Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
harri48
profiilit
harri48
harri48
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+tehoa+löytyy.+Pystyin+72+vuotiaana+jättää+sildenafiili-resepti+käyttämättä+ja+voin+taas+spontaanisti+tutustua+naisiin+ja+tarjota+heille+kovaa+patukkaa+ilman+ennakkovalmistelua.+Kiitosta+on+tullut.+L-agriniini+2+grammaa/vrk.
Yöllä+herään+monta+kerta+kovan+kankun+kanssa,+vaikka+edellisenä+päivänä+on+saatu+ejakuloitua.+Myös+ejakulaatin+määrä+on+lisääntynyt,+runsaat+siemensyöksyt+ovat+vaimonkin+mieleen.
24.12.2020 08:28
Turvavälien+ja+hygienian+lisäksi+kolmas+tärkeä+ohje:+Älä+puhu+turhaan+julkisuudessa!+Jos+jokaisessa+paikassa+olisi+kyltti:+"Sinäkin+voit+olla+viruskantaja.+Älä+siis+puhu+täällä!"+niin+luulen+että+moni+tartunta+olisi+jäänyt+tulematta.
Eilen+kuntosalilla+nurkassa+penkkipunerruskaverit+seisovat+ja+juttelevat+kovaan+ääneen.+Lähdin+heti+toiseen+saliin+treenaamaan.+Puoli+tuntia+myöhemmin+porukka+oli+edelleen+koolla,+kova+mökä.+Myöhemmin+pukuhuoneessa+juttu+jatkui,+yksi+tule+seisomaan+taakseni+ja+huusi+kavereille+viimeiset+kommentit.+Jos+jollakin+heistä+oli+korona+aktiivina,+ensi+viikolla+kaikki+saavat+positiivisen+testin.
Olin+ainoa,+jolla+oli+maski.
24.11.2020 10:06
Epäilen+psyykistä+syytä.+Kun+rupee+epäilemään,+onnistuuko,+silloin+ei+onnistu.+Toisen+partnerin+kanssa+saattaa+onnistua,+toisen+kanssa+ei.++Partnerin+aktiivisuus+usein+ratkaisee.+Jos+toinen+vain+makaa+ja+odottaa,+homma+ei+toimi.+
40-vuotiaana+oli+vaihe,+että+minkään+uuden+naisen+kanssa+ei+yhdyntä+toiminut.+Jos+nainen+ei+uskalla+tai+viitsi+tarttua+kulliin+ja+hyväillä+sitä+hieman,+oli+tunne.+että+olen+yksin+ja+erektio+häippyi.++Samaan+aikaan+tutun+naisystävän+kanssa+ei+mitään+ongelmaa.+Kunnes+löytyy+taas+sopiva+nainen.+
Mieskin+kaipaa+tunnetta+siitä,+että+on+hyväksytty+ja+arvostettu+miehenä.+Eihän+nainen+kiihotu+joka+miehen+kanssa.
23.11.2020 09:03
Ikuinen+kysymys:+mitä+nainen+haluaa?+Ja+vastausta+ei+ole,+koska+jokainen+nainen+on+oma+yksilönsä.+Harvoin+nainen+pyytää+mieheltä+cunnilingusta+eli+pillun+nuolemista.++Itsetyydytyksessä+nainen+usein+vetää+emättimen+yläreunaa+ylöspäin+ja+ulospäin+samalla+klitorista+puristellen.+Samaa+ei+toisen+kielellä+voi+oikein+saavuttaa.+
Mutta+miehen+ei+pidä+vain+ajatella,+mitä+nainen+haluaa,+vaan+rohkeasti+kimppuun+vaan+jos+tekee+mieli.+Minusta+paras+asento+cunnilinguksessa+on,+kun+nainen+makaa+kyljellään+selin+minuun+ja+minä+työnnän+pääni+takaa+hänen+haaroihinsa.+Saan+vapaasti+hengittää+nuolemisen+aikana+eikä+niska+kipeydy.++Ja+naisen+ei+tarvitse+tehdä+mitään.
19.11.2020 09:09
Tämä+on+ikivanha+tekniikka+Itä-Aasian+maissa.+Niissä+uskotaan,+että+miehen+ei+pitäisi+ejakuloida+kovin+usein,+koska+se+heikentää+häntä.+Samoin+ajatellaan+kilpaurheilussa+meilläkin.+
Orgasmi+ejakuloimatta+onnistuu+tahdonvoimalla.+Sitä+voi+harjoitella+katkaisemalla+virtsasuihkun+kesken+virtsaamista.+Samoja+lihaksia+voi+sitten+käyttää+orgasmin+aikana.+Minä+opin+sen+vasta+vähän+ajan+sitten+ja+voin+nyt+nauttia+toistuvista+orgasmeista+ilman+sitä+väsymystä,+joka+siemensyöksyn+jälkeen+yleensä+ilmenee.
Naisen+kanssa+en+uskaltanut+sitä+vielä+harjoittaa,+koska+naiset+yleensä+odottavat,+että+mies+ejakuloi,+muuten+he+eivät+usko,+että+mies+on+nauttinut+seksistä.
Lähes+päivittäin+masturboin+ja+koen+orgasmeja+ilman+siemensyöksyä.+Sitä+ennen+olin+lopettanut+itsetyydytyksen+lähes+kokonaan,+mutta+nyt+voin+jälleen+pitää+hauskaa.+Suositellen!
19.11.2020 08:51
1 / 1