martta98

![]()
Aloituksia
227
Kommenttia
978
Kuinka saada adenaliinithyrräämään kehoissamme?
En voi toki puhua kuin omista kokemuksistani. 1 . Hyppele kympistä sellaisia uimahyppyjä joita et vieä hallitse. 2. Kom8147Pelaan shakkia yli 40:ssä kansainvälisessä joukkueessa.
Pelaamisen ohella siellä on myös mahdollisuus kertoa ajatelmiaan hieman kaikenlaisista asioista. Yhdestä joukkuueesta m3145Tiedän kyllä että arkeologia keskittyy kaivalemaan lähihistorian jättämiä kaljapullojen korkkeja yms
Mieltäni on kummastuttanut kuitenkin valtaisat magaliitit joiden tekijöitä ei tunneta ja joista pyritään vaikenemaan. P6142Riippumaton ja puolueeton mediamme.
Tiedättekö ketkä ovat tuon lauseen keksineet ja sitä rummuttavat? Olen raivannut tuohon alle runsaasti tilaa arvoisille13141Hauskaa nähdä taas teitä täällä hyvät ystävät!
Juhannus on meille senioreille tuttua asiaa ja paljon on tullut ryvettyä ja mokailtua joita ei haluaisi edes muistella s24141Jaakko ja pavunvarsi sekä pakonopeus Maasta.
Jotta pääsee ulos Maan pakovoimakentästä niin siihen vaaditaan 11,2 km/s oleva nopeus. Tiedämme että esim. rynnäkkökivää12140Kautta aikain suurin kaupunkitaistelu on huomenna 1/5.....
Vappu oli joskus työväen juhla ja voimakkaina marssivat kommunistit ja demarit yhteisrintamassa uljaat banderollit, puna31138Isi...., mitä on kehitysapu?
- Se on sitä kun rikkaan maan köyhät lähettävät rahaa köyhien maiden rikkaille.8138Rokotekeskustelu..., hah hah. Sitä ei sallita.
Tuosta juuri poistettiin erään herran avaus jossa oli linkki hyvin asialliseen keskusteluun aiheen tiimoilta. Kriittisiä24137Maahanmuuttajille omat asuinalueet!
Ohisalo on heittänyt että heille pitäisi rakentaa tornitaloja Eiraan, Kaivopuistoon ja Kulosaaren sekä Westendin ranniko36134Poliisimme on kauhuissaan tulevasta Stadin Vapusta.
Pääministerimme Marin ilmoitti juuri että koronarajoituksia puretaan / lievennetään. Luin tämän suurella ilolla. Sitten17133Hyvät naiset ja herrat!
Palstalaiset tuskin kummastelevat otsikkoani koska ovat minua kovin sanoin toruneet. Syynä oli koska edellisessä avaukse20132Katsokaa tätä saastaa Moskovan kaduilla!
Jotkut vielä ihannoivat Venäjää; voihan räkä: https://www.youtube.com/watch?v=fpyHhrDgG5A19132Vältyin Stadissa tänään poliisin kiinniotolta !
Kymmenet muut sunnuntakävelijät eivät siltä välttyneet vaan heidät paiskattiin poliisiautojen sika- osastoille (poliisin16131Kuka vielä uskoo että maailman eliitin ainoana pyrkimyksenä on koko maailman populaation hyvinvointi
? Olen itsenäinen ajattelija ja siten nykyisen globaalieliitin ja heidän saastaisten rakkikoiriensa mukaan yhteiskunnan15128Olen kummastellut Perse- maasturin ohjailuja Marsissa.
Onhan tuo nyt aivan valtaisa saavutus kun tuonne asti on saatu moinen turhake roudattua; eikö totta..? Yleensä raketit o9126Muistattekos pojat kun hipit hiihtivät Aleksilla ja huusivat että
lunta perkele! Jos ette niin tässä siitä kuva: https://www.youtube.com/watch?v=Ek68a1vt-bs Sitten nämä ilmastohöhlät si6125Nyt pojat aitaa kaatuu!
Muistattehan kuinka Trumpia solvattiin koska rakensi joitakin pätkiä ja hieman peruskorjasi jo rapistuneita pätkiä USA:n34123Meille ISIS- lapsi syntynyt on!!!!
Tässä kuva hellyyttävästä tapahtumasta: https://laitonlehti.net/2020/12/25/paivan-kuva-512/ Rauhaisaa Joulua myös terro43120Avaruus = tyhjyys = painottomuus.
Olemme nähneet NASAn tarjoamina aivan hienoja painottomuusvideoita avaruusasema ISS:ltä joka tuolla avaruudessa leijuu i12119