Jeesus ei valehdellut, vaan Hän on ollut alusta asti puhunut vain totuutta!

Anonyymi

me julistamme teille sen hyvän sanoman, että Jumala on isille annetun lupauksen täyttänyt meidän lapsillemme, herättäen Jeesuksen,
niinkuin myös toisessa psalmissa on kirjoitettu:
'Sinä olet minun Poikani,
tänä päivänä minä olen sinut synnyttänyt.'
Ja että hän herätti hänet kuolleista,
niin ettei hän enää palaja katoavaisuuteen,
siitä hän on sanonut näin:
'Minä annan teille pyhät
ja lujat Daavidin armot.'
Sentähden hän myös toisessa paikassa sanoo:
'Sinä et salli Pyhäsi nähdä katoavaisuutta.'
Sillä kun Daavid oli aikanansa Jumalan tahtoa palvellut,
nukkui hän
ja tuli otetuksi isiensä tykö
ja näki katoavaisuuden.
Mutta hän,
jonka
Jumala
herätti,
ei nähnyt katoavaisuutta.
Olkoon siis teille tiettävä,
miehet
ja veljet,
että hänen kauttansa julistetaan teille syntien anteeksiantamus
ja että jokainen,
joka uskoo,
tulee hänessä vanhurskaaksi,
vapaaksi kaikesta,
mistä te ette voineet Mooseksen lain kautta vanhurskaiksi tulla.
KR 1933/-38, Ap.t. 13:32-39

23

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedätekö mikä on elämän kirja mainitaan enimäisen kerran Mooseksen kirjassa ja
      Ilmestyskirjassa .

      • Anonyymi

        KR 1933/-38
        Ps. 69:29 Pyyhittäköön heidät pois elämän kirjasta, älköönkä heitä kirjoitettako vanhurskasten lukuun.

        Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        2Moos. 32:32 Jospa nyt antaisit heidän rikoksensa anteeksi! Mutta jos et, niin pyyhi minut pois kirjastasi, johon kirjoitat."

        Ilmestyskirja:
        13:8 Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.
        21:27 Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.


    • Anonyymi

      jeesus sanoi olevansa jumalan poika ja sitten ristillä kuoli , kuin ihminen 🤣

    • Totuus on kuudennella sijalla vasta kuitenkin raamatun teemoissa. Sitä yliarvostetaan vaikka viisain Kuningas Salomo sananlaskuissa sanoi: Totuus ei myy, Totuus ei käy kaupaksi.
      Johtuu kun Ilmestys painottaa totuutta ja Johannes ylipäänsä. Karitsan 144000 seuraajaa ovat kuitenkin ainoat jotka ei ole VALETTA puhuneet. Uudessa maassa tai uudessa Jerusalemissa VALETTA ei siedetä myös. Pitää olla vilpitön niin kuin JOB oli joka kertoi jumalattomien suuresta menestyksestä ja vanhurskaan kurjuudesta. Siitä kuinka alkukirkon aikana esim. Vanhurskaat Jeesuksen tunnustajat kidutettiin hengiltä.
      Jumalaton menestyy sen sijaan aina.
      Kuka on vilpitön muuta kuin 144000 Karitsan seuraajaa.

    • Anonyymi

      KR 1933/-38 Ap.t. 13:38-41,
      Olkoon siis teille tiettävä,
      miehet
      ja veljet,
      että hänen kauttansa julistetaan teille syntien anteeksiantamus
      ja että jokainen,
      joka uskoo,
      tulee hänessä vanhurskaaksi,
      vapaaksi kaikesta,
      mistä te ette voineet Mooseksen lain kautta vanhurskaiksi tulla.
      Kavahtakaa siis,
      ettei teitä kohtaa se,
      mikä on puhuttu profeetoissa:
      'Katsokaa,
      te halveksijat,
      ja ihmetelkää
      ja hukkukaa;
      sillä minä teen teidän päivinänne teon,
      teon,
      jota ette uskoisi,
      jos joku sen kertoisi teille.'"

      • Anonyymi

        KR 1933/-38, Ilm. 13:5-8 [Tämän vuoksi te pilkkaatte, koska te olette jo nyt antikristuksen opetuslapsia]
        Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta. Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat. Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot. Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.
        13:9 Jos kenellä on korva, hän kuulkoon.
        13:10 Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KR 1933/-38, Ilm. 13:5-8 [Tämän vuoksi te pilkkaatte, koska te olette jo nyt antikristuksen opetuslapsia]
        Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta. Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat. Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot. Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.
        13:9 Jos kenellä on korva, hän kuulkoon.
        13:10 Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.

        Tämä toteutuu sinä aikana kun Jeesuksen Morsius seurakunta on seitsemän vuotta kestävässä Jeesuksen ja Jeesuksen Morsius seurakunnan Taivaallisissa Hääserenomiassa , joka kestää juuri 7vuotta
        ja maanpäällä on silloin antikristuksen aiheuttama vihan aika.->Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta. Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat. Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot. Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.


