä+ja+YKSIN+JUMALA+ON+OIKEASSSA,+YKSIN+JUMALA+TIETÄÄ.+HÄN+ON+KAIKEN+HERRA+JA+TEKIJÄ.+Ihminen+ei+tiedä+eikä+saa+selvyyttä:+Ei+uskonto+eikä+tiede.+Yksin+Jumalan+kädessä+on+kaikki.
JEESUKSEN+RAKKAIN+OPETUSLAPSI+APOSTOLI+JOHANNES+OLI+TOSIN+ERI+MIELTÄ+TOTUUDEN+ASEMASTA.+HÄN+PUHUI+PALJON+TOTUUDESTA;+ETTÄ+SE+ON+AIVAN+KESKEISIN+TEEMA+RAAMATUSSA,+MUTTA+HÄN+OLIKIN+TIELLÄ+UUTEEN+MAAILMAAN+JA+UUTEEN+JERUSALEMIIN,+JOISSA+TOTUUS+ON+TÄRKEÄ+ASIA+MONIN+TAVOIN.
18.10.2021 14:43
Luin+eilen+myös+vähän+Koraania.+Lehmän+Suuraa.+Sen+perusteella+päättelen,+että+on+niitä,+jotka+eivät+suostu+Imaami+Mahdiin+ja+Profeetta+Isaan,+koska+ovat+jo+aiemmin+heidät+kokeneet+ja+jopa+nähneet.+HE+OVAT+5+VIISASTA+JA+5+TYHMÄÄ+MORSIUSNEITOA,+JOISTA+5+VIISASTA+ODOTTAA+RUUMIIN+YLÖSNOUSEMUSTA+VOITELUSSA+JA+5+TYHMÄÄ+OVAT+HYLÄNNEET+USKON+RUUMIIN+YLÖSNOUSEMUKSEEN+JA+NUKKUVAT+VAILLA+VOITELUA.+
Kaksi+tuollaista,+jotka+ovat+VOITELUSSA+ja+yhä+jaksavat+odottaa+ruumiin+ylösnousemusta,+jossa+Karitsan+144000+neitseen+kaltaista+sulhastakin+saapuu,+ovat+luultavasti+Jehovan+todistajat+ja+Helluntaikirkko.
Ne+joilla+on+vahva+voitelu+eivät+saata+Imaami+Mahdia+enää+tänä+toisena+kertana+ottaa+vastaan+SULHASENA,+koska+Mahdi+on+vähän+vihainen+ja+vastahakoinenkin+VOIDELTLUJA+ja+kristittyjä+kohtaan+sekä+jopa+juutalaisia+kohtaan.+Ei,+vaan+nuo+vahvasti+voidellut+jäävät+Mahdin+asemesta+odottamaan+toisenlaista+sulhasta+eli+Ruumiin+ylösnousemuksen+yhteydessä+tulevaa+144000+Karitsan+neitsyen+kaltaista+hallitsijaa+kaikista+Israelin+heimoista.+Toivotaan,+että+he+saavat+rauhassa+odottaa+sitä+SULHASTA+johon+eniten+luottavat.
18.10.2021 14:29
Totuus+vai+Toivo+ikuinen+on+tuo+Hoosean+kirja?
Tässä+on+neljä+eri+totuuden+vaihtelua+tai+näkökulmaa:
1+Raamattu+sanoo+toteutuu
2+Kirkko+sanoo+ei+toteudu+paitsi+henkisesti+Kristuksessa
3+Pyhä+Henki+sanoo+toteutuminen+riippuu+siitä+suostuuko+juutalaiset+olemaan+Kristuksessa+ja+saako+Mahdi+100%+kannatuksen+vai+ei.
4+profeetta+Isa+ehkä+sanoo+Toteutuu+jossakin+ajassa+jossain+universumissa+,+mutta+eivät+kaikki+sitä+näe.+
Kyllä+voi+olla+että+onkin+tuo+odotus+ikuinen+toivo+ja+johtaa+ilmestymiseen+eikä+konkreettiseen+inkarnaatioon.
