Kohta et matkusta ilman rokotetodistusta edes kotimaassa.

Anonyymi

Tämä on ollut täysin odotettavissa. Vaikka toisin oltiin väittämässäkin.
https://mvlehti.net/2021/02/12/usan-valtamedia-covid-rokotepassit-vaaditaan-matkailemiseen-kesalla-2021-pohjoismaat-edellakavijoita/

Kohta ollaan Ilmestykirjan maisemissa. Nämä kiristystoimet menevät askel askeleelta eteenpäin. Tässä on se kiero systeemi, että yksi vaihe totutetaan ihmisten mieliin niin, että se tuntuu luonnolliseslta, sitten edetää seuraavaan vaiheeseen.
Voisi verrata siihen kun sammakko pistetään kylmään veteen ja vettä lämmitetään pikkuhiljaa kuumaksi ja sammakko ei huomaa sitä ja keittyy kuoliaaksi.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei noita tietenkään vaadita ns. turvapaikanhakijoilta. Kuten ei muitakaan papereita tältä tervetuloaväeltä.

    • Suomi ja Ruotsi vahtivat rajojaan kunnon kansalaisilta mutta matut saavat kulkea aivan vapaasti sinne tänne eikä henkilöpapereita tarvita rokotustodistuksista nyt puhumattakaan.

    • Anonyymi

      Kyllä turvapaikanhakijan on päästävä kotisotilasdiktatuurimaahansa kuukauden lomalle vähintään kerran vuodessa Suomen veronmaksajien rahoilla.

      Muuten syntyypi hänelle vakavia henkisiä traumoja!

    • Anonyymi

      Entä jos ei ota piikkiä ja toi passijuttu tulee, niin jos käyn töissä toisella paikkakunnalla, niin pitääkö minun lopettaa työt sitten , koska en saa matkustaa minnekään ?

      • Anonyymi

        iisipiisi... otat rokotteen


      • Anonyymi

        Tuo koskisi ulkomaanmatkailua. Kyllä saa edelleen käydä töissä vaikka Espoosta Helsinkiin. Eli ei tarvitse lopettaa töitä. Tietysti jos työhösi kuuluu ulkomaanmatkailua, niin sitten voi olla vaikeuksia jos ei ota rokotetta


    • Anonyymi

      MV-lehtihän se totuuden kertoo.....

    • Anonyymi

      Pitäisi olla laki, joka kieltää poistumisen asunnosta ilman FFP2-maskia jos ei ota rokotetta silloin kun sitä tarjotaan.

      • Anonyymi

        Kuka tuota valvoisi? Poliiseilla on muutakin hommaa kuin kytätä ihmisiä kaupassa tai kirjastossa tai ihan vaan kaduilla. Minkälainen kuulustelu siinä tulee: mihin olet menossa, onko varmasti oikeantyyppinen maski? Ja mikä olisi rangaistus?

        Itse otan rokotteen, mutta siitä huolimatta aion käydä lenkillä tai hiihtämässä ilman maskia ja olen käynyt nytkin. Olisi ihan mukavaa kävellä kadulla, ilman että joku kyttää koko ajan mun liikkumista ja poliisit kyselee jotain rokotepassia.
        Muutenkin ravintolat saa olla auki nykyään. Tiettävästi kukaan ei ole syönyt tai juonut ikinä FFP2-maski naamalla ja tosi harva on saanut rokotteen. Eikö ravintolatkin pitäisi sitten kaikki laittaa kiinni heti nyt. Linja on epäjohdonmukainen.

        Se on ihan ok, jos vaikka kaupat tai ravintolat itse laittaisivat tuollaisen vaatimuksen. Aika hurjaksi se vaan menee, jos hiihtämään mennessä pitää olla varuillaan, että poliisi tulee kuulustelemaan, jos ei vaikka ota kännykkää mukaan ladulle.


    • Anonyymi

      Jos olisit matkustellut, tietäisit että aina on vaadittu joillakin rajoilla joistain rokotteista voimassa-olotodistus.

    • Anonyymi

      Jos diktaattori haluaa asiat johonkin pisteeseen, niin hän määrää ihmisille kiusaksi asioita. Diktaattori ei anna vapaasti olla, se on varma!

    • Anonyymi

      Olisiko se kansallissosialistinen järjestelmä parempi, käsittääkseni samanlainen passinkantovelvollisuus kuin venäjällä.

    • Anonyymi

      Rokotepassi on jo osoittautunut älyvapaaksi ideaksi koska rokote ei estä tartuttamasta muita jos saa virusta.

      Se vain estää sen ettei itse sairastu.

      Rokotepassi siis ei takaa että yksilö on turvallinen muille kuin itselleen.

      Tuo ei siis toteudu, voitte olla huoletta.

    • Anonyymi

      EI KIINNOSTA AINAKAAN NYT LENTOMATKAILU!!

      Jos nuo lentokapteenit ja perämiehet on rokotettu, emme uskalla mennä lennoille enää.
      PITÄISI EHDOTTOMASTI ILMOITTAA OVATKO ROKOTTAMATTOMIA, ETTÄ VOIMME LÄHTEÄ TURVALLISIN MIELIN LENNOILLE!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Esim. Ranteeseen voisi tatuoida kaikki rokotukset mitä vaaditaan kotimaassa,ravintoloissa ja Alkossa liikkuessa niin poliiseilla ja portsareilla olisi paljon helpompi valvoa väestöä.💉💉💉🥵🤬

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      188
      6092
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2352
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1739
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1718
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1631
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1624
    7. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      326
      1622
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1417
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1399
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      336
      1242
    Aihe