Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Palstakamu
profiilit
Palstakamu
Palstakamu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
118
Kommenttia
5894
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Elä puhu minulle enää koskaan. Yhyy. Minä karkoitan kaikki elämästäni. Yhyy. Itkua ja parkua. Yhyy
Hähää.
28.07.2023 19:54
Nykyään on ihme kilpailu siitä kuka kulloinkin saa uhriutua ja itkeä. Mihin on hävinnyt selkäranka?
28.07.2023 19:53
Piilottaisi samaan piiloon kuin vessapaperit vierailtaan.
28.07.2023 19:50
Rande on herkkähipiäinen itkupilli.
28.07.2023 19:34
Tämä oli hänen kertomanaan. En ota kantaa siihen pitääkö paikkaansa. Mutta näin omin silmin sen öky lastenrattaat.
28.07.2023 19:33
Ihan aiheen vierestä. Törmäsin Youtubessa sellaiseen artistiin kuin Iniko. Ajattelin että varmaan kiinnostaisi sinuakin, kun meillä on jonkinlaisia samansuuntaisia ajatuksia sukupuolipolitiikasta.
https://www.youtube.com/watch?v=pIbFUq0d9ak
28.07.2023 18:21
Eikä kyse ole edes rasismista, niin kuin jotkut yrittävät väittää. Ihminen ei vaan voi tehdä aivan mitä tahansa ja vedota että se kuuluu hänen kulttuuriinsa. Väärä teko on väärä teko, eikä sille ole tekosyytä.
28.07.2023 18:16
Todellisuudessa naiset ja lapset ovat ihan yhtäsuuressa vaarassa. Muslimimaissa miehillä on enemmän ihmisarvoa kuin naisilla. Joten he lähettävät siis ne yksilöt tänne joille ihmisarvo kuulu muslimikulttuurissa. Naisilla ja lapsilla kun ei ole niin väliä.
28.07.2023 17:28
Kannattaa opetella kohdistamaan se viesti oikealle henkilölle, niin saa varmemmin vastauksen.
Mutta vastaan nyt kuitenkin kysymykseesi, miksi en "saa" pillua. En pidä kosketuksesta. Varsinkaan vieraiden. Suuteleminen on minulle todella vastenmielistä. Aikaisemmin en hyväksynyt tätä piirrettä itsessäni ja harrastin seksiä ikään kuin velvollisuudentunnosta. Nyt minulla on sellainen vaihe elämässä, etten halua seurustelusuhdetta ollenkaan. Seksikin jäänyt sen myötä. En tiedä haluanko vielä joskus seurustella. Saatanpa jäädä pysyvästi sinkuksikin.
28.07.2023 17:25
Minulla on naapurina pakolainen. Ihme kyllä naispuoleinen sellainen jolla on pieni lapsi. Kertoi että sossu sanoi hänelle, että voi käydä ostoksilla ja tuoda kuitit heille. Kävi sitten ostamassa kaupan kalleimmat lastenrattaat. Myi ne eteenpäin ja osti halvat rattaat tilalle. Teki mukavasti voittoa.
28.07.2023 17:21
Kuinkakohan monta Isis-veteraania meilläkin on elätettävänä. Olot käyneet tukalaksi ja tuomio tai hengenmenetys uhkaa, niin ei kun elintasosurffailemaan länsimaihin. Ja mikä siinä on että muslimit haluavat aina pakolaisiksi nimenomaan kristittyihin maihin. Voisivat ihan hyvin mennä vaikka naapurimaahan, jossa olisi kanssamuslimeja.
Ja sitten nämä musliminaiset itkevät Youtube-videoilla, kun heidät on jätetty raiskattavaksi ja tapettavaksi.
28.07.2023 17:18
Kyllä se mies kuuluu puolustamaan maataan, eikä karkuun juoksemaan jättäen naiset ja lapset sodan jalkoihin. Naiset voivat sodan ajaksi tulla tänne ja palata sitten sodan jälkeen rakastavan miehensä luokse. Se mikä varsinkin menee yli hilseen on, että parhaassa iässä olevat miehet tulevat tänne tekemään seksuaalirikoksia.
28.07.2023 17:02
Nainen paljastelee, ja jos mies katsoo, loukkaannutaan.
28.07.2023 15:02
Jos on lyöty lihaa tiskiin, niin miksei siitä saisi nauttia. Sitten vaan peittävämpää päälle.
28.07.2023 15:00
Pikkusikareita ostin. Nautiskelen yhden tai kaksi päivässä. Ei pääse tavaksi tulemaan.
27.07.2023 20:46
Onnea :)
27.07.2023 16:39
Jotenkin minua vaan kaihertaa se vääryys mitä olet joutunut kohtaamaan. Tuntuu kuitenkin olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. Joissakin tapauksessa sama lääkäri on ensin puoltanut hakemusta, sitten jatkanut päivää toisen firman leivissä ja hylännyt jo itse puoltamansa hakemuksen.
27.07.2023 15:55
Miehet ja naiset ovat hyviä eri asioissa. Naiset ovat surkeita avaruudellisessa hahmottamisessa, joten eipä sitä muuta voi olettaakaan. Se on sitten sellaista onnetonta sohimista.
26.07.2023 22:35
Haha. AP on minun vanha nimimerkkini, joka valitettavasti lähti alta, kun käytin palstalaisesta tämän oikeaa nimeä. En muista oliko hän sen itse vuotanut vai joku muu.
26.07.2023 22:30
Jostakin luin että tämä olisi yksi vihatuimmista bändeistä. Itsessäni ei oikein herätä mitään ajatuksia.
26.07.2023 22:27
51 / 295