Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Viljo76
profiilit
Viljo76
Viljo76
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
36
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+laskuvarjohyppääjä+ja+talvisin+olen+käynyt+hyppelemässä+Pattayan+Utapaon+kentällä+koska+hyppytoiminta+on+silloin+Suomessa+seis.
Toki+aikaa+viihteellekin+olen+pyrkinyt+siellä+itselleni+järjestämään;+ne+ovat+useinkin+sijoittuneet+ilta-+ja+öiseen+aikaan.+Silloin+ei+ole+jäänyt+yhtään+aikaa+salaliittoteorioille+eikä+niiden+pohdiskeluille.
Nyt+sitä+aikaa+minulla+on+koska+on+pakkastakin+ja+tämä+höhlä+eliitin+järjestämä+koronakusetus+päällänsä+jolla+massoja+nyt+hallitaan+eivätkä+hillu+pitkin+katuja.
Joissakin+maissa+kansalaiset+paskat+välittävät+ääliöhallituksiensa+määräyksistä.+Mielenosoituksia+on+ympäri+maailmaa+mutta+niistä+ei+paskamediamme+mainitse+koskaan+sanaakaan.+RT-+ja+Ruptly-+kanavat+niitä+kuitenkin+näyttävät...,+onkin+hauskaa+huomata+että+venäläiset+ovat+sananvapauden+asialla.....
Tässä+pojat+tappelevat+maansa+väkivaltakoneistoa+vastaan+Ateenssa:
https://www.youtube.com/watch?v=I65t4_-IAQQ
19.02.2021 19:32
Kjiäh+kiäh...,+taasen+kusetus+vailla+vertaa+jossa+isot+pojat+kavereineen+työntävät+aikamoiset+rahatukot+omiin+taskuihinsa.
Täytyy+olla+hullu+ja+päästään+muutenkin+vialla+jos+tuollaiseen+uskoo....
19.02.2021 19:11
Kummastelen+kovin+että+NASA+lähetti+tuon+hyvin+kalliin+Perse-+kulkijan+Marsiin+asti.
Olisi+ollut+miljoona+kertaa+halvempaa+feikata+koko+juttu.
19.02.2021 18:26
Eikös+vain+olekin+mulla+nätti+pylly?
19.02.2021 18:24
Hieno+puheenvuoro+aloittajalat+josta+syvät+kiitokset.'
On+naurettavaa+että+Perussuomalaisista+puhutaan+äärioikeistona.
Minä+olen+vielä+roiman+harppauksen+oikeammalla+koska+olen+natsi.+Persut+ovat+EU:n+perseen+nuolijoita+jotka+eivät+siitä+halua+erota.
Pitävät+kaikki+vielä+kuonokoppiakin+kuin+opetetu+rakkikoirat.
19.02.2021 18:17
Jos+Martta-+nimimerkkini+sinua+noin+pännii+niin+tässä+lähetän+omakuvani.....
19.02.2021 17:35
Jos+Martta-+nimi+sinua+höhlää+ketuttaa+niin+tässä+on+miehekkäämpi+nimi...:-)
19.02.2021 17:33
Niin.
Ehkäpä+toiveenani+oli+tätä+nimimerkkiä+pohtiessani+asettaa+palstalaiset+kysymään+että+onks+Viljoo+näkyny?+Puhdas+Viljo+nimerkki+oli+varattu+ja+jouduin+laittamaan+nuo+tyhmät+numerot+siihen+sitten+perään.
