Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
martta98
profiilit
martta98
martta98
Vapaa kuvaus
Aloituksia
227
Kommenttia
976
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vautsi....,+hieno+huomio+tuo+lukutaito+ja+sen+pienet+mutta+ei+niinkään+vähämerkityksettömät+sivujuonteet.
Lukutaito+alkeellisimmillaan+oli+ymmärtää+kanssakeskustelijaa+viittomin+ja+kasvonilmein+jos+yhteistä+kieltä+ei+ollut.+Tämä+oli+hyvin+tärkeää+aikoinaan.
Sitten+tulivat+kirjaimet+ja+niiden+yhdistelmistä+luettavia+sanoja,+lauseita+ja+monimuotoisia+ajatelmia,+ohjeita+käskyjä+ja+myöhemmin+romaaneja.
Nyt+omat+valtamediamme+omistavat+kansainväliset+"demokraattiset"+uutisjätit+jotk+suoltavat+kaikkea+paskaa+mikä+sopii+heidän+saastaisiin+agendoihinsa.+Näihin+uskoo+suuri+valtaosa+väestöstämme.
Itse+opin+jo+varhain+pikalukutaidon+mutta+hyvin+paljon+myöhemmin+tuon+kaikista+tärkeimmän...;+medianlukutaidon.
05.07.2021 23:46
Juu+saatana..,+pelottaa+jo+etukäteen.
05.07.2021 23:08
Ystäväni+iski+oikeaan+kohtaan+Kuu-+uskovaisia+ym.+höperöjä.
Litteän+Maan+väite+on+aina+ajankohtainen+ja+se+aikaan+raivokkaita+vastaväitteitä+jotka+ovat+yleensä+kuin+keitetystä+pässinpäästä+vanhaa+vertausta+käyttääkseni.
05.07.2021 23:04
jatkoa....
Esim.+Kuukäyntiuskovaiset+ovat+ehdottomasti+viherpiiperöitä+ja+kaikkia+homouksia+yms.+pervouksia+kannattavia.
Näihin+pienet+sivustaiskut+tuottavat+usein+hedelmällisiä+lopputuloksia.
05.07.2021 22:56
Heh+heh...,+aivan+yksiselitteistä+neuvoa+on+hankalaa+antaa+mutta+aihepiiri+on+toki+rajaton.
Pääpiirteinen+ohje+on+että+seuraa+suurimpien+palstan+kiukuttelijoiden+ajatuksen+juoksua+ja+pyrkii+iskemään+siihen+rakoon+minkä+uskoo+niitä+raivostuttavan.
05.07.2021 22:52
Heh+heh...+kiitoksia....
05.07.2021 22:34
Jahas.+Suora+linkki+ei+toimi+mitä+en+kummastele.
Älyköt+pääsevät+siihen+kuitenkin+käsiksi+linkin+tiedoilla.
05.07.2021 20:49
Kiitos+riemastuttavasta+huomiosta.
Minulle+opetettiin+naperona+myös+ruotsin+kieltä.
Muistan+toki+vieläkin+ensimmäiset+oppimani+sanat:
-+Hevonen+on+häst,
-+pappi+on+präst,
-+suola+on+salt+ja
-+kaikki+allt.
Riikka+Purra+on+pakollisen+ruotsin+kielen+fanaattinen+kannattaja+puolueensa+enemmistön+tahdon+vastaisesti.+Nyt+on+poistanut+vanhoja+kannan+ottojaan+asiaa+koskien.+Ivasi+minua+JuuTuupi-+kanavallaan+koska+sen+nostin+esiin.
Kysyin+samalla+EU-+ja+NATO-+myönteisyydestään+joista+on+nyt+vaiti.
Keskustelumme+sai+suurta+huomiota+vaihtoehtoisessa+lehdistössämme+eikä+Riikkalta+uusia+videoita+sen+jälkeen+ole+tullut.
Voin+sanoa+että+omalta+pieneltä+osaltani+olen+vaikuttanut+kansalliseen+huippupolitiikkaan.
05.07.2021 20:20
Nyt+on+käynnissä+NWO+joka+haluaa+kitistää+maailman++väestön+n.+500:aan+miljoonaan.
Nykyiset+ja+tulevat+myrkkyrokotteet+tulevat+tavoitteen+toteuttamaan.
Lopuista+tehdään+mitään+omistamattomia+orjia+joita+ruokitaan+mahdollisimman+halvalla+eli+eläinrehuilla.
05.07.2021 20:06
Kiitos+kirjoituksistasi.
Olen+pistänyt+merkille+ettei+monikaan+linkkejä+viitsi+tarkistaa+saatika+lukea.
Ainoa+keino+millä+prosenttiluvun+niille+saa+nousemaan+on+raflaava+otsikko+väittämineen.
Itse+en+ole+tutustunut+sinulle+rakkaisiin+aiheisiin+enkä+siten+ole+katsonut+aiheellisiksi+niihin+kommentoida.
Arvostan+sitä+että+olet+suhtautunut+myötämielisesti+minun+kirjoituksiini.
05.07.2021 20:00
Toivon+että+ne+ovat+sitä+myös+tulevaisuudessa.
05.07.2021 19:35
"Valtionkirkostamme"+on+tullut+globaalikommunistien+ja+kaikenlaisten+perversioden+edustajien+pesäke.+Sillä+on+jopa+oma+verotusoikeus+tyhmiltä.
Kaatakaa+näiden+pervertikkojen+pöydät+ja+kuskaa+niiden+kolehtipusseihin.
Papit+menkööt+kerjäämään+aneita+kaduille+saatana.
05.07.2021 18:51
Venäjä-+ja+Persu+korttien+lätkinnät+höhlien+esiinvetäminä+eivät+enää+toimi.
05.07.2021 18:44
jatkoa......
Jos+vastasit+yhteenkään+kysymykseen+ensi+vaihtoehdon+mukaisesti+olet+vaarallinen+äärioikeistolainen.
05.07.2021 13:25
Hitler+kävi+nassikkana+Steiner-+koulua.
Tultuaan+valtaan+lopetti+ne+ja+heitti+kaikki+opettajat+tyrmään.
Ei+kai+sitten+koulu+ollut+jättänyt+mieleisiä+muistoja?
03.07.2021 20:03
Hallituksemme+tytöt+ovat+ainakin+lopettaneet+puheet+eurosta.
Ne+ovat+nyt+elpymisvälineitä+ettäs+tiedätte.
03.07.2021 19:54
Toki+herkät+kukka-äärivasemmistolaiset+homojärjestöt+huutavat+kauhusta+ja+itkevät+jos+näkevät+kun+kana+tapetaan.
Teurastajat+tappavat+eläimiä+työkseen+ja+sotilaita+opetetaan+kuin+tapetaan+ihmisiä+tehokkaasti.
03.07.2021 17:50
Kiitän++toveri+Lättäpäätä+päivän+parhaasta+huomiosta...++:-)
03.07.2021 17:42
Kerro+kerro,+kuinka+kävi+?
Ne+ovat+aika+arhäköitä+nuo+Antifa-+BLM+ja+muut+homoäärivasuriväkivalta-+järjestöt.
03.07.2021 17:36
Huippujalkapallopäällikö+Marianne+Miettinen+taitaakin+olla+Palloliiton+leivissä.
Palloliitto+kai+sitten+vuokraa+tätä+tätiä+tunti-+tai+päivähinnoilla;+tiedä+sitten.
Itse+en+tuosta+vitosta+enempää+maksaisi+tunnilta.
03.07.2021 16:04
2 / 49