Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9814
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jumalalla+ei+ole+siihen+valtaa,+kaikki+valta+on+Jeesuksella;+18+Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.+
Asia,+joka+on+vahvistettu+Dan.+7:14.
Ymmärätkö?
27.04.2021 08:12
Menit+taas+piiloon?+"Kiihottaminen+kansanryhmää+kohtaan"?
Tunnusta+vain+tosiseikat,+ovat+ainoita+suomalaisia+ns+uskovia,+joita+leimaa+valehtelu+ja+tupakka.
27.04.2021 08:10
Sinuttele+minua+aivan+vapaasti,+minä+sinuttelen+Jumalaakin,+vaikka+Hän+on+korkein.
Jos+en+ymmärrä+lukemaani,+voitko+auttaa,+kerro+huolesi?
27.04.2021 07:20
Kuka+sitä+sitten+teki?+Ei+kukaan+ja+ei+ainakaan+Vellut+ole+koskaan+totelleet+Jeesusta,+heillähän+on+maailmassa+ainoa+jumala,+ilman+Jeesuksen+tuntemusta.
26.04.2021 21:25
On+siitä,+koska+se+on+pakanallista+soopaa,+ja+voitko+mainita+yhdenkään+ihmisen++joka+saarnaili+toiselle+Raamatussa+synninpäästön.
26.04.2021 21:23
Kerro+mikä+on+lahkon+tunnusmerkistö?+Jatketaan+sitten.
Mainitse+sinä+sitten,+miten+Jumalaa+palvovat+pelastuvat,+muuten+kin+kuulumalla+Israelin+kansaan.
Muista+vastata.
26.04.2021 21:15
Tottakai+Jeesus+meni+Taivaaseen+tekemään+meille+Pyhille+tilaa.+Uusi+Jerusalem+tehdään+sillä,+ainut,+jonka+Jumala+valmistaa+Taivaassa.+Se+on+se+tila.
Joh+3;13+sanoo;+13+Ei+kukaan+ole+noussut+ylös+taivaaseen,+paitsi+hän,+joka+taivaasta+tuli+alas,+Ihmisen+Poika,+joka+on+taivaassa
Sen+pitäisi+kertoa+kaikki,+ei+sinne+ihminen+enää+mene,+VT;n+aika+on+toinen.
Taas+1+Kor+15+kertoo+aivan+muusta,+ei+Taivaaseen+menosta.+Panen+varmuuden+vuoksi+alkutekstiä,+hieman+laajemmin:+21.+Ja+samoin+kuin+ihmisen+kautta+oli+kuolema,+siten+myös+ihmisen+kautta+tuli+kuolleiden+elämä.
22.+Sillä+samoin+kuin+Adam’n+kautta+kaikki+ihmislapset+kuolivat,+myös+Messiaan+kautta+he+kaikki+saavat+elää.
23.+Jokainen+ihminen+vuorollaan;+ensihedelmä+on+Messias,+sen+jälkeen+ne,+jotka+ovat+Messiaan,+siinä+hänen+tulemuksessaan.
Tämä+kertoo+kuolemasta+sekä+ylösnousemuksesta.
On+ihmeellistä,+ettei+ihmisen+nousua+Taivaaseen+esiinny+tekstissäsi,+eikä+kolumnissasi.
26.04.2021 16:17
Mutta+vastukseksi+sen+piti+riittää,+ettei+Taivaaseen+mene+kukaan,+sieltä+tullaan+pois,+ne+nyt+olevatkin+Jerusalemiin.
26.04.2021 12:30
Kyllä+se+anteeksianto+kuuluu+"synninpäästöön".
26.04.2021 12:27
Eikö+vastuksessani+selvinnyt,+että+VT;n+mukaan+homous/+lesbous+on+synti,+kuoleman+synti,+joka+on+vahvistettu.
Mitähän+jengiä+tarkoitat,+missä+synti+saarnataan+synniksi?+Mielestäni+kristitty+seurakunta+tekee+sen+aina,+mutta+on+,myös+lahkoja,+jotka+lisäävät+siihen+kaiken+itselle+mahallisen,+ehkäisy-+ja+Tv+mukaan+luettuna+ja+kumpaakaan+ei+mainita+618+synnin+(+Mooseksen+Laki)+
joukossa.
26.04.2021 12:19
Totta,+siellä+palvellaan+kaikkivaltiasta+Jeesusta,+asia+joka+pelastaa.
Muuten,+kerron+myös+sen,+että+ole+hoitanut+Lut+kirkonkin+virkaa,+joten+tunnen+"lahkon",+joka+ei+ole+lahko,+koska+ei+väitä,+kuten+Kerho+"vain+meillä+pelastuu",+joka+on+mahdottomuus,+ilman+Jeesuksen+tunnustamista+kaikkivaltiaaksi,+IHMISTEN+EDESSÄ,+siihen+ei+vellut+pysty+ja+kykene.
25.04.2021 22:27
Tarkennan;+Taivaspaikkaa+ei+ole+kenelläkään,+ei+edes+lestaadiolaispuhujilla,+mutta+kuten+kirjoitin+(Sinulle+vaikeasti)+iankaikkisuus+on+Jeesuksen+seuraajilla+Uudessa+Jerusalemissa.+Onko+se+uutta?
