Delta variantin huijaus on paljastunut.

Siitähän puhuttiin aiemmin Intian- varianttina jonka Intian hallitus kiisti ja vaati kaikkia lopettamaan siitä paskanpuhumisen.

Näin tapahtuikin mutta sille keksittiin uusi nimi eli Delta- variant.
Tämä oheinen linkki on tarkoitettu vain älyköille; muut eivät sitä ymmärrä joten älkää vaivautuko:
tokentube.net/v/3428972143/Delta-Variant-COVID-huijaus-paljastui

10

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jahas. Suora linkki ei toimi mitä en kummastele.
      Älyköt pääsevät siihen kuitenkin käsiksi linkin tiedoilla.

    • Anonyymi

      Kuten Nasu-Martta toteaa, linkki aukeaa vain älyköille.

      Koska hän ei ole sellainen piti toisen palstan kirjoittajan auttaa asiassa.

      Ja koska minä en ole tuollainen "älykkö" en vaivautunut avaamaan tuota linkkiä.

      • Anonyymi

        Avasit kuitenkin uteliaisuudesta. Muuten tuollaista sattuu minullekin, ja itse kullekin säädyille ettei aina kopsatuksi tarkoitettu linkki lähde völiyyn niinkuin pohjanmaalla on tapana sanoa, eli ei lähde mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avasit kuitenkin uteliaisuudesta. Muuten tuollaista sattuu minullekin, ja itse kullekin säädyille ettei aina kopsatuksi tarkoitettu linkki lähde völiyyn niinkuin pohjanmaalla on tapana sanoa, eli ei lähde mukaan.

        Et sitten ole seurannut tätä palstaa?

        Nasu-Martta tekee tuon virheen vähintään kerran viikossa, ja sitten julistaa mitenkä häntä sensuroidaan.


    • Anonyymi

      Kummallista, ne jotka vaativat HUS alueella sairaalahoitoa ovat pääosin rokottattomia tai yhden vain rokotteen saaneita. Rokottamatta oli 3,5 kertaa enemmän kuin yhden rokotteen saaneita. Yhdellä oli kaksi mutta oli perussairauden takia heikko.

      Onko kabalin kiertokirje vai? Lol.

      • Anonyymi

        100 000 suomalaista on jo sairastanut koronan mutta mitä sitten? Aina tulee uusia variantteja.

        Miksi ne eivät julkista paljonko on sairastunut tuohon ja tuohon varianttiin? Syksyllä ja talvella tulee niitä taas uusia.

        Onneksi flunssa on kadonnut koko maailmasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        100 000 suomalaista on jo sairastanut koronan mutta mitä sitten? Aina tulee uusia variantteja.

        Miksi ne eivät julkista paljonko on sairastunut tuohon ja tuohon varianttiin? Syksyllä ja talvella tulee niitä taas uusia.

        Onneksi flunssa on kadonnut koko maailmasta.

        >>>Onneksi flunssa on kadonnut koko maailmasta.<<<

        Mikäli influenssaa tarkoitat, ei se kadonnut ole.


    • Anonyymi

      Kaikki kuolevat joskus, rokotetu vai aikaisemmin. Ei tässä ole mitään uutta eikä ihmeellistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe