Hauskaa nähdä taas teitä täällä hyvät ystävät!

Juhannus on meille senioreille tuttua asiaa ja paljon on tullut ryvettyä ja mokailtua joita ei haluaisi edes muistella saati sitten kertoa.

Mahtuuhan sitä joukkoon myös riemuisia Jusseja joihin liittyy monasti painikilpailun voitto naisista. Perinteisiltä puukkohippasilta olen välttynyt. Olen toki niitäkin harjoitellut armeijassa ja jiu- jitsu kerhossa jossa käytimme kumipuukkoja. Heikolla siinä aseeton on, sen voin vakuuttaa. Esim. pusero toisessa kädessä on jo oikein mainio puolustautuessa.

Pitäisi kai nyt olla joku väittämäkin jolla saisin perinteiset vastustajani ärsyyntymään; sitähän tämä meno on. Aloitin kirjoittamisen aivan tietämättä aiheesta.

Odotan lämmöllä Stadin tämän kesän Pride- kulkuetta. Se varmasti mahdollistetaan koska festareitakin jo sallitaan. Silloin taas tulee n. 30 000 ihmistä ulvomaan kaduille kuinka miehen yhdyntä toisen miehen peräsuoleen on ihanaa.

Minusta tuon julkituonti kaduilla huutelemalla on aina hyvin hauskaa.

24

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi luulet että sinulla on täällä vastustajia?

      • Hieno kysymys veli hyvä.

        Otan tähän hieman laajemman kaaren. Kaikille väittämille myös tieteen piirissä löytyy aina vastaväittäjiä. Miksi se täällä olisi toisin?


      • martta98 kirjoitti:

        Hieno kysymys veli hyvä.

        Otan tähän hieman laajemman kaaren. Kaikille väittämille myös tieteen piirissä löytyy aina vastaväittäjiä. Miksi se täällä olisi toisin?

        Huomasithan persekärpäseni etten sinua siksi kutsunut?
        Johtui täysin siitä koska kysymyksesi ei ollut ivaava eikä loukkaava.


    • Oman kesämökkini vuokrasin 24.7-24.8.2021 lapista kun pahin hyttyskausi on ohitse ja mustikka sekä hillakausi alkanut.

      En näe mitään järkeä lomailla jussina mökillä itikoiden ja paarmojen syötävänä pelkästään sen vuoksi että pallopäiden kalenterissa lukee että on jussi.

      Itse lisäksi uskon Eenokin pyhään kalenteriin, ja vietän omat juhlapäiväni pyhän eenokin kalenterin mukaisesti.

      https://www.tietopiste.com/eenokin-kalenteri-luotettava/

    • Anonyymi

      Minä eilen juhannuksena jätin 11 vuotta tyttöystävän joka on siis 25v.

      • Anonyymi

        Ja itse olet 62 v vai kuinka vanha. Aloitit seurustelun naisesi ollessa 14 v.


      • Paras ja halvin tapa Stadilaiselle on laittaa ilmoitus halusta vuokrata mökki ja mainita siinä että ostokin on mahdollinen.
        Silloin saa viimeiseen asti puunatun mökin ja parhaan mahdollisen palvelun pilahintaan.

        Ohjeeni on täysin ilmainen ja takaan että toimii.


      • martta98 kirjoitti:

        Paras ja halvin tapa Stadilaiselle on laittaa ilmoitus halusta vuokrata mökki ja mainita siinä että ostokin on mahdollinen.
        Silloin saa viimeiseen asti puunatun mökin ja parhaan mahdollisen palvelun pilahintaan.

        Ohjeeni on täysin ilmainen ja takaan että toimii.

        Jos haluaa edullisen mökin niinkuin minä, niin se onnistuu vain loppukesästä. Kaikki mökit on kiskirihinnalla vuokrattuja jussin ajaksi. Lisäksi hyttysiä ei ole enää elokuussa ja marjatkin alkavat olla kypsiä.

        Yötkin senverran hämäriä että kiikareilla tai kännykameralla voi tehdä havaintoja litteänmaan taivaankannen liikkeistä vaikkei haluaisi tonnia törsätä uusimpaan nikon kameraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja itse olet 62 v vai kuinka vanha. Aloitit seurustelun naisesi ollessa 14 v.

        Piti lukea että 11 vuotta nuoremman joka nyt 25 vuotta, osaat varmaan laskea siitä minun iän?
        Onko liian vaikeaa?


