- Ja tuo enkeli on ollut täysin varma tapaus?
Eli minä en usko satuihin. - Eli kun uskova sanoo että vain uskovilla on rakkautta ja halua auttaa, on mielestäsi minun tunteeni.
Olet kummallinen. - Mikä on ratkaisusi kaikkiin asioihin?
- Kerro muutama esimerkki ja sitten tarkastellaan
- Mielipide?
Ehkä et ole uskova. Mutta kukaan ei tee mitä Jeesus sanoi. Ei sinne päinkään. - Patmos valitsi olla itse lahjoituksen kohde.
Israelissa ei ollut nälänhätää. - Katson lähinnä tätä palstaa, jossa uskovat ovat kuin Euroopan omistajia.
- Teillä on kiva harrastus.
- Päivillä on vastaan, mutta Päiviä vastaan ei ole?
Joskus asiat jää roikkumaan. Kuka murhasi Bodom-järven rannalla? - Satutko sinä tietämään mikä tahto Jumalalla on homoseksuaalisille?
Raamatussa ei sanota. - Jeesus puhui kuin kylähullu.
Ei kukaan tee kuten hän esitti. Syy on siinä. - Aiot ohittaa Raamatun ja mitä olet ajatellut sinulle käyvän!
- Kyllä minäkin pystyin elämään tällä eläkkeellä Suomessa. Mutta Espanjassa on mukavampaa.
Kuka tuo Rt on? - EU maksaa tukirahaa esimerkiksi maanviljelijöille.
Suomi näkyy ottavan aina lainaa. Ei ehkä ihan huono tapa. - Ruotsissa homoja yli puolet?
Et taida olla tosissasi. - Ketä kiinnostaa.
- Ei sinällään.
Mutta jos et anna vettä ja ruokaa tarvitseville, ota outoja kotiisi, et käy katsomassa vankeja ja sairaita, et myy mitä sinulla on ja anna köyhille.
Niin miten luulet sinun käyvän? - Eläkeläiset voivat muuttaa Espanjaan. Tonnin tulot riittävät, ettei tarvitse antaa lähtöpasseja.
- Kyllä täälläkin tukia maksetaan.
Mutta ole etova valehtelija.
Tonnin eläkkeestä pystyy auttamaan vaikka kuinka monta köyhää. - Onko järkeä olla eri mieltä Jeesuksen kanssa?