Olen+ehkä+jonkin+sortin+kansallissosialisti+ja+siten+olen+mielestäni+ansainnut+nazi-+kunnianimen.+Pidän+kaikkia+nykyisiä+parlamenttipuolueita+korruptoituneiden+roistojen+pesäpaikkoina.+Toki+muutama+yksilö+saattaa+vielä+pelata+puhtain+kortein+mutta+eivät+hekään+kauaa.+Heitäkin+piirittää+koko+ajan+viekas+globalistisen+rahavallan+armada+houkutuksineen.Koko+konkkaroikka+pressaa+myöten+pitäisi+pidättää+ja+asettaa+syytteisiin+maanpetoksista+joita+tällä+konklaavilla+totisesti+riittää.++
Kukaan+ei+ole+vielä+minulle+vi++uillut+poliittista+mielipiteistäni+kasvokkain;+liikuttavan+yksimielistä+porukkaa+on+aina+ollut.+Ehkä+olen+osannut+valita+seurani+oikein?
Persuihin+suhtaudun+epäilevästi+koska+äänestivät+poliisilakien+puolesta+ja+kiemurtelevat+kysyttäessä+EU-+erosta.
Kirjallisesti+minua+on+pilkattu+myös+fasistiksi+joka+on+kommunistien+lempisana+poliittisille+vastustajilleen.+Eivät+nössöt+edes+tiedä+mitä+se+tarkoittaa.
En+ole+myöskään+rasisti;+ei+minulla+ole+mitään+mustia+naamoja+vastaan.+Hallitsematon+nuorten+miesten+sosiaaliperäinen+massaryntäys+ei+ole+mieleeni+eikä+se+ole+rasimia+vaikka+kommunistit+niin+väittävät.+
Soinista+sen+verran+että+taisin+tuota+itsekin+aikoinani+äänestää?+Ainakin+Halmetta+äänestin.+Nyt+räkäisen+Soinia+takin+selkämykseen+Vermossa+jos+sen+siellä+näen.+On+se+sen+verran+sikamainen+luikuri,+paremmin+tule+ja+sano.+Saatan+vaikka+tönäistä+jos+satun+olemaan+humalassa.
25.01.2021 21:59
Tästä+piti+tulla+maailman+korkein+rakennus+ja+se+suunniteltiin+1600+m+korkeaksi.+Maaperä+ei+kuitenkaan+sallinut+niin+korkeaa+rakennusta:
https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/2016010520886194
Ottakaa+jokin+pallo+ja+piirtäkää+siihen+sen+vastakkaille+puolille+Pohjoisnapa+ja+kuvitteellinen+etelänapa+sekä+Saudi-+Arabia.
Asettakaa+pallo+n.+24:n+asteen+kulmaan+joka+on+väitetysti+Maan+kallistuskulma.
Näin+voitte+huomata+että+torni+on+aika+lailla+poikittain+Saudi-Arabiassa.
Painavampi+massa+syrjäyttää+kevyemmän+ja+tätä+pallopäät+nimittävät+valheellisesti+painovoimaksi.+
Painovoiman+olemassa+oloa+ei+olla+todistettu+eikä+tulla+todistamaankaan.
23.01.2021 11:23
Aloittaja+olisi+uskottavampi+jos+hallitsisi+suomen+kielen+oikeinkirjoituksen.
23.01.2021 11:08
Join+ostamistani+2:sta+Koskenkorvapullosta+eilen+toisen.+Ilokseni+toinen+nököttää+tuossa+aivan+koskemattomana.+Harkitsen+sen+korkkaamista+koska+juotavaksihan+tuo+lienee+tarkoitettu?
Tuo+Eevan+(Ievan?)+polkka+lie+tunnetuimpia+suomalaisia+lauluja+joka+on+maailmalle+levinnyt?+Alkuperäinen+sävel+lienee+toki+tullut+Venäjältä+mutta+vuoren+varmaa+ei+sekään+ole.
Kupletisti+Eino+Kettunen+on+sen+sanoittanut+ja+Savitaipaleella+sitä+pidetään+täysin+omana.+
En+siitä+ryhdy+väittelemään.
Olen+kuunnellut+noita+eri+maiden+väännöksiä+pienessä+hiprakassa+ja+toki+hauskojahan+ne+ovat.+Ei+taivu+karjalan+kieli+kyllä+japanilaiselle+eikä+muunkaan+maan+laisille.
