Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa haluaisit ruispeltoon piehtaroimaan?

-flowersreally-

28

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinun tietenkin.

• Anonyymi

Voisit mennä buddyn kanssa.

• Käärmeitten sekaan, en helvetissä mee.

• Anonyymi

Punkkeja vilisee pellolla...

• Anonyymi kirjoitti:

Punkkeja vilisee pellolla...

Käärmeitä myös. Missä jyrsijöitä, siellä käärmeitä.

• EivorCreed kirjoitti:

Käärmeitä myös. Missä jyrsijöitä, siellä käärmeitä.

Ja jyrsijätkin menee peltoon mm. ruoan perässä.

• Anonyymi

Jazulin <3

T. Topi

• Pupun kanssa tietysti. 😊🐇🌾

• Anonyymi

Hihih 🥰

• Anonyymi

Se on kaurapelto minulle tai ei mitään.

• Anonyymi

Ei ole tarvetta piehtaroida missään pellossa.

• Anonyymi

Ei kenenkään peltoon saa mennä piehtaroimaan ja tallomaan viljaa.
      Se ei kuulu jokamiehen oikeuksiin sellainen pelleily, joka aihauttaa tuhoa toisen omaisuudelle, kuten viljapelto.
      Hus, hus, pois pellolta, tule piehtaroimaan sänkyyni!!!

• Anonyymi

Suomalaisten haave?

Se on mennä mökille vetämään kännejä hyttysten kanssa, mikä ihmisiä oikein vaivaa?

AV

• Anonyymi

Mikä sinun haave sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinun haave sitten?

Olen nykyisin enemmän city ihminen.
        Aurinkoinen päivä. Mukava seura, kiva terassi ja hyvä musiikki. Keskustelu hyvätahtoista ja toisia kunnioittavaa. Ensin syöty jotain maukasta ja hyvää ruokaa. Muutama juoma ja musiikkia. Live musiikki on aina parasta.

Laivaristeily, ei merellä. Sisävesillä ei tuule niin älyttömästi. Geneven järvi ja kauniit maisemat tyylinen kiehtoo.

Historialliset paikat, aurinkoinen taivas, kulttuurit joita ei vielä tunne.
        Metsä itikkoineen on niin nähty. En pidä.

AV

• Anonyymi

Pitäähän hyttysenkin maistaa tequilaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aurinkoinen päivä. Mukava seura, kiva terassi ja hyvä musiikki. Keskustelu hyvätahtoista ja toisia kunnioittavaa. Ensin syöty jotain maukasta ja hyvää ruokaa. Muutama juoma ja musiikkia. Live musiikki on aina parasta.

Laivaristeily, ei merellä. Sisävesillä ei tuule niin älyttömästi. Geneven järvi ja kauniit maisemat tyylinen kiehtoo.

AV

Sama täällä.

• Anonyymi

Itse laitoin merkille tänä juhannuksena että sekä eilen aattona että tänään oli kaupungissakin terasseilla ja sisälläkin baareissa porukkaa, nykyään ei kaikki enää menekään mökille itikoiden syötäväksi. Festaritkin on niin arvokkaita lippuineen & majoituksineen että moni jää mieluummin ihan kotiympyröihin juhannuksen viettoon.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Siinäpä haaste jos meinaa piehtaroida millään genevenjärven laivaristeilyllä! 🤪Ei ne mitään ranskiksia ole siinä vaikka ranskankielisiä…ihan vimpan päälle tiukkapipoista vastaanottoa odotettavissa jos jotain yrittää ⛴️ …

• Anonyymi

Kellä täällä on isoimmat tissit?

• Anonyymi

sillä joka kävelee eniten kumarassa

• Anonyymi

Olemme täällä jo ;)

• Anonyymi

Ai missä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai missä?

Unohditko jo kysymyksen?

• Ei kyllä viittis kenenkään peltoja mennä pilaamaan, maanviljelijöillä on muutenkin aika tiukkaa ollut.

• Ehkä hän tarkotti muhkuraista ylijäämä peltoo, joka jää muutenkin puimatta, kun ei rattorilla pääse ja rikkaruohookin kasvaa. Mutta mun mielestä Ohrapelto on romanttisempi.

• JeroP kirjoitti:

Ehkä hän tarkotti muhkuraista ylijäämä peltoo, joka jää muutenkin puimatta, kun ei rattorilla pääse ja rikkaruohookin kasvaa. Mutta mun mielestä Ohrapelto on romanttisempi.

No jos kyseessä on alikasvanut ruis/ohra/venhä/kaurapelto, niin antaa mennä vaan, kun ei sitä puida voi kuitenkaan ja EU maksaa viulut. Eli me maksamme viulut, mutta puida ei silti voi.

• Anonyymi

Y44mu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3894
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2619
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      44
      2584
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2375
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2208
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2103
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1809
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1498
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe