Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
70
Kommenttia
9578
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Laestadius ei koskaan manannut koko juttukaan ja eipä juuri saarnaillut syntejäkään anteeksi.
17.09.2024 23:23
Jumalako sen teki?
Jumalaa tekee kaiken, mikä on Hänen.
17.09.2024 23:22
Turha harhaan kasvateille tuosta on järkeä puhua; Täyttä pakanallista elvistely, vaikka ei uskosta edes Jeesuksen oppiin.
Onneksi juuri tuo soopa, on selvinnyt siellä nuoremmille, ja 30 vuoden päästä maassamme ei ole näitä pakanoita, on pötkitty pakoon.
17.09.2024 23:20
Jumalan Valtakunta ennen on 1000v valtakunta, ja sitten Uusi Jerusalem, Jumalan valtakunta, jossa ei saarnailla.
Pakanallisella SRK;lla, jos sitä tarkoitat, ei ole tilaa Israelissa.
17.09.2024 23:15
Mitäh? Oliko Mooseksessa Jeesus, Hänen syntymäänkin meni n. 2000 vuotta, mutta Velluille Hän on outo nytkin. Jumalan Rauhaa on tervehdys, vaikka eivät ole nähneet itse Häntä, mutta osa Italia on nähnyt Hänet.
Mutten seuraava Jae; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
Missä sinut kastettiin?
17.09.2024 23:11
Kaiken lisäksi; se on niitä latojen syntejä, ei Jumalan.
17.09.2024 23:06
Hakuammuntaa; Teksti kuuluu; Luuk 16; 22 "Sitten köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Abrahamin huomaan. Rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
Abaram kuoli ja Hänen poikansa hautasivat Hänet 175 vuotiaana: Ibrahimi Mosque, Hebron, eli Israeliin.
Tietosi ovat vajavaiset ja jakeiden sanoman on se että "huoma" oli siihen aikaan paikka jota odotettiin, maahaudassa.
23 Kun hän tuonelan tuskissa kohotti katseensa, hän näki kaukana Abrahamin ja Lasaruksen hänen rintaansa vasten.
Tämä taas kertoo sen, että niin Rikkaallakin miehellä Tuli Jaamalan sana todeksi, ja Hän tajusi olevansa lähi avaruudessa paikassa jossa on paha olla, paikan nimi on helvetti, joka on varattu muutamaa poikkeusta lukuunotetummatta satanalle ja Hänen jengilleen.
24 Silloin hän huusi: 'Isä Abraham, armahda minua! Lähetä Lasarus tänne, että hän kastaisi sormenpäänsä veteen ja vilvoittaisi kieltäni. Näissä liekeissä on kauhea olla.
Silloin kelpasi Aabrahaminkin, jonka Hän tiesi kuolleinakin olevan Pyhä.
17.09.2024 23:05
On, mutta se oli vielä jokin aika sitten, Vl miehelle, kun natsat kaulaan, mutta turha sinun teidän synneistä muuta väestöä syyttää, ja teillehän se oli joka päivää, ja usein tuomittua jäi, koska Poliisit sekä Tuomarit olivat heidän jutuissa omia..
Katso Oulun Raastuvanoikeuksesta, sen tuomioista, niin pääset paremmin perille, mm tapaus, Veikko Vihelä, 7 pv ehtoolista ja nai omia sekä lastensa lapsia laidasta laitaan.
17.09.2024 20:13
Kerro ennen, kuka on Sinulle Luke?
17.09.2024 20:08
Ei, Jeesuksen veljiä oli kaikki silloiset ja nykyiset miehet, Hänen seuraajansa.
17.09.2024 20:06
Tapettiinko? Kerro enemmän?
17.09.2024 14:35
Jeesus jolla on kaikki valta, on Viinipuu ja Isänsä Viinitarhuri. Niinhän siinä lukee ja vahvistus
Matt. 3:15 Mutta Jeesus vastasi hänelle: "Älä nyt vastustele. Näin meidän on tehtävä, jotta täyttäisimme Jumalan vanhurskaan tahdon." Silloin Johannes suostui hänen pyyntöönsä.
16 Kun Jeesus oli kastettu, hän nousi heti vedestä. Samassa taivaat aukenivat, ja Jeesus näki Jumalan Hengen laskeutuvan kyyhkysen tavoin ja asettuvan hänen päälleen.
17 Ja taivaista kuului ääni: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mieltynyt."
Vastakysymys kuuluukin, oletko Sinä täyttänyt se pyynnön, ottaa Pelastava Kaste?
Ne jotka ei ota kastetta, karsitaan pois.
Eikä sinin Isäkin ole eri, mitä sinä, mutta Jumalassani on Kolmiyhteinen, Isä, Poika sekä Pyhä Henki.
15.09.2024 18:02
Temppelithän on aina Jumalan, seurakunta Jeesuksen.
15.09.2024 15:12
blaa, balla, laita kohta luettavissa olevana esille?
Mm mikä ei pidä paikkaansa?
Kuitenkin virheitä teen minäkin.
15.09.2024 15:07
Väärä käännös;
Alkuteksti; 2 jotka ovat Jeshuan, Messiaan kautta pyhitetyt, ja kaikille niille, jotka kutsuvat meidän Herramme Jeshuan, Messiaan nimeä kaikissa heidän ja meidän paikoissa.
15.09.2024 15:05
Menikö? Kenelle muulle Raamatun mukaan Jumala on puhunut, kun heille, kolmelle Henkilölle?
Kenelle vastaat, asioilla josta avasin, et tajunnut mitään? Sorry.
Miten Paavali liittyy kirjoituksiini?
15.09.2024 14:59
Mikä minun Lahko on?
15.09.2024 14:54
Seurakunta on aina Jeesuksen, jumal ei ole koskaan edes puhunut olemassa olonsa aikaan, kun kolmelle ihmiselle, kaikki Israelin kansaa.
He olivat Abraham, Mooses ja Jaakob, se kannattaa painaa mieleen, miksi, siksi kun antoi kaiken vallan Pojalleen.
Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Sitten kysymys? Kuka teille antoi Pyhän Hengen pappeuden, ilman upotuskastetta? Voin vastata, ettei kukaan.
Henki tulee Upotuksessa, kuten Jeesuskellekin; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen
Matt. 3:16 Kun Jeesus oli kastettu, hän nousi heti vedestä. Samassa taivaat aukenivat, ja Jeesus näki Jumalan Hengen laskeutuvan kyyhkysen tavoin ja asettuvan hänen päälleen
Pitääkö asia mielestäsi paikkansa?
15.09.2024 09:19
Miksi et laita kontekstia; Tuntuisi sitten Jumalan sanalta.
Jos Paavalin kirjoittaman 9 luku, ei 8 , niin käsite olisi, on sinun hyvä avata kontekstissa.
Sinun sinun tulee huomioida se, että sanoma on Vahassa Testametissa, ja Jeesus tuli Uuden Testamentin Herrana, ja pyyhkii kaiken pahan myös oman maansa päätä.
Kuka jää sitten hallitsemaan Jumalan Valtakunnassa, koska koko johto on meikäläisiä; Apt 26; 7 Yötä päivää meidän kansamme kaksitoista heimoa hartaasti palvelevat Jumalaa ja toivovat tämän lupauksen toteutuvan. Tämän toivon takia, kuningas, juutalaiset syyttävät minua.
Muita, kun Israelin Heimoa ei ole vallassa, Jumalan valtakunnassa, sen tullessa
.Ap. t. 13:21 Kun he sitten pyysivät itselleen kuningasta, Jumala antoi heille Saulin, Kisin pojan, Benjaminin heimosta, ja Saul hallitsi neljäkymmentä vuotta.
Hepr. 7:14 Kaikkihan tietävät, että meidän Herramme on noussut Juudan heimosta, eikä Mooses ole puhunut mitään sille kuuluvasta pappeudesta.
Juudan heimosta sai sinetin kaksitoistatuhatta, Ruubenin heimosta kaksitoistatuhatta, Gadin heimosta kaksitoistatuhatta,
Ilm. 7:6 Asserin heimosta kaksitoistatuhatta, Naftalin heimosta kaksitoistatuhatta, Manassen heimosta kaksitoistatuhatta,
Ilm. 7:7 Simeonin heimosta kaksitoistatuhatta, Leevin heimosta kaksitoistatuhatta, Isaskarin heimosta kaksitoistatuhatta,
Ilm. 7:8Sebulonin heimosta kaksitoistatuhatta, Joosefin heimosta kaksitoistatuhatta ja Benjaminin heimosta kaksitoistatuhatta.
Mieti, missä siinä on SRK;n heimo?
On perempi lukea ensin mitä Jeesus sanoo, ennen kuin pitää lahkoaan Pyhänä.
15.09.2024 09:05
Miksi Te sitten jatkuvasti Kritisoitte Raamatun sanomaa, se on ainut Pyhä.
15.09.2024 07:32
42 / 479