Miksi trollit trollaavat?

Anonyymi-ap

On se hyvä, että trollit trollaavat, jotta saadaan väriä muuten niin tylsälle palstalle. Mitä siitäkin tulisi, jos vain hapannaamat hihhulit ja Hessuli valittaisivat täällä milloin mistäkin.

Nyt lukijat ovat sekaisin, eivätkä tiedä sitä, milloin joku on tosissaan ja milloin on trolli äänessä. Pitävät nyt varmuuden vuoksi trollina vakaviakin kirjoittajia.

Trollit ovat voitolla.

18

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Trollaamisen tarkoitus onkin keskustelujen sotkeminen niin että oikeaa keskustelua ei syntyisi. He estävät omalla kusipäisyydellään keskustelun niiltä, joilla saattaisi olla jotain oikeaakin sanottavaa.

      Trollaaminen todistaa vain, että trollilla ei ole mitään omaa elämää eikä mitään oikeaa sanottavaa. Taitavat olla aika ahdistuneita elämässään, joka on tyhjää ja tarkoituksetonta. Sääliksi käy... :(

      • Anonyymi

        Trollaus voi olla myös menetelmä, jolla sabotoidaan keskustelua, kun asialle (kuten ateismin olemukselle) liian kiusallinen tai henkilökohtaiseen ateismiin sopimaton seikka voidaan tuoda julki. Varsinkin silloin, kun näin on palstan trollit aktivoituvat ja alkavat keskustelun sabotoinnin.
        Yksi tapa, joka on myös kovin yleinen, on trollata ateismi keskustelua teististen kirjojen siteerauksilla tai teismien harjoittajien toimenpiteillä, jotka ovat tai eivät ole olemassa.
        Mitä niillä ja sellaisella keskustelemisella on tekemistä ateismin kanssa?


      • Anonyymi

        Trollaus saa aikaan keskustelua - sitä aitoakin - joten trollaus on hyvä asia. Palstan teisteistä valtaosa on ateistien roolien vetämistä, trollausta. Ilman ateistien trollausta palsta olisi tylsä ja lähes kuollut.

        Onhan tämä nähty, kun paras trolli on ollut päiviä ja viikkoja pois. Nyt lukijat kiittävät ja käyvät innolla trollin ansaan ja luulevat väittelevänsä uunon teistin kanssa, vaikka trolli heitä vedättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollaus voi olla myös menetelmä, jolla sabotoidaan keskustelua, kun asialle (kuten ateismin olemukselle) liian kiusallinen tai henkilökohtaiseen ateismiin sopimaton seikka voidaan tuoda julki. Varsinkin silloin, kun näin on palstan trollit aktivoituvat ja alkavat keskustelun sabotoinnin.
        Yksi tapa, joka on myös kovin yleinen, on trollata ateismi keskustelua teististen kirjojen siteerauksilla tai teismien harjoittajien toimenpiteillä, jotka ovat tai eivät ole olemassa.
        Mitä niillä ja sellaisella keskustelemisella on tekemistä ateismin kanssa?

        "Mitä niillä ja sellaisella keskustelemisella on tekemistä ateismin kanssa?"

        No ei niin kerrassaan mitään.

        Mitkä voisivat olla näitä ateismin olemukselle kiusallisia tai sopimattomia seikkoja?

        Eihän tuossa kirjoituksessa ollut mitään järkeä. Vai kuuluuko trollaamiseen täysin järjetön höpöttäminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollaus saa aikaan keskustelua - sitä aitoakin - joten trollaus on hyvä asia. Palstan teisteistä valtaosa on ateistien roolien vetämistä, trollausta. Ilman ateistien trollausta palsta olisi tylsä ja lähes kuollut.

        Onhan tämä nähty, kun paras trolli on ollut päiviä ja viikkoja pois. Nyt lukijat kiittävät ja käyvät innolla trollin ansaan ja luulevat väittelevänsä uunon teistin kanssa, vaikka trolli heitä vedättää.

        Trollaus ei kyllä saa aikaan muuta kuin tyhjänpäiväistä paskanjauhantaa...

