Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
59
Kommenttia
7558
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Laitako näkyviin Raamatun kohdan, missä Jumala armahtaa sekä antaa synnit anteeksi.
01.12.2023 08:20
Niin opettaa, pois lukien VL Papit, heidän saatanallisuus on aivan samaa tuomiota, mitä muutenkin.
Jumalalla ei ole valtaa synnin anteeksi annossa, ainoastaan Jeesuskella.
Jumala ei ole rivejä valitsemassa, Jeesus päättää sen mennäänkö iankaikkiseen elämään, vai tulen liekkeihin.
01.12.2023 08:17
Eivät. Nimi oli Kokous, johon kuuluu kaikki Kirstuisessa.
01.12.2023 08:11
Kenen Isä on ikaros,?
01.12.2023 08:08
Ilmiöllä on oma nimikin, - mariologia, jota toteuttaa Ortodoksinen kirkko.
Oletko muuten sattunut lukemaan Raamatusta, Jeesus ristillä hylkäsi äitinsä, ja antoi vastuun opetusopille.
Joh. 19:27 Sitten hän sanoi opetuslapselle: "Tämä on äitisi!" Siitä hetkestä lähtien opetuslapsi piti huolta Jeesuksen äidistä.
30.11.2023 21:06
Mikä sinua vaivaa, jos se on "selekiä", laita näkyviin ja ja samalla myös se, milleniumin asia, joka on ennen Jumalan valtakuntaa?
Kuka siitä uskaltaa kirkossa valehdella, sehän Kansankirkko.
Toisaalta, älä hermostus siitä, ettette saarnaa niin selvästi, koska asialla ei ole mitään perää, se on pakanallista soopaa.
Laita ihmeessä paikka näkyviin, voin antaa sinulle vaikka 100€.
Muuten, tämä on vielä jumalattomampaa, mitä edellinen.
30.11.2023 21:01
Mistä kohti?
30.11.2023 12:56
Jos tädillä olisi munat, Hän olisi setä, lakia rikkomatta.
Jeesus oli jo kuollut, kun Hänen seuraajansa alkoivat kokoontuvan Kokouksiin viikon ensimmäisenä päivänä, mutta jätän sinulle arvauksen varana, miksi?
30.11.2023 12:55
Laitatko paikan, missä Raamattu näin opettaa????
30.11.2023 09:10
Amen, Amen, amen.
30.11.2023 08:25
Jeesushan ei pelasta vielä etsivää, pitää olla kaste, sekä Uudestisyntymä.
1. Piet. 3:21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus
Sekä Nikodemoksen tilanne. Hän tuli yöllä Jeesuksen luo ja sanoi: Joh 3;"Rabbi, me tiedämme, että sinä olet Jumalan lähettämä opettaja. Ei kukaan pysty tekemään sellaisia tunnustekoja kuin sinä, ellei Jumala ole hänen kanssaan."
3 Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."
4 Nikodemos kysyi: "Miten joku voisi vanhana syntyä? Miten joku voisi mennä takaisin äitinsä kohtuun ja syntyä toisen kerran?"
Toinen on suun tunnustus; Room. 10:10 Sydämen usko tuo vanhurskauden, suun tunnustus pelastuksen
Tunnustatko Sinä Hänet kaikkivaltiaaksi Messiaaksi?
30.11.2023 08:23
Olen perehtynyt asiaan jo 70 vuotta sitten, ja se on helpoin lukea Ilm 21;
1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
Tämän Jumala kokosi Jeesuksen kanssa Tavassa ja tuo sen Jumalan Valtakuntana Israeliin ja siinä ei ole mukana niitä "kuollessaan Taivaaseen menneitä Welluja?
Raamattu ei kerro, että siinä Jumalan Valtakunnassa, joka laskeutuu, olisi ihmisiä.
30.11.2023 08:15
Katso vain peliin.