    • Anonyymi

      2Moos.32:33-34 Mutta Herra vastasi Moosekselle: Joka on tehnyt syntiä minua vastaan, sen minä pyyhin pois kirjastani. Mene nyt ja johdata ksnsa siihen paikkaan, josta minä olen sinulle puhunut; katso, minun enkelini käy sinun edelläsi. Mutta kostoni päivänä minä kostan heille heidän rikoksensa. 2Moos.23:20-22. Room.9:3

    • Anonyymi

      Ilm.17:8 Peto, jonka sinä näit, on ollit, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan pällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevat, kun näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva. Dan.12:1

    • Anonyymi

      Dan.7:1-3 Belsassarin, Baabelin kuninkaan, ensimmäisenä hallitusvuotena Daniel näki unen, päänsä näyn, vuoteenssansa. Sitten hän kirjoitti tämän unen. Kertomuksen alku on tämä: Daniel lausui ja sanoi: Minä näin yöllä näyssäni, ja katso,taivaan neljä tuulta kuohutti suurta merta. Ja merestä nousi neljä suurta petoa, kukin erinlainen kuin toinen. Dan.7:13-14 Minä näin yölisessä näyssä, katso, taivaan pilvistä tuli Ihmisen Pojan kaltainen; ja hän saapui Vanhaiäisen tykö, ja hänet saatettiin tämän eteen. Ja hänelle annettiin valta, ja kunnia ja valtakunta, ja kaikki kansat, kansakunnat ja kielet palvelivat häntä. Hänen valtansa on iankaikkinen valta, joka ei lakkaa, ja hänen valtakuntansa on valtakunta, joka ei häviä.

    • Sopii hyvinkin 2. Moos. kirjaan, sillä egyptistä palailevat heprealaiset toivat sieltä mukanaan käsityksen erään jumalan pitämästä elämän kirjasta. Egyptissä kun jo hallittiin kirjoitus ja lukutaito, toisin kuin heprealaisten keskuudessa (ainaskaan silloin kun Jaakobin purukka sinne meni.
      Tämän he sitten omaksuivat omaan mytologiaansa, ja se tuli ylöskirjatuksi sitten Babylonian pakkosiirtolaisuuden, ns. exiilin, aikana.

    • Anonyymi

      KR 1933/-38, Jer. 3:13-15
      Ainoastaan tunne rikoksesi,
      että olet luopunut Herrasta,
      Jumalastasi,
      ja juossut sinne ja tänne vieraitten jumalain tykö,
      kaikkien viheriäin puitten alle,
      ettekä ole kuulleet minun ääntäni,
      sanoo Herra.
      Palatkaa takaisin,
      te luopuneet lapset,
      sanoo Herra,
      sillä minä olen ottanut teidät omikseni,
      ja minä noudan teidät,
      yhden ainoankin kaupungista
      ja kaksi sukukunnasta,
      ja tuon teidät Siioniin.
      Ja minä annan teille paimenet oman sydämeni mukaan,
      ja he kaitsevat teitä ymmärryksellä
      ja taidolla.

    • Anonyymi

      Pastori Michael Howard Out of AFICA. Uutiskirje 09/2021 www.ooa.fi varoittaa

      ”Jeesus kertoi meille selvästi merkityksellisisytä tapahtumista, jotka johtavat hänen paluuseensa. Näemme näiden asioiden muotautuvan aivan silmiemme edessä, emmekä silti usko niihin. Se, joka ei hyväksy sitä, että meitä odottaa suuri ydinsota, on täysi typerys. Samaan aikaan kun supervallat valmistautuvat ottamaan yhteen toistensa kanssa, myös suuri joukko pienempiä valtiota, joilla on ydinasekapaseetti valmiina käyttöön. Pohjois-Korealla, Intialla, Pakistanilla, Israelilla. Iranilla ja nykyään mahdollisesti myös Talibaaneilla on käytössään ydinpommi, jota he tulevat käyttämään taistelussa kansansa selviytymisestä. Kansakunnat uhoavat tästä sodasta ja se tulee toden totta olevamaan pelottava.

      Tämä on montakertaa pelottavavampi uhka suoraan kivikauteen kuin viher -piipittäjien ilmasto hysterian lietsominen.

      • Anonyymi

        Jeesuksen näkyvä paluu
        Asiaohjelmat
        Raamattu ja ihmiskunnan tulevaisuus
        Mitä tapahtuu vihan ajan jälkeen, kun ahdistuksen aika ja Harmageddonin sota on käyty? Millainen onkaan Jeesuksen näkyvä paluu maan päälle! Keskustelemassa Niilo Närhi ja Marko Selkomaa.
        Raamattu ja ihmiskunnan tulevaisuus
        Kaikesta päätellen lähestymme nykyisen maailmanajan loppuhetkiä. Opetussarjan aiheina ovat Raamatun profetiat, ylöstempaus, Herran päivä eri vaiheineen, Jeesuksen näkyvä paluu, Israelin vaiheet lopun ajoissa sekä tuhatvuotinen valtakunta ja sitä seuraavat vaiheet. Keskustelemassa Niilo Närhi ja Marko Selkomaa.
        https://www.tv7.fi/arkki/raamattu-ja-ihmiskunnan-tulevaisuus/jeesuksen-nakyva-paluu_p79832/


    • Anonyymi
      • Sori, tuo on minulta.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Sori, tuo on minulta.

        he-ma, 25.10.2021 03:54

        Sori, tuo on minulta.

        Ja tässä on herrasi jota odotat: https://www.tv7.fi/arkki/raamatun-profetiat-ja-antikristus_p47522/
        Raamatun profetiat ja antikristus
        Ihmeet ja merkit
        Palestiinalaiskristitty, Walid Shoebatin, näkökulma lopun ajoista ja tulevasta antikristuksesta.
        Ihmeet ja merkit (Kategoria) »



      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kaikki mitä Jeesuksen nimissä puhutaan ja levitetään, ei ole totta ja hyvää. Älkää antako harhauttaa itseänne. muistakaa, että psykopaatteja toimii Jeesuksen nimissäkin.

    • Anonyymi

      Aamen kiitos Jeesus!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe