Palstakamu

![]()
Aloituksia
177
Kommenttia
8966
Ameriikka on suurin turvallisuusuhka
Harmis oli oikeassa. Ameriikka on paskavaltio. Ovat aloittaneet sotilaallisen maailmanvalloituksen. Toisin kuin Venäjäll58349Vellikello taas aivan rikki
Vellikelloon ei näytä taas tulevan viestit ollenkaan. Muilla sama juttu?32298Kun on hyvä päivä
Vapaata, kahvia, tupakkaa. Nukuin 3:n saakka päivällä. Ei tarvitse nähdä ketään ihmisiä. Olla vaan täysin yksin ja nautt8144Kalsarikännit
Minulla on pakonomainen tarve ilmoittaa joka kerta palstalle, kun olen humalassa. Ja nyt on se yö. Juon yksin siideriä s34319Minulla on keski-iän kriisi?
Google AI: "Keski-iän kriisi on perinteinen käsite, joka viittaa keski-ikään sijoittuvaan elämänmuutosvaiheeseen, jolloi29370Kun kaveri pettää
Miten reagoisitte, jos kaveri ottaa yhteyttä, että hengaillaan. Todellisuudessa olikin vain palvelusta vailla. Näin käv22342Huomenna alkaa tupakkalakko
Simiti tässä herätteli taas ajattelemaan asioita. Kaiken maailman syövät hiipivät mieleen röökiä imiessä. Askissa on vie37352Haisen pahalta!
Tein tänään jotain repäisevää. Skippasin suihkussa käynnin (Intiimialueet kuitenkin huljaisin nopeasti pestä). Elämässän10125En olekaan "homo"
Minua on palstalla tituleerattu puolihomoksi. Vähän samansuuntaisia ajatuksia on itsellänikin ollut. Seksuaalisuus kasva39448Kuinka monta läheistä ihmistä teillä on elämässä?
Mietin tätä kysymystä tänään. Laskin että minulla on elämässäni 8 ihmistä, jotka lasken kuuluvaksi omaan laumaani. Siis28356Ostin pehmolelun
Sellainen suloinen norsu. Sen nimi on Timo. Timo nukkui koko viime yön kainalossani, ja ai että oli suloiset unet. Onko67655Ihana päivä!
Ulkona on kaunis aurinkoinen syysilma. Nukuin puoleen päivään ja vetäisin naamaan kahvikupin. Taustalla soi hillittömän10206Vasemmistolla on ruuvit löysällä
Olen poliittisesti sitoutumaton. Jotkut mielipiteeni joku voisi tulkita vasemmistolaiseksi ajatteluksi tai jotkut sitten103844Olen alkanut katupummiksi
Olen tullut varmaan vanhaksi. Tänä kesänä olen ottanut harrastukseksi kuljeskella maailmalla. Lähden liikenteeseen kävel4131Miten toimia agressiivisen koiran kanssa?
Istuin tänään lammenrannalla nauttimassa maisemista ja aurinkoisesta säätä. Olin täysin uppoutunut omiin ajatuksiini, Ku13230Kun toista kohtelee kauniisti
Russell Westbrook pelaa NBA seurassa koripalloa. Hänelle jää kentällä paljon vastuuta ja hän joutuu pelaamaan montaa roo292Takaisin todellisuuteen
Nyt se sitten meni ohi. Tuo kamala olotila. Tänään on ollut ihan normaali olo :)14253Naiset pähkinänkuoressa
Monesti mietin, että en ymmärrä yhtään mitä naiset ajattelevat. Tämä video tiivistää täydellisesti sen kun mies yrittää1103- 4148
Montako välilehteä teillä on auki?
Minulla on paha tapa aukoa aivan tuhottomasti välilehtiä. Nytkin on auki 24 yhtä aikaa. Hyvin tämä kone sen kestää, mutt24317