      • Anonyymi

        Aika rohkeita sotilaita Romaniassa. Olisko sinusta martta ollut vaikka sitomaan Sylvin tai Tellervon tai Jennin käsiä selän taa ja vähän kouria siinä samalla. No Sylvin kourimisen vois unohtaa ja hänhän kuoli ennen Urkkia ja Urkkihan oli kova luu ikäisekseen ja uiskenteli naimamarkkinoilla kuin kala vedessä. Ei kuitenkaan ottanut uutta akkaa itelleen.


      • Heh heh... oikein hauska kirjoitus.

        Romanian hallitsijaparin teloitus oli mielestäni aivan oikein, siinä koko kansan tahto toteutui.
        En voi sanoa tai toivoa samaa nykyisille maamme hallitsijoille vaikka toki syitä olisi runsain mitoin ansaittuihin teloituksiin maanpetoksistaan.
        Jos näin tekisin niin poliisit eivät ovikelloani soittaisi vaan murtaisivat oveni ja polvihyppelisivät päälläni murtaaksensa luitani.

        Tämä vain siksi että olen oikeassa näiden viherkommunistien suorittamista maanpetoksen määreet täyttämistä toimistaan.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Heh heh... oikein hauska kirjoitus.

        Romanian hallitsijaparin teloitus oli mielestäni aivan oikein, siinä koko kansan tahto toteutui.
        En voi sanoa tai toivoa samaa nykyisille maamme hallitsijoille vaikka toki syitä olisi runsain mitoin ansaittuihin teloituksiin maanpetoksistaan.
        Jos näin tekisin niin poliisit eivät ovikelloani soittaisi vaan murtaisivat oveni ja polvihyppelisivät päälläni murtaaksensa luitani.

        Tämä vain siksi että olen oikeassa näiden viherkommunistien suorittamista maanpetoksen määreet täyttämistä toimistaan.

        Tulin juuri saunasta ja aion tehdä itselleni kunnon paukun käsi- eiku kurkkudesistä ainakin sata grammaa ja lantraan sen ketsuppiin ja veteen kun ei satu olemaan tomaattimehua. On se vaan. Suomessa on kai yksi poliittinen salamurha tehty jos ei lasketa sisällisodan aikaista terroria mukaan niin aika vähällä meillä ollaan päästy. Musta tuntuu että Romaniassa vallan-vaihto teloittamalla on pikemminkin sääntö kuin poikkeus.

        Minä olen kirjoittanut tänne tuosta Palmesta aika paljon ja kertonut muistakin ns. privat spanari kirjoittajista. Se on totta ettei asia kiinnosta suomalaisia samalla lailla kuin vaikka naapuriamme. Olet mitä minä kirjoituksiasi olen lukenut niin puhunut että jos media on valehdellut kettan niin ei mikään ihme etteikö se valehtelisi toisenkin kerran. Tanskalainen salaliittoteoreetikko. Kirjoittanut "vallankaappaus hidastettuna" Romaniassa se oli nopea.
        Mutta ota huomioon ettei hänkään oikeastaan tiedä mistään mitään niin kuin ei meidän Vehkalakaan. https://en.wikipedia.org/wiki/New_World_Order_(conspiracy_theory)

        https://www.youtube.com/watch?v=KimaRPArI_I

        Palmen murhan lavastuksesta ei monikaan tiedä. Luulen että sinäkin tiedät siitä jo enemmän kuin moni muu jos olet lukenut juttujani, joita saatat pitää hulluina.


      • Anonyymi

        Khaki (persian sanasta khak, pöly) Ehkä herra khakkhak-khakkhak liittyy seuraamme ja kertoo onko kahdessa videossa sotilailla erivätiset asut. Vai onko jo niin pölyissään ettei juttu luista.

        https://www.youtube.com/watch?v=8uw5DULh5jQ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Khaki (persian sanasta khak, pöly) Ehkä herra khakkhak-khakkhak liittyy seuraamme ja kertoo onko kahdessa videossa sotilailla erivätiset asut. Vai onko jo niin pölyissään ettei juttu luista.

        https://www.youtube.com/watch?v=8uw5DULh5jQ

        http://oswaldinthedoorway.blogspot.com/2019/08/steven-b-serious-question.html

        Eikös tosta kuvasta näe että nämä henkilöt eivät ole samoja. Herra Keke-kekek kekekekek haluaa 100 % todisteita. Minusta tämä on 100 % todistus. Miehiä ei saa samannäköisiksi edes kirurgisesti. Tässä alla video jota ei tarvitse katsoa kuin alku mistä näette Elenan kengät. Ne on valkoiset. Missä vaiheessa ne muuttuivat ruskeiksi vai vaihtuiko ihminen kenkien sisään. Onko siis olemassa kaksi Elenaa ja tapettiinko se toinen oikeesti.
        Ei tarvitse katsoa videoita muutoin ne kohdat että näette kenkien väri erot. Kekekkekek varmaan väittää että ovar saman värisrt niin kuin sanoo että takatukatkin on samanlaiset.

        https://www.youtube.com/watch?v=YRBWF9zICx8 (täsä kengät on valkeat -kohta 0:29)

        https://www.youtube.com/watch?v=QhK7Gk68y24 (tässä kengät on ruskeat)


      • Anonyymi

        No se jäi vahingossa kirjoittamatta. Ei mitään salaliittoa, muutkin puhuivat miten juhannuksena vuokraavat mökkejä, kerroin mitä itse tein 😂🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se jäi vahingossa kirjoittamatta. Ei mitään salaliittoa, muutkin puhuivat miten juhannuksena vuokraavat mökkejä, kerroin mitä itse tein 😂🤷‍♂️

        Sori tyhmä kirjoitukseni. Onko se eronne nyt lopullinen. Mene ja tiedä. Joskus on hyvä pitää paussia.


    • Anonyymi

      Miksi luulet että sinua "vastustetaan". Minulle äitini aikoinaan opetti että tyhmiä ei saa kiusata. Joten en kiusaa tai vastusta sinua. ;)

      • Aavikoilla sotilaat puetaan tietysti ympäröivään maastoon luontevasti sopivaan väriin eli khakiin.
        Viidakoissa väritys on toki toinen ja samaten lumisessa maastossa.
        Talvisessa maastossa mustan naaman pilkotus on todella vaarallista ja hieno maalitaulu vihollisen tarkka- ampujille.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Aavikoilla sotilaat puetaan tietysti ympäröivään maastoon luontevasti sopivaan väriin eli khakiin.
        Viidakoissa väritys on toki toinen ja samaten lumisessa maastossa.
        Talvisessa maastossa mustan naaman pilkotus on todella vaarallista ja hieno maalitaulu vihollisen tarkka- ampujille.

        Joku paikalla olleista silminnäkijöistä sanoi ettei tunnistanut rouva Palmea ja Olofin naama oli peitetty teatteri verellä eli he olivat kaksoisolentoja ja vetivät roolinsa uskottatavasti. Jos näin haluttiin kusettaa silminnäkijöitä. Minä kylläkin uuskon että moni heistä oli tietoisesti mukana ja Skandia miehelläkin oli oma roolinsa. Olenhan jo siitä puhunut. Mutta kun "Ei ole niin suurta tosiasiaa, että se pakottaisi ihmisen muuttamaan maailmankuvaansa." Tai omaa teoriaansa tai näkemystänsä asiasta.

        Mitä sitten jos Palmet olivat kaksoisolentoja ja mitä sitten jos seksikkäämmin sidottu Elena ei ollutkaan oikea Elena ja mitä sitten vaikkei heitä oikeesti edes teloitettu. MITÄ SITTEN. Miksi tämä teatteri. Valta kuitenkin vaihtui paitsi Ruotsissa. Ainakaan Ruotsi ei enää leiki jotain köyhien maiden puolella olijaa. Kyllä kaiken takana täytyy olla jotain mistä media ei puhu. Neuvostoliitto saatiin hajoamaan ja Itä-Eutooppa liittymään EU:hun ja Natoon. Sekö tässä on ollut takana, mutta että se tehtiin noin niin se ihmetyttää. Samat tyypit vielä haluaisi hajottaa Valko.Venäjän ja saada Ukraina liittymään Natoon ja yms.

        Suomeakin sinne kalastellaan tai sitten EU tekee oman armeijansa joka tulee hallitusten avuksi aina eri maihin jos kansa nousee kapinaan. Olemme mennyttä kalua. Palmen bluffi tai lavastetun murhan takana on vakoilu ja se kohdistuu enenevässä määrin tavallisiin ihmisiin. Me elämme kohta sellaisessa 'Isoveli valvoo'-yhteiskunnassa että et voi tehdä mitään salassa. Joku sanoo että MITÄ sitten pitäisi tehdä salassa. Jaa'ah ! mietippä sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku paikalla olleista silminnäkijöistä sanoi ettei tunnistanut rouva Palmea ja Olofin naama oli peitetty teatteri verellä eli he olivat kaksoisolentoja ja vetivät roolinsa uskottatavasti. Jos näin haluttiin kusettaa silminnäkijöitä. Minä kylläkin uuskon että moni heistä oli tietoisesti mukana ja Skandia miehelläkin oli oma roolinsa. Olenhan jo siitä puhunut. Mutta kun "Ei ole niin suurta tosiasiaa, että se pakottaisi ihmisen muuttamaan maailmankuvaansa." Tai omaa teoriaansa tai näkemystänsä asiasta.

