Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Palstakamu
profiilit
Palstakamu
Palstakamu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
118
Kommenttia
5894
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihastuminen jos asialle ei tee mitään on täysin ok. Ei tunteilleen voi mitään. Mutta jos kuitenkin valitsee oman kumppanin, ei siinä ole mitään väärää. Sen sijaan jos viettää aktiivisesti aikaa ihastuksensa kanssa, on kyse jo pettämisestä. Ja varsinkin jos toista pettää pussailemalla jonkun kanssa, on se kerrasta poikki. Se ei ole mikään inhimillinen virhe, vaan puhdasta sikailua. Jos nämä ovat jonkun mielestä inhimillisiä virheitä, ollaan aika heikoilla jäillä 💀
Sen sijaan joku tuollainen kissanristiäinen on täysin yhdentekevä homma. Ja jos nyt puhutaan esimerkistäsi, jokainen voi sukuloida niin paljon kuin miltä tuntuu, mutta se ei voi olla toisen risti. Jos ihminen ei voi kohdata äitiään ilman puolison tukea, on äitisuhteessa jotain todella pahasti pielessä.
10.10.2023 17:52
Joo ja runkkupaperit voi kierrättää nenäliinoina.
10.10.2023 17:36
Jee, pääsin mukaan listaukseen.
10.10.2023 17:34
Kaveri kuvittelee, että hän on yrittänyt estää jonkin kuvitteellisen sodan kirjoittelemalla suomi24:ssä. Missä kunnossa on Harmiksen psyyke?
10.10.2023 17:29
Parisuhde on paljon tiiviimpi suhde kuin ystävyyssuhde. Kaverisuhteessa on vara olla itsekkäämpi ja ehkä sietää enemmän virheitä. Mutta sitten kun eletään yhdessä, on otettava enemmän toista huomioon.
Mitä tarkoitat puhuessasi virheistä?
10.10.2023 17:27
Rakkautta on monenlaista laatua, eikä sitä voi oikein vertailla keskenään. Mutta se kertoo sitten jo paljon, että kehenkä sen aikansa käyttää. Ja inhimilliset virheet annan helpommin anteeksi kaverille, sillä loppupeleissä tämän täytyy kantaa ristinsä itse. Parisuhteessa taas on yhteiset huolet, ja kummankin mokailu sitten kostautuu toiselle.
10.10.2023 17:14
Ei kuitenkaan kannata yleistää palstan juttuja koskemaan IRL maailmaa. Täällä on aika marginaaliporukkaa. Ja puhun nyt itsestänikin.
10.10.2023 16:56
En kokenut hyökkimisenä.
10.10.2023 16:53
Eikös tosibodarilla ole tissit?
10.10.2023 16:28
Tällä palstalla monotetaan naisia suhteettoman paljon. Kertoo jotain käyttäjäkunnasta.
Minua tökkii tässä aloituksessa se, että Disse puhuu kuin olisi yksi tytöistä. Hällä on kuitenkin takana epäonnistunut avioliitto, joten tuskin ollut täydellinen kumppani itsekään. En suostu uskomaan, että Disse on ollut täydellisen hyvä ja ex-vaimo täydellisen paha.
10.10.2023 16:09
No niinpä tein. Nyt muistankin ketjun. Sitä ei aina muista mitä palstalle suoltaa tai mikä aihe oli mikä, mutta seison sanojeni takana. Olisin äärimmäisen pettynyt jos kumppani olisi loppuun kaluttu. Toisten mielestä se on plussa, mutta jokainen tavallaan.
Mutta miten se ketju liittyy tähän?
10.10.2023 15:50
Ennen vanhaan palstalla oli useita eri hahmoja. Näin jutut pysyivät raikkaina. Nyt on tätä samaa kulunutta renkutusta ja Viinamiehen jutut toistuvat täsmälleen samanlaisina päivästä toiseen. Ensimmäinen viesti oli hauska, mutta heti toisen kohdalla olin valmis viiltämään ranteet auki.
10.10.2023 15:48
En seuraa palstaa niin aktiivisesti, niin en ole perillä kaikista aloituksista. Tämän ketjun avasin, kun halusin nähdä mitä Disse on tällä kertaa saanut pieneen päähänsä.
10.10.2023 15:38
Silloin kun Disse postaa hymiön, tiedät voittaneesi.
09.10.2023 18:10
Minun pointtini tässä aiheessa on siis tiivistettynä se, että ongelma ei ole vain toisessa sukupuolessa. Miehet ja naiset ovat ihan yhtälailla vastuussa siitä miten parisuhde tai sen löytäminen onnistuu. Turha demonisoida tyyliin, että kaikki miehet ovat pahoja (paitsi aloittaja itse) ja kaikki naiset ovat hyviä (paitsi aloittajan ex-vaimo).
09.10.2023 17:51
Mistä tiedät ettei seikkailusi kohteissa ollut ongelmanaisia? Todennäköisesti tämän avioliittotapauksen ongelmatkin ovat tulleet esille vasta pidemmällä aikavälillä. Muutenhan et varmaan hänen kanssaan olisi hankkinut lapsia. Tai ehkä oletkin kenties itse ongelmamies?
09.10.2023 17:40
Ei siinä ole mitään väärää. Vastasin vain naisvastineilla aloituksen esille nostamiin asioihin.
Toki terve itsekkyys on aina hyväksi ja kertoo hyvästä itsetunnosta. Mutta muut eivät saa olla välineitä jolla omaa itsekkyyttä ruokitaan. Siinä päätyy vain satuttamaan muita ihmisiä.
09.10.2023 17:12
Sekavaa tekstiä. Taidat olla näitä ongelmanaisia, vai mitä.
09.10.2023 17:04
Ja silti niin moni nainen etsii isähahmoa miehestä. Ja moni nainen hakee baarista yksinomaan seksiä. Monella naisella on myös itsetunto-ongelmia, ja hakevat miehestä johtajaa itselleen. Moni nainen on myös väkivaltainen, sillä tietävät ettei mies voi lyödä takaisin. Näitähän riittää...
Mutta nyt kiertelemme ongelmaa, emmekä mene itse aiheeseen. Nimittäin miehiä ja naisia riivaava minäkulttuuri. Nykyihmisten maailmaan ei mahdu mitään muuta kuin se oma minä, ja muut ovat vain välineitä tai esineitä jotka täyttävät "minän" tarpeita.
09.10.2023 16:53
Niin että kuvailit erilaisia ongelmatapauksia miehissä. Mutta ongelma ei ole pelkästään toisessa sukupuolessa. Ennemmin näen että kyseessä on yhteiskunnallinen ongelma länsimaissa, joka koskee niin miehiä kuin naisiakin.
09.10.2023 16:39
24 / 295