Kanssa haluaisit ruispeltoon piehtaroimaan?
-flowersreally-
Kenen palstalaisen
28
412
Vastaukset
Sinun tietenkin.
- Anonyymi
Voisit mennä buddyn kanssa.
Käärmeitten sekaan, en helvetissä mee.
- Anonyymi
Punkkeja vilisee pellolla...
Anonyymi kirjoitti:
Punkkeja vilisee pellolla...
Käärmeitä myös. Missä jyrsijöitä, siellä käärmeitä.
EivorCreed kirjoitti:
Käärmeitä myös. Missä jyrsijöitä, siellä käärmeitä.
Ja jyrsijätkin menee peltoon mm. ruoan perässä.
- Anonyymi
Jazulin <3
T. Topi Pupun kanssa tietysti. 😊🐇🌾
- Anonyymi
Hihih 🥰
- Anonyymi
Se on kaurapelto minulle tai ei mitään.
- Anonyymi
Ei ole tarvetta piehtaroida missään pellossa.
- Anonyymi
Ei kenenkään peltoon saa mennä piehtaroimaan ja tallomaan viljaa.
Se ei kuulu jokamiehen oikeuksiin sellainen pelleily, joka aihauttaa tuhoa toisen omaisuudelle, kuten viljapelto.
Hus, hus, pois pellolta, tule piehtaroimaan sänkyyni!!! - Anonyymi
Suomalaisten haave?
Se on mennä mökille vetämään kännejä hyttysten kanssa, mikä ihmisiä oikein vaivaa?
AV- Anonyymi
Mikä sinun haave sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinun haave sitten?
Olen nykyisin enemmän city ihminen.
Aurinkoinen päivä. Mukava seura, kiva terassi ja hyvä musiikki. Keskustelu hyvätahtoista ja toisia kunnioittavaa. Ensin syöty jotain maukasta ja hyvää ruokaa. Muutama juoma ja musiikkia. Live musiikki on aina parasta.
Laivaristeily, ei merellä. Sisävesillä ei tuule niin älyttömästi. Geneven järvi ja kauniit maisemat tyylinen kiehtoo.
Historialliset paikat, aurinkoinen taivas, kulttuurit joita ei vielä tunne.
Metsä itikkoineen on niin nähty. En pidä.
AV - Anonyymi
Pitäähän hyttysenkin maistaa tequilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aurinkoinen päivä. Mukava seura, kiva terassi ja hyvä musiikki. Keskustelu hyvätahtoista ja toisia kunnioittavaa. Ensin syöty jotain maukasta ja hyvää ruokaa. Muutama juoma ja musiikkia. Live musiikki on aina parasta.
Laivaristeily, ei merellä. Sisävesillä ei tuule niin älyttömästi. Geneven järvi ja kauniit maisemat tyylinen kiehtoo.
AVSama täällä.
- Anonyymi
Itse laitoin merkille tänä juhannuksena että sekä eilen aattona että tänään oli kaupungissakin terasseilla ja sisälläkin baareissa porukkaa, nykyään ei kaikki enää menekään mökille itikoiden syötäväksi. Festaritkin on niin arvokkaita lippuineen & majoituksineen että moni jää mieluummin ihan kotiympyröihin juhannuksen viettoon.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVSiinäpä haaste jos meinaa piehtaroida millään genevenjärven laivaristeilyllä! 🤪Ei ne mitään ranskiksia ole siinä vaikka ranskankielisiä…ihan vimpan päälle tiukkapipoista vastaanottoa odotettavissa jos jotain yrittää ⛴️ …
- Anonyymi
Kellä täällä on isoimmat tissit?
- Anonyymi
sillä joka kävelee eniten kumarassa
- Anonyymi
Olemme täällä jo ;)
- Anonyymi
Ai missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai missä?
Unohditko jo kysymyksen?
Ei kyllä viittis kenenkään peltoja mennä pilaamaan, maanviljelijöillä on muutenkin aika tiukkaa ollut.
Ehkä hän tarkotti muhkuraista ylijäämä peltoo, joka jää muutenkin puimatta, kun ei rattorilla pääse ja rikkaruohookin kasvaa. Mutta mun mielestä Ohrapelto on romanttisempi.
JeroP kirjoitti:
Ehkä hän tarkotti muhkuraista ylijäämä peltoo, joka jää muutenkin puimatta, kun ei rattorilla pääse ja rikkaruohookin kasvaa. Mutta mun mielestä Ohrapelto on romanttisempi.
No jos kyseessä on alikasvanut ruis/ohra/venhä/kaurapelto, niin antaa mennä vaan, kun ei sitä puida voi kuitenkaan ja EU maksaa viulut. Eli me maksamme viulut, mutta puida ei silti voi.
- Anonyymi
Y44mu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3604707Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3512777- 752429
- 852016
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4571804MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311549Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2211367Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku271352"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341272- 661203