        Mitä sitten jos Palmet olivat kaksoisolentoja ja mitä sitten jos seksikkäämmin sidottu Elena ei ollutkaan oikea Elena ja mitä sitten vaikkei heitä oikeesti edes teloitettu. MITÄ SITTEN. Miksi tämä teatteri. Valta kuitenkin vaihtui paitsi Ruotsissa. Ainakaan Ruotsi ei enää leiki jotain köyhien maiden puolella olijaa. Kyllä kaiken takana täytyy olla jotain mistä media ei puhu. Neuvostoliitto saatiin hajoamaan ja Itä-Eutooppa liittymään EU:hun ja Natoon. Sekö tässä on ollut takana, mutta että se tehtiin noin niin se ihmetyttää. Samat tyypit vielä haluaisi hajottaa Valko.Venäjän ja saada Ukraina liittymään Natoon ja yms.

        Suomeakin sinne kalastellaan tai sitten EU tekee oman armeijansa joka tulee hallitusten avuksi aina eri maihin jos kansa nousee kapinaan. Olemme mennyttä kalua. Palmen bluffi tai lavastetun murhan takana on vakoilu ja se kohdistuu enenevässä määrin tavallisiin ihmisiin. Me elämme kohta sellaisessa 'Isoveli valvoo'-yhteiskunnassa että et voi tehdä mitään salassa. Joku sanoo että MITÄ sitten pitäisi tehdä salassa. Jaa'ah ! mietippä sitä.

        Ammattisotilaan duuni on kiva. Liksa juoksee pankkiin puoli vuotta eteenpäin.
        Ei tarvitse pohtia kuka on hyvis ja kuka pahis. Itse taistelee aina hyviksien puolella ja muut ovat pahiksia ja siksi ne on tapettava

        Se on simppeliä se.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Ammattisotilaan duuni on kiva. Liksa juoksee pankkiin puoli vuotta eteenpäin.
        Ei tarvitse pohtia kuka on hyvis ja kuka pahis. Itse taistelee aina hyviksien puolella ja muut ovat pahiksia ja siksi ne on tapettava

        Se on simppeliä se.

        no jos kerran liksa maksetaan puolivuotta eteenpäin ei sillo kannata muuta kun käydä ilmoittautumassa ja takaisin himaan, toimiskohan tuo sa:ssa


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Ammattisotilaan duuni on kiva. Liksa juoksee pankkiin puoli vuotta eteenpäin.
        Ei tarvitse pohtia kuka on hyvis ja kuka pahis. Itse taistelee aina hyviksien puolella ja muut ovat pahiksia ja siksi ne on tapettava

        Se on simppeliä se.

        "muut ovat pahiksia ja siksi ne on tapettava"

        Paljonko tapoit?

        Oliko paljonkin naisia ja lapsia?

        Tuleeko nuo usenkin uniin? Vai siksikö et kenties juuri nuku?

        Ja älä koita väittää että et tiedä paljonko tapoit; moderneissa sodissa 60 luvulta alkaen on laskettu sotamenestys ruumiiden määrissä koska maa-alueen valloitukset on niissä sodissa olleet marginaalisia muutamaa poikkeusta (desert storm) lukuun ottamatta. Ja Desertissä sinä ET ollut mukana, se on varmaa.

        Sulla on siis aivan varmasti tiedossa montako tapoit; moniko oli mies, moniko nainen, ja montako oli lapsia.

        Toivottavasti et syyllistynyt nekrofiliaan; vai lupasitko sen sijaan aina että jos saat panna et ammu? Ja sitten panettuasi ammuit kuitenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "muut ovat pahiksia ja siksi ne on tapettava"

        Paljonko tapoit?

        Oliko paljonkin naisia ja lapsia?

        Tuleeko nuo usenkin uniin? Vai siksikö et kenties juuri nuku?

        Ja älä koita väittää että et tiedä paljonko tapoit; moderneissa sodissa 60 luvulta alkaen on laskettu sotamenestys ruumiiden määrissä koska maa-alueen valloitukset on niissä sodissa olleet marginaalisia muutamaa poikkeusta (desert storm) lukuun ottamatta. Ja Desertissä sinä ET ollut mukana, se on varmaa.