On naurettavaa antaa noin valheellista lausuntoa Jehovan Todistajista, ilman todisteita.
Kenen TV;tä katsot?
Hoks, en ole JT.
30.11.2023 08:08
On, mutta se on ainoa Jeesuksen käyttävä kirosanakin.
Luetko; Matt. 11:21 "Voi sinua, Korasin! Voi sinua, Betsaida! Jos teidän kaduillanne tehdyt voimateot olisi tehty Tyroksessa tai Sidonissa, niiden asukkaat olisivat jo aikoja sitten verhoutuneet säkkiin ja tuhkaan ja kääntyneet.
Löydätkö näitä seurakuntia enää, sillä Jeesus kirosi ne, ja poisti kartalta, mutta viisi elää vielä kristittyinä seurakuntina sekä Kaupunki myös.
30.11.2023 08:05
On todella pahasti korjaamisen paikka.
Kerron ensin, mitä Jumalan OIKEASSA Valtakunnassa on.
Ilm 21:3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,
Tämä Uusi Jerusalem on Jumalan valtakunta, jossa Kolmiyhteys istuu aina ja ikuistesti Ihmisten keskellä?
Jokainen tietää sen, että SRK on omahyväisten tuomiolaitos, ; siellä ei armoa anneta?
Taa Jumalan Valtakunnassa siinä eletään.
Hepr. 8:11 Silloin ei kukaan enää opeta toista, veli ei opeta veljeään sanoen: "Opi tuntemaan Herra." Silloin he kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut.
Se on vatsakohta kyttäysliikkeelle, SRK;lle, mutta heitähän siellä ei edes ole.
Kirjoittaja ei osaa kuitenkaan näyttää, kuka Raamatussa antoi toiselle ihmiselle synnit anteeksi, tai sitoi ne, mutta meillä hän sen toteuttaa pakanallinen SRK? vailla kastetta sekä Uudestisyntymää.
Mitä syntiä Jumalan Valtakunnassa tehdään, voitko maallikkona osoittaa sen Raamatusta?
Olipa jumalatonta kirjoitusta.
30.11.2023 08:00
Miten väärennän, siteerasihan Mark. 2:27 Ja Jeesus sanoi heille: "Sapatti on ihmistä varten eikä ihminen sapattia varten.
Missä meni pieleen?
Mutta Sinulla meni, laistoit vain puoli jaetta, koska loppu jae olisi sinulle kauhistus.
Jakeesihan kuuluu Raamatussa; 17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
Miten Hän sen toteutti, toteutti täyttämällä sen, omalla verellään.
Et arvaakaan, täyttämällä sen.
Joh. 19:30 Jeesus joi viinin ja sanoi: "Se on täytetty." Hän kallisti päänsä ja antoi henkensä.
Ei olen sen kansan jäsenenä, mutta kun Kristus sen täytti, niin pakanat siirsivät sen Auringon palvonnan julmalle.
Missä se väärennös tuli esiin? Lyhenninkö jotain jaetta, vai?
29.11.2023 16:22
Missä asia on Raamatussa?
28.11.2023 19:18
Niin, VL evankeliumi onkin rikosten salaaminen.
28.11.2023 09:50
On meillä Uusi Liitto Jeesuksessa.
Miten et sitä kehtaa julki tuoda.
Muista, että se on voimassa vain Jeesuksen seuraajilla.
Jeesus täytti Lain, jolloin saa olla omiensa kanssa aikoinaan Jumalan Valtakunnassa, Jerusalemissa.
Monien uskovien elämä muuten on juuri sellaista, ettei saa TV;täkään katsoa.
27.11.2023 19:15
Tuo silmäjuttu on Jumalan hyberbola, Hänhän on luonut Jeesuksen kautta myös ihmisen viisauden, joten etsi myös sitä, sillä se on itsensä viiltelyä, ainoasta varoitus on verrannollinen.
27.11.2023 19:12
3 / 378