Vapaa kuvaus

Aloituksia

71

Kommenttia

9932

1. Ei+ne+kirjoissa+ole+paitsi+Hänen+saarnoissaan,+viimeisinä+päivinä.Tummilla+ei+ole+Synagogaa,+ainoastaan+Israelilla+niitä+on+ja+tarkoittaa+kokouspaikkaa.Tappo+käsky+kuului+juutalaisille+sekä+heidän+"serkuilleen"+mustalaille.Aikamoinen+uskonpuhdistaja.+Samalainen,+mitä+Stalin,+joka+tappoi+2,1+miljoonaa,+lähinnä+israelilaisia.Eikö+ole,+lue+Raamattua+Gen+12;1+Ja+Herra+sanoi+Abramille:+"Lähde+maastasi,+suvustasi+ja+isäsi+kodista+siihen+maahan,+jonka+minä+sinulle+osoitan.2+Niin+minä+teen+SINUSTA+SUUREN+KANSAN,+siunaan+sinut+ja+teen+sinun+nimesi+suureksi,+ja+sinä+OLET+TULEVA+SIUNATUKSI.3+Ja+minä+SIUNAAN+HEITÄ,+JOTKA+SIUNAAVAT+SINUA+JA+KIROAN+NE,+JOTKA+SINUA+KIROVAT,++ja+SAINUSSA+TULEVAT+SIUNATUKSI+KAIKKI+sukukunnat+maan+päällä."Joten+Lutherin+"Taivastie"+juutalais-+kysymyksessä+ei+ole+iankaikkisuus,+vaan+kadotus,Huomioi+se,+ettei+kirous+ole+minulta,+vaan+JUMALALTA,+Ja+Jeesus+ei+sovita+Jumalan+kiroamia.Mietin+usein,+kuinka+moni+Palstallakin+kiroaa+Israelia,+Abrahamin+jälkeläisiä,+siinä+Jumalakin+nauraa++kun+toinen+ihminen+muka+antaa+kiroamis-+synnin+anteeksi.+Molemmat+saavat+todella+palkkansa.
  2. Totta.