Itse olin hyvä keskustalainen ja sotilas koko sotilasurani ja päätin sen hienosti varusvaraston päällikkönä. Samalla arvioin ja tiedän olevani paras arvioija.
Kunnon keskustalainen on hyvä sotilas
7
112
Vastaukset
- Anonyymi
Se sinun sotaromaani Liinavaatevarasto Taistelu on legendaarisen hyvä! Toivottavasti tulisi vielä jatko-osa Perunateatterin Puolustus! Ja sokerina pohjalla Kaamea Kapteeni!
- Anonyymi
Hieno sotilas olet
- Anonyymi
Hyvä solttu olit selvästi. Vielä kun saisit sopivan lääkityksen itsellesi niin se olisi hyvä.
- Anonyymi
Mitä kapi tarkoitat. Minulla on sopiva lääkitys kuten aina.
Kun on keskustalainen on kunnon keskustalainen ja kun on sotilas on kunnon sotilas huomasin pitkän sotilasurani aikana. Kaipaan usein varusvarastoaikoja jolloin pidin huolta miesten tarpeista. Jopa saunassa.
Ne olivat hienoja aikoja väessä. Sain paljon hienoja kokemuksia miesten välisistä suhteista.
Keskustalainen sotilas on paljon parempi kuin persusotilas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954097
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h434077- 1243627
- 1462854
- 1582174
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282162Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202068- 401719
- 691304
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261145