Itse olin hyvä keskustalainen ja sotilas koko sotilasurani ja päätin sen hienosti varusvaraston päällikkönä. Samalla arvioin ja tiedän olevani paras arvioija.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Se sinun sotaromaani Liinavaatevarasto Taistelu on legendaarisen hyvä! Toivottavasti tulisi vielä jatko-osa Perunateatterin Puolustus! Ja sokerina pohjalla Kaamea Kapteeni!
- Anonyymi
Hieno sotilas olet
- Anonyymi
Hyvä solttu olit selvästi. Vielä kun saisit sopivan lääkityksen itsellesi niin se olisi hyvä.
- Anonyymi
Mitä kapi tarkoitat. Minulla on sopiva lääkitys kuten aina.
Kun on keskustalainen on kunnon keskustalainen ja kun on sotilas on kunnon sotilas huomasin pitkän sotilasurani aikana. Kaipaan usein varusvarastoaikoja jolloin pidin huolta miesten tarpeista. Jopa saunassa.
Ne olivat hienoja aikoja väessä. Sain paljon hienoja kokemuksia miesten välisistä suhteista.
Keskustalainen sotilas on paljon parempi kuin persusotilas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1921430- 881224
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2241135- 68962
- 67809
- 55610
- 32568
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80526- 45507
No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29504