18.10.2021 13:21
Jeshua+joka+ilmaantuu+Profeetta+Isana+on+Hoosean+kirjan+JISREEL+.+Imaami+Mahdi+on+saman+kirjan+Lo-Ammi+ja+Lo-Ruhama.+
Jisreel+on+se+joka+kutsuu+taivasta+ja+maa+vastaa+taivaan+pyyntöön+ja+taivas+vastaa+maan+pyyntöön.+Niin+tulee+maan+päälle+pieni+Paratiisi.+Tulee+Teknosfäärin+tilalle+Biosfääri+ykköseksi.+
Hoosean+kirjaa+yritetään+pian+toteen+laittaa+tai+sitten+2622+jKr+tai+3622+jKr.+Jne.+
Se+joko+toteutuu+tai+on+ikuinen+toive,+ikuinen+unelma.+En+voi+taata+asiaa+sillä+ILMESTYKSESSÄ+2003+KRISTUS+SANOI+SAANEENSA+PERINTÖOSANSA+MUTTA+SE+TURMELTIIN.+
SIKSI+KOKO+MAAILMA+ON+NYT+VAIN+UHRIALTTARI.+
Voi+olla+että+mahdoton+on+toteuttaa+ja+siksi+vain+syklinen+unelma+ja+toivo+se+on?
18.10.2021 13:06
Edellä+olevat+AIONEITA+käsittelevät+kommentit+tuli+Krishnan+avulla.+Bhagavadgitan+englannin+kielen+versio+johdannossa+puhuu+JIVOISTA+JOTKA+YMMÄRSIN+PYHÄN+HENGEN+JA+KRISTUKSEN+AVULLA+AIONEIKSI.
JIVA+=AIONI.
18.10.2021 12:43
En+kyllä+ymmärrä+kuinka+hän+joka+väittää+olevansa+profeetta+ei+näe+Paavalin+sanojen+olevan+monin+paikoin+profetiaa,++eikä+suinkaan+valhetta.+Vielä+nyt+toteen+käymättä,+mutta+tulevaa+koskevaa.+
Jeesuksen+todistajissa+on+profetoimisen+Henki!+
Mutta+jos+sellainen+on+luulisin+sen+avulla+ymmärrettävän+profetioita+myös.
Ei+kuitenkaan+sovi+sanoa+että+ystävä+on+mahdoton+vihamiehen+saada.+Olihan+Paavalin+opetuskin+lain+ristiinnaulinnasta+juutalaisten+mielestä+vihamiehen+opetusta+ja+herjaa.
Kuinka+toivonkaan+että+olisin+kirottu,+jos+se+maamiehiäni+yhtään+auttaa.+Jos+hän+onkin+kauhistus+ehkä+Jumala+kääntää+vihamiehen+opin+pelastamaan+joitakin+juutalaisia.+Ehkä+he+valitsevat+tämän+tähden+Messiaan?+Itse+olen+nyt+rakastunut+Paavalin+oppiin+kun+aiemmin+sitä+vihasin.+Rauhaa!
17.10.2021 22:03
Niin,+Suurin+kaikista+on+RAKKAUS!+
Vaikka+olisi+kaikki+usko+ja+siinä+oikeamielisyys+sekä+puhdasoppisuus+ei+olisi+mitään+hyötyä+edes+noista+ilman+RAKKAUTTA.
17.10.2021 21:45
Aloittaja+ei+luultavasti+tule+naisvaltaisesta+perheestä+vaan+on+ehkä+ainoa+lapsi+perheessään.+Naisten+matriarkaalinen+ylivalta+ei+mielestäni+ole+sen+parempi.+Luotan+siihen+että+kulttuuri,+jossa+ei+alkoholia+saa+käyttää+yms.+Kykenee+kasvattamaan+miehistä+hyviä+perheen+isiä.+
Koraanin+käännökset+ovat+kaikki+erilaisia.+On+jaloja,+pyhiä+yms.+Käännöksiä.+Voipi+olla+myös+koraanin+selitysteosten+raadollistamia+käännöksiä,+joissa+on+suoraa+provokaatiota.
Islam+valitettavasti+on+hylännyt+koraanin+ja+valinnut+voittamisen+ja+pikaisen+maailmallisen+hyödyn+monin+paikoin.+Eikä+tasa-arvo+silloin+ole+paras+mahdollinen.+Islam+kuitenkin+on+se+uskonto+joka+Jumalan+edessä+hyväksytään.+Sen+vähäisinkin+edustaja+voittaa+jopa+luostareiden+munkit+jaloudessa.+Alkoholi+on+monin+tavoin+lännessä+tuhonnut+perheitä.+Ja+myös+on+islamissa+kielletty+muitakin+perhe-elämää+haittaavia+asioita.+Kuten+musiikki.+On+toki+myönnettävä+että+mies+islamin+uskoinen+on+luultavasti+vähän+patriarkaalisesti+sovinistinen.+Onko+siitä+haittaa+perheille,+naisille+ja+lapsille+enemmän+kuin+alkoholismista+ja+matriarkoista+sitä+en+tiedä.
