Vapaa kuvaus

Aloituksia

71

Kommenttia

9751

1. Kenen synninpäästön ja missä se on Raamatussa.
  2. Katsotaan;
    Luuk 19;18 Mutta minä myös sanon sinulle: sinä ole Pietari, ja tämän kallion päälle tahdon minä rakentaa minun seurakuntani, ja helvetin portit ei pidä häntä voittaman.
    19 Ja minä annan sinulle taivaan valtakunnan avaimet: ja mitä sinä maan päällä sidot, pitää sidotun oleman taivaissa, ja mitä sinä päästät maan päällä, sen pitää oleman päästetyn taivaissa.
    20 Niin hän haastoi opetuslapsiansa kellenkään sanomasta, että hän oli Jesus Kristus.

Tästä uupuu kylläkin synninpäästö?

Toinen; Matt 20; 19 Ja minä annan sinulle taivaan valtakunnan avaimet: ja mitä sinä maan päällä sidot, pitää sidotun oleman taivaissa, ja mitä sinä päästät maan päällä, sen pitää oleman päästetyn taivaissa.

Kolmas 23 Joille te synnit anteeksi annatte, niille ne anteeksi annetaan, ja joille te ne pidätte, niille ne ovat pidetyt.

Sama tilanne osama tässä, Jeesuksen sanoma on seurakunnan perustamisesta.

*****************************'
    Sitten; Joh 18; 23 Joille te synnit anteeksi annatte, niille ne anteeksi annetaan, ja joille te ne pidätte, niille ne ovat pidetyt.

Tässä Jeesus sanoi sanoman omille seuraajilleen, joka kylläkin sisältää anteeksiantamuksen.

Siinä muutama jae, joita peräsit, mutta jäi vastuksessa huomioimatta, että kysymys oli Ihmisten synnin anteeksi anatamisesta, ei Kuninkaan jolla tehtävä ja kaikki Valtakin on nyt.

Ymmärryksemme on eri asioista, eli Ihmisen toiselle jakaman synnin anteeksi saarnamisesta.
  3. Missä Raamatussa sanotaan, että millä volumilla autoradiota voi käyttää?