        Sulla on siis aivan varmasti tiedossa montako tapoit; moniko oli mies, moniko nainen, ja montako oli lapsia.

        Toivottavasti et syyllistynyt nekrofiliaan; vai lupasitko sen sijaan aina että jos saat panna et ammu? Ja sitten panettuasi ammuit kuitenkin?

        https://www.youtube.com/watch?v=R5HMrcoKCtM Kysely päättyi aromipesään

        https://www.youtube.com/watch?v=ZAxFzPBoG8k Mitäpä jos nuorisolta kyseltäisiin kuka oli Kekekekekekek eiku Kekkonen tai Sorsa (ei Riki, Repe eikä Irene vaan Kalevi) niin moniko olis tiennyt. Sitten tulis JFK tai Oswald ja Jack Ruby ja sitten kyseltäis Nicolae Ceauceskusta ja lopuksi Palme. Minä olin 13 kun Kennedy ammuttiin. Se tuli televisiosta ja kyllä jäi mieleen kun isäukko pomppas sohvalta pystyyn ja päivitteli maailman menoa.

        Ehkä Suomessa tunnettais Kekekekek eiku Kekkonen ja Palme, mutta mentäs Romaniaan kyselemään niin ehkä 1 % jos sitäkään tuntis heitä. Riippuu iästä, historian tai yleistiedon tuntemuksesta. Ei täälläkään kaikki muista kuinka itäblokki ja NL hajosi ja Ceauceskujen teloitusta. Yhdessä ketjussa kävin läpi vuosien 1989 ja 1990 tapahtumat ja tilan puutteen takia moni tai joitain tapahtumia jäi pois. Martta 98 puhuu että talvella musta naama olis hyvä maalitaulu sodassa jos sotilaat muuten olis pukeutuneet lumipukuun.

        "Talvisessa maastossa mustan naaman pilkotus on todella vaarallista ja hieno maalitaulu vihollisen tarkka- ampujille."

        26. marraskuuta – Suomeen saapui rautateitse Vainikkalan kautta ensimmäinen suuri ryhmä somaleja (120 henkilöä), jotka anoivat poliittista turvapaikkaa. Seuraavana päivänä somaleja saapui lähes yhtä suuri joukko ja uusi suurehko aalto seurasi vuodenvaihteen 1990–1991 tienoilla. (joku on voinut kuvitella että somalit ovat olleet täällä aina)

        Ei Suomen armeijalle mitään hyötyä heistä seuraavaan Talvisotaan joka pian syttyy kun vittuilemme Putnille koko ajan ja jatkuvasti. Tuon 1990 jälkeen on Suomessa syntyneitä somaaleja satoja jotka ovat asevelvollisuus iässä. Vetoavatko he kieltäytyessään aseista siihen etteivät voi olla armeijassa kuin kesäisin.

        Mitäs kekekek vastaa. Onko Ceaucescujen sitojilla eri väriset asusteet kuin niillä jotka sitoivat aidot Ceauceskut ja onko Jack Rubyn takatukka eri kuin Oswaldin ampujalla. Marttakin on sanonut että jos media on valehdellut kerran niin ei olisi mikään ihme jos se valehtelisi toisenkin kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "muut ovat pahiksia ja siksi ne on tapettava"

        Paljonko tapoit?

        Oliko paljonkin naisia ja lapsia?

        Tuleeko nuo usenkin uniin? Vai siksikö et kenties juuri nuku?

        Ja älä koita väittää että et tiedä paljonko tapoit; moderneissa sodissa 60 luvulta alkaen on laskettu sotamenestys ruumiiden määrissä koska maa-alueen valloitukset on niissä sodissa olleet marginaalisia muutamaa poikkeusta (desert storm) lukuun ottamatta. Ja Desertissä sinä ET ollut mukana, se on varmaa.

        Sulla on siis aivan varmasti tiedossa montako tapoit; moniko oli mies, moniko nainen, ja montako oli lapsia.

        Toivottavasti et syyllistynyt nekrofiliaan; vai lupasitko sen sijaan aina että jos saat panna et ammu? Ja sitten panettuasi ammuit kuitenkin?

        Ei kai mikään armeija ota henkisesti noin sairasta palkkalistoille, voisi vielä ampua omia harhoissaan?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1685
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1332
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1240
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      112
      1072
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      927
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      875
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      50
      858
    8. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      230
      830
    9. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      22
      780
    10. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      739
    Aihe