Vapaa kuvaus

Aloituksia

227

Kommenttia

976

  1. Olenkin+saanut+3+vastausta+avaukseeni.+Se+on+aika+vähän+koska+ja+johtuu+siitä+että+lähteet+länsimaiden+poliisiväkivallasta+koronamielenosoittajia+vastaan+on+vastaansanomattomia.Ensimmäinen+vastaaja+ivasi+minua+pipipääksi+ja+laittoi+lähteeni+kaninkorvien+väliin.Mutta+hän+onkin+Persekärpäseni.Toinen+vastaaja+haluaisi+poistaa+linkkini+ties+mistä+syystä+ja+kyseli+työpaikkojeni+perään.Olen+ollut+Pietarin+kansainvälisen+tiedotuksen+ja+vakoilun+nuorisotrollitehtaan+johtajana+nyt+kolmatta+vuotta.+Työpaikassa+ei+ole+valittamista+ja+palkka+on+15+000+€/kk+puhtaana+käteen+++ilmainen+asunto+ja+työsuhdeauto.Työtovereinani+on+aika+lauma+sirpakoita+likkasia+joiden+kanssa+istumme+usein+iltaa+ja+nauramme+maailman+menolle.Neuvostoliitto+oli+kommunistinen+jota+kapitalistinen+länsi+vihasi.+Nyt+länsimaat+ovat+kommunistisia+ja+vihaavat+terveitä+konservatiivisia+arvoja+kunnioittavaa+Venäjää.Hauskat+takinkäännöt+kaiken+kaikkiaan+puolin+ja+toisin.Kolmas+vastaajani+on+arvostamani+herrasmies+jolla+on+aina+kiinnostavia+kirjoituksia+sekä+mielipiteitä.+Kiitän+häntä+aloitukseni+ylösnostosta.Vauvan+sydänääniä+kuunnellaan+dopplerilla+jota+voi+kyllä+kaikuluotaimeksi+hyvällä+syyllä+kutsua.+Sehän+on+taasen+tuttu+jännittävistä+sukellusvene-+elokuvista.+Olin+aina+saksalaisten+puolella+ja+hurrasin+kun+nazien+sukellusveneet+upottivat+paatteja.Olen+pari+kertaa+ollut+vaimojeni+kanssa+ultraäänityksessä+vai+miksi+niitä+nyt+nimitetään?Ei+niistä+mitään+mieleen+jäänyt+kun+toljotin+hoitsujen+polvia+ja+tissejä.Tuota+keppihevoskiusaamista+en+muista+joten+olen+antanut+sen+nähtävästi+jo+anteeksi.Saanen+linkata+kommunistien+keppihevosteluun;+he+pitävät+esiintymisiään+hyvin+järkevinä+toimina+natsien+ja+rasistien+häätämiseen+julkisilta+paikoilta:https://www.youtube.com/watch?v=NceGxdrHfGw