Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
HessuIi
profiilit
HessuIi
HessuIi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
14
Kommenttia
218
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tieteellisen tutkimuksen mukaan on viitteitä siitä, että miesten homoseksuaalisuus olisi periytyvää.
15.05.2023 21:32
Omena tuottaa vielä enemmän etyleeniä. Holy Roller oli kuin syntiinlankeemuksen omena, jonka ateistinen etyleeni mädännytti lattialla sätkivät kurkut. Holy Roller kiihotti monia myös kansanryhmiä vastaan niin, että palstan kristityt uhkasivat hänet tappaa ja hän joutui vetäytymään palstalta. Itse en hyväksy väkivallalla uhkaamista enkä tekisi pahaa kärpäsellekään, ovathan kärpäset myös ateisteja.
15.05.2023 19:53
Kääriliinoihin kiedottu ja tapettu Jeesus oli kuin kiviuunissa hitaasti kypsytetty rosvopaisti.
15.05.2023 19:50
”Jos voisi, niin kaikki normaalin tai sitä korkeamman älykkäät ihmiset eivät olisi uskovia.”
Näinhän se on. Siksi oikeita lattialla sätkiviä hihhuleita on vain 2%. Nämä ovat älyllisen jälkeenjääneisyyden lisäksi mielisairaita.
15.05.2023 08:53
Minä olen myös trollaamista vastaan. En ole koskaan trollannut enkä trollaa.
15.05.2023 00:42
En yritäkään käännyttää. Uskonvarmuuden tuoma ylimielisyys ansaitsee kaiken pilkan ja sitä minä teen, pilkkaan hihhulia. No, totta puhuen kyllähän se hihhulikin tajuaa, jos hänelle vääntää rautalangasta Raamatun ristiriidan. Hän ei vaan ylimielisyydessään sitä myönnä, mutta yksinäisyydessä hiipii epäilys uskon järkevyydestä.
15.05.2023 00:40
Kun jumalat heitettiin romukoppaan, sodat, nälänhädät ja kulkutaudit loppuivat. Teismi on takapajuisuutta ja ihmiskunnan syöpä. Kehitys lähtee jumalattomuudesta. Kristityt nauttivat jumalattoman yhteiskunnan armopaloja ja hulluimmat vielä purevat auttavaa kättä.
Ei saatana, mitä…😂😂😂
15.05.2023 00:36
Todistamattomat väitteet voi ohittaa ilman todisteita. Koska koko Jumalasta ei ole yhtään ainoaa todistetta, saati sitten siitä, että se olisi luonut yhtään mitään, voidaan väitteillesi sanoa ”Höpsistä pöppöö” 😆
15.05.2023 00:32
Juurikin näin, avaajalla on tärkeä pointti.
07.03.2023 17:38
”Mm. ateismiin tuntuu kuuluvan eräänlainen yleistiedottomuus asioiden alkuperästä.”
Ateistit tuntevat asiat keskimäärin paremmin kuin hihhulit.
”…kiihkofundis ateisteja…”
Ateismi on jumaluskon olemattomuutta. Ei ole mitään fundamentaalia ateismia. Miten voisi ollafundamentaalia postimerkkien keräilemättömyyttä tai fundamentaalia saunatonttuun uskomattomuutta.
”Vaikka sekularismi on aivan eri ideologia.”
Ateismi ei ole ideologia.
”Siinä missä ateismi käy omaa sisäistä kamppailuaan sen kesken, uskooko se jotain omia esittämiään asioitaan, vai ei?”
Ateismi ei ole uskoa vaan uskon olemattomuutta.
12.12.2022 12:47
” Sama kuin pettäisit vaimoa tai miestäsi ja menisit julistamaan sitä maailman turuilla totuutena.”
Ateismi on pikemminkin sitä, että pidetään pettämistä tyhmänä juttuna. Uskovaisethan pettävät toisin uskovia kanssaihmisiä (jopa tappavat) jotta saisivat itse ikuisen nautinnon mielikuvitusolennolta.
29.11.2022 18:26
No, aika tarkkaan osasit kertoa hellareista tuossa ylempänä.
29.11.2022 17:28
Ei mennyt. Varmaan tuo siveä lesta nautti perverssiydessään siitä kun pikkulapsi joutui kertomaan luokan edessä pissa- ja kakkajuttuja. Kristityillä on muuten jännää miten alastomuus, ruumiin eritteet ja seksuaalisuus ovat tabuja. Sanotaan, että tämä johtui siitä kuinka Jahve vaati kaikkia peseytymään, pesemään vaatteet ja pidättäytymään seksistä kolmen vuorokauden ajaksi ennen kuin he saivat tulla katsomaan Jahvea Siinain vuorelle.
Tämä periytyi sitten Temppelikirjaan, 6. Mooseksen kirjaan, jonka mukaan virtsaaminen, ulostaminen ja yhdyntä oli kielletty koko Jerusalemissa. Alkukristityt pääsivät kosketuksiin tämän kanssa ja syntyi luostarilaitokset ja ruumiintoimintojen häpeä. Nykyään se ilmenee kaikenlaisina perversioina kristittyjen keskuudessa kun salaa tyydytetään kiellettyjä himoja.
Anyone who lies with his wife and has an ejaculation, for three days shall not enter anywhere in the city of the temple in which I shall install my name.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Temple_Scroll
29.11.2022 17:19
No yksi esimerkki idiotismista oli vaikkapa se kun 1. luokalla pidättelet viimeiseen asti tunnilla kun et kehtaa kysyä lupaa päästä vessaan ja sitten kun on ihan pakko kysyä niin vitun vammainen opettaja kysyy, että miksi pitää päästä vessaan.
29.11.2022 16:38
Joo, 1-2 luokalla opettajakin oli lesta. Ihan kauheaa.
29.11.2022 16:22
Ei mitään. Seurasin läheltä heidän idiotismiaan.
29.11.2022 16:10
Olin ainoa ateistilapsi luokassa, joka oli täynnä hellareita ja lestoja, Kempeleessä.
29.11.2022 16:03
Hellarit ja lestat ovat kyllä ihan saatanan tyhmiä. Se usko ja ne deluusiot tekevät ihmisestä tyhmän. Uskoon kuuluu, että aivot jätetään narikkaan eikä saa ajatella itse.
29.11.2022 15:55
”Hellareissa on paljon ex rikollisia ja päihde addikteja…”
Jep, eikä pelkästään ex rikolliset. Hassua, että rikosten uusijat ovat tutkimusten mukaan kaikista uskonnollisimpia.
29.11.2022 12:58
”Helluntaiherätyksen jäsenten joukosta noussut myös eräitä julkisuuden henkilöitä…”
Vankiloissa taitaa olla keskimääräistä enemmän hellareita.
29.11.2022 12:26
8 / 11