Uskonnollisisänmaallismilitaristinen järjestö 'Partiolaiset' onkin paljastunut varsinaiseksi Sodomaksi ja Gomorraksi.
Herääkin kysymys, ettäkö S&M leikkejä vartenko partiovartioissa meilläkin solmuja opetellaan vääntämään...
https://lawandcrime.com/high-profile/boy-scouts-reach-historic-850-million-settlement-with-roughly-60000-sexual-abuse-victims/
Partiolainen on "aina valmis"...
9
194
Vastaukset
Minutkin pistettiin nassikkana partiolaiseksi. Meitä poikia sanottiin kolkkapojiksi ja likkoja tontuiksi. Siksi kai tyttöjä ei montaa ollut.
Piirrettiin Suomen lippuja ja todellakin opeteltiin solmujen tekoa. Meille ei kerrottu miksi niitä piti harjoitella.
Kaikki oli tosi tylsää ja lopetin siellä käynnin. Vanhempani eivät syitä lopettamiseeni sen kummemmin tivannut.- Anonyymi
Olisit nyt käynyt vähän kauemmin että olisit oppinut miten teet itsellesi "kravatin" niin meidän ei tarvitsisi kärsiä.
Kekin kirjoittelut alkaa muistuttamaan entistä enemmän Nasu-Marttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit nyt käynyt vähän kauemmin että olisit oppinut miten teet itsellesi "kravatin" niin meidän ei tarvitsisi kärsiä.
Kekin kirjoittelut alkaa muistuttamaan entistä enemmän Nasu-Marttaa.Oisko ne yks ja sama henkilö?
Anonyymi kirjoitti:
Oisko ne yks ja sama henkilö?
Persekärpänen heittäytyi uteliaaksi.
Meillä on hra kekek-kekekin kanssa monia asioita joiden kanssa ajatuksemme ovat yhdensuuntaisia.
Erimielisyytemme annamme myös näkyä.- Anonyymi
martta98 kirjoitti:
Persekärpänen heittäytyi uteliaaksi.
Meillä on hra kekek-kekekin kanssa monia asioita joiden kanssa ajatuksemme ovat yhdensuuntaisia.
Erimielisyytemme annamme myös näkyä.Ihminenhän omaa uusia ilmaisutyylejä niin voihan se olla että kirjoitustyylit alkaa muistuttaa toisiaan. Nasumartta on tuonut palstalle useita tyylejä kuten linkityksen eri sivustoille. Ei sellaista vaikka viisi vuotta sitten ollut kenelläkään muulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminenhän omaa uusia ilmaisutyylejä niin voihan se olla että kirjoitustyylit alkaa muistuttaa toisiaan. Nasumartta on tuonut palstalle useita tyylejä kuten linkityksen eri sivustoille. Ei sellaista vaikka viisi vuotta sitten ollut kenelläkään muulla.
Ameijakin on kiinnostunut asiasta sillä auto kuului eräälle armeijan kapiaiselle. Tuli mieleen kun luin tuota aloitusta ettei se varastettu auto vaan sinun ollut kun entinen armeijalainen olet tai jonkun sun tuttus. Se kuulema vietiin Tampereelta, mutta sinähän asut Hesassa, joten unohda koko juttu.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17026703/everstin-mielipide#comment-108889129 - Anonyymi
Eli se kun olit partiossa selittää miksi olet käynyt thaikuissa lady poikien luona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminenhän omaa uusia ilmaisutyylejä niin voihan se olla että kirjoitustyylit alkaa muistuttaa toisiaan. Nasumartta on tuonut palstalle useita tyylejä kuten linkityksen eri sivustoille. Ei sellaista vaikka viisi vuotta sitten ollut kenelläkään muulla.
Kyllä oli, en tiedä mitä palstaa sä oot lukenut sitten aiemmin, olisko jotain Mandelaa tai muuta?
- Anonyymi
martta98 kirjoitti:
Persekärpänen heittäytyi uteliaaksi.
Meillä on hra kekek-kekekin kanssa monia asioita joiden kanssa ajatuksemme ovat yhdensuuntaisia.
Erimielisyytemme annamme myös näkyä.Ja "perskärpäshöhlältä" taas kerran loppuivat argumentit, joten piti alkaa pilkkaamaan toisia kirjoittajia. Todella aikuismaista käytöstä! No, jos julkisesti haluat tehdä itsestäsi idiootin, ei minulla ole keinoa sitä estää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491461
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402