Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9887
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onko Sinulla mennyt hieman sekaisin realiteetit?
Mitä "kristillisyyttä" Sinä esustat, kun tervehdittekin Jumalan Terveellä.
Kannattasi tehdä parannus Jeesukseen, joka on myös Sinunn Herrasi, ja tervehtiä, vaikka Rauhaa Jeesuskessa.
Jumala on Israelin Jumala ja Heillä on aivan eri status Jumalaan, kuten Hänellä omaan kansaansa Israeliin.
04.02.2026 14:24
Onko väliä, onko mies vain naisen, eli riittäkä VL lahko, joka höpöttää siitä joka seuroissa.
04.02.2026 13:57
Mutta Raamatussa ei missään mainita objektiivisti, että Työn teko pelastaa, mutta kuitenkin antaa Työn Raatajille merkittävän Kunniamaininnan.
02.02.2026 12:33
Ei, vaan kysiestä tilannetta silloin, josta; Joh 2; 7 Jeesus sanoi palvelijoille: "Täyttäkää astiat vedellä", ja he täyttivät ne reunoja myöten.
8 Sitten hän sanoi: "Ottakaa nyt siitä ja viekää pitojen valvojalle", ja he veivät.
Eli tilane oli fyysinen, eikä viini enään loppunut.
Muutamat tutkijat ovat liittäneet asian Uskoon? - Kun usko on Jeesuksen Herruuteen loppunut, sitä pitää rukoilla tai saada lähimmäisiltä lisää.
31.01.2026 08:58
Raamattu ei korota Jeesuksen äitiä juurikaan, ja Jeesukin itse sanoo eräässä kohden Äidilleen; Joh. 2:4 Mutta Jeesus vastasi: "Anna minun olla, nainen. Minun aikani ei ole vielä tullut."
Hän ei nostanut Äitiään juurikaan yli muiden naisten ajalla, jolloin Hän julisti evankeliuminsa.
Tämä on yksi Uuden Testamentin kummaisia.
30.01.2026 08:58
Ei Helvetissä voi enää tulata lehtiä? Hoks`
29.01.2026 12:22
Matt. 6:7 "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja.
Ko. versiot ovat vain hokemaa, jossa ei ole sydän mukana, kannattaa ottaa iltarukous persoonallisena vuoropuheluna Jeesuksen kanssa.
29.01.2026 07:48
Hieman maalikkomaista.
Mainitse, milloin on Jumala puhunut muille, kun Israelin kansalle ja sielläkin eniten eksoduksessa?
Voin luvata, että arpa- jumala ei ole todellista, se on enemmän saatnaa lähellä, joten onnittelen valintaasi.
Kirjoitat; No, taivaassa niitä saa sitten takaisin moninkertaisesti.. Koska Herran tähden jouduin luopumaan. Tai pitäisi saada jo tässä ajassakin.. (Matt. 19:29)
Joka on väärennyksesi, todellisuudessa se kuuluu näin; 29 Ja jokainen, joka minun nimeni tähden on luopunut talostaan, veljistään tai sisaristaan, isästään, äidistään tai lapsistaan tai pelloistaan, saa satakertaisesti takaisin ja perii iankaikkisen elämän.
Taivasta siinä ei mainit olomuotonan Taivaan, josta ei ole muuta kun hajanaisia näyttöjä, niin mitä ajt takaa?
Kommentoi hieman?
27.01.2026 18:23
Onko Upotus lestadiolaille outo Kaste?
Raamattu ei kylläkään muuta kastetta tunne?
21.01.2026 16:07
Jumala antaa lahjojaan vain omalle kansallee, Isrelille, taas Kaikkivaltias Messisas Jeesus ontaa Häneen Uskoville kaiken tarvittavan, mukaan luettuna Pelastuksen.
21.01.2026 11:44
Missä se sanotaan?
19.01.2026 14:18
Missä niin lukee?
Eihän avioliitto olekun pari tuhatta vuotta vanha keksintö?
19.01.2026 07:52
Ei helluntailainen mene Tavaaseen, sinne menee tuomitut.
Uusi Jerusalem on kristityn Iankakkinen paikka.
18.01.2026 09:12
Mikä on käsite "päälle", se on mielestäni vanin lahko- slangia, Hänet täytyy suulla tunnustaa Luvaksi Messiaaksi, niin olet sitten vasta pelastettu.
18.01.2026 09:10
Jumala on Luoja, Isä, mutta Hän antoi lahjaksi meille Poikansa pelastajaksi.
18.01.2026 09:06
Vähät on tietosi; Matt. 28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
Siinä on kaksi toimintoa, jotka täytyy evankelistan täyttää, että pääsee käsiksi pelastukseen Jeesuksen kautta.
Jumalan tehtävä on ainoastaan pelastaa kansansa Israel.
18.01.2026 09:03
Vastaa kysymyseeni, älä pasko housuihisi.
18.01.2026 09:00
Minut on valtuttanut itse Kaikkivaltias Jeesus ja on toiminut hyvin.
18.01.2026 08:59
Kysymys ei ole Taivaasta, vaan tulevasta Uudesta Jerusalemista, joka on oleva pelastettujen asuinsija.
Ilm 21;1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää.
2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla-asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten.
3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,
4 ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut."
5 Valtaistuimella istuva lausui: "Uudeksi minä teen kaiken." Hän sanoi: "Kirjoita nämä sanat muistiin. Ne ovat luotettavat ja todet."
Mitään muuta ei Raamattu kerro Uskovan ihmsen iankaikkisuudesta.
16.01.2026 07:46
En kovinkaan tunne "alistuvaa uskoa" muissa kun Velluissa ja Jehovan Todistajissa?
Taas Usko Jeesukseen on minut ja valtaosan Jeesukseen Uskovia pelastanut; Gal. 5:1
Vapauteen Kristus meidät vapautti. Pysykää siis lujina älkääkä alistuko uudelleen orjuuden ikeeseen.
16.01.2026 07:38
3 / 495