Ei+edes+Jumala+jää+taivaaseen,+Hän+tulee+alas+ja+saa+uudelleen+vallan+Pojaltaan.
Ilm+21;1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.
2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.
3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"KATSO,+JUMALAN+MAJA+IHMISTEN+KESKELLÄ!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;
4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."
5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".
6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.
Miten+itse+tulkitset+tuon,+kun+Taivas+jää+tyhjäksi.
25.04.2021 21:02
Jos+He+tunnustavat+Jeesuksen+kaikkivaltiaaksi+luvatuksi+Messiaaksi+katuen+syntejään,+niin+tie+iankaikkisuuteen+Uuteen+Jerusalemin+on+auki,+mutta+jo+ei,+tie+on+toinen.
Ajattelin,+että+kun+Raamattu+avautuu,+pitää+itsekin+tunnistaa+Jumalan+tahto+Jeesuksessa.
25.04.2021 18:50
Siihen+ei+kirkkoja+tarvita,+asia+löytyy+Raamatusta.
Joh.+1:17+Sillä+laki+on+annettu+Mooseksen+kautta;+armo+ja+TOTUUS+on+tullut+Jeesuksen+Kristuksen+kautta.
Joh.+8:32+ja+te+tulette+tuntemaan+totuuden,+ja+TOTUUS+ON+TEKEVÄ+TEIDÄT+VAPAIKSI".
Joh.+14:6+
Jeesus+sanoi+hänelle:+"MINÄ+OLEN+TIET,+TOTUUS+JA+ELÄMÄ;+ei+kukaan+tule+Isän+tykö+muutoin+kuin+minun+kauttani.
Joh.+17:17+Pyhitä+heidät+totuudessa;+SINUN+SANASI+ON+TOTUUS.
Muuta+totuutta+ei+Jumalan+Sana+tunne.
25.04.2021 18:03
Jos+haluat+kuulla,+mitä+Raamattu+(VT)+sanoo+Homoista+ylipäätään,+se+voi+olla+yllätys.
3+Moos+18;+22+Älä+makaa+miehenpuolen+kanssa,+niinkuin+naisen+kanssa+maataan;+se+on+kauhistus.
Taas+3+Moos+20;13+Jos+mies+makaa+miehen+kanssa+niin+kuin+naisen+kanssa+maataan,+he+ovat+molemmat+tehneet+kauhistuttavan+teon+ja+heidät+on+surmattava.+He+ovat+itse+ansainneet+kuolemansa.
UT+Room+1;+18-+32+sanoo+selvästi,+että+he+eivät+peri+Jumalan+Valtakuntaa,+ja+mikä+ihme+saastuttaa+nyt+SRK;ta,+he+ottavat+homotkin+mielihyvin+vastaan,+joka+sitoo+pahuuteen+myös+seurakunnan.+1+Kor+6;8+Sen+sijaan+te+itse+teette+vääryyttä+ja+riistätte+toisen+omaa,+vieläpä+veljien.
9+Vai+ettekö+tiedä,+etteivät+väärät+saa+periä+Jumalan+valtakuntaa?+Älkää+eksykö.+Eivät+huorintekijät,+ei+epäjumalanpalvelijat,+ei+avionrikkojat,+ei+hekumoitsijat+eikä+miehimykset,
Alkuteksti+sanoo;+Poistakaa+Heidät+keskuudestanne.
25.04.2021 17:52
Niinhän+se+on,+kuka+mielestäsi+menee+Taivaaseen,+laitatko+kohdan+Raamatusta?
25.04.2021 14:38
Täsmennä+tuota+TV+kieltoa?
Annan+tonnin,+jos+sen+voit+osoittaa+todeksi,+mielellään+alkutekstissä?+Kyä+näi+o!
Tanssiin+taas+kehoittaan+kuudessa+kohti,+josta+panen+juuri+Sinulle;+-++3.+Ja+silloin+taivaissa+tulee+näkyviin+Ihmisen+Pojan+merkki,+ja+silloin+kaikki+maan+perhekunnat+tanssivat,+ja+he+näkevät+sen+Ihmisen+Pojan,+joka+tulee+pilvien+yllä,+taivasten+voimien+ja+monien+ylistysten+kanssa.+Matt.+24:30
Ylistystä+vaaditaan+ihmisiltä+laulamalla+n+100+kertaa;+-Ps.+47:6++Ylistäkää+Jumalaa,+kuningastamme,+ylistäkää+ja+laulakaa!
Kyä+tietos+on+nollaa+Raamatusta.
25.04.2021 14:36
Tämä+usko+ilman+naurua+alkoi+-60+luvulla.+Siitä+eronneet+ovat+Pyhiä,+kuten+Esikoiset+yms.
25.04.2021 09:13
Mikä+on+oma+kokemusesi+asiasta,+missä+seurakunnassa+olet+vieraillut?
24.04.2021 11:59
Miten+huvittavin?
24.04.2021 07:29
460 / 491