Saanen+esitellä+ihastuttavien+suomi-+naisten+esittämänä+Ievan+polkan:
https://www.youtube.com/watch?v=qz_uq7ypZnc
23.01.2021 11:04
Aina+joskus+kysyttiin+että+onks+Viljoo+näkyny?
Päätin+tuoda+siis+itseni+viimeinkin+esille+ja+mysteeri+on+siis+ratkennut.+Olen+olemassa,+ja+76+on+syntymäaikani+tai+sitten+ei+ole.+
Kirkkoveneen+aihio+on+hieno+luonnehdinta+maskeista+enkä+Sinua+ääliöksi+sanoisi.
Itse+pidän+tätä+koronahuijausta+parhaana+heti+Maapallohuijauksen+jälkeen.+
Kyllä+meitä+taviksia+sitten+kusetetaan+ja+kunnolla.+
Maapallohuijaus+aloitetaan+jo+alaluokilla+ja+aivopesu+jatkuu+niin+kauan+ettet+enää+ilkiä+suutasi+avata+siiitä+vastaan+sanoaksesi.
Muistan+kuinka+naperona+alaluokalla+katsoin+opettajaa+alta+synkkien+kulmieni+kun+se+kertoi+että+Australiassa+ne+ihmiset+kävelevät+päät+kokonaan+alaspäin+koska+on+se+painovoima.
Pidin+opea+koko+sen+vuoden+tärähtäneenä.
Olof+Palme+oli+suurin+syypää+koko+Ruotsin+nykyiselle+romahdukselle.+Oli+maailmanparantaja+vailla+vertaa.+Kohta+Ruotsalaiset+ovat+vähemmistönä+omassa+maassaan+eikä+enää+kukaan+sano+että+kattokaas+miten+hieno+mallimaa+tuo+on.
Kai+sen+joku+kyrpiintynyt+tappoi;+ennen+kuin+pahempaa+sai+aikaan.+Tiedä+sitten.
Nyt+kun+sitä+Estoniaa+ei+eliitti+sanutkaan+valettua+betonikuoren+alle+niin+keksivät+hautarauhan+jota+ovat+vastustaneet+omaisekin.+Jo+nyt+on+helvetti+etteivät+omaiset+saa+nostattaa+vainajiaan+kunniallisesti+haudattaviksi!
Saatana+kun+ihan+vihaksi+pistää+melkein+kaikki.+Onneksi+on+ruma+akka+joka+rauhoittelee+joskus+kuumana+käyvää+päätäni+sano.
22.01.2021 22:20
Kiitoksia+aloittajalle.
Palloteoreetikot+väittävät+vesien+pintojen+kaareutuvan+vaikka+se+on+fysiikan+sääntöjen+/+lakien+vastaista.+Tästäkös+he+vi+tut+välittävät+koska+PAINOVOIMA!
Hauskana+huomiona+pallomaassa+olen+katsonut+kuinka+useat+maailman+mahtijoet+virtaavat+ylämäkeen.+Sille+pallopäät+sanovat+koska+PAINOVOIMA!
Heh+heh.
Kilometrin+korkeat+tornit+ovat+pallolla+vaaka-+asennossa+sortumatta+koska+PAINOVOIMA!
Muistanemme+toki+että+painovoima+on+täysin+kuvitteellista+ennen+kuin+sen+olemassaolo+todistetaan.
Arvelen+että+siihen+voi+kulua+tovi.
22.01.2021 18:38
Kiitoksia+aloittajalle+kirjoituksestaan.
Minulta+on+yritetty+varastaa+auto+2+x.+Ensimmäisellä+kerralla+eivät+päässeet+sisään+mutta+ovilukon+vaurioittivat+joka+meni+vaihtoon.