17.10.2021 21:19
Luulisi+että+pahuus+ja+väkivalta+lisääntyisi.+Ihmiset+kostaisivat+itse+kokemansa+kaikki+vääryydet.+Uskonnot+alkaisivat+sen+tähden+etiikkaa+ja+moraalia+filosofisesti+opettaa,+jotta+saisivat+väkivallan+vähennettyä.+
Olisi+jatkuva+sotatila.
17.10.2021 21:00
Totuus+on+kuudennella+sijalla+vasta+kuitenkin+raamatun+teemoissa.+Sitä+yliarvostetaan+vaikka+viisain+Kuningas+Salomo+sananlaskuissa+sanoi:+Totuus+ei+myy,+Totuus+ei+käy+kaupaksi.+
Johtuu+kun+Ilmestys+painottaa+totuutta+ja+Johannes+ylipäänsä.+Karitsan+144000+seuraajaa+ovat+kuitenkin+ainoat+jotka+ei+ole+VALETTA+puhuneet.+Uudessa+maassa+tai+uudessa+Jerusalemissa+VALETTA+ei+siedetä+myös.+Pitää+olla+vilpitön+niin+kuin+JOB+oli+joka+kertoi+jumalattomien+suuresta+menestyksestä+ja+vanhurskaan+kurjuudesta.+Siitä+kuinka+alkukirkon+aikana+esim.+Vanhurskaat+Jeesuksen+tunnustajat+kidutettiin+hengiltä.+
Jumalaton+menestyy+sen+sijaan+aina.+
Kuka+on+vilpitön+muuta+kuin+144000+Karitsan+seuraajaa.
17.10.2021 19:53
Totta,+gnostilaiset+jo+yli+1500+vuotta+sitten+jaottelivat+Totuuden+määrän+mukaan+eri+uskonnot+paremmuusjärjestykseen:
1.+Antiikin+viisaus+ja+uskonto+,+tiede+=+platina
2.+Hindulaisuus+=+timantti
3.+Juutalaisuus+=+kulta
4.+Islam+=+hopea
5.+Kristinusko+=+pronssi
6.+Zarathustra+Avesta+=+rauta
7.+Animismi+=+savi
Tuohon+voisi+vielä+lisätä+KIVEN+=+materialismi,+ateismi+8.+Sijalle.
Korkein+persoonallinen+Jumala+Krishna+ja+lukuisat+aikakausien+inkarnaatiot+mm.+Matsya,+Kurmat,+Varanha+yms.+Ovat+huomattavasti+edistäneet+tietoa+ja+uskoa.+Vaan+koska+omaavat+mahteja+käsittämättömiä+tapahtuu+salassa+monet+asiat.+Kunnia+kuluu+monesta+juuri+Krishnalle,+mutta+vain+harvat+sen+tietää.
17.10.2021 14:25
Hawking+kertoo+kirjassaan+Heisenbergin+EPÄTARKKUUSPERIAATTEEN+merkitsevän+:+kaksi+identtistä+hiukkasta+ei+voi+kulkea+samalla+nopeudella+samaan+suuntaan.+
Kun+itse+sanon+sama+massa+ei+voi+olla+samaan+aikaan+kahdessa+eri+paikassa+niin+tuo+EPÄTARKKUUSPERIAATE+tekee+samasta+asiasta+vielä+hienomman.+Ei+edes+kaksi+eri+massaa+voi+olla+samassa+paikassa+vierekkäin+samaan+aikaan.+
Sama+massa+kopioituna+samaan+aikasysteemiin+on+mahdottomuus+.+Kaikki+luonnonlait+perustuukin+tuon+seikan+estämiseen?
17.10.2021 14:01
Hieman+häiritsee+kun+tietoisuus+väitetään+aineen+perustaksi.+Miksi+juuri+käytetään+sanaa+aine.
Aine+koostuu+vähintään+kahdesta+eri+asiasta+eli+näkyvä+muoto+c^2+ja+näkymätön+massa+eli+m.
Vielä+jotkut+käyttävät+sanoja:
Materia+=+atomi
Elementti+=+vesi,+maa,+tuli,+ilma,+eetteri
Mun+mielestä+Sri+Prabhupada+puhui+tietoisuuden+ja+egon+olemisesta+MASSAN+perusta+eikä+aineen.
Käännökset+sanojen+ja+suomennokset+ovat+hyvin+tärkeä+asia+pitää+huippuluokkaisina.
17.10.2021 13:43
4 / 11