Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
69
Kommenttia
9540
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hänethän on ristiinaulittu, joten joten asia on kunnossa, siellä Laki täyettiin.
Muutenen, ottko Paavali kasteen kun löysi Jeesuksen? Se päisi tedän vielä osaltanne tarkaista.
28.10.2024 08:44
Amen.
27.10.2024 19:17
Piti kirjoittaa "uskonnolisuudesta", ei uskosta.
27.10.2024 15:31
Se keroo heidän uskollisuudestaa, ei uskosta ja luttamukseta Jeesukseen Kaikkivaltiaana
27.10.2024 12:53
Todellisuudessa sain selviettyä mikä on Piinsänky, josta heikot lukijat helosti mieltävät minuun Pinnasänkyyn, niin en todella viitsi tuosta lökäpöksystä kirjoittaa mitä ajattelen, samaa sinusta kun haukut harahapastoriksi, etkä ole yhtään valhetta osittaa sanomisissani Raamatusta.
Tyhmyys on siinä mielessä hankala tauti, ettei sitä hevin itse ymmärrä?
26.10.2024 20:59
Pitää huomioida SE, ETTÄ OLEN NIMIMERKKI PINNASÄNKY, EIKÄ kuten tuo mielenvikainen, joka on väärentänyt Pinnasänky nimikerkkini Pinnsängyn joka merkitsee sitä, kuinka alas ihmiset menevät, kun puhutaan Jeeuksesta.
26.10.2024 14:39
Eli autuas on vain Kastettu Ihminen upottamalla Jeesukseen.
Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen
Oletko muistanmut ottaa kasteen.
25.10.2024 17:21
Pitää aina muistaa, että selitykset kuuluu antaa lääkärille.
Joten Jumalan/ Taivasetn Valatkunta tulee maan päälle, Jerusalemiin, joka on ollut Jumalan "pääkonttori" kautta aikain.
Lue; Ilm 21;1 josta laitan vain alun ja koko Kirjan jälkipuolisko käsitteelee ko. asiaa.
1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää.
2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla-asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten.
3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,
4 ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut."
5 Valtaistuimella istuva lausui: "Uudeksi minä teen kaiken." Hän sanoi: "Kirjoita nämä sanat muistiin. Ne ovat luotettavat ja todet."
6 Vielä hän sanoi minulle: "Nyt ne ovat käyneet toteen. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Sille, jolla on jano, minä annan lahjaksi vettä elämän veden lähteestä.
25.10.2024 17:18
Missä siinä Jeesus Taivaasta puhuu?
25.10.2024 14:43
Muistako varmuuden vuoksi, kuka se toinen veljesi oli nimeltään?
25.10.2024 14:42
Amen.
Uudestisyntymien ja Kaste ovat avain sinne?
Ihmetyttää kun VL;t väittävät oevansa jo Jumalan Valatakunta, ilman Kastetta sekäuudestisyntynää.
Sekavaa.
25.10.2024 14:39
Juuri näin Kaste Jeesukseen pelaastaa.
25.10.2024 13:06
Mikä johannes 126;5? Höpsis.
Lue Ilm 21; 3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,
Taitaa olla puurot ja vellit sekaisin?
25.10.2024 13:04
Missä se sanotaan että joku pääsee Taivaasee ja Uudestisyntynelle on kylläkin luvatti Iankaikkinen elämä, jonka saa kasteessa.
Joh. 3:3 Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."
Se on asiana iankkisuus ja Israelissa, 1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää.
2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla-asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten.
3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "KASTO JUMALAN ASUINSIJA IHMISEN KEKSELLÄ, Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,
Sinun kirjoituksessasi ei ole Iankaikkisuuden paikkaa, joka on kastetuilla Uusi Jerusalem, Jumalan Valtakunta.
25.10.2024 13:01
Jutuistasi päätekellen, Raamattua ei lueta, vaan tutkitaan ja sitä teen varmasti enemmän mitä sin, useampia tunteja päivässä, ja siihen liittyy vahatkin painokset.
25.10.2024 08:31
Näin se kuitenkin on Vahassa hebreankilisessä Testamentissa ja siksi kastekin mahdollistuu vasta sen jälkeen.
Mm pedofiassanne lapsi ei tiensä aikä tajua, että on väärin, kun isä nai heitä 8-11 iässä, mutta tytöö alkaa jo pannan hantiin sen jälkeen.
Hän on vastuussa itsestään Jeesuskelle, tekeekö oikein tai väärin, ja kun ei oma ymmärrys riitä, pitää ottaa Kaste, joka Jumalan Sanassa hoitaa loput?
Jos et ole ottanut kastetta, niin varmaankin on vaikea tajuta näitä asoita.
25.10.2024 08:29
Tottakai ovat lapset vahurkaita, koska ennen Bar/ Bad mizvaa heillä ei ole synnin paineita, koska ymmärrys ei riitä, sitten ovat samalla viivalla Kasteen jälkeen.
Mitä armolahjola tunnistat alaikäisllä lapsilla? Parantaako He jo sairaita, yms.
Missä sinä näet sen, että Taivas on se paikka, missä he viettävät ensimmäiset 13-14 vuotta? Tarkista kohdaltasi se tilanne?
Kun katsoo ohjettasi, niin sen saa aikaan Kaste Upottamalla sekä, Uudestisyntyminen, onko ne kohdaltasi kunnossa? Se on perusvaatimus lähes kaikkeen.
Vanuskauden edellytykset ovat siinä, ei vain kulkemalla seuroissa ja sekin vain yhden Lahkon mukana, joita pn pari prosenttia maamme kasasta.
Miten muuten näet, että ihminen vahurkautuu, minä näen sen näin; Kristukseen, joka oli puhdas synnistä, Jumala siirsi kaikki meidän syntimme, jotta me hänessä saisimme Jumalan vanhurskauden 2. Kor 5;21 Kristukseen, joka oli puhdas synnistä, Jumala siirsi kaikki meidän syntimme, jotta me hänessä saisimme Jumalan vanhurskauden
25.10.2024 08:20
Adam oli Jumalan luoma, loput hoiti lasten äidit.
5 Uskon vuoksi otettiin Henok pois niin, ettei hän kokenut kuolemaa. "Sitten häntä ei enää ollut, sillä Jumala otti hänet luokseen." Ennen kuin hänet otettiin pois, hän näet oli -- niin hänestä todistetaan -- elänyt Jumalan mielen mukaisesti.
Missä siinä sanotaan, että Tavaaseen? Ei missään?
Sitten Isämeidän jaoka olet Taivaassa, on ihmiten keksimä tarina, mutta sehän on totta.
25.10.2024 08:03
Tarkennusta, Jeesus oli jo Kristus, luvattu Messias, kun Hän sai kaiken vallan.
25.10.2024 07:54
Ei Taivaaseen pääse muu kun Jeesus itse.
Mutta tarkoitat, että lapsia aina pelastuu, ja autan sen verran, että Bar ja Bad Mizva ikään asti, Raamatun mukaan.
24.10.2024 19:46
29 / 477