Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
AlTORehtiSOTILAS
profiilit
AlTORehtiSOTILAS
AlTORehtiSOTILAS
Vapaa kuvaus
Aloituksia
9
Kommenttia
66
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+Keskusta+olisi+nainen,+olisi+hän+Annika+Saarikon+ja++Sirkka-Liisa+Anttilan+risteytys+stay-upeissa+ja+piiska+kädessä.
22.05.2021 07:17
No+nytte+kaikki+puhutte+paskaa.+Minä+ja+minä+ja+minä.+Älkää+olko+itsekkäitä+ja+tunnnustakaa,+että+minua+te+hyväkkäät+seuraatte+ja+olette+kaikki+pääni+sisässä.+Kapin+kanssa.
25.02.2021 19:51
Olen+rakastunut+kekkoseen
13.02.2021 17:50
Kävin+tekemässä+oikein+kirjallisen+ilmoituksen+poliisilaitoksella.+Kovasti+kyselivät+kapista+kun+kerroin,+että+joka+yö+käy+meillä+vaikken+ole+häntä+kutsunut.+Ottivat+ilmoituksen+vastaan+ja+sanoivat,+että+jatkotoimenpiteitä+seuraa.+Kuulin+kun+puhuivat+psykiatrisesta+hoidosta.+Kyselivät+onko+minulla+aseita+ja+vastasin+oikein,+että+minulla++ei+ole+koska+ottivat+ne+pois+kun+jäin+psykiatrisista+syistä+sairaseläkkeelle.+Mutta+sanoin,+että+kapilla+on+pistooli+yöpöydän+laatikossa.
13.02.2021 17:49
Minun+mielestäni+UKK+pitäisi+kanonisoida.+Miksi+ihmeessä+häntä+ei+palsamoitu+ja+laitettu+näytille+mausoleumiin,+että+kansa+olisi+päässyt+näyttämään+kunnioitustaan.+UKK:n+mausoleumi+olisi+varmasti+maamme+suosituin+nähtävyys.
09.02.2021 18:52
"Turpaan+tulisi+ja+raskaimman+kautta."
Näin+uskoisin+tapahtuvan.+On+se+kapi+sen+verran+kovakuntoinen+vieläkin,+etten+uskaltaisi+olla+hänen+edessään+koska+turpaan+tulisi+ja+raskaimman+kautta+minulle.
09.02.2021 18:42
No+joo,+minulla+oli+kieltämättä+vähän+ongelmia+aiemman+veneeni+kanssa.+Menin+sen+kanssa+joelle,+työnsin+sen+vesille+ja+samalla+hyppäsin+kyytiin.+Mutta+veneen+myyjä+ei+ollut+keskustalainen+joten+ei+kertonut+minulle,+että+airot+tulee+ottaa+mukaan.+No+Kymijokea+sitten+mentiin+pitkä+matka+kunnes+se+pysähtyi.+
Sitten+eräs+merivoimien+kapteeni+neuvoi+poraamaan+sen+pohjaan+reikiä,+että+se+kelluu+paremmin+vedessä.+Minä+tein+työtä+käskettyä+mutta+ilmeisesti+se+ei+ollut+hyvä+neuvo+ja+kun+kovistelin+ko.+kapteenia+niin+sanoi+neuvoneensa+huonosti,+että+poranterän+pitäisi+olla+mahdollisimman+iso.+No+minähän+vetelin+oikein+50-millisellä+terällä+ja+venehän+sitten+upposi.+
No+minä+taas+kapteenin+luokse+ihmettelemään+niin+tämä+hyväkäs+nauroi+vedet+silmissä.+Sitten+tuo+hyväkäs+totesi,+että+ei+aiemmin+ollut+uskonut+kertomuksia+siitä,+että+minulla+on+molemmat+jalat+tukevasti+ilmassa.+Voi+että+minä+vihaan+kapteeneja.
08.02.2021 16:52
En+nyt+ole+varma+onkose+feikki+vai+ei+kun+minulla+on+tämä+bipolaarinen+juttu.+Mutta+lääkitys+auttaa+siihen.
08.02.2021 16:06
Kiitos+noista+sanoista.+Ihan+kyyneleet+alkoivat+vuotamaan+vuolaana+virtana+silmistäni+kun+kuulen+tuollaista.+Ei+kapi+enää+saakaan+tuollaisia+kehuja+kun+maalailee+täällä+vaan.
08.02.2021 16:04
Keskusta+on+timantti
08.02.2021 16:03
Keskustalainen+sotilas+on+paljon+parempi+kuin+persusotilas.
08.02.2021 16:02
Melkein+pääsin+kapteeniksi+mutta+kun+ryhdyin+keskustan+kannattajaksi+niin+en+saanutkaan+ylennystä.+Lisäksi+nuo+huhut+saunailloista+poikien+kanssa+ja+siitä+seurannut+hermoromahdus+sai+minut+vetäytymään+ennen+aikaiselle+eläkkeelle.
08.02.2021 15:35
Joko+kapi+on+täällä+maalannut+tänään?+Sinistä+ja+punaista?
08.02.2021 15:32
Viime+yö+oli+kova.+Menin+ajoissa+nukkumaan+mutta+enhän+minä+unta+saanut+kun+piti+AVA-kanavaa+seurata+kun+sisäinen+ääneni+sanoi+kapin+olevan+siellä.+No+sitten+aamulla+jo+ennen+kuutta+tänne+palstalle.+Minun+kuuluisi+saada+jonkinlainen+palkkio+Apollonkadulta+kun+pidän+keskustan+lippua+korkealla,
08.02.2021 15:29
Äänestäkää+kaikki+keskustaa+niin+saamme+kaiken.+Työttömät+työtä,+työlliset+vähemmän+työtä,+maajusseilla+morsiamia+tai+sulhasia.+Juopoille+viinaa.+Keskusta+antaa.
08.02.2021 15:27
Ne+olivat+hienoja+aikoja+väessä.+Sain+paljon+hienoja+kokemuksia+miesten+välisistä+suhteista.
08.02.2021 15:25
Onko+meillä+ensi+kesänä+Annika+niminen+pääministeri.+Kovasti+alkaa+vaikuttamaan+siltä.+Uskokaa+minua+sillä+olen+niin+paljon+väessä+arvioinut+johtajia.
07.02.2021 17:59
Ei+vastaa+kapi+enää+minulle+vaikka+viime+yönä+kuulin+selvästi+kapin+äänen.
07.02.2021 17:56
Kun+on+keskustalainen+on+kunnon+keskustalainen+ja+kun+on+sotilas+on+kunnon+sotilas+huomasin+pitkän+sotilasurani+aikana.+Kaipaan+usein+varusvarastoaikoja+jolloin+pidin+huolta+miesten+tarpeista.+Jopa+saunassa.
07.02.2021 17:55
Maalaa+vaikka+on+pakkasta.+On+se+sissi
07.02.2021 17:53
1 / 4