Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

36

1. Olen+laskuvarjohyppääjä+ja+talvisin+olen+käynyt+hyppelemässä+Pattayan+Utapaon+kentällä+koska+hyppytoiminta+on+silloin+Suomessa+seis.Toki+aikaa+viihteellekin+olen+pyrkinyt+siellä+itselleni+järjestämään;+ne+ovat+useinkin+sijoittuneet+ilta-+ja+öiseen+aikaan.+Silloin+ei+ole+jäänyt+yhtään+aikaa+salaliittoteorioille+eikä+niiden+pohdiskeluille.Nyt+sitä+aikaa+minulla+on+koska+on+pakkastakin+ja+tämä+höhlä+eliitin+järjestämä+koronakusetus+päällänsä+jolla+massoja+nyt+hallitaan+eivätkä+hillu+pitkin+katuja.Joissakin+maissa+kansalaiset+paskat+välittävät+ääliöhallituksiensa+määräyksistä.+Mielenosoituksia+on+ympäri+maailmaa+mutta+niistä+ei+paskamediamme+mainitse+koskaan+sanaakaan.+RT-+ja+Ruptly-+kanavat+niitä+kuitenkin+näyttävät...,+onkin+hauskaa+huomata+että+venäläiset+ovat+sananvapauden+asialla.....Tässä+pojat+tappelevat+maansa+väkivaltakoneistoa+vastaan+Ateenssa:https://www.youtube.com/watch?v=I65t4_-IAQQ
  2. Niin.Ehkäpä+toiveenani+oli+tätä+nimimerkkiä+pohtiessani+asettaa+palstalaiset+kysymään+että+onks+Viljoo+näkyny?+Puhdas+Viljo+nimerkki+oli+varattu+ja+jouduin+laittamaan+nuo+tyhmät+numerot+siihen+sitten+perään.Olen+ehkä+jonkin+sortin+kansallissosialisti+ja+siten+olen+mielestäni+ansainnut+nazi-+kunnianimen.+Pidän+kaikkia+nykyisiä+parlamenttipuolueita+korruptoituneiden+roistojen+pesäpaikkoina.+Toki+muutama+yksilö+saattaa+vielä+pelata+puhtain+kortein+mutta+eivät+hekään+kauaa.+Heitäkin+piirittää+koko+ajan+viekas+globalistisen+rahavallan+armada+houkutuksineen.Koko+konkkaroikka+pressaa+myöten+pitäisi+pidättää+ja+asettaa+syytteisiin+maanpetoksista+joita+tällä+konklaavilla+totisesti+riittää.++Kukaan+ei+ole+vielä+minulle+vi++uillut+poliittista+mielipiteistäni+kasvokkain;+liikuttavan+yksimielistä+porukkaa+on+aina+ollut.+Ehkä+olen+osannut+valita+seurani+oikein?Persuihin+suhtaudun+epäilevästi+koska+äänestivät+poliisilakien+puolesta+ja+kiemurtelevat+kysyttäessä+EU-+erosta.Kirjallisesti+minua+on+pilkattu+myös+fasistiksi+joka+on+kommunistien+lempisana+poliittisille+vastustajilleen.+Eivät+nössöt+edes+tiedä+mitä+se+tarkoittaa.En+ole+myöskään+rasisti;+ei+minulla+ole+mitään+mustia+naamoja+vastaan.+Hallitsematon+nuorten+miesten+sosiaaliperäinen+massaryntäys+ei+ole+mieleeni+eikä+se+ole+rasimia+vaikka+kommunistit+niin+väittävät.+Soinista+sen+verran+että+taisin+tuota+itsekin+aikoinani+äänestää?+Ainakin+Halmetta+äänestin.+Nyt+räkäisen+Soinia+takin+selkämykseen+Vermossa+jos+sen+siellä+näen.+On+se+sen+verran+sikamainen+luikuri,+paremmin+tule+ja+sano.+Saatan+vaikka+tönäistä+jos+satun+olemaan+humalassa.
  3. Kiitoksia+aloittajalle+kirjoituksestaan.Minulta+on+yritetty+varastaa+auto+2+x.+Ensimmäisellä+kerralla+eivät+päässeet+sisään+mutta+ovilukon+vaurioittivat+joka+meni+vaihtoon.Toisella+kerralla+pääsivät+sisään+mutta+eivät+saaneet+autoa+käyntiin.+Repivät+ryökäleet+koko+kojetaulun+paskaksi+ja+tuhannen+pi+llun+päreeksi.Olisiko+syynä+se+että+uskon+Maan+olevan+litteä.+Lisäksi+en+pidä+lainkaan+Mr.+Bidenistä.+Ihme+kuminaama.+Naamanahkat+on+kuulemma+kiristetty+korvien+taa+7+x.Eliitin+sätkynukke+koko+äijä.Kotimaisiin+kommunisteihinkin+(SDP,+Vihr,+ja+mitä+niitä+onkaan)+suhtaudun+hyvin+varauksella.+Uskon+että+Estonian+uppoamisessa+on+jotain+saamarin+hämärää;+miksi+se+olisi+heti+haluttu+valaa+betonikuoren+sisälle+kustannuksista+piittaamatta.Kuka+hukkuneiden+omaisista+olisi+halunnut+että+betonilla+peitetään?Olof+Palmen+murha+on+toki+mielenkiintoinen+eikä+selviä+koskaan.+Selvillä+on+vain+se+kuinka+tohelo+ja+kykenemätön+Ruotsin+poliisi+onkaan.+Eihän+ne+saa+edes+nykyisiä+matujengejä+kuriin.+Homomarsseilla+kyllä+tanssivat+pinkkimekot+yllään.Samaan+hinttikastiin+on+asetettava+meidän+omakin+poliisimme.+Istuvat+pöytiensä+ääressä+ja+jahtaavat+ihmisiä+kuten+aloittaja+ja+yrittävät+löytää+heidän+kirjoituksistaan+jotakin+vihaista+että+saisivat+syytettyä+jostakin.+Kuka+on+nähnyt+viimeksi+poliisiauton+ajossa?+Ei+ne+ehdi+ajella+kun+pitää+vihakirjoituksia+jäljittää.Päivi+Räsänen+lainaili+Raamattua+ja+nyt+hänellä+on+monta+rikossyytettä+päällään.+Niistä+ei+voi+poliisia+syyttää+koska+he+eivät+nähneet+niissä+mitään+rikosta.+Valtakunnansyyttäjä+Raija+Toiviainen+sanoi+poliisille+että+nyt+turvat+rullalle.+Minä+nostan+syytteet+ettekä+niille+mitään+voi,+tyhmät.Että+monenlaista+tässä+sitten,+taidan+korkata+putelin+Koskenkorvaa+joita+ostin+juuri+2+pulloa.+Takanani+oli+joku+köyhä+joka+osti+vain+yhden+pullon.