Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

66

  1. Minun mielestäni Suomen pitäisi ottaa samanlaiset rangaistukset

    https://yle.fi/uutiset/3-11778512 Kaikkinaisesta Väyrysen ja Kekkosen arvostelusta tulisi tuomita vankilatuomio. Kapi v
    Suomen Keskusta
    0
    28
  2. Marinin hallitus tehnyt vuodessa työttömyydelle yhtä paljon kun Sipilä 4 vuodessa!

    Ja tämä on tehty koronakriisin hoidon ohella ja koronakriisinkin hoito on onnistunut kansainvälisten vertailujen mukaan
    Suomen Keskusta
    3
    40
  3. Keskusta on kaunein puolue

    Voiko olla kauniimpaa puoluetta kuin keskusta? Ei voi. Entä sen puheenjohtaja, ihanan ehtoisa emäntä Annika Saarikko. Ei
    Puolueet
    20
    50
  4. Kunnon keskustalainen on hyvä sotilas

    Itse olin hyvä keskustalainen ja sotilas koko sotilasurani ja päätin sen hienosti varusvaraston päällikkönä. Samalla arv
    Suomen Keskusta
    7
    43
  5. Miksi kapi?

    Ihmettelen välillä itsekin, että miksi? Eikös se ole kaikille selvää? Lääkkeet saan vasta klo 18 jälkeen.
    Suomen Keskusta
    12
    97
  6. Joku feikkaa ansiokasta nikkkiäni

    Näköjään tuo feikki-sotilas käy muillakin palstoilla hönkimässä. Varokaa halpoja jäljitelmiä. On vain yksi AlTORehtiSOTI
    Suomen Keskusta
    23
    38
  7. Miksi kapi maalaa täällä?

    Olen ollut jo pidempään huolissani kun kapi maalaa täällä. Onko vanhus selvillä maalin kaikista PAH-hiukkasista? Muistaa
    Suomen Keskusta
    9
    20
  8. Hieno keskustalainen päivä tänään

    Olipa hienoa päivä täällä Inkeroisissa. Sain toimeentulotukeen hieman korotusta, että sain ostettua uuden näppäimistön.
    Suomen Keskusta
    13
    28
  9. Keskuta seuraavan hallituksen johtoon. Jookos!

    Minun mielestäni seuraava hallitus tulisi muodostaa pelkästään keskustasta ja itse oikeutettu pääministeri ennen preside
    Puolueet
    11
    23