        Edelleenkin, trollaus on minusta vain sairasta ja säälittävää. Trollit haluavat vain paljastaa oman elämänsä tyhjyyden, yksinäisyytensä ja jopa mielenterveysongelmansa. Ehkä he haluavat, että heitä kohtaan osoitettaisiin sääliä. Minulta ei kuitenkaan yksikään kusipää sitä tule saamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mitä niillä ja sellaisella keskustelemisella on tekemistä ateismin kanssa?"

        No ei niin kerrassaan mitään.

        Mitkä voisivat olla näitä ateismin olemukselle kiusallisia tai sopimattomia seikkoja?

        Eihän tuossa kirjoituksessa ollut mitään järkeä. Vai kuuluuko trollaamiseen täysin järjetön höpöttäminen?

        "Mitkä voisivat olla näitä ateismin olemukselle kiusallisia tai sopimattomia seikkoja?"

        Joillekin palstan trolleille ei sovi erilaiset tavat ajatella ja toteuttaa ateismia niin aate, järjestö kuin yksilötasoilla. Väitteinä heillä oli mm. se, että ateismilla ei ole historiaa ja mitä tahansa em. ja yms. huuhaata.

        "Eihän tuossa kirjoituksessa ollut mitään järkeä. Vai kuuluuko trollaamiseen täysin järjetön höpöttäminen?"

        Kyllä, asia on juuri näin. Kun jäädään tappiolle ja argumentit osoittautuvat perusteettomiksi aloitetaan trollijoukon, jota kutsutaan palsta-ateisteiksi taholta ihmisten nimitteleminen eritteiksi, joukkotuhontaan kehottaminen, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, aiheen siirtämisyritykseet palstalla keskustelijan oletettuihin ominaisuuksiin (ns. palsta-ateistinen ennusteluominaisuus) tai muutoin aloitetetaan asiaton keskustelu tai tehdään perätön ilmianto palstan ylläpitoon ikäväksi käyvän keskustelun poistamiseksi.

        Palstahan oli pitkän aikaa tämän trollijoukon temmellyskenttä, joka karkoitti ateismista kiinnostuneita aiheen parista. Ja vieläkään ei ole oikein selvää oliko kyseessä teistinen trollijoukko, vai jokin oikeasti erikoinen ateistinen lahko, joka kuvitteli olevansa tiede, lääkäri, poliisi ja tuomari samassa paketissa. Ja, joka yrittää aika-ajoin vieläkin nostaa päätään palstalla. Mutta aika erikoinen ilmiö oli kyseessä.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­­­N­y­­m­f­o­­m­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17857618i

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Trollaaminen on hauska ja kehittävä harrastus. Se vie masennuksen mennessään, myös lukijoilta, jotka pillastuvat siitä ja ryhtyvät kiivaaseen väittelyyn. Jeesuskin oli trolli.

    • Itse olen jyrkästi trollaamista vastaan. Faktapohjainen argumentointi, hyvä näkökulma, iskevä ja huumoripitoinen kieliasu pitäisi riittää kaikille.

      • Anonyymi

        Raamattu on faktaa, järkevä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu on faktaa, järkevä!

        Raamattu on pakinakokoelma! Ei kukaan kävele vetten päällä tai muuta vettä viiniksi. Se on vaan vitsi!!!


      • Anonyymi

        Miksi sitten trollaat? Ja käytät kymmeniä eri nikkejä. Ja vielä anonyymina trollaat.


      • Minä olen myös trollaamista vastaan. En ole koskaan trollannut enkä trollaa.


      • Anonyymi
        HessuIi kirjoitti:

        Minä olen myös trollaamista vastaan. En ole koskaan trollannut enkä trollaa.

        Heko heko... multinikki Holy_Roller, Hessuli, Stronghist, Sheriffi_...


    • Anonyymi

      Vastustan trollaamista. Trollaaminen on kielletty nyt heti!
      Trollaaminen aiheuttaa vatsahaavan.

    • Anonyymi

      Kristittyjä ei tarvitse osoittaa naurettaviksi, koska he tekevät sen itse.

    • Anonyymi

      Varma_Kakan mökillä kalat ovat painuneet syvänteisiin, joten niitä on vaikea trollata. Mielenterveyspalvelut ovat kesätauolla, joten potilaat parveilevat ateismipalstalla ja heitä on helppo trollata.

      PS. Trollaaminen tarkoittaa kalastuksessa vetouistelua.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe