Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9839
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lue+Lue+Babtistinen+osa;1+Mooselksen+kirjassa1+Moos++1;27+Ja+Jumala+loi+ihmisen+kuvakseen,+Jumalan+kuvaksi+hän+hänet+loi,+mieheksi+ja+naiseksi+hän+loi+heidät.
09.05.2021 17:16
Mutta+ei+kaikkia,+Jumala+sanoi;1.+Moos.+1:24+Ja+Jumala+sanoi:+"Tuottakoon+maa+elävät+olennot,+kunkin+lajinsa+mukaan,+karjaeläimet+ja+matelijat+ja+metsäeläimet,+kunkin+lajinsa+mukaan".+Ja+tapahtui+niin:
Näin+se+toimii+ja+siksi+maailmasta+löytyy+aina+uusia+eliölajeja.
09.05.2021 17:14
Todista+väitteesi.
09.05.2021 17:10
Oletko+hupmaannut,+Raamatussa+on+kolme+luomiskertomusta:++Babtistinen,+joka+on+1+Mooselksen+kirjassa1+Moos++1;27+Ja+Jumala+loi+ihmisen+kuvakseen,+Jumalan+kuvaksi+hän+hänet+loi,+mieheksi+ja+naiseksi+hän+loi+heidät.+
Jahvistinen,+1+Moos+2;21+Silloin+Herra+Jumala+vaivutti+ihmisen+syvään+uneen+ja+otti+hänen+nukkuessaan+yhden+hänen+kylkiluistaan+ja+täytti+kohdan+lihalla.+
Sekä+evankelimin+luomiskertomus;+Joh+1;
1+Alussa+oli+Sana,+ja+Sana+oli+Jumalan+tykönä,+ja+Sana+oli+Jumala.
2+Hän+oli+alussa+Jumalan+tykönä.
3+Kaikki+on+saanut+syntynsä+hänen+kauttaan,+ja+ilman+häntä+ei+ole+syntynyt+mitään,+mikä+syntynyt+on.
4+Hänessä+oli+elämä,+ja+elämä+oli+ihmisten+valkeus.
Asiaa+pitää+puida+näiden+läpi.
Kirjoitat;+Oliko+ensimm’imnen+pari+jo+luotu?+Lue+1;+27,+siinä+se+seisoo.
On+luonnollista,+että+se+oli+viattomampaa,+koska+syntiä+ei+veilä+tunnettu,+mutta+kuuliaisuutta+Jumala+vaati.+Synti+tuli+vasta+Siinain+vuoprella+Mooselselle+laissa.
Oliko+tästä+apua,+mutta+pitää+muistaa+Jumalan+sana;+Menkää+ja+täyttäkää+koko+maa?+Nyt+tulee+jo+pidättäytyä+lapsen+teosta,+koska+maa+on+jo+täynnä,+itse+asiassa+ylikanoitettu,+kaikille+ei+rioitä+ruokaa.
09.05.2021 17:09
Mistä+luulet,+että+silloin+oli+edes+avioliittoa.
09.05.2021 16:55
Tiedätkö?+Kukaan+selväpäinen+ei+viitsi+tuollaiseen+kommenttiin+edes+vastata.+Etkä+pysty+vastaamaan+yksinkertaiseen+kysymykseen,+missä+asia+ilmenee+Raamatussa.
09.05.2021 16:50
Hyvä+toteamus,+ainoa+ero+Raamattuun,+ettei+se+tapahdu+Taivaassa,+vaan+Israelissa.
09.05.2021 14:22
Selitys+on+Ilm+2:17+Jolla+on+korva,+se+kuulkoon,+mitä+Henki+seurakunnille+sanoo.+Sille,+joka+voittaa,+minä+annan+salattua+mannaa+ja+annan+hänelle+valkoisen+kiven+ja+siihen+kiveen+kirjoitetun+uuden+nimen,+jota+ei+tiedä+kukaan+muu+kuin+sen+saaja.'
Siellä+ei+tunneta+toisia,+vaan+se+on+yksin+Jumalan+ja+Jeesuksen+salaisuus,+mutta+ihminen+tietää,+että+siellä+ihmiset+ovat+kaikki+veljiä+ja+siskoja,+jotka+ovat+Jeesuksen+omia,+Pyhiä.
09.05.2021 14:21
Miksi+raiskaat+Raamattua;+He+ovat+Taivaan/Jumalan+valtakunnassa+jo+eläessään+maanpäällä.
Kuka+johtaa+Taivasten+valtakuntaa,+joka+on+Israelissa,+se+on+Jumala,+ei+pakana,+kuten+SRK;ssa.
Muuten+jae+6+kuuluu+näin;6+Autuaita+ja+pyhiä+ovat+ne,+jotka+pääsevät+osallisiksi+ensimmäisestä+ylösnousemuksesta!+Heihin+ei+toisella+kuolemalla+ole+valtaa,+vaan+he+ovat+Jumalan+ja+Kristuksen+pappeja+ja+hallitsevat+Kristuksen+kanssa+tuhat+vuotta.
Taas+totuus+näin;+Ilm21,+1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.
2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.
3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;
4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."
5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".
6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.
Siinä+se+on.+Jumala+tulee+Israeliin,+jossa+on+iankaikkisuus.+Miksi+VL+ei+tunnusta+sitä+ja+se+on+Jumalan+Valtakunta,+jota+johtaa+JUMALA.
Oletko+samaa+mieltä.
09.05.2021 14:16
Korostat+Tavasta+iankaikkisuutena?
Laitako+Raamatun+paikan,+missä+se+toteutuu?
09.05.2021 14:10
Mistä+Sinä+tuon+Raamatun+sanan+väärensit+"Taivaassa".+Sinne+ei+mene+kukaan.
09.05.2021 14:08
Ei+Taivaaseen+mene+kukaan,+mutta+Uudessa+Jerusalemissa,+jossa+Pyhät+viettävät+iankaikkisuutta+on+ylösnousemusruumiissa,+mutta+siellä+ei+naida.
09.05.2021 14:06
Missä+tuossa+esiintyy+se,+että+joku+menee+Taivaaseen?
09.05.2021 14:04
Ei+kummankaan,+Raamatun-+mukaan,+koska+kukaan+sinne+ei+mene.
Laitako+Raamatun+paikan,+missä+se+todetaan.
09.05.2021 14:03
Missä+se+on+määritetty?
09.05.2021 14:01
Ihme?+Miten+sinä+voit+minua+määritellä+ihmisenä,+vaikka+tunnustat+sen,+ettet+tunne+minua.
Lupaan,+että+et+koskaan+päässekään+tutustumaan+minuun.
09.05.2021 14:00
Missä+se+on+synniksi+määritelty+Jumalalle.
09.05.2021 13:58
Meni+vähän+pieleen:
Job+1.1+Eräänä+päivänä+Jumalan+pojat+tulivat+taas+koolle+ja+asettuivat+Herran+eteen.+Myös+Saatana+oli+heidän+joukossaan.
2+Herra+kysyi+Saatanalta:+"Mistä+sinä+tulet?"+Saatana+vastasi:+"Olen+kuljeksinut+pitkin+ja+poikin+maita+mantereita."
Jumala+näki+Saatanan,+se+oli+Jumalan+edessä,+kysymys+oli+vain+Hänen+liikkeistään+väärillä+teillä.
Taas+Abeliin+ja+Kainiin.+Siinä+ei+selviä,+etteikö+Jumala+tiennyt,+ja+siksi+Jumala+kysyi,+tietääkö
Kain+sen.
+1.+Moos.+4:9+Silloin+Herra+kysyi+Kainilta:+"Missä+on+veljesi+Abel?"+Kain+vastasi:+"En+tiedä.+Olenko+minä+veljeni+vartija?"
Tarkkuutta+eksegetiikkaasi.
09.05.2021 08:50
Mainitse+niistä+edes+yksi?
09.05.2021 08:33
Jumala+ei+ole+kiinnostunut+pakanoista,+ennen+kuin+tulee+Paratiisin+kanssa+Israeliin.+Vielä+vähemmän+Hän+on+kiinnostunut+Lestadiolaisen+perseestä.
Silloinkaan+Jeesus+ei+ota+sinne+yhtään+pakanaa,+ja+esittele+Isälleen,+joka+ei+tunnusta+Häntä+Kaikkivaltiaaksi+Herraksi+ihmisten+edessä.
09.05.2021 08:31
457 / 492