Olen juuri eronnut joten en etsi mitään muuta kuin juttu kaveria jonka kanssa voi vaihtaa ajatuksia näin sateisena loppiaisen tunnelmissa
Löytyisikö täältä mitä tahansa hauskaa juttuseuraa minulle
19
169
Vastaukset
Sanna oletko täällä, tuu juttelee mun kanssa kun mulla on asiaa sulle.
💕- Anonyymi
🤭🤭🤭🤭🤭🤭Oikein sydän tuli mieleen kun Sannalle kirjoitit 🤭🤭🤭🤭🤭🤭
💕 Anonyymi kirjoitti:
🤭🤭🤭🤭🤭🤭Oikein sydän tuli mieleen kun Sannalle kirjoitit 🤭🤭🤭🤭🤭🤭
💕Kaisa, se sydän tulee automaattisesti kun kirjoitamme täällä niin meidän viesteissä tulee näkyviin hertta ässä 💕 symboli. Älä nyt tuu tähän ketjuun sotkee kun mun pitää oikeasti jutella Sannan kanssa kahdestaan irl niin mä yritän saada sen sanoa täällä että millon me voidaan nähdä kahdestaan ja jutella.
💕- Anonyymi
IKUISESTILUDEMINTAKIAINE kirjoitti:
Kaisa, se sydän tulee automaattisesti kun kirjoitamme täällä niin meidän viesteissä tulee näkyviin hertta ässä 💕 symboli. Älä nyt tuu tähän ketjuun sotkee kun mun pitää oikeasti jutella Sannan kanssa kahdestaan irl niin mä yritän saada sen sanoa täällä että millon me voidaan nähdä kahdestaan ja jutella.
💕Niin, mitä asiaa sulla on mulle jota et voi täällä sanoo. Ei mulla ole mitään tarvetta jutella sun kanssa taksu kaiken sen jälkeen mitä mulle teit. Terveisin Sanna
💕 Anonyymi kirjoitti:
Niin, mitä asiaa sulla on mulle jota et voi täällä sanoo. Ei mulla ole mitään tarvetta jutella sun kanssa taksu kaiken sen jälkeen mitä mulle teit. Terveisin Sanna
💕Sanna mitä mä oon tehny sulle ikinä. Olenko koskaan ollut väkivaltaisesti tai jotain muuta vastaavaa mistä olet noin suuttunut mulle jostain menneistä ajoista. Mun mielestä meillä oli kaikki hyvin kuitenkin enkä mä edes muista että olisi ollut mitään suurta riitaa mitä ei saman tien sovittu että miks oot noin suuttunut mulle jostain kumman syystä?
💕