Toisella+kerralla+pääsivät+sisään+mutta+eivät+saaneet+autoa+käyntiin.+Repivät+ryökäleet+koko+kojetaulun+paskaksi+ja+tuhannen+pi+llun+päreeksi.
Olisiko+syynä+se+että+uskon+Maan+olevan+litteä.+Lisäksi+en+pidä+lainkaan+Mr.+Bidenistä.+Ihme+kuminaama.+Naamanahkat+on+kuulemma+kiristetty+korvien+taa+7+x.
Eliitin+sätkynukke+koko+äijä.
Kotimaisiin+kommunisteihinkin+(SDP,+Vihr,+ja+mitä+niitä+onkaan)+suhtaudun+hyvin+varauksella.+
Uskon+että+Estonian+uppoamisessa+on+jotain+saamarin+hämärää;+miksi+se+olisi+heti+haluttu+valaa+betonikuoren+sisälle+kustannuksista+piittaamatta.
Kuka+hukkuneiden+omaisista+olisi+halunnut+että+betonilla+peitetään?
Olof+Palmen+murha+on+toki+mielenkiintoinen+eikä+selviä+koskaan.+Selvillä+on+vain+se+kuinka+tohelo+ja+kykenemätön+Ruotsin+poliisi+onkaan.+Eihän+ne+saa+edes+nykyisiä+matujengejä+kuriin.+Homomarsseilla+kyllä+tanssivat+pinkkimekot+yllään.
Samaan+hinttikastiin+on+asetettava+meidän+omakin+poliisimme.+Istuvat+pöytiensä+ääressä+ja+jahtaavat+ihmisiä+kuten+aloittaja+ja+yrittävät+löytää+heidän+kirjoituksistaan+jotakin+vihaista+että+saisivat+syytettyä+jostakin.+
Kuka+on+nähnyt+viimeksi+poliisiauton+ajossa?+Ei+ne+ehdi+ajella+kun+pitää+vihakirjoituksia+jäljittää.
Päivi+Räsänen+lainaili+Raamattua+ja+nyt+hänellä+on+monta+rikossyytettä+päällään.+
Niistä+ei+voi+poliisia+syyttää+koska+he+eivät+nähneet+niissä+mitään+rikosta.+
Valtakunnansyyttäjä+Raija+Toiviainen+sanoi+poliisille+että+nyt+turvat+rullalle.+Minä+nostan+syytteet+ettekä+niille+mitään+voi,+tyhmät.
Että+monenlaista+tässä+sitten,+taidan+korkata+putelin+Koskenkorvaa+joita+ostin+juuri+2+pulloa.+Takanani+oli+joku+köyhä+joka+osti+vain+yhden+pullon.
22.01.2021 16:27
Nuorisomme+ei+tiedä+KKK:sta+muuta+kuin+että+se+oli+muutamien+hörhöjen+mustia+hirttävä+järjestö.
Harva+tietää+että+se+nousi+suureksi+ja+merkittäväksi+kansalaisliikkeeksi+joka+hyväksyttiin+kaikkialla.
Historiasta+kiinnostuneille+on+tarjolla+YLE+Arenassa+kaksiosainen+dokumentti+joka+kertoo+liikkeen+synnystä,+kasvusta+ja+tuhosta:
https://areena.yle.fi/1-50633889?autoplay=true
22.01.2021 16:00
Nykynuorisolle+on+jäänyt+mielikuva+että+KKK-+olisi+ollut+muutamien+hörhöukkojen+n++kereitä+hirttävä+järjestö+joilla+oli+hassut+valkohiipat.
Harva+tietää+että+se+laajeni+aikoinaan+hyvinkin+mahtavaksi+ja+kunnialliseksi+järjestöksi.
Historiasta+kiinnostuneille+on+YLEn+Arenassa+nähtävänä+mahtava+2-osainen+dokumentti+järjestön+synnystä,+kasvusta+ja+tuhosta:
++https://areena.yle.fi/1-50633895
22.01.2021 15:54
2 / 2